Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
frustrarea salariului mic
Last Updated: Feb 19 2019 23:56, Started by
on64
, Jan 12 2019 17:25
·
0
#271
Posted 21 January 2019 - 19:24
#272
Posted 21 January 2019 - 19:29
Eu cred ca muncitorii, inginerii, arhitectii si medicii cei mai ieftini sunt cei mai buni. Oare gresesc?
|
#273
Posted 21 January 2019 - 19:39
dexterash, on 21 ianuarie 2019 - 19:29, said:
Eu cred ca muncitorii, inginerii, arhitectii si medicii cei mai ieftini sunt cei mai buni. Oare gresesc? Da, la conjugare Eu cred ca "muncitorii, inginerii, arhitectii si medicii" care produc lucruri ieftine sunt cei mai buni. Adica dac-as avea un proiect serios si as putea alege, as alege colectivul de ingineri de la Renault-Logan in detrimentul celor de la BMW |
#274
Posted 21 January 2019 - 20:31
Tsunnnami, on 21 ianuarie 2019 - 19:24, said:
Nu, mai scump = mai sigur si nu e prostie, nu vreau sa petrec viata sa aleg din gunoaie ce e cel mai profitabil, o gramada de cupoane etc mai scump = mai scump si atat Cele mai sigure produse sunt cele produse industrial de marile firme care respecta niste standarde si niste reguli, vandute de marii retaileri - care au exigente mai mari decat micile magazine si la igiena, si la conditii de depozitare si la tot. In cam toate tarile dezvoltate exista niste norme minime in privinta sigurantei alimentare, iar marile firme sunt cel mai probabil sa le respecte. Restul de griji sunt prostii irelevante. E suficient sa te uiti la speranta de viata din tarile dezvoltate, in conditiile in care produsele "bio" sunt o cantitate neglijabila. De aici rezulta ca alimentele obisnuite sunt perfect ok. Alimentatia nesanatoasa e in general o optiune constienta, determinata de faptul ca mancarea gustoasa tinde sa fie si nesanatoasa in exces(gustul bun te determina sa mananci mai mult, mai mult -> nu prea sanatos), iar unii prefera placerea mancatului in detrimentul sanatatii. Restul sunt povesti pentru naivi. |
#275
Posted 21 January 2019 - 21:28
Ei, bobocule, apăi cum le știi dumneata toate, mai rar cineva!
Cumparati voi ce e mai ieftin. (apropo de frustrarea salariului mic). Edited by Rosebud09, 21 January 2019 - 21:28. |
#276
Posted 22 January 2019 - 06:47
TruthHurts, on 21 ianuarie 2019 - 20:31, said:
Fals complet. mai scump = mai scump si atat Cele mai sigure produse sunt cele produse industrial de marile firme care respecta niste standarde si niste reguli, vandute de marii retaileri - care au exigente mai mari decat micile magazine si la igiena, si la conditii de depozitare si la tot. In cam toate tarile dezvoltate exista niste norme minime in privinta sigurantei alimentare, iar marile firme sunt cel mai probabil sa le respecte. E alegerea ta. Toti se orienteaza pe sectorul lor de calitate catre "cat mai ieftin", altfel ii ia concurenta Cand o sa-ti cumperi un caiet nou dictando, vii la dictare. Firmele mari sunt constranse de firmele care le vinde produsele si care le pune in vedere: Pachetul trebuie sa arate cam asa, culorile astea, gabaritul asta, si nu vii la mine daca pretul depaseste... $x.xx De acolo pleaca comanda catre "productie" care se face la LIMITA legalitatii. Asa e peste tot. Si eu muncesc la fel. Culmea, si pentru Bugati se discuta LA FEL. SI eu as putea sa analizez ce se gaseste in Whole Foods sau Plum Market si sa caut produse IDENTICE in walmart si sa salvez $3.00 Numai ca timpul meu e mai important. Nu mai stiu daca Rose a auzit de scandalul de la SuperStore de prin 2007 parca unde se imbolnavea lumea cu nu stiu ce microb de la carne, care culmea era calitativ buna, dar mai ieftina, ma refer la vrabioara (tenderloin) Cand s-a aflat ce faceau. La limita legii Luau bucatele de carne si le "lipeau" in bucati mai mari, apoi le vindeau mai ieftin decat la magazine mai scumpe. Cand strambul lua carnea si o putea pe gratar, si o manca "medium-rare", aia nu se facea ca lumea la mijloc. Daca era carne dintr-o bucata nu avea nimic, dar la suprafata carnea dezvolta bacteria asta, care exista si dupa gratar pentru ca pana sa o lipeasca statea la oxigen Cine dracu s-ar fi gandit. Ti-as da exemple si din industria auto.. |
#277
Posted 23 January 2019 - 23:47
#278
Posted 24 January 2019 - 02:09
Tsunnnami, on 21 ianuarie 2019 - 19:39, said:
Adica dac-as avea un proiect serios si as putea alege, as alege colectivul de ingineri de la Renault-Logan in detrimentul celor de la BMW Ba, cum sa-ti palpaie ledurile/becurile cand abia atingi butoanele? Cum sa ai impresia ca se rup manetele alea din plastic cand reglezi volanul? Sau scaunul? In 2019? Aveam (nu mai am) o "rabla" proiectata prin 1992-1995 de Mercedes si produsa intre 1995 si 2003 (30 de ani, diferenta, da?). Serios ca nu imi era frica sa trag de maneta aia de schimbat pozitia volanului, ajustat inaltimea partii din fata a scaunului (da, ca inaltimea per total era ceva control electric), deschis capota etc. Jesus Fucking Christ cat de ... [ ceva ] ... pot fi. Mai da-o'n spanac de inginerie de bordel marca... Conti. Da, plm, are 3 luminite in plus prin usi/draci-laci si un rahat de tableta incorporat in bord (care, btw, se misca fix ca un cur). Si e complet contra-intuitiva. Inginerie, asa-i? ionutzitaly, on 23 ianuarie 2019 - 23:47, said:
Vorbesti prostii sau ai probleme cu papilele gustative. |
#279
Posted 24 January 2019 - 05:05
dexterash, on 24 ianuarie 2019 - 02:09, said:
Fucking hell, cum sa nu. Plastic mai prost ca in Renault mai rar. Bun, am trecut peste asta. Megane 4 (2017 parca). Na, ceva mai low-cost asa. Ba, cum sa-ti palpaie ledurile/becurile cand abia atingi butoanele? Cum sa ai impresia ca se rup manetele alea din plastic cand reglezi volanul? Sau scaunul? In 2019? Aveam (nu mai am) o "rabla" proiectata prin 1992-1995 de Mercedes si produsa intre 1995 si 2003 (30 de ani, diferenta, da?). Serios ca nu imi era frica sa trag de maneta aia de schimbat pozitia volanului, ajustat inaltimea partii din fata a scaunului (da, ca inaltimea per total era ceva control electric), deschis capota etc. Jesus Fucking Christ cat de ... [ ceva ] ... pot fi. Mai da-o'n spanac de inginerie de bordel marca... Conti. Da, plm, are 3 luminite in plus prin usi/draci-laci si un rahat de tableta incorporat in bord (care, btw, se misca fix ca un cur). Si e complet contra-intuitiva. Inginerie, asa-i? Eu nu-mi dau seama despre ce vorbesti tu. 1. Nu vorbeam de Megane. Dar la Megane am doar cuvinte de lauda. Am avut 2, Break, full option, Megane 2 si Megane 3 200,000km fiecare fara probleme 2. Vorbeam de colectivul Logan de la Renault. NIMENI alticineva n-a reusit sa faca concurenta Loganului. Ieftin si omologat. Calitate foarte buna pentru pret. Sa faci o masina ieftina fiabia si sa sparga pietele nu e simplu deloc e mult mai greu decat sa faci aerodinamica, sa cumperi un motor de VW caroserie din Italia sa aduni si sa scrii pe el Bugati |
#280
Posted 24 January 2019 - 05:49
Logan II nu mai este atât de reușit ca primul dpdv al fiabilității, rugină este tot la ea acasă, antifonarea slaba, un pic mai puțin zgomotoasă ca precedesoarea sa, la fel de barca ca și cealaltă generație și ar mai fi multe de spus. Logan II este o mașină low-cost franțuzească, destul de buna, care vine cu destule neajunsuri, basca mai nou destul de scumpa, peste 10000 euro, și-a cam depășit așteptările dpdv al prețului. Am luat un sandero în 2013, cu 9300 euro (cu rabla, 7800), dar în zilele noastre nu as da 10000 pe o dacie, nu prea merita.
|
|
#281
Posted 24 January 2019 - 09:37
Ma intreb daca ai avut Logan I de zici ca II are probleme mai mari cu rugina si antifonarea Loganul e o masina low-cost care isi face treaba fara sa se strice prea des si atat, ai costuri mici de intretinere si isi face treaba acceptabil. Pentru cine nu vrea sa se incurce cu seconduri si nu are bani de una noua mai buna, e o masina ok.
|
#282
Posted 24 January 2019 - 09:57
La serviciu avem Logan 1 și e groaznic de mers peste 100 km/h, nu mai vorbesc de scaune care sunt tari incomode. La sandero 2, rugina a apărut la 1 an după achiziție și sunt destule cazuri pe net. În fine, piesele sunt scumpe, nu mai este atât de ieftin de întreținut.
|
#283
Posted 24 January 2019 - 10:26
Piesele sunt scumpe fata de ce? Compara cu o masina germana si o sa vezi ca sunt ieftine. Si daca se strica rar, degeaba sunt scumpe piesele. Am avut Logan I timp de 11 ani, e o masina foarte ieftin de intretinut.
|
#284
Posted 24 January 2019 - 10:55
Piesele sunt mai scumpe fata de la L1, adică nu mai este atât de economica.
|
#285
Posted 24 January 2019 - 11:59
Ma uitam la un reportaj facut in Germania referitor la mincare ieftina , gen salamoase.
Babaeti , e de evitat. |
|
#286
Posted 24 January 2019 - 16:33
aris86, on 24 ianuarie 2019 - 09:57, said:
La serviciu avem Logan 1 și e groaznic de mers peste 100 km/h, In afara localitatii functioneaza cu ''acul drept'', adica pana in 110 km/h, pentru a nu avea probleme cu radarul. Viteza maxima atinsa 145 km/h, si nu o data... Mai sus, imi este teama, sa nu raman fara ceva din caroserie. |
#287
Posted 24 January 2019 - 16:51
Vibrează rău mai sus de 150 km/h, am dat și eu de test 165 km/h, și e senzație nasoala. Am 82000km, pana acum băgat bani în consumabile și confort.
|
#288
Posted 24 January 2019 - 16:59
ionutzitaly, on 23 ianuarie 2019 - 23:47, said:
Vorbesti prostii sau ai probleme cu papilele gustative. Se poate testa lejer, trebuie doar sa fii sincer cu tine si sa faci comparatii corecte pe acelasi tip de aliment(nu compari porc obisnuit cu sa zicem mangalita, cum vrea unul mai sus, ca esti deja rau prin aratura) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users