consum combustibil Lada Niva
Last Updated: Feb 16 2019 01:42, Started by
doSstep
, Jan 11 2019 21:02
·
0
#1
Posted 11 January 2019 - 21:02
In urma cu o luna am rectificat chiulasa la Niva mea din 2007 cu motor 1.7i pe benzina. Toate buna pana sa constat ca a crescut consumul cu 30%. Inainte de rectificat cu 40 de litri de benzina reuseam sa fac 320 de km. Acum cu aceeasi cantitate de combustibil eu fac doar 220. E frustrant sa mai merg cu masina la un astfel de consum.
Sa aiba vreo legatura rectificatul chiulasei cu consumul? Voi cati km faceti cu un plin de benzina? Ce problema la masina ar putea afecta in halul asta consumul? |
#2
Posted 11 January 2019 - 21:05
teoretic compresia mai mare ar tb sa mareasca puterea asta daca nu ai pus garnitura un pic mai groasa care sa compenseze.
consumul nu are legatura cu rectificarea. la remontaj ceva s-a dereglat. sau a cedat. partea de injectie carburatie clar e data peste cap. |
#3
Posted 11 January 2019 - 22:16
#4
Posted 11 January 2019 - 22:18
doSstep, on 11 ianuarie 2019 - 21:02, said:
In urma cu o luna am rectificat chiulasa la Niva mea din 2007 cu motor 1.7i pe benzina. Toate buna pana sa constat ca a crescut consumul cu 30%. Inainte de rectificat cu 40 de litri de benzina reuseam sa fac 320 de km. Acum cu aceeasi cantitate de combustibil eu fac doar 220. E frustrant sa mai merg cu masina la un astfel de consum. Sa aiba vreo legatura rectificatul chiulasei cu consumul? Voi cati km faceti cu un plin de benzina? Ce problema la masina ar putea afecta in halul asta consumul? Partea buna e ca o poti inscrie cu succes la programul Rabla 2019. Sau daca nu ai banii necesari pentru Rabla, poti sa-i pui o instalatie GPL sa-ti mai reduci costurile. doSstep, on 11 ianuarie 2019 - 21:02, said: Ce problema la masina ar putea afecta in halul asta consumul? Iarna, cu temperaturile joase. |
#5
Posted 11 January 2019 - 22:29
Zark, on 11 ianuarie 2019 - 21:13, said:
E normal, las-o asa. E Lada, sunt masini foarte puternice atata timp cat le dai sa manance cat vor. A avut cineva la mine in familie tot Lada, 1500 parca, veche si frumoasa. Cara peste o tona de prune pentru tuica omul dintr-un singur drum. Masina consuma cat un Ferarri. andreic, on 11 ianuarie 2019 - 22:16, said:
De ce a trebuit rectificata ? clausio, on 11 ianuarie 2019 - 22:18, said: Partea buna e ca o poti inscrie cu succes la programul Rabla 2019. Sau daca nu ai banii necesari pentru Rabla, poti sa-i pui o instalatie GPL sa-ti mai reduci costurile. Iarna, cu temperaturile joase. De fapt cam toata lumea e pe langa subiect, mai rar posesori de Niva. |
#6
Posted 12 January 2019 - 00:32
vezi supapele de admisie poate nu inchide bine vreuna si merge cu amestec bogat
|
#8
Posted 14 January 2019 - 01:32
#10
Posted 30 January 2019 - 23:11
Adica mergea cu socul tras fiindca nu se incalzea motorul...
|
|
#11
Posted 12 February 2019 - 02:25
Imi retrag cuvintele, pentru ca, va explic acum... Termostatul e intr-adevar defect dar inca nu am apucat sa-l schimb ci doar am rezolvat momentan problema cu ajutorul unui carton pus in fata radiatorului. Temperatura in mers sta la 90 de grade insa ma intreb daca consumul mai poate fi afectat din moment ce termostatul e in continuare defect dar temperatura motorului e la 90? Adica se poate socoti ca termostatul e in parametri daca apa indica 90? Poate cineva sa ma lamureasca?
Am pus testerul pe ea si imi apar erorile: pozitie ax came si debitmetrul. Problema e ca acest consum a aparut imediat cum am remediat schimbul garniturii de chiulasa iar in urma testului, prima parere a mecanicului a fost ca distributia nu e pusa bine la punct. Sa ma pun sa desfac direct distributia sau mai intai sa schimb senzorul pozitie ax came si debitmetrul si dupa sa mai verific? Edited by doSstep, 12 February 2019 - 02:27. |
#12
Posted 12 February 2019 - 06:49
Recomandarea ar fi ca prima data sa schimbi piesele cu erori. Distribuția o schimbi la km sau la timpul scris în manual. Nu ai de ce sa o schimbi dacă nu e nevoie.
|
#13
Posted 12 February 2019 - 08:38
Hai sa le luam in ordine:
- termostatul. Cartonul ajuta, dar acul ala are o marja destul de mare in ceea ce indica, nu este un termometru. El arata 90° oriunde intre 85 si 98 de exemplu. Deci este posibil sa mergi inca prea rece. Schimba naibii termostatul, ce e ieftin. -pozitie ax came: schimba piesa, daca masina porneste ok si merge rotund, greu de crezut ca distributia e nealiniata. - debitmetru: schimba piesa, ca altfel calculatorul trece pe o harta de injectie "de urgenta", cu consum asisderea. Schimba primul debitmetrul, si vezi daca mai apare si axa, ca poate tace. |
#14
Posted 12 February 2019 - 11:50
Pololica, on 12 februarie 2019 - 06:49, said:
Recomandarea ar fi ca prima data sa schimbi piesele cu erori. Distribuția o schimbi la km sau la timpul scris în manual. Nu ai de ce sa o schimbi dacă nu e nevoie. dan78rom, on 12 februarie 2019 - 08:38, said:
Hai sa le luam in ordine: - termostatul. Cartonul ajuta, dar acul ala are o marja destul de mare in ceea ce indica, nu este un termometru. El arata 90° oriunde intre 85 si 98 de exemplu. Deci este posibil sa mergi inca prea rece. Schimba naibii termostatul, ce e ieftin. -pozitie ax came: schimba piesa, daca masina porneste ok si merge rotund, greu de crezut ca distributia e nealiniata. - debitmetru: schimba piesa, ca altfel calculatorul trece pe o harta de injectie "de urgenta", cu consum asisderea. Schimba primul debitmetrul, si vezi daca mai apare si axa, ca poate tace. Voi schimba termostatul ca il am iar pe mufa de la debitmetru voi arunca niste spray de contacte ca vad ca e putin oxidat |
#15
Posted 12 February 2019 - 12:49
Da si pe mufa senzorului de la axa cu spray, ca cine stie.
Orice injectie electronica porneste asa, senzorii trebuie sa vada ca motorul se invirte, abia apoi dau drumul la aprindere si injectie. Posibil ca mersul "nerotund" sa fie de la senzorul axei cu came. |
|
#16
Posted 13 February 2019 - 01:18
dan78rom, on 12 februarie 2019 - 12:49, said:
Da si pe mufa senzorului de la axa cu spray, ca cine stie. Orice injectie electronica porneste asa, senzorii trebuie sa vada ca motorul se invirte, abia apoi dau drumul la aprindere si injectie. Posibil ca mersul "nerotund" sa fie de la senzorul axei cu came. Oricum, logica mea spune ca distributia e sarita sau s-a intamplat ceva neomenesc pe acolo deoarece pana sa se umble la ea senzorul ax came mergea perfect. Sa se strice chiar acum cand s-a umblat la distributie? ) NU Inca ceva: cu motorul pornit am scos mufa de la debitmetru si am constatat ca s-a schimbat mersul motorului. Ce sa inteleg de aici, ca debitmetrul nu e defect din moment ce atunci cand i-am pus mufa inapoi motorul si-a revenit. Adica poate debitmetrul sa functioneze doar 40-50% din capacitatea lui? Sau cum constatam ca un debitmetru e dus, se duce de tot, se duce o parte din el? Cum functioneaza? Cred ca e valabil la orice masina |
#17
Posted 14 February 2019 - 11:26
Debitmetru citeste sau nu citeste, n-o face pe jumate.
|
#18
Posted 16 February 2019 - 01:42
Octavian___, on 14 februarie 2019 - 11:26, said:
Debitmetru citeste sau nu citeste, n-o face pe jumate. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users