Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

consum combustibil Lada Niva

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015
In urma cu o luna am rectificat chiulasa la Niva mea din 2007 cu motor 1.7i pe benzina. Toate buna pana sa constat ca a crescut consumul cu 30%. Inainte de rectificat cu 40 de litri de benzina reuseam sa fac 320 de km. Acum cu aceeasi cantitate de combustibil eu fac doar 220. E frustrant sa mai merg cu masina la un astfel de consum.
Sa aiba vreo legatura rectificatul chiulasei cu consumul?
Voi cati km faceti cu un plin de benzina?

Ce problema la masina ar putea afecta in halul asta consumul?

#2
belogerer

belogerer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,560
  • Înscris: 14.03.2008
teoretic compresia mai mare ar tb sa mareasca puterea asta daca nu ai pus garnitura un pic mai groasa care sa compenseze.

consumul nu are legatura cu rectificarea. la remontaj ceva s-a dereglat. sau a cedat. partea de injectie carburatie clar e data peste cap.

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,292
  • Înscris: 07.02.2003

 doSstep, on 11 ianuarie 2019 - 21:02, said:

In urma cu o luna am rectificat chiulasa
De ce a trebuit rectificata ?

#4
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,023
  • Înscris: 09.05.2006

 doSstep, on 11 ianuarie 2019 - 21:02, said:

In urma cu o luna am rectificat chiulasa la Niva mea din 2007 cu motor 1.7i pe benzina. Toate buna pana sa constat ca a crescut consumul cu 30%. Inainte de rectificat cu 40 de litri de benzina reuseam sa fac 320 de km. Acum cu aceeasi cantitate de combustibil eu fac doar 220. E frustrant sa mai merg cu masina la un astfel de consum.
Sa aiba vreo legatura rectificatul chiulasei cu consumul?
Voi cati km faceti cu un plin de benzina?

Ce problema la masina ar putea afecta in halul asta consumul?


Partea buna e ca o poti inscrie cu succes la programul Rabla 2019.
Sau daca nu ai banii necesari pentru Rabla, poti sa-i pui o instalatie GPL sa-ti mai reduci costurile.

 doSstep, on 11 ianuarie 2019 - 21:02, said:



Ce problema la masina ar putea afecta in halul asta consumul?

Iarna, cu temperaturile joase.

#5
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015

 Zark, on 11 ianuarie 2019 - 21:13, said:

E normal, las-o asa. E Lada, sunt masini foarte puternice atata timp cat le dai sa manance cat vor. A avut cineva la mine in familie tot Lada, 1500 parca, veche si frumoasa. Cara peste o tona de prune pentru tuica omul dintr-un singur drum. Masina consuma cat un Ferarri.
sper ca nu vorbesti serios.. intreb ceva iar tu imi raspunzi s-o las asa? pe bune?

 andreic, on 11 ianuarie 2019 - 22:16, said:

De ce a trebuit rectificata ?
Pai din ce motiv se rectifica o chiulasa? La mine era ovalizata

 clausio, on 11 ianuarie 2019 - 22:18, said:



Partea buna e ca o poti inscrie cu succes la programul Rabla 2019.
Sau daca nu ai banii necesari pentru Rabla, poti sa-i pui o instalatie GPL sa-ti mai reduci costurile.



Iarna, cu temperaturile joase.
Esti pe langa subiect

De fapt cam toata lumea e pe langa subiect, mai rar posesori de Niva.

#6
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,885
  • Înscris: 29.06.2006
vezi supapele de admisie poate nu inchide bine vreuna si merge cu amestec bogat

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
edit

Edited by MembruAnonim, 12 January 2019 - 10:23.


#8
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015

 MembruAnonim, on 12 ianuarie 2019 - 10:23, said:

edit
Ai spus mai mult decat trebuie, problema remediata :))

#9
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015
era de la termostat, desteptilor :))

#10
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Adica mergea cu socul tras fiindca nu se incalzea motorul...

#11
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015
Imi retrag cuvintele, pentru ca, va explic acum... Termostatul e intr-adevar defect dar inca nu am apucat sa-l schimb ci doar am rezolvat momentan problema cu ajutorul unui carton pus in fata radiatorului. Temperatura in mers sta la 90 de grade insa ma intreb daca consumul mai poate fi afectat din moment ce termostatul e in continuare defect dar temperatura motorului e la 90? Adica se poate socoti ca termostatul e in parametri daca apa indica 90? Poate cineva sa ma lamureasca?

Am pus testerul pe ea si imi apar erorile: pozitie ax came si debitmetrul. Problema e ca acest consum a aparut imediat cum am remediat schimbul garniturii de chiulasa iar in urma testului, prima parere a mecanicului a fost ca distributia nu e pusa bine la punct.
Sa ma pun sa desfac direct distributia sau mai intai sa schimb senzorul pozitie ax came si debitmetrul si dupa sa mai verific?

Edited by doSstep, 12 February 2019 - 02:27.


#12
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Recomandarea ar fi ca prima data sa schimbi piesele cu erori. Distribuția o schimbi la km sau la timpul scris în manual. Nu ai de ce sa o schimbi dacă nu e nevoie.

#13
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Hai sa le luam in ordine:

- termostatul. Cartonul ajuta, dar acul ala are o marja destul de mare in ceea ce indica, nu este un termometru. El arata 90° oriunde intre 85 si 98 de exemplu. Deci este posibil sa mergi inca prea rece.
Schimba naibii termostatul, ce e ieftin.

-pozitie ax came: schimba piesa, daca masina porneste ok si merge rotund, greu de crezut ca distributia e nealiniata.

- debitmetru: schimba piesa, ca altfel calculatorul trece pe o harta de injectie "de urgenta", cu consum asisderea.
Schimba primul debitmetrul, si vezi daca mai apare si axa, ca poate tace.



#14
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015

 Pololica, on 12 februarie 2019 - 06:49, said:

Recomandarea ar fi ca prima data sa schimbi piesele cu erori. Distribuția o schimbi la km sau la timpul scris în manual. Nu ai de ce sa o schimbi dacă nu e nevoie.
Pai ar fi nevoie deoarece cand s-a schimbat garnitura de chiulasa s-a umblat si la distributie si de asta exista riscul sa o fi montat gresit cel care a montat-o. N-as fi luat in calcul degeaba scenariul acesta

 dan78rom, on 12 februarie 2019 - 08:38, said:

Hai sa le luam in ordine:

- termostatul. Cartonul ajuta, dar acul ala are o marja destul de mare in ceea ce indica, nu este un termometru. El arata 90° oriunde intre 85 si 98 de exemplu. Deci este posibil sa mergi inca prea rece.
Schimba naibii termostatul, ce e ieftin.

-pozitie ax came: schimba piesa, daca masina porneste ok si merge rotund, greu de crezut ca distributia e nealiniata.

- debitmetru: schimba piesa, ca altfel calculatorul trece pe o harta de injectie "de urgenta", cu consum asisderea.
Schimba primul debitmetrul, si vezi daca mai apare si axa, ca poate tace.
Masina porneste putin greut, dar mereu. Porneste sa zic undeva intre 2 si 3 secunde maxim si nu merge tocmai rotund motorul.
Voi schimba termostatul ca il am iar pe mufa de la debitmetru voi arunca niste spray de contacte ca vad ca e putin oxidat

#15
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Da si pe mufa senzorului de la axa cu spray, ca cine stie.
Orice injectie electronica porneste asa, senzorii trebuie sa vada ca motorul se invirte, abia apoi dau drumul la aprindere si injectie.
Posibil ca mersul "nerotund" sa fie de la senzorul axei cu came.

#16
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015

 dan78rom, on 12 februarie 2019 - 12:49, said:

Da si pe mufa senzorului de la axa cu spray, ca cine stie.
Orice injectie electronica porneste asa, senzorii trebuie sa vada ca motorul se invirte, abia apoi dau drumul la aprindere si injectie.
Posibil ca mersul "nerotund" sa fie de la senzorul axei cu came.
Voi incerca maine sa astern niste spray pe mufe.
Oricum, logica mea spune ca distributia e sarita sau s-a intamplat ceva neomenesc pe acolo deoarece pana sa se umble la ea senzorul ax came mergea perfect. Sa se strice chiar acum cand s-a umblat la distributie? :)) NU

Inca ceva: cu motorul pornit am scos mufa de la debitmetru si am constatat ca s-a schimbat mersul motorului. Ce sa inteleg de aici, ca debitmetrul nu e defect din moment ce atunci cand i-am pus mufa inapoi motorul si-a revenit. Adica poate debitmetrul sa functioneze doar 40-50% din capacitatea lui? Sau cum constatam ca un debitmetru e dus, se duce de tot, se duce o parte din el? Cum functioneaza? Cred ca e valabil la orice masina

#17
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Debitmetru citeste sau nu citeste, n-o face pe jumate.

#18
doSstep

doSstep

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 11.02.2015

 Octavian___, on 14 februarie 2019 - 11:26, said:

Debitmetru citeste sau nu citeste, n-o face pe jumate.
Am inteles. Citeste sau NU citeste. DAAR daca apare pe tester inseamna ca ar fi nefunctional, nu-i asa? Si daca e nefunctional de ce mersul motorului se schimba cand ii scot mufa iar atunci cand o introduc la loc motorul isi revine?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate