Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Peugeot 3008 vs Nissan X Trail
Last Updated: Jun 15 2020 19:48, Started by
bogwol
, Jan 10 2019 14:27
·
0
#163
Posted 18 January 2019 - 22:14
Asta stiam si eu, vroiam sa stiu totusi daca chiar ai facut TD sau ai scris si tu sa te aflii in treaba!
Eu pentru confort iti recomand sa testezi masina si apoi sa vii cu pareri obiective , nu citite pe nu stiu ce forumuri sau vazute pe YT. Apropo, cum functioneaza noua suspensie de pe C5 Aircross? Numai bine, Edited by Dodo03, 18 January 2019 - 22:15. |
#164
Posted 19 January 2019 - 22:21
CGDBZ, on 18 ianuarie 2019 - 21:08, said:
Pentru confort recomand Citroen C5 Aircross. Nu stiu cum poti recomanda cand masina nici nu a aparut in Romania. Saptamana asta am vorbit cu un dealer si acum mi-au spus ca va apare prin aprilie-mai (data trecuta era vorba de decembrie 2018). Iar ref la suspesie, nu faceti greseala sa va ganditi la hidractivul anterior care a fost genial din punctul meu de vedere (il am pe actuala masina). Acum au schimbat sistemul si ramane de vazut cat de bun va fi denky, on 18 ianuarie 2019 - 21:35, said:
Daca are suspensia celebra, clar asta e varianta nr 1 pt oricine are nevoile initiatorului. Edited by bogwol, 19 January 2019 - 22:22. |
#167
Posted 20 January 2019 - 20:29
parca spuneai ca nu vrei discutii despre alte modele decat cele din titlul topicului, te-ai mai razgandit?
|
#169
Posted 21 January 2019 - 07:37
#170
Posted 04 February 2019 - 07:53
Am reusit in weekendul asta sa fac DT cu XTrail; impresiile sunt bune pe ansamblu
Pozitive: - mai confortabila din punct de vedere al suspensiilor decat 3008 - mai spatioasa decat 3008 (aici e o discutie, pentru ca in clasa lui Xtrail e de fapt 5008, dar din cate am reusit sa imi dau seama, nu e diferenta intre 3008 si 5008 la spatiul alocat pasagerilor; diferenta vazuta de mine intre 3008 si 5008 apare la spatiul de la capul pasagerilor de pe bancheta din spate si portbagaj mai mare) - silentioasa; e drept ca nu am mers decat cu 50-60 km/h, dar mi s-a parut ok; daca ma hotarasc spre aceasta masina, o sa mai vreau sa fac un DT si pe autostrada sa vad atunci cum se aude - infotaiment: nu e de nivelul lui 3008 (cu o groaza de posibilitati de conectare pe diverse siteuri), dar e decenta pentru rolul de baza: navigatie si alte informatii despre masina; aici vine cu DAB standard, fata de 3008 la care trebuie sa platesti separat - cutia automata CVT: eu am fost multumit de ea; e drept ca nu am putu sa o vad in depasiri, dar pare sa reactioneze destul de rapid; iau in calcul si posibilitatea de a achizitiona masina cu aceasta cutie automata - sistem audio: cu 6 boxe, normal, dar se aude bine; nu am reusit sa vad cum s-ar auzi cu Bose Premium - probabil, daca ma hotarasc la aceasta masina, voi ramane la nivelul de echipare N-Conecta; nu mi se pare justificata diferenta de 3000 euro pentru Tekna pentru ceea ce am eu nevoie; singurul regret ar fi sistemul audio Bose, dar nu prea ma lasa inima sa dau 3k in plus doar pentru acest sistem - pavilionul vitrat si trapa: imi place mai mult decat la 3008; aici "chestia" care acopera trapa o acopera total, nu este semitransparenta ca la 3008; alta diferenta care mie mi-a placut: trapa, cand culiseaza, intra inauntru si nu in afara ca la 3008 (la 3008 mi se pare riscant sa agati ceva , sa racai eventualul gainat de pe acoperis, etc) Negative: - nu a vrut sa se deschida automat porbagajul cu miscarea de picior sub nicio forma; cred ca am facut miscarea de 20-30 ori, de ajunsesem sa exersez cazacioc Edited by bogwol, 04 February 2019 - 07:59. |
#171
Posted 04 February 2019 - 14:03
bogwol, on 04 februarie 2019 - 07:53, said:
- mai confortabila din punct de vedere al suspensiilor decat 3008 bogwol, on 04 februarie 2019 - 07:53, said:
- infotaiment: nu e de nivelul lui 3008 (cu o groaza de posibilitati de conectare pe diverse siteuri), dar e decenta pentru rolul de baza: navigatie si alte informatii despre masina; aici vine cu DAB standard, fata de 3008 la care trebuie sa platesti separat Parerea mea ca nu merita atentie prea mare aceste sisteme implicite de pe masina. Pt sunet, iti poti pune mai incolo boxe mai bune, daca chiar vei simti nevoia, posibil sa nu simti insa |
#172
Posted 04 February 2019 - 17:41
Daca are Android Auto trebuie sa fie suficient pe partea de info navi.
|
|
#173
Posted 05 February 2019 - 07:35
overseas, on 04 februarie 2019 - 17:41, said:
Daca are Android Auto trebuie sa fie suficient pe partea de info navi. |
#174
Posted 07 February 2019 - 18:06
Doamne ce m-am mai distrat in aceste 10 pagini.
Acest 3008 starneste asa un val de ura din partea cunoscatorilor de parca ar fi inscris in PSD ! Care-i treaba cu DAB-ul ? Adica in viata de zi cu zi in care sa zicem ca colinzi asa usurel prin trafic prin oras si asculti radio (ca in concediu nu stiu cine asculta radio), care-i faza, ce ofera transmisia digitala ? Parerea mea n-o mai scriu, o stii, nu s-a schimbat nimic in peste 1 an de la achizitie. |
#175
Posted 07 February 2019 - 18:30
Faza cu Dab e ca te astepti pe termen mediu sa treaca emisia pe digital.
|
#176
Posted 07 February 2019 - 19:32
marius23mvp, on 07 februarie 2019 - 18:06, said:
Care-i treaba cu DAB-ul ? in plus, intreruperile sint la ordinea zilei. chiar si in tari din occident, oamenii spuneau ca e degeaba, si FM rules. Acum se vorbeste de DAB+ dar tot degeaba overseas, on 07 februarie 2019 - 18:30, said:
Faza cu Dab e ca te astepti pe termen mediu sa treaca emisia pe digital. termen mediu? ai o sursa pt informatia asta? |
#177
Posted 08 February 2019 - 10:17
marius23mvp, on 07 februarie 2019 - 18:06, said: Care-i treaba cu DAB-ul ? Adica in viata de zi cu zi in care sa zicem ca colinzi asa usurel prin trafic prin oras si asculti radio (ca in concediu nu stiu cine asculta radio), care-i faza, ce ofera transmisia digitala ? Faza cu DAB- ul este urmatoarea: se pare ca exista o directiva UE prin care toate statiile sunt obligate ca in cativa ani sa emita DAB; stiu ca in una din tarile nordice (cred ca Suedia ) guvernul si-a luat angajamentul ca incepand din 2021 toate statiile radio vor emite DAB. In concluzie, in cativa ani risti sa nu mai prinzi nimic pe radio daca nu ai DAB Apropo de ce ofera DAB, se pare ca e o calitate superioara a emisiei acolo unde se receptioneaza, avand posibilitatea sa transmita live informari text, etc Iar ref la vacanta, eu tocmai in vacantele in strainatate ascult mai mult radiourile locale; ma ajuta sa intru mai mult in atmosfera locala. |
|
#178
Posted 08 February 2019 - 10:22
E cel putin o tara nordica ce emite doar DAB.
In Bucuresti sunt cateva posturi, am remarcat ca se aud mai incet decat FM, dar mai clar. E bine sa fie pe masina daca o tii mai mult. |
#179
Posted 08 February 2019 - 10:24
Mda. Deci impunem politic o solutie tehnica nepopulara sau cu beneficii incerte vs investitie. In Ro sunt 4 statii DAB in Bucuresti si cam atat. De cativa ani...
|
#180
Posted 08 February 2019 - 10:28
ideea e ca e mai bine sa o ai decat sa nu o ai.... Cel putin asa vad eu acest aspect
Dar pt mine, existenta/lipsa DAB va fi ultimul criteriu in alegerea unei masini. am mentionat de DAB la Xtrail pentru ca aici e inclus in valoarea masinii, pe cand la marea majoritate a celorlalti producatori o platesti separat, ca optional (cca 100 euro) Edited by bogwol, 08 February 2019 - 10:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users