Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Probleme climatronic VW Sharan

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Se da un VW Sharan 2003 1.9 TDI Mark 1A cu dublu climatronic (in spate are sirocol separat), la care nu mai reactioneaza clima. Nu am foarte multe informatii, asa ca voi relata tot ce stiu.
Afiseaza pe ecran informatiile ca pana acum, inclusiv temperatura exterioara corecta, daca apasa pe ECON, AUTO sau se modifica temperatura interioara afiseaza pe ecran modificarile, dar mai departe nu reactioneaza.
Nu reactioneaza (nu apare modificarea pe ecran) cand modifica turatia ventilatiei pe una sau ambele zone de climatizare.

In schimb, a folosit cineva un tester si cel putin lui nu-i arata erori (poate nu e bun tester-ul folosit), si poate porni manual de pe laptop ventilatorul de la clima, deci nu pare sa fie ventilatorul defect.

S-a incercat schimbarea unitatii de control a climei (cea cu display si butoane) cu alta, dar are exact acelasi comportament. Stiti cumva care ar fi siguranta de la clima (banuiesc ca e in compartimentul de langa volan), sau ce ar mai putea verifica?

De asemenea, am inteles ca unitatea are si un fel de self-test pentru a afisa erorile direct pe display, stiti cumva combinatia cu care se poate accesa meniul pentru cea cu dublu-climatornic?

Edited by Hider141, 10 January 2019 - 13:46.


#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Cauta pe net "secrete climatronic" poate gasesti ceva pt modelul tau, ca difera f mult de la un model la altul, atat accesarea cat si navigarea in meniu, codurile afisate, etc.

#3
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Mersi de raspuns. Voi cauta si asa, dar deocamdata e cam fara succes. Doar link-uri catre pagini goale, iar pe un anumit forum spun mai multi ca nu au reusit sa gaseasca combinatia de butoane pentru dublu-climatronic. Doar la cel simplu se stie combinatia.

Edited by Hider141, 10 January 2019 - 14:38.


#4
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Am citit de mai multe ori postul tau, dar nu am reusit sa inteleg ce vrei, ce problema ai si ce nu merge de fapt. Nu-mi mai explici inca o data cine nu merge ?

#5
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
eu am inteles ca primeste comenzi dar nu le mai afiseaza...

Edited by arg, 10 January 2019 - 14:51.


#6
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Arata pe ecran ca ar primi comenzi la orice in afara de ventilatie, dar nu reactioneaza instalatia.
Cu alte cuvinte, apas pe butonul ECON, apare pe ecran 'ECON', dar nu porneste ventilatia. Apas pe AUTO, apare pe ecran 'AUTO', dar nu porneste ventilatia. Ii dau sa scada/creasca temperatura, scade/creste pe ecran temperatura, dar iarasi nu reactioneaza.
In schimb, din spusele parintilor, a pus cineva tester pe masina si poate porni manual de pe laptop ventilatorul climei.

Pe voi va intrebam daca:
- stiti cumva ce poate fi verificat, ca sa depistam problema
- stiti combinatia de butoane cu care se poate intra in meniul secret unde are un fel de self-test si afiseaza valorile hexadecimale pentru eventualele erori
- stiti care e pozitia/numarul sigurantei pentru climatizare din panoul cu sigurante.

#7
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
sigurantele de la AC sunt F21 si F22...

Attached Files



#8
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Acum incep sa inteleg. Deci problema ta este ca nu porneste ventilatorul, indiferent ce temperatura ceri.
Nu pleaca nici pe High ? Nu pleaca nici pe Deazuburire ?

La modelul tau de climatronic, nu ai si liniute care sa indice cit de tare ar trebui sa mearga ventilatorul ? Daca ai, liniutele alea indica ceva, sau ramin pe minim ?
Cind este scos din auto, nu ai sageti sus/jos ca sa dai manual ventilatorul mai tare sau mai incet ?

Al meu este climatronic simplu si arata asa:
Attached File  skoda-octavia-1.9-tdi-tour-climatronic.jpg   28.84K   20 downloads
si am sageti din care pot da ventilatorul mai tare sau mai incet, daca-l scot de pe Auto.
Al tau ma gindesc ca este total diferit.

View PostHider141, on 10 ianuarie 2019 - 15:01, said:

... din spusele parintilor, a pus cineva tester pe masina si poate porni manual de pe laptop ventilatorul climei.
Daca porneste din laptop, atunci nu-i siguranta.

Temperatura apei din motor este afisata corect ?
La rabla mea mi sa sticat bubul de temperatura de pe motor si tin minte ca-mi facea figuri clima.

Edited by florin71_skoda, 10 January 2019 - 15:21.


#9
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Unitatea arata ca in imaginile de mai jos (sunt imagini luate de pe net):
Attached File  s-l300.jpg   7.72K   29 downloads
Attached File  s-l300_1.jpg   6.07K   26 downloads
Are pe ecran liniute care afiseaza viteza ventilatoarelor, dar nu reactioneaza cand incer sa-i dau mai tare. Raman tot timpul pe minim.

#10
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005

View PostHider141, on 10 ianuarie 2019 - 15:01, said:

....a pus cineva tester pe masina si poate porni manual de pe laptop ventilatorul climei....
inainte sau dupa ce nu a mai raspuns la comenzi?
nu fac misto, ci cred ca ceva nu mergea cum trebuie si "dorel" a rezolvat-o.


p.s. asta merge?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3QkORWraqPA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by arg, 10 January 2019 - 15:28.


#11
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Tester-ul a fost pus dupa aparitia problemei.
Doar mai tarziu pot ajunge la masina, sa incerc combinatia din clip. Dar din ce spuneau unii pe alt forum, la dublu-climatronic s-ar putea sa fie alta combinatie.

#12
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
am o banuiala ca motorul de vantilator e "intepenit".
sau releul care-l controleaza.

Edited by arg, 10 January 2019 - 15:40.


#13
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Pai daca liniutele ramin pe minim, nu are cum sa-ti mearga ventilatorul. Posted Image

La al meu fiind simplu, trebuie apasat tasta de redus turatie ventilator + tasta "albastra" + tasta Eco. La al tau, problema este ca ai doua taste albastre si doua de redus ventilatorul. Incearca si tu mai multe combinatii ale tastelor respective. Sau incearca albastru si minus ventilator de pe partea soferului cu tasta Eco.

Incearca si sa-i dai Dezaburire si vezi daca pleaca sau nu.

Edited by florin71_skoda, 10 January 2019 - 15:39.


#14
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008

View Postflorin71_skoda, on 10 ianuarie 2019 - 15:38, said:

Pai daca liniutele ramin pe minim, nu are cum sa-ti mearga ventilatorul.
Evident. Posted Image
Problema-i ca din spusele parintilor, cel care a pus testerul sa vada daca gaseste problema a reusit sa porneasca ventilatorul sau ventilatoarele din laptop. Numai direct de la unitate nu reactioneaza.
Cand ajung la masina voi incerca si cu dezaburirea si combinatia de taste, sa vad ce reusesc.

Am uitat sa-ti raspund legat de temperatura motorului. Creste peste 60 de grade sau cat e minimul afisat pe ceas, dar nu cu mult. Poate are legatura si cu minunatele -10...-15 grade din timpul zilei si aproape -20 dupa ce apune soarele.

Edited by Hider141, 10 January 2019 - 15:52.


#15
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Ai schimbat bateria recent la masina ? Ai dat curent cuiva ? Incearca si sa scoti o borna de la baterie si sa o lasi citeva minute cu borna scoasa.
Ai tinut mult timp masina in parcare, nepornita si ai bateria mai descarcata ? Am intilnit o chestie la un VW (ulterior si la la un Opel), care aveau bateria slaba si nu se mai aprindeau becurile din bord si am crezut ca-s defecte, insa dupa ce sa incarcat bateria, a inceput sa lumineze si bordul. Asa ca am banuit ca exista ceva protectie care cind este bateria slaba, reduce din consum oprind chestiile inutile. Poate ca o fi avind si climatronicul o protectie dinasta.

Zic si eu diverse, ca nu ma pricep.
Poate ca apare colegul Al_Bundy si te lamureste el.

#16
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Revin cu un update: am incercat si faza cu dezaburirea, dar nu merge. Dupa ce merge mai mult timp motorul si incepe sa se incalzeasca (urca si acul ce indica temperatura apei) incep sa se vada pe parbriz urme ca iese aer incalzit prin fantele sistemului de ventilatie.

Cu codurile n-am reusit nimic, am incercat tot felul de combinatii de butoane dar nu am reusit sa intru in meniul secret. Insa am observat ca atunci cand apasam pe butonul de 'dezaburire' si cred ca si la cel de 'recirculare', cand ar porni in mod normal ventilatia, a urcat gradatia ce indica viteza ventilatiei la maxim si s-a auzit de undeva din zona bordului sau mai in fata un 'click', dupa care a scazut iarasi gradatia la minim.

Cred ca ma dau batut si astept sa vad ce rezolva saptamana viitoare. Cel care a pus testerul pe masina si a reusit sa porneasca ventilatia direct de pe laptop le-a recomandat parintilor pe cineva cine se ocupa cu partea de clima, si trebuie sa duca saptamana viitoare masina la respectivul.

Iar in legatura cu bateria, nu am cum sa o verific. Dar masina nu a stat mult timp nepornita, si nici nu au dat curent altcuiva. Nu trebuia sa porneasca totusi cam greoi, in special la -15 grade daca era slaba bateria?

#17
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005

View PostHider141, on 10 ianuarie 2019 - 20:06, said:

...i s-a auzit de undeva din zona bordului sau mai in fata un 'click', dupa care a scazut iarasi gradatia la minim....

View Postarg, on 10 ianuarie 2019 - 15:33, said:

am o banuiala ca motorul de vantilator e "intepenit".
sau releul care-l controleaza.


#18
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Poate sa porneasca manual (de pe laptop prin interfata de diagnoza) daca e defect releul?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate