Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme climatronic VW Sharan
Last Updated: May 10 2023 17:40, Started by
Hider141
, Jan 10 2019 13:45
·
1
#1
Posted 10 January 2019 - 13:45
Se da un VW Sharan 2003 1.9 TDI Mark 1A cu dublu climatronic (in spate are sirocol separat), la care nu mai reactioneaza clima. Nu am foarte multe informatii, asa ca voi relata tot ce stiu.
Afiseaza pe ecran informatiile ca pana acum, inclusiv temperatura exterioara corecta, daca apasa pe ECON, AUTO sau se modifica temperatura interioara afiseaza pe ecran modificarile, dar mai departe nu reactioneaza. Nu reactioneaza (nu apare modificarea pe ecran) cand modifica turatia ventilatiei pe una sau ambele zone de climatizare. In schimb, a folosit cineva un tester si cel putin lui nu-i arata erori (poate nu e bun tester-ul folosit), si poate porni manual de pe laptop ventilatorul de la clima, deci nu pare sa fie ventilatorul defect. S-a incercat schimbarea unitatii de control a climei (cea cu display si butoane) cu alta, dar are exact acelasi comportament. Stiti cumva care ar fi siguranta de la clima (banuiesc ca e in compartimentul de langa volan), sau ce ar mai putea verifica? De asemenea, am inteles ca unitatea are si un fel de self-test pentru a afisa erorile direct pe display, stiti cumva combinatia cu care se poate accesa meniul pentru cea cu dublu-climatornic? Edited by Hider141, 10 January 2019 - 13:46. |
#2
Posted 10 January 2019 - 14:21
Cauta pe net "secrete climatronic" poate gasesti ceva pt modelul tau, ca difera f mult de la un model la altul, atat accesarea cat si navigarea in meniu, codurile afisate, etc.
|
#3
Posted 10 January 2019 - 14:38
Mersi de raspuns. Voi cauta si asa, dar deocamdata e cam fara succes. Doar link-uri catre pagini goale, iar pe un anumit forum spun mai multi ca nu au reusit sa gaseasca combinatia de butoane pentru dublu-climatronic. Doar la cel simplu se stie combinatia.
Edited by Hider141, 10 January 2019 - 14:38. |
#4
Posted 10 January 2019 - 14:45
Am citit de mai multe ori postul tau, dar nu am reusit sa inteleg ce vrei, ce problema ai si ce nu merge de fapt. Nu-mi mai explici inca o data cine nu merge ?
|
#5
Posted 10 January 2019 - 14:51
eu am inteles ca primeste comenzi dar nu le mai afiseaza...
Edited by arg, 10 January 2019 - 14:51. |
#6
Posted 10 January 2019 - 15:01
Arata pe ecran ca ar primi comenzi la orice in afara de ventilatie, dar nu reactioneaza instalatia.
Cu alte cuvinte, apas pe butonul ECON, apare pe ecran 'ECON', dar nu porneste ventilatia. Apas pe AUTO, apare pe ecran 'AUTO', dar nu porneste ventilatia. Ii dau sa scada/creasca temperatura, scade/creste pe ecran temperatura, dar iarasi nu reactioneaza. In schimb, din spusele parintilor, a pus cineva tester pe masina si poate porni manual de pe laptop ventilatorul climei. Pe voi va intrebam daca: - stiti cumva ce poate fi verificat, ca sa depistam problema - stiti combinatia de butoane cu care se poate intra in meniul secret unde are un fel de self-test si afiseaza valorile hexadecimale pentru eventualele erori - stiti care e pozitia/numarul sigurantei pentru climatizare din panoul cu sigurante. |
#7
Posted 10 January 2019 - 15:01
sigurantele de la AC sunt F21 si F22...
Attached Files |
#8
Posted 10 January 2019 - 15:19
Acum incep sa inteleg. Deci problema ta este ca nu porneste ventilatorul, indiferent ce temperatura ceri.
Nu pleaca nici pe High ? Nu pleaca nici pe Deazuburire ? La modelul tau de climatronic, nu ai si liniute care sa indice cit de tare ar trebui sa mearga ventilatorul ? Daca ai, liniutele alea indica ceva, sau ramin pe minim ? Cind este scos din auto, nu ai sageti sus/jos ca sa dai manual ventilatorul mai tare sau mai incet ? Al meu este climatronic simplu si arata asa: skoda-octavia-1.9-tdi-tour-climatronic.jpg 28.84K 20 downloads si am sageti din care pot da ventilatorul mai tare sau mai incet, daca-l scot de pe Auto. Al tau ma gindesc ca este total diferit. Hider141, on 10 ianuarie 2019 - 15:01, said:
... din spusele parintilor, a pus cineva tester pe masina si poate porni manual de pe laptop ventilatorul climei. Temperatura apei din motor este afisata corect ? La rabla mea mi sa sticat bubul de temperatura de pe motor si tin minte ca-mi facea figuri clima. Edited by florin71_skoda, 10 January 2019 - 15:21. |
#9
Posted 10 January 2019 - 15:26
Unitatea arata ca in imaginile de mai jos (sunt imagini luate de pe net):
s-l300.jpg 7.72K 29 downloads s-l300_1.jpg 6.07K 26 downloads Are pe ecran liniute care afiseaza viteza ventilatoarelor, dar nu reactioneaza cand incer sa-i dau mai tare. Raman tot timpul pe minim. |
#10
Posted 10 January 2019 - 15:27
Hider141, on 10 ianuarie 2019 - 15:01, said:
....a pus cineva tester pe masina si poate porni manual de pe laptop ventilatorul climei.... nu fac misto, ci cred ca ceva nu mergea cum trebuie si "dorel" a rezolvat-o. p.s. asta merge? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3QkORWraqPA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by arg, 10 January 2019 - 15:28. |
|
#11
Posted 10 January 2019 - 15:31
Tester-ul a fost pus dupa aparitia problemei.
Doar mai tarziu pot ajunge la masina, sa incerc combinatia din clip. Dar din ce spuneau unii pe alt forum, la dublu-climatronic s-ar putea sa fie alta combinatie. |
#12
Posted 10 January 2019 - 15:33
am o banuiala ca motorul de vantilator e "intepenit".
sau releul care-l controleaza. Edited by arg, 10 January 2019 - 15:40. |
#13
Posted 10 January 2019 - 15:38
Pai daca liniutele ramin pe minim, nu are cum sa-ti mearga ventilatorul.
La al meu fiind simplu, trebuie apasat tasta de redus turatie ventilator + tasta "albastra" + tasta Eco. La al tau, problema este ca ai doua taste albastre si doua de redus ventilatorul. Incearca si tu mai multe combinatii ale tastelor respective. Sau incearca albastru si minus ventilator de pe partea soferului cu tasta Eco. Incearca si sa-i dai Dezaburire si vezi daca pleaca sau nu. Edited by florin71_skoda, 10 January 2019 - 15:39. |
#14
Posted 10 January 2019 - 15:45
florin71_skoda, on 10 ianuarie 2019 - 15:38, said:
Pai daca liniutele ramin pe minim, nu are cum sa-ti mearga ventilatorul. Problema-i ca din spusele parintilor, cel care a pus testerul sa vada daca gaseste problema a reusit sa porneasca ventilatorul sau ventilatoarele din laptop. Numai direct de la unitate nu reactioneaza. Cand ajung la masina voi incerca si cu dezaburirea si combinatia de taste, sa vad ce reusesc. Am uitat sa-ti raspund legat de temperatura motorului. Creste peste 60 de grade sau cat e minimul afisat pe ceas, dar nu cu mult. Poate are legatura si cu minunatele -10...-15 grade din timpul zilei si aproape -20 dupa ce apune soarele. Edited by Hider141, 10 January 2019 - 15:52. |
#15
Posted 10 January 2019 - 15:54
Ai schimbat bateria recent la masina ? Ai dat curent cuiva ? Incearca si sa scoti o borna de la baterie si sa o lasi citeva minute cu borna scoasa.
Ai tinut mult timp masina in parcare, nepornita si ai bateria mai descarcata ? Am intilnit o chestie la un VW (ulterior si la la un Opel), care aveau bateria slaba si nu se mai aprindeau becurile din bord si am crezut ca-s defecte, insa dupa ce sa incarcat bateria, a inceput sa lumineze si bordul. Asa ca am banuit ca exista ceva protectie care cind este bateria slaba, reduce din consum oprind chestiile inutile. Poate ca o fi avind si climatronicul o protectie dinasta. Zic si eu diverse, ca nu ma pricep. Poate ca apare colegul Al_Bundy si te lamureste el. |
|
#16
Posted 10 January 2019 - 20:06
Revin cu un update: am incercat si faza cu dezaburirea, dar nu merge. Dupa ce merge mai mult timp motorul si incepe sa se incalzeasca (urca si acul ce indica temperatura apei) incep sa se vada pe parbriz urme ca iese aer incalzit prin fantele sistemului de ventilatie.
Cu codurile n-am reusit nimic, am incercat tot felul de combinatii de butoane dar nu am reusit sa intru in meniul secret. Insa am observat ca atunci cand apasam pe butonul de 'dezaburire' si cred ca si la cel de 'recirculare', cand ar porni in mod normal ventilatia, a urcat gradatia ce indica viteza ventilatiei la maxim si s-a auzit de undeva din zona bordului sau mai in fata un 'click', dupa care a scazut iarasi gradatia la minim. Cred ca ma dau batut si astept sa vad ce rezolva saptamana viitoare. Cel care a pus testerul pe masina si a reusit sa porneasca ventilatia direct de pe laptop le-a recomandat parintilor pe cineva cine se ocupa cu partea de clima, si trebuie sa duca saptamana viitoare masina la respectivul. Iar in legatura cu bateria, nu am cum sa o verific. Dar masina nu a stat mult timp nepornita, si nici nu au dat curent altcuiva. Nu trebuia sa porneasca totusi cam greoi, in special la -15 grade daca era slaba bateria? |
#17
Posted 10 January 2019 - 21:49
#18
Posted 10 January 2019 - 22:39
Poate sa porneasca manual (de pe laptop prin interfata de diagnoza) daca e defect releul?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users