Identificare cod eroare Opel
Last Updated: Jan 10 2019 19:29, Started by
Wess
, Jan 09 2019 21:36
·
0
#1
Posted 09 January 2019 - 21:36
Va salut!
Al meu Opel Astra H s-a hotarat ca ceva nu e in regula si a reusit sa aprinda becul "Check engine", cod eroare 0171. 1.6litri 77kw Twinport 2004 z16xep Ce ar trebui sa ii schimb sau de la ce sa incep? Codul de eroare l.am citit prin testul cu apasarea pedalei de frana si acceleratie iar apoi pus contactul. Mersi anticipat celor care vor binevoi sa ma ajute cu un sfat! Edited by Wess, 09 January 2019 - 21:39. |
#2
Posted 09 January 2019 - 21:48
#3
Posted 09 January 2019 - 21:51
pasilla, on 09 ianuarie 2019 - 21:48, said:
La mers normal, se aprinde becul ala cu "Check engine" ? Daca nu, nu cred ca ai probleme. Am intrebat in ideea ca cineva a avut acelasi motor si stie exact ce ar putea fi, pe Google am gasit 1.000 de rezolvari si probleme pe acelasi cod... Edited by Wess, 09 January 2019 - 21:53. |
#5
Posted 09 January 2019 - 22:04
Wess, on 09 ianuarie 2019 - 21:51, said:
Deci becul s.a aprins azi in momentul in care stationam cu motorul pornit si nu s.a mai stins. Am intrebat in ideea ca cineva a avut acelasi motor si stie exact ce ar putea fi, pe Google am gasit 1.000 de rezolvari si probleme pe acelasi cod... Trebuie bagata la test pe PC pentru o oarece identificare mai precisa. Edited by pasilla, 09 January 2019 - 22:06. |
#6
Posted 09 January 2019 - 22:16
Amestec sarac.
Cel mai des este din cauza canalelor EGR din admisie - se da jos admisia si se curata . Dar cum s-a mentionat este o eroare generica si are 1000 de rezolvari . Tot asa de bine poate trage aer fals la evacuare inainte de sonda lamda si sa o pacaleasca de unde si amestecul sarac . Poti inceca o curatare simpla inainte de a te apuca de munca : un flacon de 375 ml Protec Oxicat P1180 la un plin de benzina foarte buna , iesit pe drum bun si mai slab circulat si span, a 3 a si 4-5000 ture , nu mai alimentezi pana nu termini rezervorul . Singurul aditiv recunoscut OEM . Am avut rezultate foarte bune cu el . Il gasesti pe emag , acolo gasesti si ce face . Edited by ldpe, 09 January 2019 - 22:24. |
#7
Posted 10 January 2019 - 07:59
Ce nu spun cei care furnizeaza ''scheme'' de aflat coduri eroare la diverse marci auto,dar care au aproximativ aceleasi componente/mufe....este ca pe bord la punerea contactului nu apare inaintea codului si litera P.....
Este doar un ''mic'' amanunt.... Mai jos las imaginea din biblie, referitor la acel cod.... Rezolvarea ,in schimb, ma tem ca nu va putea fi facuta in aer liber,dupa bloc.... ....npc... Attached Files |
#8
Posted 10 January 2019 - 10:02
De obicei, codul ala de eroare avand cauze multiple, nu vine singur. Daca pui un dispozitiv OBD 2 pe mufa de diagnoza citesti cu telefonul si celelalte coduri. Astfel, se poate identifica mult mai usor cauza. De exemplu, zilele trecute am avut acelasi cod dar si codul referitor la senzorul de temperatura al antigelului care dadea valori intermitent eronate. Garnitura senzorului s-a deteriorat iar antigelul scurs pe langa a intrat in senzor si l-a scurtcircuitat partial. Astfel, indica o temperatura mai mare decat cea reala compromitand proportia corecta de aer/benzina. Am schimbat senzorul si gata. M-a costat dispozitivul ODB care e o investitie foarte buna, senzorul schimbat si transportul in jur de 100 de lei.
Edited by gmartau, 10 January 2019 - 10:03. |
#9
Posted 10 January 2019 - 19:29
Daca avea mai multe i le-ar fi aratat pe rand cand facea treaba cu pedalele.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users