Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Factura marita, expirare perioada contractuala

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
atomcat

atomcat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.03.2011
Salut


Am primit o factura cu cateva zeci de lei in plus, ei spun ca e normal -  avand in vedere faptul ca a expirat contractul semnat anterior
Eu stiu ca ar fi trebuit sau sa ramana valabila acea oferta pana la semnarea unui nou contract sau trebuie sa fi fost anuntati in prealabil.

Cine are experienta, rog un sfat. Merci!

#2
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,182
  • Înscris: 08.12.2006
Eu stiu ca au marit tariful , dar nu mai stiu exact daca la net sau la televiziune, sau la ambele... a fost o chestie anuntat in prealabil ca vor majora tarifele la servicii cu cativa lei, si mie mi-a venit marita factura , de vreo 3 luni tot vine cu noul tarif.

P.S.  Nu pot insera link , dar da pe Google cautare dupa "scumpirea abonamente UPC"

Edited by cuculea, 09 January 2019 - 19:54.


#3
atomcat

atomcat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.03.2011
Nu, nu despre asta e vorba. Este vorba de o crestere brusca de cateva zeci de lei, dupa cum am precizat. Am specificat si ce au argumentat cei de la UPC.
Daca are careva ceva relevant de spus -  astept Posted Image

--

Nu este vorba de acei 3.5 Ron, merci oricum. Daca citesti enuntul 'problemei' - am specificat destul de clar.

Edited by atomcat, 09 January 2019 - 19:56.


#4
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,453
  • Înscris: 24.05.2010
Ai avut vreo ofertă de la ei prin retenție?

#5
fob2310

fob2310

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 28.01.2006
Nu cumva ai avut oferta reducere de abonament 2 ani si apoi pret intreg?

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Dar contractul l-ai citit?

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Ai avut o oferta de retentie valabila 1 sau 2 ani.
La expirarea ei treci la tariful de pe site.
Pe factura nu mai ai reducerile respective.
Asta o platesti asa si ceri retentie. Ai grija ce scrie pe oferta ce o vei primi. Daca la finalul perioadei treci automat sau nu la tarifele standard.

In contractul meu e asa

Quote

1.1. Prezentul Contract a fost incheiat in conditiile unei campanii promotionale, pe o durata contractuala minima de 24 luni din momentul Activarii Serviciilor („Perioada Minima”). Clientul se obligă să nu renunţe la Servicii/Contract, pentru Perioada Minimă menţionată, sub sancţiunea prevăzută la art. 9 din Anexa 1. După expirarea Perioadei Minime, prezentul Contract îşi continuă efectele pe durată nedeterminată .
Insa nu e la toti asa.

Spune totusi cat plateai pana acum si pt ce servicii.

#8
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Citește puțin contractul, în special dacă ai avut fidelizare. Cat am avut contractul pe numele meu (l-am cedat tatei când m-am mutat cu prietena) am prins 3 fidelizari. De fiecare data Look-urile le aveam gratis pe perioada anului (12 luni, cât era perioada minimă), dar era stipulat clar ca erau gratuite doar perioada minima, nu și după.

#9
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 atomcat, on 09 ianuarie 2019 - 19:42, said:

Salut


Am primit o factura cu cateva zeci de lei in plus, ei spun ca e normal -  avand in vedere faptul ca a expirat contractul semnat anterior
Eu stiu ca ar fi trebuit sau sa ramana valabila acea oferta pana la semnarea unui nou contract sau trebuie sa fi fost anuntati in prealabil.

Cine are experienta, rog un sfat. Merci!

Nu. Daca ai avut o reducerea aplicata pe perioada contractuala, aceea expira odata cu contractul si revii la pretul vechi.  Nu au obligatia sa te anunte, expira contractul si esti bun de plata. Incearca sa negociezi un nou contract.

La Telekom, spre exemplu au umflat tarifele la toata lumea, dar au anuntat in prealabil ca sa poata sa-i injure toti odata.

Edited by rosix, 09 January 2019 - 20:14.


#10
atomcat

atomcat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.03.2011
Multumesc - o seara buna tuturor!

#11
Paranoir

Paranoir

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 01.05.2008
Da. A avut fidelizare. Intr-adevar, nu sumt obligati sa te anunte ca iti expira perioada, dar sunt singurii de pe piata care merg pe burta, ca poate nu observi, in loc sa vina sa iti faca o noua oferta.
Aka, stau la ciupeala.
Sa tot faca d-astea pana le pleaca toti abonatii.
In Bucuresti deja merge foarte prost internetul la multi care pleaca sau vor sa plece. rromeala cu maritul facturii e picatura care umple paharul pentru multi.

#12
atomcat

atomcat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.03.2011
Asa pare sa fie situatia, intr-adevar! La alti provideri de servicii, eram obisnuit cu .. 'normalitatea'. :) Ganduri bune!

#13
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 Paranoir, on 10 ianuarie 2019 - 09:07, said:

Da. A avut fidelizare. Intr-adevar, nu sumt obligati sa te anunte ca iti expira perioada, dar sunt singurii de pe piata care merg pe burta, ca poate nu observi, in loc sa vina sa iti faca o noua oferta.
Aka, stau la ciupeala.
Sa tot faca d-astea pana le pleaca toti abonatii.
In Bucuresti deja merge foarte prost internetul la multi care pleaca sau vor sa plece. rromeala cu maritul facturii e picatura care umple paharul pentru multi.

Esti sigur? O sa te arzi daca bagi mana in foc. Vodafone face la fel. Contract expirat de doua luni si niciun telefon de fidelizare in ultimile 8 luni (bine, ramasesem cu un abonament de un an, din cele 3 avute).

On topic: ca sfat: retine pe ce perioada faci fidelizarile si, cand se apropie termenul de expirare, daca nu esti sunat, cere tu fidelizarea. Asa s-a trezit o colega (tot vodafone, dar aici n-a fost vina lor) ca au trecut cei doi ani de contract si nu s-a inchis numarul. Nu intelesese ca perioada minima este de 2 ani, nu ca are contractul valabilitate de 2 ani si se inchide.

#14
Paranoir

Paranoir

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 01.05.2008
Cand am avut vodafone (pana acum vreo 5 ani cred), ma sunau mereu cu aprox 1-2 luni inainte de expirarea contractului ca sa ma anunte de situatie si sa imi propuna o oferta.
La fel, la Orange mereu vin cu oferta cu ceva vreme inaintea expirarii abonamentului.
Se pare ca UPC au mers pe burta. Fiecare cu strategia lui. O fi buna...ei stiu. Eu stiu, insa, ca pierd clienti.

#15
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Eu ii trageam de maneca deoarece era in interesul meu sa am abonament mai mic, acum ca UPC nu suna pentru fidelizare, nu stiu. Eu ii sunam inainte

#16
Paranoir

Paranoir

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 01.05.2008
Deci nu m-am ars daca am bagat mana in foc...

#17
Paranoir

Paranoir

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 01.05.2008
Lol, zici ca vrea sa se integreze in absolut :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate