Factura marita, expirare perioada contractuala
Last Updated: Jan 13 2019 00:12, Started by
atomcat
, Jan 09 2019 19:42
·
0
#1
Posted 09 January 2019 - 19:42
Salut
Am primit o factura cu cateva zeci de lei in plus, ei spun ca e normal - avand in vedere faptul ca a expirat contractul semnat anterior Eu stiu ca ar fi trebuit sau sa ramana valabila acea oferta pana la semnarea unui nou contract sau trebuie sa fi fost anuntati in prealabil. Cine are experienta, rog un sfat. Merci! |
#2
Posted 09 January 2019 - 19:51
Eu stiu ca au marit tariful , dar nu mai stiu exact daca la net sau la televiziune, sau la ambele... a fost o chestie anuntat in prealabil ca vor majora tarifele la servicii cu cativa lei, si mie mi-a venit marita factura , de vreo 3 luni tot vine cu noul tarif.
P.S. Nu pot insera link , dar da pe Google cautare dupa "scumpirea abonamente UPC" Edited by cuculea, 09 January 2019 - 19:54. |
#3
Posted 09 January 2019 - 19:54
Nu, nu despre asta e vorba. Este vorba de o crestere brusca de cateva zeci de lei, dupa cum am precizat. Am specificat si ce au argumentat cei de la UPC.
Daca are careva ceva relevant de spus - astept -- Nu este vorba de acei 3.5 Ron, merci oricum. Daca citesti enuntul 'problemei' - am specificat destul de clar. Edited by atomcat, 09 January 2019 - 19:56. |
#5
Posted 09 January 2019 - 19:57
Nu cumva ai avut oferta reducere de abonament 2 ani si apoi pret intreg?
|
#7
Posted 09 January 2019 - 20:08
Ai avut o oferta de retentie valabila 1 sau 2 ani.
La expirarea ei treci la tariful de pe site. Pe factura nu mai ai reducerile respective. Asta o platesti asa si ceri retentie. Ai grija ce scrie pe oferta ce o vei primi. Daca la finalul perioadei treci automat sau nu la tarifele standard. In contractul meu e asa Quote 1.1. Prezentul Contract a fost incheiat in conditiile unei campanii promotionale, pe o durata contractuala minima de 24 luni din momentul Activarii Serviciilor („Perioada Minima”). Clientul se obligă să nu renunţe la Servicii/Contract, pentru Perioada Minimă menţionată, sub sancţiunea prevăzută la art. 9 din Anexa 1. După expirarea Perioadei Minime, prezentul Contract îşi continuă efectele pe durată nedeterminată . Spune totusi cat plateai pana acum si pt ce servicii. |
#8
Posted 09 January 2019 - 20:10
Citește puțin contractul, în special dacă ai avut fidelizare. Cat am avut contractul pe numele meu (l-am cedat tatei când m-am mutat cu prietena) am prins 3 fidelizari. De fiecare data Look-urile le aveam gratis pe perioada anului (12 luni, cât era perioada minimă), dar era stipulat clar ca erau gratuite doar perioada minima, nu și după.
|
#9
Posted 09 January 2019 - 20:13
atomcat, on 09 ianuarie 2019 - 19:42, said:
Salut Am primit o factura cu cateva zeci de lei in plus, ei spun ca e normal - avand in vedere faptul ca a expirat contractul semnat anterior Eu stiu ca ar fi trebuit sau sa ramana valabila acea oferta pana la semnarea unui nou contract sau trebuie sa fi fost anuntati in prealabil. Cine are experienta, rog un sfat. Merci! Nu. Daca ai avut o reducerea aplicata pe perioada contractuala, aceea expira odata cu contractul si revii la pretul vechi. Nu au obligatia sa te anunte, expira contractul si esti bun de plata. Incearca sa negociezi un nou contract. La Telekom, spre exemplu au umflat tarifele la toata lumea, dar au anuntat in prealabil ca sa poata sa-i injure toti odata. Edited by rosix, 09 January 2019 - 20:14. |
#11
Posted 10 January 2019 - 09:07
Da. A avut fidelizare. Intr-adevar, nu sumt obligati sa te anunte ca iti expira perioada, dar sunt singurii de pe piata care merg pe burta, ca poate nu observi, in loc sa vina sa iti faca o noua oferta.
Aka, stau la ciupeala. Sa tot faca d-astea pana le pleaca toti abonatii. In Bucuresti deja merge foarte prost internetul la multi care pleaca sau vor sa plece. rromeala cu maritul facturii e picatura care umple paharul pentru multi. |
#12
Posted 10 January 2019 - 16:42
Asa pare sa fie situatia, intr-adevar! La alti provideri de servicii, eram obisnuit cu .. 'normalitatea'. Ganduri bune!
|
#13
Posted 11 January 2019 - 09:16
Paranoir, on 10 ianuarie 2019 - 09:07, said:
Da. A avut fidelizare. Intr-adevar, nu sumt obligati sa te anunte ca iti expira perioada, dar sunt singurii de pe piata care merg pe burta, ca poate nu observi, in loc sa vina sa iti faca o noua oferta. Aka, stau la ciupeala. Sa tot faca d-astea pana le pleaca toti abonatii. In Bucuresti deja merge foarte prost internetul la multi care pleaca sau vor sa plece. rromeala cu maritul facturii e picatura care umple paharul pentru multi. Esti sigur? O sa te arzi daca bagi mana in foc. Vodafone face la fel. Contract expirat de doua luni si niciun telefon de fidelizare in ultimile 8 luni (bine, ramasesem cu un abonament de un an, din cele 3 avute). On topic: ca sfat: retine pe ce perioada faci fidelizarile si, cand se apropie termenul de expirare, daca nu esti sunat, cere tu fidelizarea. Asa s-a trezit o colega (tot vodafone, dar aici n-a fost vina lor) ca au trecut cei doi ani de contract si nu s-a inchis numarul. Nu intelesese ca perioada minima este de 2 ani, nu ca are contractul valabilitate de 2 ani si se inchide. |
#14
Posted 11 January 2019 - 12:42
Cand am avut vodafone (pana acum vreo 5 ani cred), ma sunau mereu cu aprox 1-2 luni inainte de expirarea contractului ca sa ma anunte de situatie si sa imi propuna o oferta.
La fel, la Orange mereu vin cu oferta cu ceva vreme inaintea expirarii abonamentului. Se pare ca UPC au mers pe burta. Fiecare cu strategia lui. O fi buna...ei stiu. Eu stiu, insa, ca pierd clienti. |
#15
Posted 11 January 2019 - 14:08
Eu ii trageam de maneca deoarece era in interesul meu sa am abonament mai mic, acum ca UPC nu suna pentru fidelizare, nu stiu. Eu ii sunam inainte
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users