Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tamiya, Mercedes Acros
Last Updated: Jan 11 2019 12:12, Started by
nolf2
, Jan 09 2019 18:16
·
0
#1
Posted 09 January 2019 - 18:16
cristip20, on 05 octombrie 2017 - 18:24, said:
... visul meu e sa cumpar un kit Tamiya, camion, tanc, etc. 20181114_191535.jpg 390.04K 72 downloads 20181114_191617.jpg 313.59K 75 downloads 20181114_192208.jpg 392.82K 72 downloads 20181114_193001.jpg 298.83K 75 downloads Timp de constructie, 4 zile, vopsire preliminara. (Am intrebat pe forum, cu ceva ani in urma, de ce vopsele am nevoie ca sa vopsesc piese din plastic, nu mi-a raspuns nimeni, intre timp, am aflat raspunsul, vopsele acrilice si aerograf. Nu am aerograf, l-am vopsit cu pensula, dar vopsitul necesita talent si cunostinte.) 20181126_083219.jpg 258.96K 80 downloads Vopsire cabina si anumite componente in diferite culori, fara aerograf (timp, doua saptamini, demontat, vopsit, asteptat uscarea vopselei, montat la loc). 20190109_103316.jpg 342.78K 75 downloads 20190109_103604.jpg 343.64K 65 downloads 20190109_103645.jpg 386.87K 60 downloads 20190109_104651.jpg 504.76K 69 downloads 20190109_104706.jpg 574.31K 69 downloads 20190109_104749.jpg 486.1K 73 downloads Linga frate-su. 20190109_104403.jpg 402.67K 74 downloads Remorca. 20190109_103747.jpg 339.23K 79 downloads 20190109_105037.jpg 289.47K 66 downloads PS Acum, daca stiti cite ceva despre tehnici de vopsire, cu aerograf sau pensula, despre adezivi pt modele, scule, etc, lasati "o urma" aici. Am citit tot ce am gasit (google stie multe, pe youtube ai filmulete) despre vopsirea modelelor, tehnici de constructie, unelte necesare, dar ai nevoie de cunostinte si exercitiu, nu-ti iasa niciodata din prima. Edited by cristip20, 09 January 2019 - 18:23. |
#3
Posted 09 January 2019 - 19:23
A trecut de 1000 de "iepuroi", incluzind ceva scule, vopsele diluanti. paint remover, etc.
O sa pun citeva poze cu ustensilele. Edited by cristip20, 09 January 2019 - 19:33. |
#4
Posted 09 January 2019 - 21:00
faina masinuta. nu mi-o trimiti sa o dau la fiul meu sa o dea de pereti?)
|
#5
Posted 09 January 2019 - 21:13
1000 de euro poate cu tot cu sistemul electronic de sunet si lumini plus telecomanda.
Am construit de la Tamiya urmatoarele vehicole: doua camioane, King Hauler cu trei osii, Scania cu doua osii, tancul M26 Pershing, masinile de teren Toyota Hilux High-Lift si Toyota Tundra High-Lift, si doua M1025 Hummer. Toate cu sistemele de sunet si lumina, mai putin cele doua Hummer carora le-am conceput si construit acest sistem pe baza de circuite integrate logice CMOS. Dintre toate astea doar Toyota Tundra High-Lift si un Hummer sunt ale mele personale, celelalte au fost montate pentru un colectionar. La camionul Scania am montat sistem de sunet/lumini german Servonaut, superior celui de la Tamiya dar si mai scump. De vopsit m-am descurcat excelent cu sprayurile Tamyia, cele cu vopsea nitro, nu cele acrilice, dar atentie! am folosit intai primer, chiar si ala dat cu simt de raspundere, adica straturi subtiri, multiple, la interval de una-doua ore. Nefiind multumit de sistemul de comanda adoptat de japonezi pentru o statie cu doar patru canale, sa nu uitam ca pe vremea aparitiei lui statiile cu multe canale erau foarte rare si scumpe, am programat o statie Futaba Fx18 cu 8 canale in asa mod incat sa simuleze tampenia de sistem japonez, insa sa faciliteze comanda modelelor. edit: La toate autovehicolele cu roti am modificat sistemele de directie ca raza de intoarcere sa fie mai mica, de cca. 0,5 m. Cea originala era dubla, cam de un metru, deci modelele intorceau pe un cerc de cca 2 m, lucru de neacceptat in casa. Attached FilesEdited by Cousteau, 09 January 2019 - 21:24. |
#6
Posted 09 January 2019 - 21:54
#7
Posted 10 January 2019 - 11:08
Sper ca l-au perfectionat, eu am lucrat cu modelele de MFC (multi function control, pentru cei care nu stiu ce e) unu si doi, plus cel de tanc care era consacrat tancurilor, dar si cel german de la firma Servonaut care mi-a lasat o amintire placuta.
O sa-ti ofere satisfactie mare sa-l conduci, dupa ce ti-a oferit construindu-l. Mai ca mi-ai redeschis pofta pentru astea si m-as apuca sa-mi mai modific un pic Toyota-Tundra sa o fac spre crawler, ca nu prea se descurca prin iarba cu smocuri, tot agatandu-le. Am luat un motor mai potrivit, alte jante si amvelope si mai trebuie sa modific sistemul de suspensii, transmisia si ceva la directie. Atentie cu servoul si reglajul acestuia pentru cutia de viteze! Si mecanic, si electric din statie. Daca nu-l faci perfect ori nu va schimba cum trebuie vitezele, ori fortezi servoul. Sunt curios si daca la acest MFC3 au renuntat la ideea tampita de a limita puterea motorului in treptele a I-a si a II-a odata cu selectia acelor trepte de viteza, ca sa se obtina diferente mai mari intre vitezele finale, diferentele intre raporturile de reductie nefiind prea mari. Nu reuseam sa trec cu camionul peste mici obstacole ca pietricele, crengute, etc. fara sa trebuiasca sa schimb intr-a III-a si sa ambalez, lucru ce m-a hotarat sa renunt la pilotarea cu o statie cu patru canale ca la manual, si am trecut la Fx-18 (se vede in poza) pe care am pus switch cu trei pozitii stabile pe un canal, cu care controlam doar servoul cutiei de viteze. Si receptorul era cu 8 canale. MFC-ul se pacalea ca sunt mereu intr-a III-a si imi permitea sa-i "bag gaz" motorului cat doream, pana la maximul tensiunii din acumulatorul de 7,2V (bine inteles, controla motorul in PWM). De asemenea, si sistemul lor de semnalizare sincronizat cu directia era idiot: nu se declansa semnalizarea decat daca bracai rotile destul de mult, ceea ce nu corespundea realitatii. L-am mutat si pe acesta pe un switch tot cu 3 pozitii, pe alt canal. Pentru avarii, claxon, starter, oprire motor, "pus cutia de viteze in punctul mort", am simulat din mixarile si setarile complexe de care este capabila statia FX si folosind alte canale, toate situatiile alea cu trimuri bagate la maxim sau minim, cu miscari bruste ale manselor, de care creierul japonezului a fost capabil sa le imagineze doar ca sa poata fi folosita o statie rudimentara cu doar patru canale. M-am bucurat sa-ti vad camionul, mi-ai reamintit de vremurile alea placute din tinerete. |
#8
Posted 10 January 2019 - 12:46
Scule folosite la montaj, adezivii si vopselele.
20190110_121847.jpg 529.13K 19 downloads 20190110_122241.jpg 507.18K 20 downloads |
#9
Posted 10 January 2019 - 13:02
Cousteau, on 10 ianuarie 2019 - 11:08, said:
Nu stiu daca au perfectionat MFC3, stiu doar ca e conceput doar pt Tamiya EuroTrucks, nu il am, costa destul de mult, cam 400 euro, am pus switch cu trei pozitii stabile pe un canal ce controleaza servo motorul cutiei de viteze, telecomanda permite asa ceva, are 14 canale, mersul inainte si inapoi e pe joystikul din stinga, directia pe cel din dreapta. Cel din dreapta o trebuit sa-l trec pe revers channel, erau comenzile pe invers. 20190110_121115.jpg 566.82K 15 downloads 20190110_122646.jpg 499.39K 14 downloads Edited by cristip20, 10 January 2019 - 13:06. |
#10
Posted 11 January 2019 - 12:12
S-or fi scumpit. Prin 2005-2007 erau 300 euro camionul, 300 euro MFC-ul. La americani tot 300 dar dolari si pe atunci dolarul era mic in raport cu euroul asa ca merita adus de acolo. Primul camion, King Hauler, apoi tancul Pershing au fost aduse din State. Restul luate de la Lindinger Austria. Apoi, in anii urmatori au fost promotii la Lindinger cand se vindea si cu sub 250 camionul si tot cam asa si un MFC, doar ca trebuia sa te multumesti cu modelul respectiv, de exemplu Scania sau Volvo, nu toate erau ieftinite. Si acum mai sunt promotii bune, cel putin doua pe an. Magazinul asta este cred, cel mai mare magazin de modelism din europa, totodata si foarte serios. Vad ca e mort siteul acum dar zilele trecute mergea, or fi avand probleme.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users