Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 

Cresc emisiile de CO2

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#37
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Emisiile de CO2 o sa scada cand scade consumul, de orice fel.
Legat de masini, cel mai ecologic e sa folosesti masina care o ai pana nu o mai poti repara, astfel nu mai poluezi inca o data pentru productia uneia noi. Sau sa iti cumperi unsa SH, deja produsa. Nu are importanta daca diesel sau benzina.

#38
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postmannes, on 09 ianuarie 2019 - 15:04, said:


ca Ăźn Italia unde e cam așa:
- 161-175 g/km - 1100€ - marea masă generală a mașinilor
- 176-200g/km - 1600€
- >200g/km - >2000€

You must be fucking kidding me.
Maine, daca vreau sa vand masina, nu cred ca iau 2000 euro pe ea.

#39
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postgushpi, on 09 ianuarie 2019 - 14:56, said:

oricum ponderea diesel va rămâne importantă la nivel industrial și de transport mărfuri rutiere/navale
(apropo, păcura din dieselurile maritime oare cât CO2 aruncă-nspre soare?)
Sunt de acord. Pentru asta au si fost gandite.

#40
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017
Să privim lucrurile în ansamblu:
Attached File  Screenshot_20190109-154534_Brave.png   143.25K   32 downloads

#41
Obivankenobi

Obivankenobi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 25.07.2008
Sa inteleg ca erele glaciare si cele inter-glaciare, de pana acum, toate cate au fost, s-au produs din vina omului?
Hai nu zau!

#42
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Ceva inexactitati:
1. Au crescut (chipurile) emisiile de CO2 ca a scazut cota de diesel. Evident, afirmatia SMMT (asociatia producatorilor auto traditionali) e lipsita de substanta, cresterea CO2 s-a datorat in special cresterii vanzarilor de SUV
2. Sunt destule studii dupa care emisiile totale de CO2 sunt mai mici la un benzinar decat la un diesel. De exemplu https://www.transpor...eport_final.pdf
3. Majoritatea studiilor LCA afirma ca un electric emite mult mai putin CO2 (productie+exploatare) decat un diesel.
4. Bateriile sunt reciclabile si mult mai putin poluante decat noxele diesel, cu toate ,,dopurile" DPF
5. Costul total TCO la nivelul 13000km/an pe o perioada de 4 ani e mai mare pentru un diesel decat benzinar/hibrid/EV echivalent (cel putin in Germania, Uk, Norvegia, Olanda) vezi pag. 34 de la https://www.theicct...._20181214_0.pdf

View PostMr_nobody_, on 09 ianuarie 2019 - 17:47, said:

Să privim lucrurile în ansamblu:
Attachment Screenshot_20190109-154534_Brave.png
Si in detaliu https://www.eea.euro...nhouse-gases-11

#43
can_io

can_io

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 07.01.2008
Cred ca trebuie sa acceptam ideea ca nevoile oamenilor trebuie sa fie prioritare fata de mediu????


Asta imi suna ca si cum am pune caruta inaintea cailor.Pai oamenii sunt strans legati de mediu ,fie ca vor sau nu,si daca noi il otravim ca sa ne satisfacem anumite nevoi de fapt ne otravim pe noi si mai ales ii otravim pe copiii nostri care vor plati pentru greselile noastre.

#44
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostObivankenobi, on 09 ianuarie 2019 - 18:13, said:

Sa inteleg ca erele glaciare si cele inter-glaciare, de pana acum, toate cate au fost, s-au produs din vina omului?
Hai nu zau!
Da.
Cel puțin una a fost provocată de mine.
Am stat cu clima pornită până mi-au înghețat picioarele. Posted Image

#45
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,741
  • Înscris: 13.09.2009
Pe planetă au fost 5 extincții, au fost proleme grave cu mediul - când lovește un asteroid e mai rău decât dacă crește clima cu 2 grade.

Deci, viața își va reveni nu este asta o problemă - dar sunteți dispuși să așteptați câteva zeci de milioane de ani ?

#46
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Normal că sunt dispus sâ aștept câteva milioane de ani....

#47
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postbobitad, on 09 ianuarie 2019 - 11:55, said:

din cate vad eu, nu mai este o problema cu multe masini electrice, in ce priveste autonomia. probabil la drumuri de 500km plus, apar opriri mai lungi sau mai dese.

pe de alta parte ma gandesc la Romania si tot ce trebuie sa faca ca sa implementeze statii de incarcare. la noi o sa se sparga asfaltu ca o sa trebuiasca ca fiecare loc de parcare sa aibe statie. dupa care trebuie sa ai curent mai mult, atomocentrale si altele. dupa care trebuie sa nu pice curentul ca dimineata unii nu o sa se mai duca la munca.
o sa fie show. parca vad la stiri:"au furat firele de curent". "a parcat pe locul meu de parcare si nu am avut unde sa incarc".
Să o iau cu sfârşitul, căci este revoltător.
Nici bine nu s-a dat în exploatare autostrada A3 pe lângă Bucureşti, că au şi fost furate cablurile de curent electric. Autostrada este în beznă pe jumătate din lungime, exact acolo unde este nevoie de lumină, mai ales că zonele alea sunt în ceaţă frecvent - la propriu, nu numai la figurat. Iar poliţia nu a anunţat nimic, a trebuit să aflăm de la ştiri (nu toţi urmăresc ştirile). Cât despre serviciu de Traffic Management, este sublim, dar lipseşte cu desăvârşire.

Asfaltul: ăsta se sparge frecvent, mereu se mai găseşte o sumă de sifonat din banii publici. Fie că e Net City, fie că sunt bornele de încărcare, fie că e o conductă din anii 60 care crapă (vezi cazurile RADET), la noi nu prea există fâşie de asfalt de 100 m care să nu aibă plombe. Nu mai spun de parcarea meltenilor cu diesel-uri şi benzinare în dreptul bornelor, "că n-am găsit alt loc, bă", fiindcă am menţionat deja.

În rest, vorbim de poluare, fie că e vorba de producerea acumulatorilor sau a energiei electrice.

#48
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postericmario, on 10 ianuarie 2019 - 00:29, said:

Normal că sunt dispus sâ aștept câteva milioane de ani....
Doar ca intai mori, abia apoi vine asteptatul.

#49
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,110
  • Înscris: 04.08.2007
Cablurile alea nu au fost furate, nici nu au fost puse vreodata.

#50
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007

View PostPlatonX, on 09 ianuarie 2019 - 11:50, said:

Este cineva pe forum care spune ca fiecare om merita un trai decent, dar nimeni nu se gandeste ca decenta asta la toata lumea are conseinte.
Pai daca bogatanul se plimba cu X6 si eu am dreptul, daca bogatul merge cu avionul in Maldive toata lumea are dreptul la o viata decenta. Cu cat ridicam decenta pentru toata lumea, cu atat poluam mai mult si mai repede. Dar oare cei care canta propaganda vietii decente pentru toata lumea, inteleg consecintele asupra mediului ?
O inteleg fix si ezact cat/cum o inteleg ai nostri  de la mediu/transport, care spun raspicat ca un Tico polueaza mai mult decat un A8//X6....
....

#51
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

View PostPSC, on 10 ianuarie 2019 - 09:49, said:

Să o iau cu sfârşitul, căci este revoltător.
Nici bine nu s-a dat în exploatare autostrada A3 pe lângă Bucureşti, că au şi fost furate cablurile de curent electric. Autostrada este în beznă pe jumătate din lungime, exact acolo unde este nevoie de lumină, mai ales că zonele alea sunt în ceaţă frecvent - la propriu, nu numai la figurat. Iar poliţia nu a anunţat nimic, a trebuit să aflăm de la ştiri (nu toţi urmăresc ştirile). Cât despre serviciu de Traffic Management, este sublim, dar lipseşte cu desăvârşire.

Asfaltul: ăsta se sparge frecvent, mereu se mai găseşte o sumă de sifonat din banii publici. Fie că e Net City, fie că sunt bornele de încărcare, fie că e o conductă din anii 60 care crapă (vezi cazurile RADET), la noi nu prea există fâşie de asfalt de 100 m care să nu aibă plombe. Nu mai spun de parcarea meltenilor cu diesel-uri şi benzinare în dreptul bornelor, "că n-am găsit alt loc, bă", fiindcă am menţionat deja.

pe autostrada aia mai toate panourile mari de pe marginea drumului erau rupte. mintea mea nu putea concepe cum de în în anul 2018 în RO se mai face așa ceva.
cred că m-am învățat prea mult cu alte țări...

Edited by mannes, 10 January 2019 - 11:24.


#52
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003

View Postericmario, on 10 ianuarie 2019 - 00:29, said:

Normal că sunt dispus sâ aștept câteva milioane de ani....
Dam o cruce, mai trece timpul.

#53
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,089
  • Înscris: 17.01.2012

View PostHansolo, on 09 ianuarie 2019 - 18:31, said:

Ceva inexactitati:
1. Au crescut (chipurile) emisiile de CO2 ca a scazut cota de diesel. Evident, afirmatia SMMT (asociatia producatorilor auto traditionali) e lipsita de substanta, cresterea CO2 s-a datorat in special cresterii vanzarilor de SUV
2. Sunt destule studii dupa care emisiile totale de CO2 sunt mai mici la un benzinar decat la un diesel. De exemplu https://www.transpor...eport_final.pdf
3. Majoritatea studiilor LCA afirma ca un electric emite mult mai putin CO2 (productie+exploatare) decat un diesel.
4. Bateriile sunt reciclabile si mult mai putin poluante decat noxele diesel, cu toate ,,dopurile" DPF
5. Costul total TCO la nivelul 13000km/an pe o perioada de 4 ani e mai mare pentru un diesel decat benzinar/hibrid/EV echivalent (cel putin in Germania, Uk, Norvegia, Olanda) vezi pag. 34 de la https://www.theicct...._20181214_0.pdf


Si in detaliu https://www.eea.euro...nhouse-gases-11

ai dreptate... codoiul e de la diesel
daaar, mai avem o mulțime de alte chimicale în emisiile autovehiculelor care ne ucid, iar aste sunt preponderent date de arderea benzinei...
(numai dacă zic despre compușii oxigenați ai sulfului - mai mult sau mai puțin compleți - care, la umezeală și temperatură, dau acid sulfuric cu toate beneficiile sale asupra omului și materialelor)

dar după cum ziceam: dieselul trebe să dispară? atunci SĂ DISPARĂ!!!

#54
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,154
  • Înscris: 13.11.2017

View Postgushpi, on 11 ianuarie 2019 - 11:26, said:


dar după cum ziceam: dieselul trebe să dispară? atunci SĂ DISPARĂ!!!

Sa-ti fie gura aurita, boierule :) ! Si cat mai repede, ar fi de dorit !

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate