Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cresc emisiile de CO2
Last Updated: Jan 14 2019 11:31, Started by
Adm
, Jan 09 2019 11:30
·
0
#37
Posted 09 January 2019 - 15:17
Emisiile de CO2 o sa scada cand scade consumul, de orice fel.
Legat de masini, cel mai ecologic e sa folosesti masina care o ai pana nu o mai poti repara, astfel nu mai poluezi inca o data pentru productia uneia noi. Sau sa iti cumperi unsa SH, deja produsa. Nu are importanta daca diesel sau benzina. |
#38
Posted 09 January 2019 - 15:29
#39
Posted 09 January 2019 - 17:25
#40
Posted 09 January 2019 - 17:47
#41
Posted 09 January 2019 - 18:13
Sa inteleg ca erele glaciare si cele inter-glaciare, de pana acum, toate cate au fost, s-au produs din vina omului?
Hai nu zau! |
#42
Posted 09 January 2019 - 18:31
Ceva inexactitati:
1. Au crescut (chipurile) emisiile de CO2 ca a scazut cota de diesel. Evident, afirmatia SMMT (asociatia producatorilor auto traditionali) e lipsita de substanta, cresterea CO2 s-a datorat in special cresterii vanzarilor de SUV 2. Sunt destule studii dupa care emisiile totale de CO2 sunt mai mici la un benzinar decat la un diesel. De exemplu https://www.transpor...eport_final.pdf 3. Majoritatea studiilor LCA afirma ca un electric emite mult mai putin CO2 (productie+exploatare) decat un diesel. 4. Bateriile sunt reciclabile si mult mai putin poluante decat noxele diesel, cu toate ,,dopurile" DPF 5. Costul total TCO la nivelul 13000km/an pe o perioada de 4 ani e mai mare pentru un diesel decat benzinar/hibrid/EV echivalent (cel putin in Germania, Uk, Norvegia, Olanda) vezi pag. 34 de la https://www.theicct...._20181214_0.pdf Mr_nobody_, on 09 ianuarie 2019 - 17:47, said:
Si in detaliu https://www.eea.euro...nhouse-gases-11
|
#43
Posted 09 January 2019 - 22:08
Cred ca trebuie sa acceptam ideea ca nevoile oamenilor trebuie sa fie prioritare fata de mediu????
Asta imi suna ca si cum am pune caruta inaintea cailor.Pai oamenii sunt strans legati de mediu ,fie ca vor sau nu,si daca noi il otravim ca sa ne satisfacem anumite nevoi de fapt ne otravim pe noi si mai ales ii otravim pe copiii nostri care vor plati pentru greselile noastre. |
#44
Posted 09 January 2019 - 22:24
#45
Posted 09 January 2019 - 23:10
Pe planetă au fost 5 extincții, au fost proleme grave cu mediul - când lovește un asteroid e mai rău decât dacă crește clima cu 2 grade.
Deci, viața își va reveni nu este asta o problemă - dar sunteți dispuși să așteptați câteva zeci de milioane de ani ? |
#46
Posted 10 January 2019 - 00:29
Normal că sunt dispus sâ aștept câteva milioane de ani....
|
|
#47
Posted 10 January 2019 - 09:49
bobitad, on 09 ianuarie 2019 - 11:55, said: din cate vad eu, nu mai este o problema cu multe masini electrice, in ce priveste autonomia. probabil la drumuri de 500km plus, apar opriri mai lungi sau mai dese. pe de alta parte ma gandesc la Romania si tot ce trebuie sa faca ca sa implementeze statii de incarcare. la noi o sa se sparga asfaltu ca o sa trebuiasca ca fiecare loc de parcare sa aibe statie. dupa care trebuie sa ai curent mai mult, atomocentrale si altele. dupa care trebuie sa nu pice curentul ca dimineata unii nu o sa se mai duca la munca. o sa fie show. parca vad la stiri:"au furat firele de curent". "a parcat pe locul meu de parcare si nu am avut unde sa incarc". Nici bine nu s-a dat în exploatare autostrada A3 pe lângă Bucureşti, că au şi fost furate cablurile de curent electric. Autostrada este în beznă pe jumătate din lungime, exact acolo unde este nevoie de lumină, mai ales că zonele alea sunt în ceaţă frecvent - la propriu, nu numai la figurat. Iar poliţia nu a anunţat nimic, a trebuit să aflăm de la ştiri (nu toţi urmăresc ştirile). Cât despre serviciu de Traffic Management, este sublim, dar lipseşte cu desăvârşire. Asfaltul: ăsta se sparge frecvent, mereu se mai găseşte o sumă de sifonat din banii publici. Fie că e Net City, fie că sunt bornele de încărcare, fie că e o conductă din anii 60 care crapă (vezi cazurile RADET), la noi nu prea există fâşie de asfalt de 100 m care să nu aibă plombe. Nu mai spun de parcarea meltenilor cu diesel-uri şi benzinare în dreptul bornelor, "că n-am găsit alt loc, bă", fiindcă am menţionat deja. În rest, vorbim de poluare, fie că e vorba de producerea acumulatorilor sau a energiei electrice. |
#48
Posted 10 January 2019 - 09:58
#49
Posted 10 January 2019 - 10:09
Cablurile alea nu au fost furate, nici nu au fost puse vreodata.
|
#50
Posted 10 January 2019 - 10:22
PlatonX, on 09 ianuarie 2019 - 11:50, said:
Este cineva pe forum care spune ca fiecare om merita un trai decent, dar nimeni nu se gandeste ca decenta asta la toata lumea are conseinte. Pai daca bogatanul se plimba cu X6 si eu am dreptul, daca bogatul merge cu avionul in Maldive toata lumea are dreptul la o viata decenta. Cu cat ridicam decenta pentru toata lumea, cu atat poluam mai mult si mai repede. Dar oare cei care canta propaganda vietii decente pentru toata lumea, inteleg consecintele asupra mediului ? .... |
#51
Posted 10 January 2019 - 11:22
PSC, on 10 ianuarie 2019 - 09:49, said:
Să o iau cu sfârşitul, căci este revoltător. Nici bine nu s-a dat în exploatare autostrada A3 pe lângă Bucureşti, că au şi fost furate cablurile de curent electric. Autostrada este în beznă pe jumătate din lungime, exact acolo unde este nevoie de lumină, mai ales că zonele alea sunt în ceaţă frecvent - la propriu, nu numai la figurat. Iar poliţia nu a anunţat nimic, a trebuit să aflăm de la ştiri (nu toţi urmăresc ştirile). Cât despre serviciu de Traffic Management, este sublim, dar lipseşte cu desăvârşire. Asfaltul: ăsta se sparge frecvent, mereu se mai găseşte o sumă de sifonat din banii publici. Fie că e Net City, fie că sunt bornele de încărcare, fie că e o conductă din anii 60 care crapă (vezi cazurile RADET), la noi nu prea există fâşie de asfalt de 100 m care să nu aibă plombe. Nu mai spun de parcarea meltenilor cu diesel-uri şi benzinare în dreptul bornelor, "că n-am găsit alt loc, bă", fiindcă am menţionat deja. cred că m-am învățat prea mult cu alte țări... Edited by mannes, 10 January 2019 - 11:24. |
|
#52
Posted 10 January 2019 - 16:55
#53
Posted 11 January 2019 - 11:26
Hansolo, on 09 ianuarie 2019 - 18:31, said:
Ceva inexactitati: 1. Au crescut (chipurile) emisiile de CO2 ca a scazut cota de diesel. Evident, afirmatia SMMT (asociatia producatorilor auto traditionali) e lipsita de substanta, cresterea CO2 s-a datorat in special cresterii vanzarilor de SUV 2. Sunt destule studii dupa care emisiile totale de CO2 sunt mai mici la un benzinar decat la un diesel. De exemplu https://www.transpor...eport_final.pdf 3. Majoritatea studiilor LCA afirma ca un electric emite mult mai putin CO2 (productie+exploatare) decat un diesel. 4. Bateriile sunt reciclabile si mult mai putin poluante decat noxele diesel, cu toate ,,dopurile" DPF 5. Costul total TCO la nivelul 13000km/an pe o perioada de 4 ani e mai mare pentru un diesel decat benzinar/hibrid/EV echivalent (cel putin in Germania, Uk, Norvegia, Olanda) vezi pag. 34 de la https://www.theicct...._20181214_0.pdf Si in detaliu https://www.eea.euro...nhouse-gases-11 ai dreptate... codoiul e de la diesel daaar, mai avem o mulțime de alte chimicale în emisiile autovehiculelor care ne ucid, iar aste sunt preponderent date de arderea benzinei... (numai dacă zic despre compușii oxigenați ai sulfului - mai mult sau mai puțin compleți - care, la umezeală și temperatură, dau acid sulfuric cu toate beneficiile sale asupra omului și materialelor) dar după cum ziceam: dieselul trebe să dispară? atunci SĂ DISPARĂ!!! |
#54
Posted 11 January 2019 - 15:36
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users