Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cresc emisiile de CO2
#19
Posted 09 January 2019 - 12:22
PlatonX, on 09 ianuarie 2019 - 12:14, said:
Sa terminam cu refernul fiecare om are dreptul la un trai decent. Omenirea s-a inmultit necontrolat, sa vezi cand vor dori africanii sa traiasca decent... Conform tezei expuse anterior de tine, ar insemna ca europenii deja au rezolvat problema si dimpotriva...o sa fie mai multe resurse disponibile pentru o populatie mai redusa, se naste evident un paradox logic din toata aceasta argumentatie. |
#20
Posted 09 January 2019 - 12:27
Nu industria trebuie dezvoltată ci tehnologia acumulatorilor.
Se lucrează la asta însă momentan nu există rezultate spectaculoase, vreun salt în domeniu, chit că se bagă sume mari de bani in cercetare. Poluarea determinată de autoturisme e relevantă doar pt aglomerări urbane, per ansamblu e fix pix. |
#21
Posted 09 January 2019 - 12:29
#22
Posted 09 January 2019 - 12:34
doxan, on 09 ianuarie 2019 - 12:22, said:
S-au inmultit non-albii, nu vad de ce ar trebui neamtul sau englezul sa-si reduca confortul pentru ca cel din Ciad si Sierra Leone are in medie 10-12 copii? Daca e asa cum spuneti dvs, atunci de ce se vorbeste in acelasi timp despre declinul demografic al Europei si necesitatea de a aduce imigranti ? Conform tezei expuse anterior de tine, ar insemna ca europenii deja au rezolvat problema si dimpotriva...o sa fie mai multe resurse disponibile pentru o populatie mai redusa, se naste evident un paradox logic din toata aceasta argumentatie. |
#23
Posted 09 January 2019 - 13:05
Pamantul , este un soi de Insula Pastelui la scara mai mare . Pentru cine nu stie :
- polinezienii au colonizat Insula Pastelui care avea o vegetatie luxurianta ...prin anii 700 - 1000 era noastra . - au mancat tot ce au gasit pe insula - s-au inmultit fara control !!!!! - au taiat toata vegetatia - au inceput sa se lupte intre ei - au distrus la propriu Insula Pastelui No , cred ca majoritatea intuiti care este paralela. Indiferent cat de mare este pamantul , raportat la Insula Pastelui , ideea este ca pana la urma este finit , are resurse finite , iar populatia creste in ritm accelerat . Indiferent ce varianta se va alege legat de tipul de combustibil , de parasit planeta asta nu putem iar de protejat nu o putem proteja daca nu reducem numarul populatiei . The end ! Edit : Existenta unei specii nu este joc piramidal . Faptul ca autoritatile nationale si mondiale vor spor pozitiv al populatiei ..ca altfel se duce dracului economia , nu inseamna ca ele ( respectivele autoritati ) stiu ce vor face cand o sa ajungem sa ne mancam intre noi. Situatia este ca in cazul Brexitului . Theresa May i-a scos pe englezi din UE ...dupa care a zis , no , eu mi-am facut datoria , acum descurcati-va ! dobitocii aia pistruiati , burtosi si imbuibati de alcool au ramas cu sucu-n gura ...don't worry , has no suggar ! Edited by JurasikMan, 09 January 2019 - 13:09. |
#24
Posted 09 January 2019 - 13:30
De cand este nasol CO2?
Viata a aparut in prezenta sa, asa ca nu inteleg de ce ne cramponam de CO2. Eu stiu ca daca trec pe langa un Diesel, nu mai am aer, daca trec pe langa masini pe benzina, este OK. Si mai cred ca nasul si plamanii mei nu mint, spre diferenta de alte...entitati. Nu stau sa caut din ce este compus fumul diferitelor motoare, dar stiu ca fumul de benzina este mai usor de suportat, in aceeasi cantitate ca cel de Diesel. |
#25
Posted 09 January 2019 - 13:31
ce chestie, ar fi deci mai bun dieselu ala care pute si e toxic....
deci benzinarele fac incalzire globala pana la urma, aia care nu e in regula pentru copii, rude, vecini si alte cioace |
#26
Posted 09 January 2019 - 13:40
Calul si caruta fara pusca si curea lata pe sosea, trenuri electrice de mare viteza pentru distante lungi si viitorul planetei este asigurat, daca am interzice taierea masiva a padurilor care se practica in Romania am avea oxigen din plin,
|
#27
Posted 09 January 2019 - 14:00
#28
Posted 09 January 2019 - 14:07
ain, on 09 ianuarie 2019 - 11:48, said: Sunt 2 fracturi logice: - daca motorizarile diesel sunt toxice, cum atunci polueaza mai putin? - daca guvernele descurajeaza motoarel diesel pe motiv ca taxele-s prea mici, ce le impiedica sa le creasca? Polueaza cu co2 mai putin. Co2.ul afecteaza planeta si nox.ul afecteaza oamenii. Eu prefer sa salvez planeta si sa emit mai putin co2. Oameni sunt 7.4 mld.si e de unde sa se mai rareasca. Si se imbolnavesc cei slabi. Cei puternici rezista si se adapteaza. Deci inapoi la diesel. PlatonX, on 09 ianuarie 2019 - 11:50, said:
Este cineva pe forum care spune ca fiecare om merita un trai decent, dar nimeni nu se gandeste ca decenta asta la toata lumea are conseinte. Pai daca bogatanul se plimba cu X6 si eu am dreptul, daca bogatul merge cu avionul in Maldive toata lumea are dreptul la o viata decenta. Cu cat ridicam decenta pentru toata lumea, cu atat poluam mai mult si mai repede. Nu e nici o lege ca toti sa aiba masina si sa mearga in concedii cu avionul in tari exotice. Nimeni nu trebuie sa aiba egal. Asta era in comunism. Hotaraste.te ce vrei. Acum e democratie si nu e obligatoriu ca toti sa traiasca bine si sa aiba in mod egal. Unul are un hârb, altul un S nou. Cea mai mare realizare a umanitatii si pe care o sustin vehement, este impartirea in clase/categorii sociale. Social classes don.t mix. Edited by Torquemada-666, 09 January 2019 - 14:11. |
|
#29
Posted 09 January 2019 - 14:10
#30
Posted 09 January 2019 - 14:17
Asta e realitatea de zi cu zi. Nu trebuie sa ne ascundem.
De aici si modul in care fiecare are o masina mai buna, sau nu, sau orice alt bun mobil sau imobil. Imi pasa mai mult de planeta si caut sa nu emit co2 mult. Restul ca la jocuri: free for all. PlatonX, on 09 ianuarie 2019 - 12:14, said: Sa terminam cu refernul fiecare om are dreptul la un trai decent. Omenirea s-a inmultit necontrolat, sa vezi cand vor dori africanii sa traiasca decent... Bravo. Subscriu total. Decat co2 si alte emanatii sulfuroase pt.atmosfera, sa se faca ceva sa se se mai arunce 1/2 din mancarea din lume, pt.ca oamenii cumpara ca niste inconstienti. Rezolvam asta, care e primordiala, in loc sa masuram flatulentele la masini? Asta zic eu ca e importanta. http://foodstory.sti...uncata-la-gunoi Edited by Torquemada-666, 09 January 2019 - 14:18. |
#31
Posted 09 January 2019 - 14:23
diegodanny, on 09 ianuarie 2019 - 11:36, said:
De indata ce suprafata padurilor pe planeta scade , creste si CO2 din cauza ca nu mai sunt paduri sa transforme CO2 in oxigen. rosix, on 09 ianuarie 2019 - 11:49, said:
Da. Si asta e un factor de care nu vorbeste nimeni. Nu vad vreun program de impadurire masiva, de transformarea spatiilor urbane in spatii verzi... toata lumea o arde cu dieselul... Au gasit vinovatul de serviciu pentru toate relele societatii. Torquemada-666, on 09 ianuarie 2019 - 14:17, said:
Asta zic eu ca e importanta. Flatulele cazanelor diesel sunt cele mai toxice prin NOx si sunt dovedite. ro_explorer, on 09 ianuarie 2019 - 14:10, said:
Cat de defect la cap poti fi ca sa ai asemenea idei despre viata si societate? Edited by andreic, 09 January 2019 - 14:27. |
#32
Posted 09 January 2019 - 14:24
dan78rom, on 09 ianuarie 2019 - 12:29, said:
Simplu. Sint toxice strict pentru oameni. Per ansamblu, reduc populatia planetei, ceea ce, cinic vorbind, nu-i chiar deloc o tragedie. |
#33
Posted 09 January 2019 - 14:27
dieselul real consuma o idee mai putin decat benzinarele, mai ales daca sta(nop) mai bine cu noxele. daca toate masinile de pe planeta ar fi diesel, co2 ar scadea cu 1%.
|
|
#34
Posted 09 January 2019 - 14:29
Adm, on 09 ianuarie 2019 - 11:30, said:
Oamenii au trecut inapoi catre benzina (acum turbo sau hibrid), dar asta pare sa ne aduca inapoi la t0 => cresc emisiile de CO2. Ecologistii reali (nu eco teroristii) trebuie sa continuie cercetarile de capturare a co2, e singura varianta. In momentul de fata doar o mica parte din lume o duce bine si emite co2 substantial... dar cei din urma muncesc sa ajunga usor usor mai sus si in 50 ani activitatea umana nu doar ca se va dubla sau tripla, la fel si emisiile. Ca fapt divers, respiratia unui om pe zi inseamna 500 litri co2, 1kg... adica avem emisii de 1000mg/zi Totusi aceste emisii tind de fie balansate de natura. Edited by andreic, 09 January 2019 - 14:38. |
#35
Posted 09 January 2019 - 14:56
YOUR_GOD, on 09 ianuarie 2019 - 13:30, said:
Eu stiu ca daca trec pe langa un Diesel, nu mai am aer, daca trec pe langa masini pe benzina, este OK. Si mai cred ca nasul si plamanii mei nu mint... benzinarele, pt a-și arăta mușchii, tre turate peste 3000, 4000 chiar astfel că apar o mulțime de produși de ardere incompleți, și nu numai ai carbonului ci și ai azotului, sulfului benzina are o mulțime de compuși tip eter/ester, care prin ardere incompletă dau niște compuși de te doare capul ... dar NWO (noua ordine mondială) a hotărât că dieselul! deci dieselul va muri, chiar dacă e incorect... ... oricum ponderea diesel va rămâne importantă la nivel industrial și de transport mărfuri rutiere/navale (apropo, păcura din dieselurile maritime oare cât CO2 aruncă-nspre soare?) noi aici ne lamentăm pt că ne place a scrie verzi și uscate dar problema e că patente deosebit de importante pt energie sunt ascunse cu strășnicie CINE deține controlul energiei e stăpânul lumii!!! |
#36
Posted 09 January 2019 - 15:04
rosix, on 09 ianuarie 2019 - 12:21, said: A ramas in aer la Ministerul Mediului, urmand sa se hotarasca la inceputul acestui an cum se va aplica. Sa vedem daca nu cumva va fi vorba de un nou abuz. - 161-175 g/km - 1100€ - marea masă generală a mașinilor - 176-200g/km - 1600€ - >200g/km - >2000€ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users