Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Magazin online de piese auto

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Având Nissan, un model care nu se mai fabrică chiar de când l-am cumpărat, când a fost nevoie de piese de schimb am apelat numai la reprezentanţă în primii 5 ani. Apoi am mers şi pe la alte service-uri, dar numai prin recomandări. Deocamdată n-am avut de ce să mă plâng. Un singur incident am avut, dar nu sub formă de scandal fiindcă m-am documentat între timp, atunci când un mecanic de la reprezentanţă, pus pe căpătuială, voia să-mi facă o reparaţie de 2.000 lei, lucrare pe care am realizat-o, în altă parte, cu 200 lei şi un PET cu vin de ţară.
Ştiu, reprezentanţele sunt cele mai scumpe, dar în cazul meu şeful de atelier de acolo se fereşte ca dracu' de tămâie să aibă probleme. Cea mai mică sămânţă de scandal este rezolvată imediat favorabil. În 12 ani de când am maşina şi am mers la ei, niciodată n-am văzut clienţi nemulţumiţi. Nu zic că n-ar fi fost, dar nu i-am văzut eu.
Atunci când am avut nevoie de codul unui anumit reper, am folosit epiesa. La modelul meu trebuie să am noroc să mai găsesc ceva original, majoritatea reperelor sunt compatibile.

#20
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 iulian_1976, on 09 ianuarie 2019 - 10:50, said:

Un magazin online existent in Romania brand francez daca vreti sa-i imbogatiti pe PSA este : misterauto.ro
Da mai nou producatorii de automobile au inceput sa cumpere anumite magazine online cazul PSA cu misterauto, este un mic conflict de interese pana in prezent sunt ok acum nu stiu cat o sa tina treaba.

nu am gasit varianta romaneasca si nici nu scrie c-ar activa pe piata noastra:

 PSC, on 09 ianuarie 2019 - 11:09, said:

La modelul meu trebuie să am noroc să mai găsesc ceva original, majoritatea reperelor sunt compatibile.

Ce intelegeti prin "original"? Ca nu mai scrie Nissan pe piesa?

Attached Files



#21
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
S-a intamplat ceva ce imi scapa anul trecut exista misterauto.ro in Romania, sa-si fi schimbat situl pentru Romania sau au renuntat?
Sa vedem, cercetam, interesant ....

Pana in acest moment am gasit doar asta, sigur existau chiar m-am mirat ca exista in Romania, insa nu stiu care este spiru, ceva s-a intamplat...

Attached Files


Edited by iulian_1976, 09 January 2019 - 11:29.


#22
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Un service multi marca,cu preturi rezonabile atat la manopera dar si la piese are si posibilitatea sa aduca piese la comanda de la diversi furnizori/colaboratori+un mic cost suplimentar la acele piese.
Avantajul este bidirectional,adica ai garantie la manopera+piesa.....
Daca aduci piesa tu, o sa ai garantie doar la manopera de montat a service-ului,magazinul on-line desi ar trebui sa ofere garantie la piesa montata in service,de (cel)multe ori nu mai ofera acea garantie ,in caz de defect...
Daca vorbim de repere mai scumpe...gen kit-ambreiaj, pompa servo,piese mari si ceva mai scumpe care pot trece lejer de 1000ron, atunci poti opta si pentru varianta magazin on-line...unde gasesti ce vrei/la cat vrei....
Mai sus spunea cineva ca mecanicii buni nu(mai) lucreaza la patron.....un lucru fff adevarat.
Un service care inca se mai respecta pe el dar si pe client(masina clientului...) la preluarea ei de catre un constatator/mecanic/etc...ai sa observi ca acesta inainte de a se sui in masina o sa puna o husa pe scaun/volan....si va nota absolut tot ce se gaseste in/pe  masina, daca aceasta va ramane la ei mai mult de 24h.
Fiecare service are politica proprie vis-a-vis de clientul care vrea sa stea langa masina.
Daca poti sa-mi arati un mecanic/electrician caruia ai place ca un client sa-i sufle in ceafa si sa-l mai si tampeasca cu intrebari de gen/tip ''aia de ce acolo si nu dincolo''/etc....promit ca-i pap bashchetzii cu sireturi cu tot,..
Magazin on-line recomandat=Autokarma....Altgred~ daca ai Ford....dar atentie ca si acolo sunt destule repere cu preturi nesimtite...(pentru ca Ford)

#23
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016
Multumesc de recomandarile de magazine.
Nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa tin mecanicul de mana cand lucreaza, dar vreau macar de la distanta sa vad cum curge uleiul si baga altul, cum se scoate cureaua si intra alta sub capota. Daca mecanicul nu e vreun David Copperfield, inseamna ca acea curea noua sau filtru chiar ramane sub capota.
Cel care m-a ironizat ca ma pricep si de ce merg la service, nu trebuie sa te pricepi ca sa vezi ca o curea e bagata sub capota si nu e lasata cea veche. Plus ca e posibil sa schimb unele chestii pe sub masina, aia au sant, eu stau la bloc, iar la tara n-am sant, nu vreau sa cada masina peste mine de pe cric.

#24
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Ceea ce ceri este pertinent si de bun simt Posted Image

De ce nu doresc sa cumpar prin service?
Eu doresc sa cumpar o anumita piesa un anumit brand, serviceul pune ce doreste, ce ii cade lui mai bine plus adaosul lui  pe piesa, fara sa miste un deget.
La consumabile ulei,placute,discuri poti sa ai garantia serviceului  insa o piesa de proasta calitate.

Edited by iulian_1976, 09 January 2019 - 11:40.


#25
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016
Poate fi chiar o piesa la mana a 2-a sau ramasa de la altul, nu cred ca o desigileaza in fata ta.

Iar garantia la ulei, filtre si bucse e inutila, daca dai cu roata de bordura, nu iti schimba nimeni bucsa pusa cu 1 sapt in urma, iar daca nu schimbi uleiul, nu poti afla daca asta e cauza, iti va uza masina treptat, iar dupa jumate de an nimeni nu-ti va mai putea dovedi ca a fost schimbat sau nu, e greu de dovedit.

Edited by Notsure, 09 January 2019 - 12:14.


#26
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Ba service ul sa facă bine și să pună ce piese doresc eu, nu ce au ei chef și să mă lase să belesc ochii la ce moșmondesc ei pe acolo altfel plec în altă parte.
Sigur, nu am ce căuta sub elevator, dar nici nu vad cu ce l încurc pe mecanic dacă stau pe un scaunel langa perete și mă uit la el.

#27
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Eu umblu mult in servisuri dar un servis care nu ma lasa sa asist ...nu ma prinde nici de client . Mecanicii sunt platiti prost . Din acest motiv toti fura. Nu fura servisul neaparat dar fura mecanicul. Niste filtre pe care zice ca le-a schimbat si le vinde sau le pune contra cost la un prieten , un ulei bun schimbat cu ceva la butoi , piese de calitate nepuse si inlocuite cu piese after market ...lucrurile care nu se vad , de multe ori se schimba. Si repet , nu e vina servisului ci direct a mecanicului . Sigur , ar trebui sa-i plateasca mai bine , dar daca un mecanic vrea sa il fure pe patron , il fura usor .
Piese poti lua de pe epiesa.ro sau autokarma.ro fara probleme.

Edited by JurasikMan, 09 January 2019 - 13:19.


#28
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Este adevarat fie mecanicul cu vanzatorul daca este magazin-service depinde,sunt mai multe combinatii, pentru ca piesa trebuie vanduta totusi pe acelasi tip de masina, a fura pentru ca ai salariu mic nu este o scuza.

Pentru o siguranta oarecare piesa veche sa o primesti, daca stii ce marca ai pus anterior si sa-i spui mecanicului inainte insa cel mai bine sa cauti un mecanic
de treaba pentru ca mai exista si genul asta de specie pe cale de disparitie.

Edited by iulian_1976, 09 January 2019 - 14:43.


#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 irulan_corrino, on 09 ianuarie 2019 - 12:15, said:

Ba service ul sa facă bine și să pună ce piese doresc eu, nu ce au ei chef și să mă lase să belesc ochii la ce moșmondesc ei pe acolo altfel plec în altă parte.
Sigur, nu am ce căuta sub elevator, dar nici nu vad cu ce l încurc pe mecanic dacă stau pe un scaunel langa perete și mă uit la el.
Nu poţi face tu politica service-ului.
Pe de altă parte:
- dacă e un service corect, trebuie să aibă opţiunea de a monta piesele aduse de tine (caz în care garanţia strict pentru piesă e treaba ta, a lor fiind numai pentru manoperă);
- trebuie să ai permisiunea mecanicului pentru a intra sub elevator. Aşa cum intră el, poţi intra şi tu, cu condiţia de a respecta indicaţiile lui. Deserventul elevatorului trebuie să aibă autorizaţie ISCIR.
Oricărui mecanic bun şi pasionat de munca lui îi place să sta de vorbă cu clientul, atât timp cât discuţia este pertinentă. Şi mai ales dacă îi place şi lui modelul de maşină la care lucrează; evident, nu trebuie să fie subiectiv şi să-şi bată joc de maşina ta doar fiindcă are ceva cu modelul acela. Dar până acum, din 1993 încoace, n-am întâlnit niciun mecanic auto care să mă gonească de lângă maşină. Dimpotrivă, cei pasionaţi mă chemau ei lângă ei, inclusiv sub elevator, ca să-mi arate despre ce e vorba. Chiar şi la reprezentanţă există doi astfel de mecanici (poate că sunt mai mulţi, eu numai cu ei am relaţionat), mereu când merg acolo îmi doresc să nimeresc la ei. Ştiu şi meserie.
Cei care m-au gonit de lângă maşină nu erau mecanici, intrau la categoria "nea Gogu pintenogu'".
În principiu, o reprezentanţă care se respectă are cei mai buni mecanici, sau ar trebui să-i aibă, pentru marca/mărcile reprezentată/e. Dar...

Când mi s-a ars becul din farul drept în Bulgaria, am mers în Burgas la reprezentanţa Dacia-Renault-Nissan. Fiindcă am parcat cam departe de Nissan şi mă grăbeam, am intrat la Dacia. Am crezut că voi găsi vreun vorbitor de română printre cei de la birouri; nicio speranţă. Doar o gagicuţă, sprintenă ca argintul viu, ştia engleza - în rest, se vorbea numai bulgara. Însă, în 2 minute maşina era la un punct de lucru şi un electrician auto, un tip cu plete blonde, pitoresc şi haios, mi-a schimbat becul. Pe lângă faptul că m-a costat mai puţin cu aproape 50% faţă de o locaţie similară din România, tipul - care ştia engleză foarte bine - avea şi cultură generală. În timpul liber mergea cu o gaşcă de prieteni pe plajă, cu chitara în spate şi cântau cu toţii la focuri de tabără. În 10 minute am făcut conversaţie de el, de parcă ne cunoşteam de când lumea.

#30
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Da,daca este un service corect,pe langa optiunea de a monta piesele aduce de tine,vazand de unde(factura...) sunt cumparate pot sa ofere garantie si la piesa.
Vorbim de cazul in care acel service lucreaza printre altii si cu acel distribuitor/magazin/reprezentanta....
Sunt din ce in ce mai putine cazurile cand poti intalni mecanici dispusi sa dialogheze cu tine(client).

In maxim 5 ani, asa cum vedem/simtim, o lipsa acuta de personal in spitale/etc ...asa o sa fie si la capitol mecanici auto.
Vorbesc de mecanici adevarati nu montatori de becuri/stergatoare de parbriz....

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Există cazuri în care garanţia pentru piesă nu se acordă decât cu montaj într-un service autorizat. Inclusiv acumulatorii auto beneficiază de clauza asta.

Dacă ne referim la România, devine evident faptul că mecanicii auto, care sunt conştienţi că banul vine de la client, sunt tot mai puţini. Şi pe ei îi atrage străinătatea, ca pe toţi ceilalţi specialişti. Cei buni, dar care aleg să rămână în România, fie au mulţi clienţi, fie au costuri mari - nu neapărat ale lor, proprii, cât ale angajatorilor lor. Adică lucrează în service-uri scumpe, unde vin numai clienţii cu ştaif şi sunt plătiţi decent.

Era prin 1998 când ultimul mecanic şcolit de uzina IFA din RDG (cea care producea triada Trabant-Wartburg-Barkas), în anii 60, se pregătea să iasă la pensie. Nu mai ştiu nimic de el încă de atunci. Sper să nu fi decedat... N-am întâlnit niciodată un om ca el. Cât îţi repara maşina, te învăţa mecanică auto. Dacă nu voiai să-l asculţi, nu te mai primea la el! În felul ăsta a rămas numai cu clienţii care-l respectau şi pe care-i respecta şi el. La un moment dat ne întâlnisem cam toţi, era coadă la el la service. Pentru Trabant erau numai două posturi de lucru, iar mecanicul de la postul 2 era un fost ucenic de-al lui. Era prin noiembrie, o zi ploioasă şi friguroasă. în care mergea un vin fiert direct la casa sufletului... Şi acolo a mers, după orele lui de program, când ghinioniştii, care nu puteau să-şi ia Trabantul din service în aceeaşi zi, au ciocnit cu el o cană, ca între prieteni.
Vremuri...

#32
bonemihai87

bonemihai87

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.01.2016
O sa adaug si eu experienta mea cu ei  am cumparat cateva piese de la ei si brusc m-am trezit cu o piesa inlocuita din comanda (logic una mai ieftina ca doar nu sunt prosti) fara nici un mesaj fara nimic. Ii contactez si ei imi raspund ceva de genul cum ca piesa nu este in stoc si din acel motiv au inlocuito... mai verific o data am zis ca sunt orb ... ce sa vezi piesa este in stoc si in momentul asta.
Separat au mai adaugat o taxa de 9.99lei pentru protectia coletulu (fara sa ma intrebe).
Exemplu: iti cumperi un kit ambreiaj de 450 lei + 9.99 + 50 lei (transport).... iti mai inlocuiesc si piesa cu una de 350 lei.... ce profit fac ei ? Nu va bucurati la reducerile lor....intr-un final o sa platesti mai mult si o primesti si piesele dupa 2 saptamani (sau cand ajung din Germania).
PS. Daca pe cineva intereseaza mai mult subiectu .... atasez si discutia cu ei etc :) pana atunci sper sa va puna in garda..
Atasez poze:
https://ibb.co/DGW6JTG
https://ibb.co/GsWgvhL

#33
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 iulian_1976, on 09 ianuarie 2019 - 10:50, said:

Unde sunt eu exista serviceuri mutualiste iti repari masina singur fara sa fii mecanic, platesti per ora de fapt chirie elevator,chei, tot ce trebuie eventual esti indrumat de un mecanic cand sunt probleme, se face un instructaj in 10 minute si gata.
Imi vine cam greu sa cred, e vorba totusi de protectie, de operat masinarii si scule cu care te poti rani rau sau chiar muri, nu stiu daca lasa chiar pe oricine sa faca orice. Ar cam trebui sa ai ceva atestat dupa ceva scoala si cursuri, cu un examen de absolvire, nu cred ca merge in 10 minute. Sigur, asa poti sa schimbi o roata si sa pice masina pe tine ca nu ai bagat cricul cum trebuie si te-ai bagat sub masina sa-l fixezi mai bine, dar na, e bine sa previi cat poti.

 PSC, on 14 ianuarie 2019 - 13:35, said:

Există cazuri în care garanţia pentru piesă nu se acordă decât cu montaj într-un service autorizat. Inclusiv acumulatorii auto beneficiază de clauza asta.

Dacă ne referim la România, devine evident faptul că mecanicii auto, care sunt conştienţi că banul vine de la client, sunt tot mai puţini. Şi pe ei îi atrage străinătatea, ca pe toţi ceilalţi specialişti. Cei buni, dar care aleg să rămână în România, fie au mulţi clienţi, fie au costuri mari - nu neapărat ale lor, proprii, cât ale angajatorilor lor. Adică lucrează în service-uri scumpe, unde vin numai clienţii cu ştaif şi sunt plătiţi decent.

Era prin 1998 când ultimul mecanic şcolit de uzina IFA din RDG (cea care producea triada Trabant-Wartburg-Barkas), în anii 60, se pregătea să iasă la pensie. Nu mai ştiu nimic de el încă de atunci. Sper să nu fi decedat... N-am întâlnit niciodată un om ca el. Cât îţi repara maşina, te învăţa mecanică auto. Dacă nu voiai să-l asculţi, nu te mai primea la el! În felul ăsta a rămas numai cu clienţii care-l respectau şi pe care-i respecta şi el. La un moment dat ne întâlnisem cam toţi, era coadă la el la service. Pentru Trabant erau numai două posturi de lucru, iar mecanicul de la postul 2 era un fost ucenic de-al lui. Era prin noiembrie, o zi ploioasă şi friguroasă. în care mergea un vin fiert direct la casa sufletului... Şi acolo a mers, după orele lui de program, când ghinioniştii, care nu puteau să-şi ia Trabantul din service în aceeaşi zi, au ciocnit cu el o cană, ca între prieteni.
Vremuri...
Si daca nu vroiai sa bei vinul cu el, nu te mai primea. :D

#34
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Atentie la autodoc24.....Discount-ul e ca peste tot,urca si coboara dar preturile de lista fluctueaza ca vremea in Romania...Posted Image ...Descarcati aplicatia,memorati niste piese in carucior,si veti vedea evolutia preturilorin timp ,te umfla rasul....

#35
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Cele mai bune prețuri le-am găsit în general la Autoeco. Când a fost ceva mai greu de găsit, am luat de la Auto King care le aduc din alte țări la comandă.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate