![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre VR acasa: de la Google Cardboard pana la HTC Vive, Oculus Go, PlayStation VR, Oculus Rift, Samsung Gear VR sau alte solutii folosite.
Last Updated: Jul 07 2019 08:50, Started by
radu_me
, Jan 09 2019 00:20
·
0

#19
Posted 16 February 2019 - 21:39

Revin la inceput: "Hai sa vorbim despre VR". Sper sa nu fie preluata discutia doar de ....si sa nu mai vorbeasca cei cu cardboard T Oricum, este singurul topic serios de pe acest forum despre VR si sper sa nu fie distrus de mesaje puse la deruta de reprezentanti cu conturi false ai diverselor companii sau de alti colegi care nu au inteles ca aceasta nu este o tehnologie pentru toata lumea. VR-ul nu inlocuieste nimic, nici monitorul clasic, nici TV-ul din sufragerie, ci ofera ceva cu totul inedit. Eu am incercat o singura data tehnologia si sunt hotarat sa-mi cumpar o casca. O parere personala, este bine ca unele lucruri sa ramana de nisa, sa nu devina ceva de masa. Cu cat un produs se adreseaza unei categorii mai largi de consumatori, cu atat inginerii au o libertate mai mica de a inova, din simplul fapt ca produsul nu mai este destinat celor pasionati, ci trebuie sa se plieze pe nevoile si asteptarile consumatorului obisnuit. Edited by razor01, 16 February 2019 - 22:09. |
#20
Posted 19 February 2019 - 10:56

A incercat cineva VorpX cu Rift sau Vive? Merita achizitionat?
Teoretic merge orice joc ce are first persone mode? |
#21
Posted 19 February 2019 - 11:03

Nu am incercat insa am vazut discutii mai vechi pe teme similare, daca nu ma inseala memoria. E ceva similar cu urmarirea unui film clasic 2d in mediul vr. Iti apare un ecran in fata, ca la cinema, care il mai poti ajusta (distanta, dimensiune, inclinatie, etc), dar ceea ce vezi pe el e tot 2d. Jocuri care nu au fost facute pentru 3d/stereoscopic si care nu proceseaza informatia de adancime, nu ai cum sa le vezi ca un joc 'true' vr, cum ar fi robo recall care proceseaza tot mediul in format 360 grade, stereoscopic. Cel mai probabil vezi un ecran 2d in mediul virtual pe care se desfasoara jocul ca pe un monitor. Insa la rezolutie de casca vr
![]() |
#22
Posted 19 February 2019 - 19:02

Proaspat posesor de Oculus Rift.
Dupa cateva teste preliminare pot sa spun ca experienta este unica, nu se compara cu nimic altceva. Exista screen door iar rezolutia nu este extraordinara dar nu am vazut imagini pixelate in sensul in care apar pe ecranele clasice. Edited by razor01, 19 February 2019 - 19:03. |
#23
Posted 19 February 2019 - 19:45

Felicitari si sa-l folosesti sanatos. Rezolutia slaba se traduce mai degraba in neclaritate decat in pixelare.
Incearca un robo recall (daca nu l-ai incercat deja) ![]() Iti recomand sa iti instalezi un al treilea senzor in cazul in care joci jocuri cu multa actiune si te rotesti mult in spatiul de joaca. |
#24
Posted 19 February 2019 - 21:38

Momentan nu am reusit sa instalez calumea nici pachetul cu care a venit. Nu am destule USB 3.0 in PC si camera este cam aglomerata. Steam-ul nici macar nu a vrut sa-mi accepte VR din acest motiv. Am putut sa folosesc doar magazinul din aplicatia Oculus.
De asemenea in momentul de fata procesorul este cam la limita. Pe viitor voi amenaja totul asa cum trebuie si cel mai probabil voi monta si un al treilea senzor. Din ce am incercat pana acum m-a impresionat in mod deosebit sketch-ul cu Jurassic. In ciuda limitelor de rezolutie, dinozaurii se vad extraordinar de realist. pacat ca imi merge sacadat acel filmulet, probabil este procesorul la limita. VR-ul merita incercat, chiar daca tehnologia este inca la inceput. Nu se compara cu nimic, este o experienta total diferita de orice altceva in materie de audio-video. Am mai spus si o repet, VR-ul nu inlocuieste nimic, ci vine ca ceva complet nou in zona aceasta a entertainment-ului destinat gamerilor. Pacat ca atat Oculus cat si Vive au decis ca anul acesta sa nu scoata alte console high end ci sa se axeze pe piata celor care doresc aparate VR all in one. Parerea mea este ca o vor lua in barba. VR-ul nu este pentru toata lumea. Cei care incearca doar de curiozitate tehnologia dupa care o abandoneaza nu pot reprezenta o locomotiva. Companiile se bucurca de niste castiguri pe moment dar pe termen lung au de pierdut.
Incearca un robo recall (daca nu l-ai incercat deja) Dintre jocurile serioase am incercat doar Marvel, pentru ca era inclus in pachet. Este cu totul altceva decat joculetele gratuite. Dupa 30-40 de minute am renuntat pentru ca senzorii nu fac tracking cum trebuie din motivele descrise mai sus si am avut putin motion sickness. Asta este un joc ce necesita 3 senzori si un spatiu mai serios de joaca, nu 1mp cat am eu acum la dispozitie. Edited by razor01, 19 February 2019 - 21:40. |
#25
Posted 20 February 2019 - 16:18

Cam asa arata sistemul VR care-l avem la munca.
Calitatea e slaba pentru ca am facut conversie sa incapa uplodat aici. Trebuie download si dezarhivare. Attached Files |
#26
Posted 20 February 2019 - 18:34

E nasol ca , asa cum am spus, atat Oculus cat si HTC au preferat sa nu mai scoata noi modele destinate utilizarii impreuna cu PC-uri high end ci au mers pe prostioare de ochelari cu propriul hardware.
Ce inseamna asta? Din punctul meu de vedere, al unui detonator de VR, inseamna ca in viitorul apropiat nu vor aparea jocuri next level. |
#27
Posted 20 February 2019 - 18:47

E nasol ca , asa cum am spus, atat Oculus cat si HTC au preferat sa nu mai scoata noi modele destinate utilizarii impreuna cu PC-uri high end ci au mers pe prostioare de ochelari cu propriul hardware. Ce inseamna asta? Din punctul meu de vedere, al unui detonator de VR, inseamna ca in viitorul apropiat nu vor aparea jocuri next level. Pe cand o pereche de ochelari sunt mult mai ieftini plus ca multi prefera sa dea mai putin pentru a vedea si ei ceva 3D doar ca experienta nu se compara... Nu am incercat pana acum ochelari VR cu propriul hardware via telefon mobil. Si eu tind sa cred ca VR-ul va avea aceiasi soarta ca 3D-ul televizoarelor.... Pe cealalta parte, din pacate nu exista VR Multi-user. Adica sa te poti conecta mai multi utilizatori la acelasi joc, model....Ar fi fost misto, mi-ar fipalcut sa ii trag lu unu o palma....chiar si virtuala, dar sa ma simt eu bine ![]() Edited by tehnics, 20 February 2019 - 18:49. |
#28
Posted 20 February 2019 - 18:49

Tehnologia 3D este inca in putere, dar pe proiectoare. Toate proiectoarele de top noi au suport pentru 3D, cu ochelari activi si tot tacamul. Exista suport si pe multe modele ieftine, desigur.
Marea problemea a 3D-ului este ca necesita un ecran mare ca sa se vada asa cum trebuie. Pe un ecran de 50 inch, de la 3-4 m distanta, nu are sens 3D-ul. VR-ul facut sa functioneze impreuna cu hardware extern (PC sau Playstation) este singura consola cu un anumit grad de future proof. Chiar daca rezolutia este limitata, faptul ca procesarea se face pe hardware extern, o sa-ti permita, cel putin teoretic, sa te joci pe un Vive , Oculus sau PSVR jocuri care vor aparea in urmatorii 10 ani fara sa faci upgrade la consola. Schimbi doar PC-ul/PS-ul. Treaba asta mi se pare foarte interesanta. Problema este ca, din moment ce au ales sa scoata o droaie de console fara suport pentru hardware extern, nu au niciun motiv sa scoata jocuri ce nu pot rula decat pe placi grafice de genul GTX 1080. Vor scoate, probabil, jocuri care sa poata rula si pe porcariile cu hardware propriu. Edited by razor01, 20 February 2019 - 18:57. |
#29
Posted 20 February 2019 - 18:53

Tehnologia 3D este inca in putere, dar pe proiectoare. Toate proiectoarele de top noi au suport pentru 3D, cu ochelari activi si tot tacamul. Exista suport si pe multe modele ieftine, desigur. Marea problemea a 3D-ului este ca necesita un ecran mare ca sa se vada asa cum trebuie. Pe un ecran de 50 inch, de la 3-4 m distanta, nu are sens 3D-ul. |
|
#30
Posted 20 February 2019 - 20:30

Si eu tind sa cred ca VR-ul va avea aceiasi soarta ca 3D-ul televizoarelor.... ... Pe cealalta parte, din pacate nu exista VR Multi-user. Adica sa te poti conecta mai multi utilizatori la acelasi joc, model....Ar fi fost misto, mi-ar fipalcut sa ii trag lu unu o palma....chiar si virtuala, dar sa ma simt eu bine ![]() Spre deosebire de 3d-ul televizoarelor, care e limitat la entertainment, VR-ul daca e abordat ca lumea poate deschide porti tare multe si nu cred ca va muri degraba. Nu cred ca va ajunge la toata lumea, dar cred ca are un viitor destul de consistent ca sa zic asa. Referitor la performante slabute, aici e un clenci. Se poate mai mult dpdv al rezolutiei de afisare dar momentan e o idee proasta. Rezolutia de afisare, asa cum e acum, cere de la utilizator un minim de 1050 (sau echivalent) din partea placii grafice si un i5 ca sa poti exploata cat de cat sistemul. Nu toata lumea poate scoate banul pentru asa ceva, dar multi, mai ales din cei pasionati de gaming, pot asigura acest minim. O marire semnificativa a rezolutiei ar forta niste performante grafice in zona 1080ti, poate chiar 2x1080ti si un i7 daca nu un i9. Ceea ce nu e la indemana oricui, practic poti ajunge sa tai 80-90% din piata de potentiali clienti. Si asta nu e bine, ca dezvoltatorii de continut fix la asta se uita. Tehnics, te contrazic oleaca cu multiuserul: Echo VR este un joc multiuser, te afli in imponderabilitate si jocul este intre 2 echipe de cateva persoane, toti jucatorii sunt utilizatori oculus/htc conectati pe net, trebuie sa arunci un disc de la unul la altul si sa inscrii in poarta adversa. Poti inclusiv sa vorbesti cu utilizatorii ceilalti cu ajutorul microfonului din casca. Mai este un joc (am uitat cum il cheama), in care faci echipa cu inca 2-3 utilizatori si esti pistolar in vestul salbatic, te lupti cu alta echipa de 2-3. E priceless senzatia sa tragi dupa unii altii pe acoperisuri si apoi sa te ascunzi dupa butoaie sau usi si sa auzi cum lovesc gloantele prin lemnele de langa tine ![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DarpvQFjMk4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6ZmQHsfFCBY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by pisoiu2, 20 February 2019 - 20:41. |
#31
Posted 20 February 2019 - 21:32

Aha. Mersi de info legat de multi user.
Din pacate treaba asta este legata de software. Siemens NX nu ofera multi-user. Cel putin pana acum. Nu am jucat jocuri desi avem Steam instalat pe acea unitate O sa ma uit dupa ceva demo pe acolo. Gasesc cumva ceva demo VR in Steam ?? Adica ma refer gratuit cat sa imi fac o impresie...daca stiti, dati ceva nume aici. |
#32
Posted 20 February 2019 - 21:41

Eu nu prea folosesc steam, doar platforma oculus. Echo VR si Dead and Buried le-am instalat acu foarte mult timp, vreo 2 ani. Nu mai stiu daca sunt gratis, ca odata instalate nu mai vad informatii despre pret. Dar daca nu sunt, atunci pretul nu e mare, cred ca sub 10$. Ce stiu sigur este ca Robo Recall este gratis daca ai platforma Oculus cu controllere Touch. Nu e multiuser dar e unul din jocurile de top desi e gratis. A fost finantat de facebook/oculus tocmai pentru a demonstra ce poate platforma. Il recomand cu caldura, e total altceva fata de jocurile clasice.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dPl_aq7GVc8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 21 February 2019 - 09:05

Din pacate eu am acces doar la Steam pentru ca asa a venit HTC Vive. Nu ma pun sa instalez alte platforme pentru ca nu mi s-ar parea ok mai ales ca este statie de lucru, nu de joc.
|
#34
Posted 23 February 2019 - 22:20

Un alt proiect ambitios ce duce experienta VR la un cu totul alt nivel.
Cu acest kit teoretic poti sa simti fizic interactiunea cu mediul din VR, de exemplu impuscaturile. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0WtnWrkLViw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#35
Posted 02 May 2019 - 18:48

Un nou kit VR de la FB - Facebook Oculus Quest Standalone VR Headset - https://www.cnx-soft...one-vr-headset/
Oculus Quest specifications: SoC – Qualcomm Snapdragon 835 octa-core processor with 4x high performance Kryo 280 cores @ 2.20 GHz/ 2.30 GHz (single core operation), 4x low power Kryo 280 cores @ 1.9 GHz, Adreno 540 GPU System Memory – 4GB RAM Storage – 64GB or 128GB flash storage Display – 2x 1600×1440 OLED displays up to 72 Hz Camera – 4x wide-angle tracking cameras for inside-out position tracking Audio – Integrated speakers, 2x 3.5mm audio jacks Battery – Lithium-Ion battery good for about two to three hours Dimensions – TBD Weight – 470 grams Oculus Quest can be pre-ordered for $399 (64GB storage) and $499 (128GB storage) on Amazon US, Oculus Shop, or other resellers. Shipping is planed to start on May 21st PS1 : - Pt un Xbox One X ce brand. branduri/model , modele sunt compatibile cu aceasta consola ? Si ce jocuri ar merge in VR pe xox , pe pc nu cred ca ar fi vreo prb cu un RTX 2080 PS2 : - Pt un Samsung S8 ce modele de Samsung Gear ar functiona/sunt compatibile cu acest telefon Intre un Samsung Gear compatibil cu S8 si un Samsung Dex tot pt un S8 ce a-ti alege ? Edited by wather, 02 May 2019 - 18:51. |
|
#36
Posted 25 May 2019 - 20:33

In sfarsit un dispozitiv HMD de calitate: HP's high-res Reverb VR headset blows the screen door effect off its hinges
Rezolutie - 2,160x2,160 pixeli, 114-grade FOV. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users