Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Intretinere bloc plus rata la lift.
Last Updated: Jan 09 2019 09:22, Started by
kyrcea
, Jan 08 2019 14:58
·
0
#19
Posted 08 January 2019 - 16:52
Danubian, on 08 ianuarie 2019 - 15:39, said:
cheltuielile comune se impart in mod egal indiferent despre ce este vorba ... Gresit! Cheltuielile comune se impart in functie de cota parte indiviza. Asa era si pe legea veche si pe legea noua 196/2018. kyrcea, on 08 ianuarie 2019 - 15:55, said:
Nu e normal. Dar as vrea sa vad si eu factura initiala a liftului ca sa stiu pe ce dau banii. De exemplu s-a pus pe bloc antene de la telekom. Cine incaseaza banii acestia? Da. Unele asociatii fac ce vor ele drept urmare sunt bun de plata desi cat a costat liftul ramane un mister. Fa o cerere scrisa catre presedintele asociatiei in care-i ceri sa iti arate documentele pe care vrei sa le vezi. Cand ii dai cererea sa iti dea numar de inregistrare. In 10 zile este obligat sa iti dea raspuns. Pololica, on 08 ianuarie 2019 - 16:30, said:
Actuala lege (196/2018 parca) ina nu are normele. Ce si cum se aplica? Momentan e o nebuloasa, dar in situatia colegului nostru la data reparatiei liftului lega 203 era in vigoare si se poate raporta oricand la ea. Nu cred ca vor mai aparea norme de aplicare la legea 196/2018. Modul ei de redactare este foarte clar. |
#20
Posted 08 January 2019 - 16:55
O fi clar, dar tot trebuie norme (si cea de dinainte era tot clara), dar ce te faci cu atestatele eliberate de Primarii? Au valabilitate pana in septembrie anul asta. Ramanem fara administratori de bloc?
|
#21
Posted 08 January 2019 - 16:57
Raspuns pentru colegul cu antenele, antenele se monteaza pe bloc cu acceptul asociatiei, iar suma de bani care se incaseaza din contractul respectiv se vireaza in contul asociatiei de proprietari, sumele obtinute nu se pot folosi decat pentru plata reparatiilor la partile comune, la imbunatatirea confortului, banii nu se pot repartiza la locatari si nu se pot folosi pentru plata intretinerii, sau nu se pot da bonificatii din ei
Pololica, on 08 ianuarie 2019 - 16:55, said:
O fi clar, dar tot trebuie norme (si cea de dinainte era tot clara), dar ce te faci cu atestatele eliberate de Primarii? Au valabilitate pana in septembrie anul asta. Ramanem fara administratori de bloc? Atata timp cat nu exista norme de aplicare ale noi legi care este cretina precum boul care a scris-o. legea in vigoare este cea veche, teoretic administratorii mai au doar pana in septembrie atestate, pentru ca si-a bagat guvernul ceva in munca si banii lor. si partea proasta este ca acum vor diploma de calificare, care teoretic nu se poate obtine mai devreme de cateva luni Edited by Platon, 08 January 2019 - 16:58. |
#22
Posted 08 January 2019 - 17:11
"ART. 110
La data intrării în vigoare a prezentei legi se abrogă Legea nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 490 din 23 iulie 2007, cu modificările și completările ulterioare, precum și Hotărârea Guvernului nr. 1.588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 43 din 18 ianuarie 2008..." Deci legea 230 nu mai exista . Pololica, on 08 ianuarie 2019 - 16:55, said:
.... Ramanem fara administratori de bloc? Angajati firma de administrare .Astea au tot interesul sa se puna la punct cu legislatia , altfel dau faliment . Nu va mai faceti sperante cu normele ca nu or sa mai apara .Legea se aplica asa cum e . Edited by ndor, 08 January 2019 - 17:12. |
#23
Posted 08 January 2019 - 18:11
Platon, on 08 ianuarie 2019 - 16:34, said:
Te pisi pe el de Schindler, cu asta v-ati luat teapa secolului, cand o sa inceapa sa se strice o sa va usture buzunarul de mii de euro, ca au o electronica proasta, si facuta pe genunchi in China, sunt satul de panarama asta de firma la care platesti numele, ca la pantofii de sport, eu de exemplu cu jumatate din bani am lift care functioneaza de 10 ani neintrerupt, sa imi aduci aminte sa iti trimit pe privat o filmare facuta de mine cu un panou de comanda din cabina de la Schindler care am crezut ca o sa cada cu mine cu tot, ca sa nu mai zic ca un buton la liftul ala este 100 de euro, o curea 150 de euro, role de ghidare 20-50 de euro, v-ati luat belea pe cap, iar la colegul, rata trebuie platita, nu ne jucam ca azi platim maine nu mai platim, este o obligatie de plata, iar in ce priveste ascensorul chemati firma care v-a tras teapa sa il repare corespunzator pe banii lor. Cum urmaresti colegule lucrarile prin maill ? Tare as vrea sa fac si eu asta la mine la firma, sa urmaresc lucrarile prin maill, poate as face niste economie la bani Poate sa coste un buton 150 euro , importanta e fiabilitatea lui., eu l-am parolate pe toate iar cele mai vulnerabile l-am bagat in put, nu mai are nimeni acces la ele decit prin tag Urmaresti toate achizitile pe maill dintr-un folder sherat cu fotocopii la toate achizitiile contractele, platiile etc cit si corespondenta cu firmele contractante Edited by ciine, 08 January 2019 - 18:12. |
#24
Posted 08 January 2019 - 18:19
#25
Posted 08 January 2019 - 22:09
#26
Posted 08 January 2019 - 22:17
Pololica, on 08 ianuarie 2019 - 16:55, said:
O fi clar, dar tot trebuie norme (si cea de dinainte era tot clara), dar ce te faci cu atestatele eliberate de Primarii? Au valabilitate pana in septembrie anul asta. Ramanem fara administratori de bloc? Administratorii trebuie sa isi ia noi atestate. Platon, on 08 ianuarie 2019 - 16:57, said:
Raspuns pentru colegul cu antenele, antenele se monteaza pe bloc cu acceptul asociatiei, iar suma de bani care se incaseaza din contractul respectiv se vireaza in contul asociatiei de proprietari, sumele obtinute nu se pot folosi decat pentru plata reparatiilor la partile comune, la imbunatatirea confortului, banii nu se pot repartiza la locatari si nu se pot folosi pentru plata intretinerii, sau nu se pot da bonificatii din ei Atata timp cat nu exista norme de aplicare ale noi legi care este cretina precum boul care a scris-o. legea in vigoare este cea veche, teoretic administratorii mai au doar pana in septembrie atestate, pentru ca si-a bagat guvernul ceva in munca si banii lor. si partea proasta este ca acum vor diploma de calificare, care teoretic nu se poate obtine mai devreme de cateva luni Legea 196/2018 este in vigoare de la 18 septembrie 2018. kyrcea, on 08 ianuarie 2019 - 14:58, said:
Buna ziua. In urma montarii unui lift nou ni s-a cerut sa platim 12 rate a cate 50 lei pe luna. Timp de 10 luni am achitat fiecare rata a cate 50 lei iar liftul s-a stricat de 20 de ori in decurs de 10 luni. Drept urmare am refuzat sa platesc rata a 11 vrand sa platesc doar intretinerea iar administratora a refuzat categoric sa-mi ia banii de intretinere dorind sa platesc si rata odata desi se dau chitante de mana pentru fiecare. Este legal sa-mi refuze banii de intretinere invocand ca trebuie sa platesc si rata ? Cum procedez ? Multumesc. Cu asta ar fi trebuit sa incep... Scuze! E un abuz. Casierul sau cel care face incasarile trebuie sa accepte plata si sa dea factura sau chitanta cu mentiunile platitorului. |
#27
Posted 09 January 2019 - 08:40
Fara norme, nu se pot reface. Conform noii legi, atestarile de la Primarie (mai bine zis autorizarile, ca despre ele este vorba) au valabilitate de 12 luni de la intrarea in vigoare a legii, iar normele de aplicare trebuie emise in termen de luni. Ce poate face o Primarie (ca institutie) daca nu stie cum sa emita noile autorizari? Pe ce baza scoate la concurs, daca va fi concurs, ca si pana acum, care vor fi conditiile? Sunt prea multe intrebari si o nebuloasa prea mare. Nu mai spun ca daca va face cineva reclamatie, cum va fi solutionata?
Ca sa-ti faci o idee: sunt cursuri de administratori, dar pentru a fi administrator de bloc, ai nevoie de atestare de la Primarie (pana in septembrie, nu conta care, puteai domicilia in Giurgiu si sa dai autorizarea la Sighetu Marmatiei). Acum, autorizarile sunt suspendate pana la noi ordine, si timpul trece. Sunt foarte multi administratori care profeseaza si mai sunt si altii care sunt inca pe bancile scolii sau abia au terminat cursurile. Ce facem cu ei? LE: ai mentionat ca ceva legat de factura si chitanta. La incasari, se emite document justificativ de incasare, iar factura nu este acel document, doar daca vine insotit de o chitanta/bon fiscal. Edited by Pololica, 09 January 2019 - 08:42. |
#28
Posted 09 January 2019 - 09:22
La legea asta nu or sa mai iasa noi norme .
Primariile isi vor face propriile norme pentru acordarea de certificate si autorizari .Nu scoate nimic la concurs , ca nu sunt posturile primariei sa fie scoase la concurs . Au suficient timp pana in septembrie sa scoata o pagina de norme . @initiator, administratorul , sau casiera sunt obligati sa incaseze orice suma le dai fara conditionari . De restul , oricum vei aparea cu restante . |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users