Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telefonul nu mai încarcă rapid + FOTO eroare
Last Updated: Jan 07 2019 22:35, Started by
sache00
, Jan 07 2019 17:21
·
0
#1
Posted 07 January 2019 - 17:21
Salut! De ceva vreme Note 8-ul meu nu mai încarcă rapid, iar în momentul când se descarcă complet sau este închis și este la încarcat apare această imagine: https://imgur.com/a/znFCFtt . Ce e de făcut? Mulțumesc anticipat, băieți!
|
#2
Posted 07 January 2019 - 17:30
Probleme cu mufa si/sau cablul de incarcare. Incearca sa cureti intai mufa cu aer comprimat + pulverizat alcool izopropilic si sters. Si incearca alt cablu. Daca tot da erori, trebuie schimbata / lipita mufa, ceea ce inseamna mers la service.
Edited by MusafirulCreativ, 07 January 2019 - 17:32. |
#3
Posted 07 January 2019 - 17:38
O să mă duc direct la un service, la ce preț ar trebui să mă aștept?
|
#4
Posted 07 January 2019 - 17:41
#5
Posted 07 January 2019 - 17:47
#6
Posted 07 January 2019 - 18:01
Prima data incearca cu un incarcator original cu cablu aferent.
|
#7
Posted 07 January 2019 - 18:10
#8
Posted 07 January 2019 - 21:33
Un prieten și-a scos în service din mufă o biluță de polistiren. Aia împiedica încărcarea.
|
#9
Posted 07 January 2019 - 22:35
Verifica atent mufa din telefon. Cu timpul aduna mizerie, care mai are uneori si prostul obicei sa se lipeasca de peretii mufei, si se poate curata cu o scobitoare subtire, astfel incat sa nu forteze lamela mufei din telefon.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users