Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema telefoane DECT pe RDS prin fibra optica cu ONT
Last Updated: Jan 07 2019 19:34, Started by
miki07
, Jan 07 2019 11:45
·
0
#1
Posted 07 January 2019 - 11:45
Salutare!
De cateva saptamani o ruda are o problema mai ciudata, si nu stiu de unde sa fie. Inainte de Craciun m-a rugat sa o ajut ca i se intrerupea apelul cand vorbea la telefon. Am fost, am verificat, telefonul era OK. Vorbim de un telefon DECT de la Gigaset. Dupa doua zile ma suna din nou si imi zice ca iar se intrerupe. Testat cu alte telefon DECT, de la Panasonic, la fel se intrerupea. Am sunat la RDS si au zis ca vor monitoriza ONT-ul. In timpul apelului cu ei s-a intrerupt, au trimis in final pe cineva. Cineva care a ridicat din umeri si a zis sa mutam telefonul din priza de telefon, direct in ONT. Am facut si asta, si la fel face. Dupa care mi-a venit mie ideea sa pun un telefon cu fir clasic si nu are probleme. Stiu ca exista interferente intre canalele Wi-Fi-ul din din ONT si telefoanele DECT, dar nu stiu de ce a aparut abia acum problema, si nu mai devreme. ONT-ul ala e instalat de un an si ceva, si pana acum nu au fost probleme. Una din solutiile la care m-am gandit eu este sa schimb canalul retelei Wi-Fi din ONT, dar nu stiu ce canal sa aleg. A mai patit cineva asta? |
#2
Posted 07 January 2019 - 11:53
Ce marca de ONT are? Daca o fi Fiber Home, se explica.
|
#3
Posted 07 January 2019 - 11:54
tu schimbi canalul de la wi-fi, dar nu sunt si vecini pe acolo cu wi-fi?
am acelasi DECT de la Gigaset cu fibra RDS, nu am nicio problema cu el. chiar am 3 telefoane legate pe aceeasi linie. (doua DECT si unul clasic) |
#4
Posted 07 January 2019 - 11:54
Am folosit un DECT Philips cu ONT ZTE F 625 si nu am avut probleme.
|
#5
Posted 07 January 2019 - 11:57
Pune DECT-ul pe direct (adica pune-l in prima priza de la aparatura) si vezi cum se comporta. Daca baza are probleme, cu un telefon clasic doar ai verificat semnalul la intrarea in casa.
Si ai mei au un telefon DECT (tot Gigaset, dar de la UPC) si nu au probleme de genul asta (dar baza este legata direct de router, cu un fir de vreo 4 m, cred). |
#6
Posted 07 January 2019 - 11:59
n-am mai intalnit asa ceva. am in "dotare" doua ONT-uri Huawei, la care sunt conectate
un Panasonic si un Gigaset (A120). n-au nici o problema. eventual "trozneste" ONT-ul, daca nu vor sa-l inlocuiasca de buna voie si vezi dup-aia. o picatura de lac incolor de unghii aplicat strategic cu seringa. stiu, nu e frumos, dar... Edited by dygey, 07 January 2019 - 12:01. |
#7
Posted 07 January 2019 - 12:01
#8
Posted 07 January 2019 - 12:03
nici o legatura intre wifi si linia de tel voip, ca sa te lamuresti singur, doar opreste wifi de la modem si o sa iti dai seama ca e gresit ce presupui
|
#9
Posted 07 January 2019 - 12:21
Inerferentele pot fi si cu aparatura unui vecin, probabil recent achizitionata, sau recent defectata. Cel care a venit de la Digi ar fi putut verifica asta cu un analizor si o antenuta.
|
#10
Posted 07 January 2019 - 12:30
verifica la Gigaset sa nu fie in ECO Mode, reduce puterea si pot aparea probleme.
|
|
#11
Posted 07 January 2019 - 12:58
rumegus, on 07 ianuarie 2019 - 12:21, said:
Inerferentele pot fi si cu aparatura unui vecin, probabil recent achizitionata, sau recent defectata. Cel care a venit de la Digi ar fi putut verifica asta cu un analizor si o antenuta. Ar putea, daca ar avea. Ei zic ca la ei nu exista nicio problema si cum nu exista nicio problema pe infrastructura lor, restul e bataia noastra de cap. |
#12
Posted 07 January 2019 - 13:00
rumegus, on 07 ianuarie 2019 - 12:21, said:
Inerferentele pot fi si cu aparatura unui vecin, probabil recent achizitionata, sau recent defectata. Cel care a venit de la Digi ar fi putut verifica asta cu un analizor si o antenuta. |
#13
Posted 07 January 2019 - 13:22
Și eu am DECT + fax pe fibră RDS și merg de rup cu cablul rămas abandonat de la Telekom.
|
#14
Posted 07 January 2019 - 14:05
Orice firma de cablu are analizoare in dotare. Ca sunt mari, nu le cara toti angajatii dupa ei, doar atunci cand se impune, e alta treaba.
|
#15
Posted 07 January 2019 - 14:20
miki07, on 07 ianuarie 2019 - 11:45, said:
Stiu ca exista interferente intre canalele Wi-Fi-ul din din ONT si telefoanele DECT, dar nu stiu de ce a aparut abia acum problema, si nu mai devreme. ONT-ul ala e instalat de un an si ceva, si pana acum nu au fost probleme. a mai apărut un emițător wi-fi în cartier? descarcă și tu o aplicație care să monitorzeze spectrul wi-fi. Sunt o grămădă. Pe telefon zic, de care oi fi având |
|
#16
Posted 07 January 2019 - 19:34
Si ce sa vada cu aplicatia minune? wifi e pe 2,4 giga, dect pe la 1850-1900, asta daca a fost facut pt EU. Prin alte zone, pana pe la 1,7 giga, deci interferenta poate fi mai degraba cu telefonia mobila, un amplif gsm luat din China, cu spectru si armonici aiurea, etc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users