Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare masina SH - incepator
Last Updated: Jan 08 2019 12:21, Started by
TorchMan
, Jan 06 2019 15:24
·
0
#19
Posted 06 January 2019 - 21:21
freaka-da-disk, on 06 ianuarie 2019 - 19:46, said:
Nicidecum, imi plac doar femeile, vinul si banii. Iar orice neintelegere asupra termenilor si proprietatii termenilor din commentul distinsului TorchMan care v-ar putea sacai o puteti rezolva numai cu respectivul domn. In ceea ce ma priveste: un V40 la 4500 Euro, manual, benzinar, etanol, metanol, spirt medicinal, etc, nu poate fi decat de poveste... Un Golf V sau un A4 ar fi ceva mai pamantene, in sensul ca alea care se invart in jurul la 4500 Euroi trag de rup, nu? Mersi de feedback! V40-ul a fost dat ca exemplu astfel incat, cei ce se pricep, sa isi poata da seama cam ce caut(sisteme siguranta, numar locuri etc...) Am scris si in postarea initiala ca nu imi permit un v40 |
#20
Posted 07 January 2019 - 10:32
freaka-da-disk, on 06 ianuarie 2019 - 19:46, said:
Un Golf V sau un A4 ar fi ceva mai pamantene, in sensul ca alea care se invart in jurul la 4500 Euroi trag de rup, nu? A4 exclus, dar un Golf V bun în 4.500 iepuroi se poate găsi. Rămân însă la opinia că mai potrivit bugetului ar fi un Ford Focus sau un Opel Astra. |
#21
Posted 07 January 2019 - 13:35
Quote
[...] bugetul as prefera sa fie in jurul sumei de 4500 euro. [...] drumetii de 250km la 3-4 saptamani. carecteristicile unei mașini rulate: vechime, kilometraj, preț. acum alege 2 din astea 3 |
#22
Posted 07 January 2019 - 18:36
mannes, on 07 ianuarie 2019 - 13:35, said:
carecteristicile unei mașini rulate: vechime, kilometraj, preț. acum alege 2 din astea 3 Preţul contează la orice maşină, indiferent că e rulată sau miroase a nou. Kilometrajul? Ce e aia? Înşiruirea de cifre din bord? Cine mai crede-n Moş Crăciun? Important e să testezi la sânge maşina înainte să o iei, într-un service care se pricepe la modelul respectiv şi ştie la ce să se uite. Edited by Yoda, 07 January 2019 - 18:37. |
#23
Posted 07 January 2019 - 21:30
Yoda, on 07 ianuarie 2019 - 18:36, said: Prețul contează la orice mașină, indiferent că e rulată sau miroase a nou. Kilometrajul? Ce e aia? Ănșiruirea de cifre din bord? Cine mai crede-n Moș Crăciun? Important e să testezi la sĂąnge mașina Ăźnainte să o iei, Ăźntr-un service care se pricepe la modelul respectiv și știe la ce să se uite. - o masina nu asa veche si in stare buna nu va fi ieftina - o masina mai ieftina si in stare buna va fi mai veche - o masina mai noua si mai ieftina nu va fi in stare prea buna indiferent de ceilalti parametri, kilometrajul va trage mereu in jos pretul, iar varsta in sus e triunghiul clasic al stabilirii pretului unei masini rulate. Edited by mannes, 07 January 2019 - 21:32. |
#24
Posted 07 January 2019 - 22:01
Starea maşinii e una, kilometrajul e alta. Dar hai să nu mai divagăm, că zăpăcim topicul. Mă opresc aici.
|
#25
Posted 07 January 2019 - 23:44
E un buget suficient pentru o compacta de 1.6 și 100-120 CP, îngrijită, de la proprietar, cu dotări de bun simt, cu rulaj sub 100000 de km, de prin 2008-2009.
Care mașina? Greu de spus. S-a zis Opel Astra și Ford Focus. Dacă da peste niste cazane" neîngrijite, un Peugeot 308 sau Renault Megane 3 s-ar dovedi niste alegeri mai bune. Deși reputația lor e mai proasta. Trebuie verificată mașina în sine. Că așa, sa zici că modelul x e prost și modelul y e bun, e ușor de zis. Volvo ăla e mașina faina. Dar cred că bugetul e cam mic pentru unul in "mințile lui". Unul ok cred că îl găsești de pe la 6000-7000 de euro. Edited by LauCalin, 07 January 2019 - 23:46. |
#26
Posted 08 January 2019 - 01:12
Yoda@ a dat anumite exemple, LauCalin@ anumite referinte, esti incepator, atehnic, inima cere, buzunaru este limitat
Eu daca as fi incepator acum as incepe cu un Matiz/Spark, Fiesta, Corsa, daca parintii, jobul ma ajuta hai o Astra,Focus,Golf IV, intins coarda Golf V si ma opresc aici... Cu cat bugetul este mai limitat, atehnic, jobul nu te ajuta la intretinerea ulterioarioara si alegi emotional toate premisele sa alegi prost, nu este grav invatam din mers. Edited by iulian_1976, 08 January 2019 - 01:16. |
#27
Posted 08 January 2019 - 12:21
Suma asta se apropie de cea a tatălui meu care acum are o Astra G. Mașina are undeva pe la 260000 de km și începe să ceară bani. Rămâne de văzut dacă, in martie, va alege tot un G sau un H. Diferența este că G-ul l-ar putea găsi într-o stare tehnica foarte buna, iar H-ul mai rulat și mai neingrijit. Dar e mai confortabil și mai sigur. Și el e intr-o mare dilema. Să vedem ce găsim în acel moment. Vorba colegului: ochii vad , inima cere. Totuși, trebuie sa fii conștient că, înainte de toate, e un sh cu ceva vechime. Deci asteapta-te și la niste cheltuieli ulterioare. Încearcă să elimini (teoretic cel puțin ) cheltuielile mari prin alegerea unei mașini cu rulaj redus și cu o vechime mai mică.
Tine cont si că e un buget bun pentru o Fiesta de exemplu, de 6-7 ani cu un rulaj de 70-80000 de km pe bune. În plus consumul și întreținerea la clasa mica, de cele mai multe ori, sunt mai mici. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users