Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cumparare Autorulota SUA
Last Updated: Jan 07 2019 13:27, Started by
bogdan_world
, Jan 06 2019 12:23
·
0
#1
Posted 06 January 2019 - 12:23
Salut
Am in gand sa imi cumpar o autorulota, insa cele din Europa mi se par foarte slab realizate, asa ca m-am orientat spre cele din SUA. La 60000$ pot cumpara model 2016-2018 cu maxim 10.000km in bord, dar cu mult mai multe optiuni decat cele din Europa. In Europa ar costa vreo 250.000-300.000 euro cu aceleasi optiuni. Problema mea este: cum o pot aduce de acolo aici in Romania? In container nu poate intra fiind un camion (se conduce cu C). De asemenea o alta problema ar fi daca sistemele lor sunt compatibile cu cele europene. Multumesc |
#2
Posted 06 January 2019 - 12:29
Avand in vedere ca sunt alte standarde nu cred ca sunt compatibile. Gasesti europene foarte bune dar dai banu, francezii au o firma renumita care face si yachturi si autorulote faine sau suedezii.
|
#3
Posted 06 January 2019 - 12:39
andreic, on 06 ianuarie 2019 - 12:29, said:
Avand in vedere ca sunt alte standarde nu cred ca sunt compatibile. Gasesti europene foarte bune dar dai banu, francezii au o firma renumita care face si yachturi si autorulote faine sau suedezii. |
#4
Posted 06 January 2019 - 12:43
Pai depinde ce standarde ai, astea sunt oricum produse de lux... americanii nu au ce face cu alea, vor sa scape de ele. De ce sa dai, ca sa fie conforme si compatibile.
Se gasesc si cu 130000€ frumusele. Edited by andreic, 06 January 2019 - 12:46. |
#5
Posted 06 January 2019 - 12:43
Pai...in afara de faruri si triple care trebuie schimbate..nu vad de ce n-ai putea inmatricula la noi autorulota.
La fel transportul..nu cred ca e musai in container. Si 10.000 de euro daca dai la transport tot merita. Edited by mariovrs, 06 January 2019 - 12:44. |
#6
Posted 06 January 2019 - 12:59
Gasesc o firma care se ocupa de importuri din SUA si care sa fie serioasa? Adica eu vreau X masina, sa nu ma trezesc cu Y masina sau cu piese lipsa de pe ea.
|
#7
Posted 06 January 2019 - 13:17
#8
Posted 06 January 2019 - 13:19
O sa ai doar kilometrajul marcat in mile in loc de km si o sa trebuiasca sa fii atent sa faci mereu transformarea in km cand te apropii de radare .
De omologat se omologheaza si in Europa ca vad si pe autovit o gramada fe Ford-uri aduse din America, dar nu stiu cum fac cei care le aduc. |
#9
Posted 06 January 2019 - 13:47
Baxon, on 06 ianuarie 2019 - 13:17, said:
Un exemplu care e ? De exemplu care ? https://www.mobile.d...:7001-,lw:3501- - pentru Europa |
#10
Posted 06 January 2019 - 13:47
Am vazut ca vitezometrele - sau cel putin unele - la americani au gradatie si in km/h deci nu ar fi o problema cu radarele.
Daca reusesti sa aduci asa ceva in tara probabil trebuie omologata individual la RAR, incearca sa gasesti un club de posesori de masini clasice aduse din US si sa te sfatuiesti cu cei de acolo. Doar ca ulterior vei da de alt gen de probleme, cu piesele de schimb, cu mentenanta, sculele folosite sunt pe sistem imperial si nu metric.... Edited by Klaudio, 06 January 2019 - 13:49. |
|
#11
Posted 06 January 2019 - 14:49
#12
Posted 06 January 2019 - 15:05
bogdan_world, on 06 ianuarie 2019 - 12:23, said:
Salut Am in gand sa imi cumpar o autorulota, insa cele din Europa mi se par foarte slab realizate, asa ca m-am orientat spre cele din SUA. La 60000$ pot cumpara model 2016-2018 cu maxim 10.000km in bord, dar cu mult mai multe optiuni decat cele din Europa. In Europa ar costa vreo 250.000-300.000 euro cu aceleasi optiuni. Problema mea este: cum o pot aduce de acolo aici in Romania? In container nu poate intra fiind un camion (se conduce cu C). De asemenea o alta problema ar fi daca sistemele lor sunt compatibile cu cele europene. Multumesc La 60K USD daca speri ca o sa cumperi un RV Clasa A (echivalentul unui Carthago sau Concorde la 150K EUR) te inseli grav. Ce vrei tu sa aduci, se aduce pe un vas de tip Ro-Ro (Roll On/Roll Off) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vt4L2Jb7Cws?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu vreau sa iti stric filmul, dar nu are sens ce vrei sa faci. Socoteala ta e pe langa. Wallenius Wilhelmsen Logistics au o flota uriasa de Ro-Ro-uri (https://www.2wglobal.com/) Nu am inteles la ce te referi prin "sistemele lor sunt compatibile cu cele europene". Daca te referi la omologari pentru a circula cu ea legal in Europa, se fac in orice tara de import (de preferat Germania, Olanda, Belgia). Alte resurse: https://www.caraworld.de/ (un fel de mobile.de pentru rulote si autorulote europene) ; https://www.rvtrader.com/ (cu VPN de SUA) Edited by MembruAnonim, 06 January 2019 - 15:07. |
#13
Posted 06 January 2019 - 16:35
#14
Posted 06 January 2019 - 16:49
bogdan_world, on 06 ianuarie 2019 - 13:47, said:
https://www.rvusa.co...ce&type=class a pentru SUA https://www.mobile.d...:7001-,lw:3501- - pentru Europa Pe mobile ai sortat după prețul cel mai mare, pe rvusa după prețul cel mai mic. Cred că nu vrei nici o autorulotă, doar faci pe interesantul pe aici. |
#15
Posted 06 January 2019 - 17:22
Nu cred ca diferenta e asa de mare, poate doar la SH, insa acolo ai grijanie
SUnt multe firme in State care inchiriaza si, dupa un nr de ani, le vand. Arata jalnic inauntru Au alte standarde, in ceea ce priveste tensiunea (e la 110V/60Hz) Apoi, dupa parerea mea ar trebui sa fie compatibile la filetele de golire, de umplere cu apa, propan, etc Inca una, nu am auzit sa fie diesel aici, deci, dai banu de te omori Nu in ultimul rand, service-ul |
|
#16
Posted 06 January 2019 - 17:36
De ce as alege pe cele americane in detrimentul celor europene: sunt mult mai mari si mai bine organizate, au mai multe surse de electricitate (solara, generatora, direct de la motor), majoritatea au sistemul acela de expansiune cand esti campat (in europa doar la cele peste 500.000 euro gasesti asa ceva), au o capacitate mult mai mare a rezevoarelor de apa clean/uzata, au televizoare atat in interior (de obicei minim 2), cat si in exterior, unele din ele arata precum o adevarata casa.
Edited by Dany_Darke, 06 January 2019 - 22:41. |
#17
Posted 06 January 2019 - 17:36
Sunt pe benizna ,le pui pe GPL. ca masa si marime doar alea de la 200.000 de euro sunt la fel cu cele aratate pe site-ul din USa.Vrajeala .......euopeana...si romaneasca la greu.Du-te si cumpara adu pe vas in Eropa ,faci omologarea in Olanda .SI gata vii in tara si o inregistrezi pe Romania. E camion asa cum ai zis se conduce cu C.daca nu te dearanjeaza esti peste normele de europa cand toate orasele renunta la diesel.
|
#18
Posted 06 January 2019 - 17:38
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users