Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina SH diesel sau benzina
Last Updated: Jan 26 2022 11:07, Started by
aigabi
, Jan 05 2019 17:27
·
0
#19
Posted 05 January 2019 - 21:13
#20
Posted 05 January 2019 - 21:25
unbrutus, on 05 ianuarie 2019 - 21:13, said:
topicul e despre o masina euro6 ramanem si noi on topic sau o luam impotriva regulamentului cu discutii interminabile? Daca o iei noua, merita. Atentie la nr de km si pe unde ii faci. Motoarele Diesel sunt create pentru drumuri lungi, nu pentru mers in oras. Bine, nu explodeaza daca mergi in oras, dar sa fie asa, pun de la mine, 10% din numarul total de km pe an. |
#21
Posted 05 January 2019 - 21:27
YOUR_GOD, on 05 ianuarie 2019 - 21:20, said:
Eu, in 2015, am luat masina si am fost si la ei. Nu era, sigur, atatea Diesel-uri. Si am colindat ceva atunci. Ideea e ca benzinarele consumau mult in trecut si lumea nu era incantata. Cand exista 1.9tdi pe piata prin anii 00" , benzinarele cu macar 80-90cp scoteau cel putin 6,5-7% consum mediu, iar tdi-ul lua 5-5.5% vara lejer, in conditiile in care era mult mai puternic si placut la condus fata de un 1.6 aspirat de vreo 100cp care lua 7%. De aici a pornit nebunia tdi. Nu mai zic de daciile vechi ce luau lejer 8% (alea pe carburator). Acuma consuma mult mai putin si sunt mai eficiente, totusi multe nu sunt prea reusite. Imi plac germanele + ca intretinerea e ok si se pricepe aproape oricine la ele. Insa daca vreau sa imi iau un Audi a4, a6, VW Passat, golf, etc... pur si simplu nu gasesc o motorizare fiabila sau care sa mearga ca un 1.9-2.0tdi. -1.2tsi a fost varza -1.4tsi cu o gramada de probleme -1.8tfsi (de pe a4 b8 si passat) consuma ulei de te sperie din cauza unui defect de proiectare -2.0tsi/tfsi au consum mare + cum sunt cu injectie directa ca celelalte tsi-uri mai au probleme cu depunerile de calamina si trebuie desfacut motorul pentru curatare. |
#22
Posted 05 January 2019 - 22:45
#23
Posted 05 January 2019 - 22:59
YOUR_GOD, on 05 ianuarie 2019 - 22:45, said:
Pentru mana a doua, in niciun caz Diesel. Mai ales pentru ca se vrea relativ noua, deci cu filtru de partcole. Daca se fac km multi, 20 000, mai mult in afara localitatilor, este OK-ish. Altfel, benzina all the way. In afara localitatilor diferenta de consum nu mai este asa mare incat sa-ti mai recuperezi cheltuielile cu pretul mai mare si intretinerea mai costisitoare. La dieselele noi, mai ales cele care nu au AdBlue, au trebuit sa regleze noxele din ECU ceea ce a crescut consumul de carburant. Daca mai luam in considerare pretul mai mare al motorinei si faptul ca benzinarele turbo sunt tot mai eficiente atunci vedem de ce lumea a inceput sa fuga de motorina la autoturisme (sa lasam autobuzele ca alea intereseaza doar trolii). Ma uitam la noul Ford Focus de 1,5 ecoblue pe turatii.ro si am remarcat ca la viteze de autostrada are aproape acelasi consum cat am eu pe 1.5 ecoboost. Diferenta este ca e mai galagios si se chinuie la asemenea viteze. Am avut 1,6 tdci si avea consumuri mai mici decat asta nou. In cazul dat de initiator e posibil sa mai aiba consumuri bune deoarece este EURO6 doar pe hartie si deci nu s-a umblat la noxe din ECU. La dieselele noi de dupa 1.sept multi vor ramane neplacut surprinsi de consum si dinamica caci au fost reglate pentru a indeplini normele WLTP. |
#24
Posted 05 January 2019 - 23:04
Ford4, on 05 ianuarie 2019 - 22:59, said:
La dieselele noi de dupa 1.sept multi vor ramane neplacut surprinsi de consum si dinamica caci au fost reglate pentru a indeplini normele WLTP. trage de rupe... asta e senzatia. Nu ma asteptam ca totusi masina e mare. Mare rau. Stiu discutiile cu probleme dupa update de software la unele dieseluri, dar sint discutii doar si opiniile impartite. oricum, asa cum ai zis deja, iar ai postat offtopic... si atunci? nu sint deja destule topice cu diesel v benzina? omul aici vrea o opinie despre un caz punctual, nu despre opiniile tale despre masinile produse acum 3 luni |
#25
Posted 05 January 2019 - 23:12
unbrutus, on 05 ianuarie 2019 - 23:04, said:
nu stiu daca a fost produs dupa 1 sept sau inainte, dar acum 1 luna s-a cumparat in familie un Ford kuga nou, mers prin oras majoritar, diesel 1.5 parca 120 cp trage de rupe... asta e senzatia. Nu ma asteptam ca totusi masina e mare. Mare rau. Stiu discutiile cu probleme dupa update de software la unele dieseluri, dar sint discutii doar si opiniile impartite. oricum, asa cum ai zis deja, iar ai postat offtopic... si atunci? nu sint deja destule topice cu diesel v benzina? omul aici vrea o opinie despre un caz punctual, nu despre opiniile tale despre masinile produse acum 3 luni Parca topicul nu era despre senzatiile tale ! Sau asta e valabila doar pentru postarile altora ? PS I-auzi la el Kuga de 1,5 tdci trage de rupe ) ! |
#26
Posted 06 January 2019 - 00:36
Benzina. Daca faci multi km, pui GPL si intr-un an sau maxim 1.5 ani ai amortizat investitia.E mult mai ieftin, consum decent si chiar poluare mult mai mica decat la benzina sau diesel.
Sa zicem ca ai o masina care iti consuma 8% pe benzina. Pe GPL consuma 9-9.5% La un pret de 2.7 / litru de GPL, rezulta echivalentul a unui consum de 5% pe benzina. Bate si diesel, e mai curat si mai rentabil ca orice. E si sigur, nu sunt probleme la impact. Eu, la o masina mai mare, mi-as pune GPL fara sa stau pe ganduri. |
#27
Posted 06 January 2019 - 00:43
Vin din vacanta.Grecia.benzin vs motorina:1.57 vs 1.37.eur.
|
#29
Posted 06 January 2019 - 12:33
Raportul de pret la pompa,la noi, benzina vs motorina, se va pastra.(posibil sa se majoreze,functie de....)
Tendintele (in Europa, cel putin)fiind deja trasate de ani buni,stim in mare la ce sa ne asteptam intr-un viitor mai apropiat/departat au ba.... Ultima stire legata de diesel vine din Italia si este o ;ovitura grea la adresa motoarelor diesel.... Romania a reusit sa amane taxa de mediu/poluare pana acum...dar tot va trebui sa o scoata pe piata , ca altfel sanctiuni bla-bla-bla....cunoastem povestea. Acum ca sa fim on topic..... De preferat un benzinar aspirat ,cu capacitatea cilindrica de la 1,4 16V pana la 2.0 16V. Are de unde sa aleaga. |
#30
Posted 25 January 2022 - 19:35
#31
Posted 26 January 2022 - 11:07
Un Euro6 tinut 3-4-5 ani nu va avea probleme cu restrictiile. Prin urmare intre benzina sau diesel ar trebui aleasa aia cu cei mai putini kilometri, cel mai putin hartanita, istoric de service valabil si cei mai putini proprietari anteriori.
Edited by KiloW, 26 January 2022 - 11:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users