Iphone 7 plus defect, cum procedez?
Last Updated: Jan 04 2019 21:51, Started by
gabimaister82
, Jan 04 2019 13:28
·
0

#1
Posted 04 January 2019 - 13:28

Am cumparat Iphone 7 Plus de la Emag pe data de 11.03.2017, chiar din primele luni de utilizare am observat semnalul foarte slab fata de alte telefoane Iphone cat si Samsung, trecem peste.
Probleme foarte mari am avut cu difuzorul din partea de sus care se aude foarte incet , am dat vina luni de zile pe firmele de telefonie (nu prezinta urme de murdarie) Daca incerc incarcarea acestuia la macbook se conecteaza si incarca apoi se deconecteaza in mod repetat ( am folosit doar accesorii originale apple ), se blocheaza si trebuie restartat pentru folosire... toate bune pana astazi cand am fost in service ca sa rezolv macar cateva din problemele de mai sus ( mentionez ca mai am 3 luni de garantie iar telefonul nu prezinta nici macar o urma de cazatura sau zgarietura de orice natura ), cei de la service Noumax au refuzat reparatia produsului pe motiv ca produsul s-a indoit din cauza bateriei care s-a umflat din diferite motive pe care nu le cunosc. Am fost la alt service autorizat Apple Cordon Electronics unde am primit acelasi raspuns ( sa inteleg ca nu poate fi reparat chiar daca eu nu am aplicat nici o forta acestui produs care sa-i aduca daunele existente ? ) Cei de la Cordon m-au indrumat la Emag pentru ca a trecut garantia de un 1 an, mai exact la Depanero unde am si sunat, cei de acolo nu gasesc nici factura nici numarul comenzii acestui produs in baza de date. Am vorbit aseara si cu cei de la service Apple SUA care mi-au dat dreptate si m-au trimis la IStyle, unde nu cred ca o sa rezolv ceva. Am facut reclamatie la protectia consumatorului CRPC REGIUNEA SUD MUNTENIA (PLOIESTI) cu numarul 143/03.01.2019. Ce as putea sa fac mai departe ? Multumesc, `Gabriel |
#2
Posted 04 January 2019 - 13:41

#3
Posted 04 January 2019 - 13:42

|
#5
Posted 04 January 2019 - 13:44

Daca l-ai luat online de la emag, trimite-l din contul emag in service si spune la descriere toate problemele. Apoi il trimit la Depanero, iar daca aia fac figuri ia legatura cu emag si spune-le ce se intampla, probabil vor fi de partea ta.
|
#6
Posted 04 January 2019 - 13:45

Ce sa-i faca la iStyle?
Ca a trecut 1 an de garantie Apple Mai poate merge doar la eMAG. Spune-le nr de telefon si ar trebui sa-ti gaseasca ei garantia pe cont. |
#7
Posted 04 January 2019 - 13:45

Mai departe te poti gandi sa-ti iei ramas bun si sa treci pe un Samsung.
Macar la Samsung poti cumpara tu, ca si client, direct de la ei piese originale si sa le schimbi daca nu vrei sa trimiti telefonul in service autorizat Samsung si daca nu mai ai garantie. In schimb la Apple daca iti refuza reparatia (chiar si contra cost) ai de ales intre piese neoriginale sau un telefon cu alt defect cumparat de pe olx, de la care sa iei ce iti trebuie. |
#8
Posted 04 January 2019 - 13:45

Tu trebuie sa apelezi la garantia Emag, nu la istyle sau noumax, ei nu au obligatii fata de tine deoarece garantia apple de 1 an nu mi este.
Practic il trimiti la emag si ei il repara. Ti-l repara si istyle si noumax, dar contra cost. |
#9
Posted 04 January 2019 - 13:49

Mai am 3 luni de garantie si am vorbit cu cei de la Emag si Depanero si mi-au spus ca tot la Cordon Electronics o sa ajunga telefonul, service in care am fost deja si au refuzat reparatia.
Au spus ca pot repara telefonul cumparand altul nou de la ei la 1800 ron Edited by gabimaister82, 04 January 2019 - 13:50. |
#10
Posted 04 January 2019 - 13:50

Tu nu intelegi ca aia nu au treaba cu tine?
Ei nu trebuie sa iti repare tie nimic! Decat contra cost! In primul an de garantie, da, iti faceau toate rahaturile. In al doilea an, il pui la pachet si il trimiti la cei de la care l-ai cumparat. |
|
#11
Posted 04 January 2019 - 13:53

gasesti pe site la emag in contul tau factura pentru achizitie.
|
#12
Posted 04 January 2019 - 13:53

Trebuie sa gasesti prima data factura de achizitie, la Emag, dupa factura iti pot gasi si certificatul de garantie, si ti-o trimit pe mail. Daca nu ai factura, nasol. Nu poti dovedi ca l-ai cumparat, degeaba te duci la OPC. Apoi trebuie sa-l trimiti la Depanero (alta mancare de peste). De la Depanero ti se va intoarce probabil ca la fel cum l-ai trimis, avand in vedere ca este un defect care nu se manifesta tot timpul. Ar trebui sa te grabesti, daca ti-l returneaza Depanero de 3 ori poti solicita inlocuirea produsului cu unul nou la Emag. Alta solutie nu este nici la Noumax, nici la iStyle, numai contra cost. Cu Depanero nu ai sanse sa ti-l repare, ei sunt cunoscuti ca sunt reticenti la astfel de situatii. Poate ma insel si s-a mai schimbat ceva de acum cativa ani...
LE: Daca cei de la Emag spun ca tot la Cordon electronics vor trimite telefonul, nu-i problema, sa-l trimita. Apoi sa-ti dea o hartie semnata/stampilata cu decizia lor de a nu-ti repara telefonul, si cu aia trebuie sa te duci la OPC. De asemenea sa pastrezi copie dupa procesul verbal de intrare a telefonului la ei, cu numar de inregistrare, sa ai toat hartiutele cand te prezinti la OPC. Edited by 2Unlimited, 04 January 2019 - 13:57. |
#13
Posted 04 January 2019 - 13:54

Depanero si Emag nu repara telefoane Apple, tot la service autorizat Apple ajunge, cel mai probabil o sa fie respins si trebuie sa suport eu toate reparatiile.
Nu este normal asa ceva. Am si factura si garantia Edited by gabimaister82, 04 January 2019 - 13:55. |
#14
Posted 04 January 2019 - 13:55

Arata-mi si mie te rog chatul cu suportul Apple, sunt curios tare ce au spus ei referitor la un produs care nu mai e in garantia lor.
|
#15
Posted 04 January 2019 - 13:56

Mai am 3 luni de garantie si am vorbit cu cei de la Emag si Depanero si mi-au spus ca tot la Cordon Electronics o sa ajunga telefonul, service in care am fost deja si au refuzat reparatia. Au spus ca pot repara telefonul cumparand altul nou de la ei la 1800 ron Zici ca esti de pe alta planeta. Care-i treaba daca emag il trimite la cordon bleu ala ![]() |
|
#16
Posted 04 January 2019 - 13:57

Garantia de 24 de luni iti este oferita de eMag. Ce fac ei mai departe si unde trimit telefonul este strict problema lor si nu a ta. Asa ca din contul tau trimite telefonul in service, descrie problemele si asteapta sa vezi ce ti se va intampla. Nu te mai duce tu de capul tau prin serviceuri.
Apple dupa 1 an se scoate si poti face si scrie ce vrei tu ca aia nu o sa te bage in seama. Vanzatorul telefonului care iti ofera 2 ani garantie trebuie sa se ocupe de totul in acest caz eMag. Edited by business11, 04 January 2019 - 13:58. |
#17
Posted 04 January 2019 - 13:57

Depanero si Emag nu repara telefoane Apple, tot la service autorizat Apple ajunge, cel mai probabil o sa fie respins si trebuie sa suport eu toate reparatiile. NU MAI AI GARANTIA APPLE, TRIMITI TELEFONUL LA CEI DE LA CARE L-AI CUMPARAT! |
#18
Posted 04 January 2019 - 13:58

Asculta de colegi si trimite-l la eMag pt ca garantia e la ei. Daca eMag prin Depanero sau orice alt service lucra ei nu iti repara telefonul sesizeaza OPC-ul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users