Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Masina de oras (99%)

- - - - -
  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#19
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Eu nu am inteles. Tu vrei sa inlocuiesti doar C4 si sa pastrezi Yaris-ul ? Atunci ce te mai intereseaza consumul de oras ?
Daca vrei sa le inlocuiesti pe amandoua, undeva trebuie sa faci compromisuri fiindca nu s-a inventat masina buna la toate. Oricum primul compromis va fi la consumul de oras. Restul, depinde ce-ti doresti. Vrei dinamca buna in afara, benzinara turbo de 130-150 CP cu consumuri intre 5,5-7,5 in afara depinde cum o fugaresti, dar intre 8,5-12 in oras in functie de anotimp chiar 14 iarna pe drumuri scurte de 2-3 km. Vrei un compromis (dinamica de diesel de 1,6 dar consumuri mai mici in oras) iei ce ti-a recomandat cata : Auris hybrid. Daca iei un Auris Touring ai si porcbagaj de clasa medie nu numai compacta :) !

#20
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

View PostFord4, on 04 ianuarie 2019 - 15:31, said:

Eu nu am inteles. Tu vrei sa inlocuiesti doar C4 si sa pastrezi Yaris-ul ? Atunci ce te mai intereseaza consumul de oras ?
Daca vrei sa le inlocuiesti pe amandoua, undeva trebuie sa faci compromisuri fiindca nu s-a inventat masina buna la toate. Oricum primul compromis va fi la consumul de oras. Restul, depinde ce-ti doresti. Vrei dinamca buna in afara, benzinara turbo de 130-150 CP cu consumuri intre 5,5-7,5 in afara depinde cum o fugaresti, dar intre 8,5-12 in oras in functie de anotimp chiar 14 iarna pe drumuri scurte de 2-3 km. Vrei un compromis (dinamica de diesel de 1,6 dar consumuri mai mici in oras) iei ce ti-a recomandat cata : Auris hybrid. Daca iei un Auris Touring ai si porcbagaj de clasa medie nu numai compacta Posted Image !
Vreau sa pastrez Yarisul. Masina e condusa preponderent de sotie si doresc si eu sa-mi inlocuiesc C4-ul care evit sa-l folosesc prin oras foarte mult deoarece nu am drumuri foarte mari si ii uzez motorul de pomana. Oricum nu mai iau mult pe el de accea nici nu prea il pun la socoteala. Probabil C3 e o varianta destul de buna (eu am fost foarte incantat de motorul diesel de la C4), dar imi este putin frica de cei 82cp care ii are motorul pe benzina (mi se par foarte putin), avand in vedere consumul pt. un motor pe benzina....nu o sa fie automata dar nu e bai ca sotia conduce Yarisul deci nu o sa aiba treaba foarte multa cu C3-ul..

Edited by zoaldan, 04 January 2019 - 15:55.


#21
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Am inteles acum. Problema este ca asa cum ti-am mai zis undeva o sa faci un compromis si tare mi-e teama ca acela va fi consumul in oras, altfel n-ai incotro. Nu poti avea si dinamica buna si consum mic decat la exterior unde doar la depasiri mai sare putin consumul. In oras insa orice ICE va sari de acei 5 l fiindca merge mereu in regim pornit oprit si demaraje scurte si nici nu are vre-un motor electric sa-l ajute la astfel de regim.
Un compromis pe benzina ar fi un polizor de asta de 1.0 sau 1.2 cu consumuri de 7-8 l in oras si demaraje suficient de bune in exterior. Pus pe o subcompacta sau mai bine pe o compacta ca sa nu te simti claustrofob dupa ce renunti la C4. La nici-o marca nu se stie insa cat sunt de fiabile mai ales daca va fi frecat mult prin oras. Cele mai vechi sunt cele de la Ford deci ar putea sa fie mai fiabile iar cele mai economice sunt cele de pe SEAT Leon in clasa compacta.

PS De cele de la Peugeot nu stiu nimic dar cred ca cel de 82 CP pus pe C3 cred ca va fi subdimensionat

Edited by Ford4, 04 January 2019 - 16:13.


#22
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Motorul pe benzina de 110cp la C3 vine numai cu automata, daca vrei ceva mai puternic.

#23
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Ma uit la c3 motor pe benzina de 1.2 si 82cp si spune un consum de 5.7% in oras...deci probabil undeva la 7% real iar extraurban spune 4.1 (real aprox. 5% zic eu)...deci un consum mixt real cam de 6% (chiar mai putin daca o conduci "hybrid style")...mi se pare un consum destul de bun pentru un motor termic pe benzina..

Edited by zoaldan, 04 January 2019 - 16:15.


#24
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Da, este un motor foarte reusit,  pentru oras este ideal pe o masina de talia lui C3(se pune si pe C3 Aircross, C4 Cactus,Peugeot 208/2008/301, Opel Crossland X, Citroen C-Elysee, a fost si pe 308).Motor aspirat, fara turbo sau injectie directa, numai bun de "frecat" in traficul din oras.
Dupa ce am discutat cu cineva care are un C-Elysee cu acest motor am renuntat la ideea de a cumpara un Hyuandai I20 si am dat comanda de un C3 1.2 82cp Live ce urmeaza sa-mi vina in Februarie sau Martie.
Consumul este usor mai mare la nivelurile de echipare superioare datorita anvelopelor mai late.
Tu ai un buget generos, te poti uita si la C3 Aircross 1.2 110cp manual care are consum destul de bun in oras, din date mai mic decat C3 1.2 82cp, si se preteaza si la mers extraurban. La pretul de pe site mai lasa in jur de 1000E si daca mai astepti si rabla poti scoate un pret foarte bun.  Ca gabarit nu cred sa fie mai mare decat C4(poate putin mai lat) dar este cu siguranta mai spatios si are portbagajul mai mare(410L).

#25
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,642
  • Înscris: 23.04.2007

View PostFreddy12, on 04 ianuarie 2019 - 14:33, said:

a avut fiica-mea un 207 cumparat prin 2003
ce a avut ?

#26
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postzoaldan, on 04 ianuarie 2019 - 16:15, said:

Ma uit la c3 motor pe benzina de 1.2 si 82cp si spune un consum de 5.7% in oras...deci probabil undeva la 7% real iar extraurban spune 4.1 (real aprox. 5% zic eu)...deci un consum mixt real cam de 6% (chiar mai putin daca o conduci "hybrid style")...mi se pare un consum destul de bun pentru un motor termic pe benzina..
Am un Crossland X 1,2 82CP . Am fost cu el azi vara pana in Spania concediu de 2 saptamani . Suficienta putere daca nu te crezi Schumacher .

#27
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
E posibil sa fie suficienti daca nu esti Schumacher, vorba lui Baxon. Acum am vazut ca are sub 1000 kg :) !
Daca poti sa te incadrezi la ala de 110 CP cu atat mai bine.

#28
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Cea de 110cp e automata si deci mai creste pretul semnificativ (cu aproximativ 2300 Euro) si nu stiu daca merita + ca nu stiu multe despre fiabilitatea cutiilor automate de la PSA

#29
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,491
  • Înscris: 15.09.2010

View Postadrian_r5, on 04 ianuarie 2019 - 17:35, said:


ce a avut ?
Se marise familia si nu mai aveau loc.

#30
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,642
  • Înscris: 23.04.2007

View PostFreddy12, on 04 ianuarie 2019 - 21:51, said:

Se marise familia si nu mai aveau loc.
Eu intrebam ce a avut ... nu ce a patit  Posted Image

#31
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Deci vrei sa inlocuiesti o masina din clasa compacta cu una din clasa mica si sa ai acelasi comfort !
Chiar daca au mai crescut in dimensiuni, o masina din clasa mica in 2019 nu va avea dimensiunea si comfortul mai mari decat o masina din clasa compacta din anul 2006. Nu mai vorbesc de restul aspectelor !
Desi nu ai mentionat, nu inteleg de ce toata lumea vorbeste de benzina, la 5% consum cat vrei tu in oras este utopie !
La obiect, cred ca o strutocamila diesel s-ar incadra, ceva de genul Clio estate sau Fabia break,sau un rapid mai chel asa. La buget de 15 mii nu ai alternative de compacta decat in rabla iar consum de 5% numai diesel !

Edited by M0sGerila, 05 January 2019 - 10:26.


#32
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,491
  • Înscris: 15.09.2010

View Postadrian_r5, on 05 ianuarie 2019 - 01:20, said:


Eu intrebam ce a avut ... nu ce a patit  Posted Image
Nu inteleg întrebarea. Ce a avut masina? Am explicat: nu a avut nimic, era in stare perfecta de funcționare si asa era si acum un an cand am vazut-o întâmplator.

#33
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,642
  • Înscris: 23.04.2007

View PostFreddy12, on 05 ianuarie 2019 - 10:57, said:

Nu inteleg întrebarea.
Ok ... reformulez intrebarea - ce drac e ala un 207 cumparat prin 2003 ?

#34
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018

View PostBaxon, on 04 ianuarie 2019 - 18:37, said:


Am un Crossland X 1,2 82CP .
Muahahahahahahahahahahaha!!!!!

#35
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008

View Postadrian_r5, on 05 ianuarie 2019 - 11:33, said:


Ok ... reformulez intrebarea - ce drac e ala un 207 cumparat prin 2003 ?

Adrian si Freddy imi permiteti sa va ajut ca ma amuz cand vad ca nu va intelegeti
😅😅😅

E vb de un 207 Peugeot banuiesc. 😂😂😂

#36
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Vrea sa zica ca nu avea cum sa aiba 207 in 2003 caci 207 a aparut prin 2006.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate