Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CarrefourPay - acum am aflat si eu...
#19
Posted 04 January 2019 - 02:07
dexterash, on 04 ianuarie 2019 - 01:27, said: Rareori calc prin chestiunile fizice (poate o data pe luna) - dar nu am vazut mai mult de 2-3 persoane la coada. Cumparaturile mi le fac online - imi pot programa linistit ora si ziua la care sa vina. Plus ca nu trebuie sa umblu de nebun prin X+Y randuri de rafturi, cautand nu-stiu-ce-treaba pe care o gasesc la o simpla cautare de 10 secunde via site cand am 20 secunde libere. Si cum livrarea costa intre 1 si 5 lire (indiferent de cantitate, dar in functie de zi/ora), consider ca am destule de castigat. crisstonne, on 04 ianuarie 2019 - 01:32, said: Apropo, ai plecat de mult, de nu cunosti problemele nației romanesti ? In lumea reala iti facea intrebarea asta in timp ce te imbia sa mai tragi o dușcă. |
#20
Posted 04 January 2019 - 02:28
Paz, on 04 ianuarie 2019 - 02:07, said:
... tragi o dușcă... De cianură că deh, securist, violențe, alea alea. Paz, on 04 ianuarie 2019 - 02:07, said:
Securistu... te descoase voalat. Păi dacă colegul incearca metoda din clip, ma adaptez si eu [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QPGjW4FVtPk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by crisstonne, 04 January 2019 - 02:31. |
#21
Posted 04 January 2019 - 02:43
#22
Posted 04 January 2019 - 05:58
Am folosit de 3-4 ori casele self service, carrf si auch.. DOAR cand erau cozi imense la casele normale, acum de sarbatori si anul trecut de Paste.
Prefer casele cu casier, cum s-a zis nu ma plateste nimeni sa fiu casier/ sa le maresc profiturile care deja sunt foarte mari. Imi pare MULT mai simplu sa pun cumparaturile pe banda si stau fara griji, nu-mi bat capul cu beep-uri & shit. Edited by sirgoofy, 04 January 2019 - 06:04. |
#23
Posted 04 January 2019 - 06:04
Adm, on 04 ianuarie 2019 - 00:21, said: Ca fapt divers, in Baneasa extind casele self-pay, deci mai putini casieri (platiti cu minimul pe economie). Trebuie sufocati cu taxe acesti capitalisti care isi bat joc de locurile de munca. Daca tot ma duc la Carrefour, de ce as dori sa ma chinui singur cu scanatul produselor cat timp in pretul mare pe care il platesc e inclus si acest serviciu, practicat la casa? Apoi, la casele alea self-service, sta un jandarm de la paza, care asteapta sa iasa urmatorul negru cu produsele. Acel jandarm va fi inlocuit si el cu un robot care te va privi rece cand iesi cu mancarea din zona de scanare. Nu e intetesant ca ne preocupa mai mult aspectul fintech decat calitatea alimentelor sau coruptia guvernelor? Edited by rosix, 04 January 2019 - 06:14. |
#24
Posted 04 January 2019 - 06:13
Ca sa fii modern/ cool/ trendy, ce nu intelegi ?
Stai cu telefonul in mana (ca pitzi) si scanezi produsele care le pui in cos... apoi mergi la casa self service unde mai scanezi nu stiu ce cod, mai scanezi unele/ toate produsele, apesi acolo pe niste butoane si platesti (doar) cu cardul. Este eficient si mega-smecher.... daca esti magazinul Ii stii pe cei care umbla si verifica preturile cu un aparat in mana ? Asta imi doream sa fiu ! Uraaaa Edited by sirgoofy, 04 January 2019 - 06:31. |
#25
Posted 04 January 2019 - 06:16
Adm, on 04 ianuarie 2019 - 00:21, said:
[...] Acum instalezi aplicatia, pui mana pe produs, scanezi codul de bare si il pui in cos, de preferinta direct in papornita. [...] Papornita, pe care o prefer si eu, economiseste lucru mecanic si creste mobilitatea in magazin, dar afecteaza coloana vertebrala, iar intarirea muschilor e dupa mofturile fiecaruia. In varianta cu carucior, pentru greutati mari... dom'le, nu pot sa inventeze si ei carucioare cu ghidon, ca eu prind viteza si derapez In varianta cu cos tractat, e tot gabarit depasit si, in plus, trebuie sa faci lucru mecanic pe verticala, iar eu am oase in burta. Si tot "mai scanezi la o adica produsele nerecunoscute de telefon", dupa cum spuneai, adica mai rascolesti o data prin papornita/cos/carucior, mai ales produse cantarite. Idealul idealului ar fi magazinul virtual robotizat cu camere si film optional de prezentare a produsului, iar pentru produse proaspete si vanzare asistata ramane magazinul de proximitate, unde ii spui vanzatorului ce si cum, inclusiv ce sa mai aprovizioneze. Revenind la subiect, chiar daca foarte rar, pot aparea probleme de functionare a telefonului, care e dispozitivul clientului, precum si de functionare a retelei, a softului... adica sunt implicati inca vreo doi... terti, pe langa banci, situatii pentru care magazinul trebuie sa aiba inca cel putin alti doi angajati pe tura, platiti cu mai mult decat salariul minim, fiindca trebuie sa inteleaga probleme tehnice diverse si sa gestioneze relatia cu clientul in situatii delicate. P.S. Magazinele din Baneasa nu gasesc oameni care sa lucreze pe salariu minim. |
#26
Posted 04 January 2019 - 06:17
sirgoofy, on 04 ianuarie 2019 - 06:13, said: Stai cu telefonul in mana (ca pitzi) si scanezi produsele care le pui in cos... apoi mergi la casa self service unde mai scanezi nu stiu ce cod, mai scanezi unele/ toate produsele si platesti (doar) cu cardul. Nu uita sa saluti jandarmul de la case. E platit cu 1300 lei pe luna din care 220 lei sunt bonuri de mancare. |
#27
Posted 04 January 2019 - 06:21
#28
Posted 04 January 2019 - 06:25
|
#29
Posted 04 January 2019 - 06:26
Nu-mi aduc aminte.
Pasul urmator ar fi implantarea unui cip in fiecare cutie de lapte, care sa se dezactiveze dupa scanare, si sa bipaie alarmele daca incerci sa iesi cu un produs nescanat. Asa elimini si paznicii, sau ii injumatatesti. Edited by don_dannielo, 04 January 2019 - 06:29. |
#30
Posted 04 January 2019 - 06:41
don_dannielo, on 04 ianuarie 2019 - 06:26, said:
Nu-mi aduc aminte. Pasul urmator ar fi implantarea unui cip in fiecare cutie de lapte, care sa se dezactiveze dupa scanare, si sa bipaie alarmele daca incerci sa iesi cu un produs nescanat. Asa elimini si paznicii, sau ii injumatatesti. In primul rand cauta filmul. In al doilea rand, cutiile cu lapte au implementat cip RFID sau tag de proximitate, dar acela nu bipaie daca romanu bea lapte direct din cutie sau il toarna in altceva sau inveleste cutia in staniol si nu mai scaneaza - de aici rolul jandarmului care sta cu ochii pe case, ca e vorba de mancare, totusi. Edited by rosix, 04 January 2019 - 07:03. |
#31
Posted 04 January 2019 - 06:53
Apropo, hipermarketurile mai au niste angajati pe care nu-i vedem, fiindca nu trebuie sa-i vedem, anume cei care fac monitorizare video permanenta.
|
#32
Posted 04 January 2019 - 09:29
dexterash, on 04 ianuarie 2019 - 01:27, said:
Tehnologia care ar face posibila treaba asta costa + alte implicatii. Daca era asa de simplu, vedeai etichete "anti-furt" pe toate produsele. In Decathlon toate produsele au tag RFID. La casa doar le pui intr-un fel de cos si apar direct toate produsele pe ecran si nu mai trebuie sa le scaneze. Deci nu e chiar asa greu. |
#33
Posted 04 January 2019 - 09:59
dexterash, on 04 ianuarie 2019 - 00:46, said:
Pai cine a zis ceva de "smen"? Eu vad ca lumea se inghesuie - de bunavoie - cu bucurie la treaba asta. Sau nu? In Auchan Crangasi astia nu sunt cu telefoane dar nu prea iese bine cu alea rapide, au scos multe case sa bage dinalea "automate" adica client powered... si se cam sta si la alea la coada si cand e aglomeratie sunt vociferari acolo de la lumea traditionala ca au facut o porcarie ca sa bage casiere inapoi mai bine. La CArrefour eventual sa bage si o optiune sa merga lumea direct in depozit sa le ia de acolo nu de pe raft sa nu mai munceasca raftierii Dupa aia ne plangem precum strabunicii ca dispar locuri de munha ha ha... si nu stim de ce. Normal ca magazinele au o acoperire perfecta, cica sa fie mai rapid pentru client... nimic de zis, in realitate ii intereseaza sa plateasca mai putina lume, nu le ajunge adaosul si asa mare Si in Japonia exista acelasi concept... pentru exact acelasi scop, nu pentru simplitate la clien, capitalul iese invingator cateodata. Edited by andreic, 04 January 2019 - 10:09. |
|
#34
Posted 04 January 2019 - 10:15
Cate nemultumire ). Nici daca va da magazinul mai multe optiuni, tot nu e bine. Mai umblu din cand in cand la Carrefour si de ultimele dati am mers la self-service. Stau mai putin decat la casele normale. De asta ma duc. Cat pun produsul pe banda, atata imi ia sa-l scanez si singur. Asa ca nu vad decat castig, ca stau mai putin. Ete fleosc!
|
#35
Posted 04 January 2019 - 10:18
Acum aflu si eu ca lucrez la BRD pe gratis...de fiecare data cand platesc o factura...
|
#36
Posted 04 January 2019 - 10:22
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users