Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vremuri grele pentru grupul Telekom - cele mai mari pierderi din industrie
Last Updated: Aug 13 2019 07:12, Started by
danutz34
, Jan 03 2019 23:03
·
0
#74
Posted 21 February 2019 - 12:55
Nu mai reincarc, acum am abonament.
Platesc odata in avans si stau juma' de an linistit (ma gandesc sa trec la o singura plata pe an). edit - pe luna imi vine cat era inainte fara TVA (adica inainte era mai scump cu TVA) Edited by theMisuser, 21 February 2019 - 12:56. |
#75
Posted 21 February 2019 - 13:03
l_dan, on 21 februarie 2019 - 09:16, said:
In 2018 a continuat declinul Telekom, dupa cum arata rezultatele pe tot anul: https://www.zf.ro/bu...-cu-45-17884586 heinz, on 21 februarie 2019 - 11:47, said:
"Pe segmentul de telefonie mobilă numărul de abonamente a fost de 2,3 milioane (o creştere de 7,9%) iar cel de utilizatiori de cartele preplătite de 3,0 milioane (-2,1%). Cu totul numărul de clienţi de telefonie mobilă a fost de 5,36 milioane, o creştere de 1,9%." 5.3 mil de clienți, sunt pe plus după mult timp pe pierdere. Deci cât de nasoală e căderea sau nu au căzut? |
#76
Posted 21 February 2019 - 15:04
Quote La 31 decembrie 2018 baza totală de clienți ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 34% din baza totală de clienți. În segmentul postpaid, numărul total al clienților business a crescut cu 9% în T4 2018 față de perioada similară a anului trecut. https://www.economic...018_165150.html |
#77
Posted 21 February 2019 - 15:55
"Cu totul numărul de clienți de telefonie mobilă a fost de 5,36 milioane, o creștere de 1,9%."
https://m.zf.ro/busi...-cu-45-17884586 Până la urmă a crescut sau a scăzut? |
#78
Posted 21 February 2019 - 15:57
profit operațional de 138 mil. euro, în scădere cu 17%. În trim. 4 EBITDA a căzut cu 45%
A scăzut. |
#79
Posted 21 February 2019 - 21:03
Pe mobil sunt pe creștere, dar venituri sunt mici. Pe fix, e jale, pierd clienți mulți, mai ales pe internet și TV, după ce le-au mai scumpit.
|
#80
Posted 22 February 2019 - 09:10
Se pare că sunt pe scădere și pe mobil, 4.6 mil clienți (34% pe abonament). De aici și disperarea de a atrage noi clienți (3 luni de abonament moka, oferte foarte bune la telefoane luate împreună cu mobil 5)
https://disq.us/url?...v2M&cuid=621098 |
#81
Posted 05 March 2019 - 21:50
Daca luam in calcul strict trimestrul 4 din 2018 sunt pe scadere si pe mobil. Practic scad pe toate liniile.
Anul acesta vom observa cel mai probabil o calmare a scaderilor pe mobil, in contextul in care vor lua foarte multi clienti de la Orange si Vodafone. Pe fix, cablu tv si internet fix vor continua sa piarda masiv pe masura ce Digi isi extinde reteaua in rural si in alte zone din orase. Daca vor decide sa vanda lucrurile se vor schimba dar Telekom in formula actuala dupa mine nu mai are sanse sa revina pe profit. |
#82
Posted 08 August 2019 - 10:29
Grupul de firme Telekom România a înregistrat în primul semestru al anului venituri totale de 448 milioane de euro, în scădere cu 3,4% față de iunie 2018, în timp ce EBITDA (rezultatul brut al exploatării) a urcat cu 2,9%, la 72 milioane de euro, potrivit datelor Deutsche Telekom (DT), acționarul majoritar indirect al grupului.
Divizia de telefonie mobilă numără 2,354 milioane de abonați, în urcare cu 4,2% față iunie 2018, când acest indicator se situa la 2,259 milioane. Numărul clienților de servicii preplătite (cartele) a scăzut cu 3,9%, la 2,904 milioane, de la 3,023 milioane în iunie 2018. Restul datelor aici: https://www.profit.r...a-urca-19082369 |
|
#84
Posted 08 August 2019 - 17:36
Nu s-a vândut.
Edited by Nimcid25, 08 August 2019 - 17:36. |
#85
Posted 12 August 2019 - 14:10
Nici nu au cum sa razbeasca. Am fost sa platesc factura la ei si o doamna ma imbia cu "o carteluta,un abonament" la cunostinte ,prieteni si i-am zis ca inainte de toate sa "regleze" semnalul avut pana au c...at 4G si mai vorbim dar mi-a dat de inteles ca nu sunt singurul care se plange din aceasta cauza.
Eu zic ca vor continua descendent. |
#86
Posted 12 August 2019 - 15:09
4.5 milioane de clienți. Puțin, foarte puțin! Și rețeaua merge din ce în ce mai greu ceea ce înseamnă că cei 4.5 milioane de clienți fac trafic serios.
|
#87
Posted 12 August 2019 - 15:17
e si normal sa faca trafic serios si reteaua sa gafaie. stiu cateva persoane care au renuntat la netul de acasa si fac hotspot cu telefonul.
efectiv ''rup'' reteaua (aproximativ 2 tera pe zi) lasa sa mearga torrentii peste noapte, youtube non stop, etc |
|
#89
Posted 12 August 2019 - 15:34
#90
Posted 12 August 2019 - 15:46
Trebuie sa ai 200mbps constant și sa tragi 24h de internet ca să faci traficul ala
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users