Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...
 Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 

Parere Mazda 5

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 06.07.2011
Buna ziua si la multi ani!

As vrea sa cumpăr aceasta masina

https://www.autoscou...c6ad7?cldtidx=2

Ce parere aveti in general despre ea si in special de motorizare???

Multumesc!

#2
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Mi se pare o masina de om care a renuntat la viata, la fel si motorul. Posted Image
Dar na daca ai nevoie de 7 scaune, o sa traga greu motorasul cu 7 oameni in ea....
Mazda 6 e infinit mai cool decat 5. Mazda e ultimul bastion al benzinarelor natural aspirate.

Edited by SpeedDemon, 03 January 2019 - 16:40.


#3
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006
cam slabut motorul pentru masina asta, parerea mea

este acelasi motor ca la Peugeot, Citroen, Ford, Volvo, am vazut si volvo v70 cu motor de asta, acuma depinde si de ce astepti de la masina

#4
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 06.07.2011
Mda, motorul mi-a parut cam micut, 1.6...

#5
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
E un motor de proveniență PSA, unul din cele mai vândute motoare către o grămadă de constructori auto.
Deci pe planul fiabilității, nu are rost să-ți faci griji.

 andreycatalin00, on 03 ianuarie 2019 - 16:42, said:

Mda, motorul mi-a parut cam micut, 1.6...
Pe Mazda 6 eu am 2.0 d 121 cp.
Acum nu știu ce cuplu are M5 asta, eu am 320 Nm.

LE. 270 Nm, mergi liniștit pe motorizarea asta.

Edited by ericmario, 03 January 2019 - 16:53.


#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cumpara si tu ceva mai popular, nu cred ca vrei 1.6 pe o asa caroserie si nici piese prin dezmembrari (gen o aripa sau ceva) nu cred ca gasesti la noi, cred ca o singura Mazda 5 am vazut in toata viata pana in prezent :)). La noi CX-urile, 3 si 6-le sunt mai populare (si alea cam rare).

#7
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
De ce ai lua aripă din dezmembrări atâta timp cât una nouă e 260 lei?

#8
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 06.07.2011
Da, nu stiu ce sa zic, Mazda e clar ca e fiabila, japonezii sunt japonezi. Motorul ma pune pe ganduri. :(
Va multumesc mult pentru pareri!

#9
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006
motor mic pentru ditai' harduchia

#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 ericmario, on 03 ianuarie 2019 - 16:59, said:

De ce ai lua aripă din dezmembrări atâta timp cât una nouă e 260 lei?

Noua OEM ? Ma indoiesc. Am avut si eu prieteni ce au pus mizerii de 150-300lei  (aripa, dupa care separat bani pentru vopsire a lor) si dupa 2 ani erau pline de rugina. Nu se compara cu una originala (+ ca in dezmembrari daca e masina populara o poti gasi si dupa codul de culoare si nu mai dai 100e pentru vopsit un element de caroserie). Si nu cred ca vrei sa stii cat costa un element de caroserie la o Mazda 5 (far, aripa, etc) oem. Sau la nemtesti de exemplu daca am nevoie de un element la interior (cotiera, o clema la cotera ca unele se mai rup, o oglina sau ceva trimuri in interior, un volan misto din piele, un schimbator, ceva butoane la bord, bloc lumini, etc etc... e plin dezmembrarile de diferite modele, la fel si scaune , etc) Posted Image  Sau sigla de pe capacul motor nu am gasit-o decat in dezmembrari cu 50lei, noua era vreo 200lei.

Intra pe epiesa sau autokarma, la nemtesti ai o gramada de producatori pentru piese de caroserie, la mazda 5 nimic, doar comanda speciala pe epiesa - adica sa faci un formular si sa speri ca pot sa aduca, iar pe autokarma nu sunt deloc...(cine stie cat costa si cand vine) Posted Image
Daca iti iei mazda, iei un model popular gen 6-le, nu 5-ul. Chiar si 2-ul vad ca sunt foarte rare, desi e o masina superba.
Chiar si pe mobile.de , modelul 5 sunt pana in 380 modele la vanzare, iar 6-le trece de 2200.

Edited by TruculMagic, 03 January 2019 - 17:15.


#11
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

 TruculMagic, on 03 ianuarie 2019 - 17:10, said:

Noua OEM ? Ma indoiesc. Am avut si eu prieteni ce au pus mizerii de 150-300lei  (aripa, dupa care separat bani pentru vopsire a lor) si dupa 2 ani erau pline de rugina.
mazda e cam celebra la rugina ... originala

#12
andreycatalin00

andreycatalin00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 06.07.2011
De acord, dar in viitor ma voi muta in Austria si acolo piesele sunt mai accesibile.

Nemtii fac masini bune, dar tot japonezii sunt top fiabile, asa-i, piesele sunt greut de gasit si foarte scumpre, in Austria sunt o groaza de Mazda 5.

Motorul maaa pune pe ganduri, daca era mai mare o luam imediat.

#13
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 TruculMagic, on 03 ianuarie 2019 - 17:10, said:


Daca iti iei Mazda, iei un model popular gen 6-le, nu 5-ul.
Eu zic să iei ce vrei, oricum problemele vin mai devreme sau mai târziu. Posted Image

 dan210, on 03 ianuarie 2019 - 17:19, said:

mazda e cam celebra la rugina ... originala
Nici chiar așa.
2004 și abia acum ceva pete pe ușile spate.

#14
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 ericmario, on 03 ianuarie 2019 - 17:27, said:

Eu zic să iei ce vrei, oricum problemele vin mai devreme sau mai târziu. Posted Image

Nu neaparat. Actuala e germana , are km multi si in afara de consumabile nu a cerut nimic, motorul nici macar nu "stranuta", doar pe la partea de suspensie am mai schimbat una alta cu piese oem, iar urmatoarea o sa fie tot germana, iar a 2-a masina tot germana. Posted Image

 andreycatalin00, on 03 ianuarie 2019 - 17:21, said:

De acord, dar in viitor ma voi muta in Austria si acolo piesele sunt mai accesibile.

Nemtii fac masini bune, dar tot japonezii sunt top fiabile, asa-i, piesele sunt greut de gasit si foarte scumpre, in Austria sunt o groaza de Mazda 5.

Motorul maaa pune pe ganduri, daca era mai mare o luam imediat.

Atunci tu stii ce ai de facut, daca zici ca sunt populare cumpara. Daca stai in Austria de ce nu iei un benzinar ? Nici 1.6 diesel nu e rau, iti faci treaba cu el, vad ca face 0-100 ca un Logan 1.2 16v pe care l-am avut, stai linistit ca nu a trebuit sa ma dau jos sa o imping nicarieri, atata timp cat esti constient de ce ai sub capota si nu te bag in depasiri la limita.

#15
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 TruculMagic, on 03 ianuarie 2019 - 17:32, said:


Nu neaparat. Actuala e germana , are km multi si in afara de consumabile nu a cerut nimic, motorul nici macar nu "stranuta", doar pe la partea de suspensie am mai schimbat una alta cu piese oem, iar urmatoarea o sa fie tot germana, iar a 2-a masina tot germana. Posted Image

Mă refeream la altfel de probleme.
Vine un Dorel cu spatele și ți-a infundat aripa/ușa.
În rest cumpără ce vrei tu, că-i germană sau marțiană pentru mine e scheissegal. Posted Image

#16
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 ericmario, on 03 ianuarie 2019 - 17:42, said:

Mă refeream la altfel de probleme.
Vine un Dorel cu spatele și ți-a infundat aripa/ușa.
În rest cumpără ce vrei tu, că-i germană sau marțiană pentru mine e scheissegal. Posted Image

Zise ERICMARIO care nu gaseste piese la Mazda lui 6 (nici macar un kkt de furtun) si pune de la excavator ca sa tina mai mult... Posted Image Posted Image Posted Image (pacat ca nu mai am printscreenul cu, conversatia)

Edited by TruculMagic, 03 January 2019 - 18:06.


#17
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Dar pentru mine nu-i nici o rușine.
Uite, mai explic o dată.
Cautam conducta de retur de la servodirecție.
Nouă, OEM, afrtermarket nu aveam nici o șansă.
În dezmembrări mi-au creut 200 lei. (80 cm lungime, subțire cât o țigară)
Am înlocuit-o cu un furtun hidraulic cu inserție metalică de tipul celor folosite în instalații oleo-pneumatice.
Ce-i rău în a fi 5 minute deștept trucule? Posted Image

Sau dacă mașina în cauză ar fi fost vreun VW, găseam conducta respectivă la orice librărie, nu?

Ps. Măcar eu nu am obsesii cu mașini germane, coreene sau italienești ca alții. Posted Image

Edited by ericmario, 03 January 2019 - 18:41.


#18
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

 ericmario, on 03 ianuarie 2019 - 18:26, said:

Cautam conducta de retur de la servofrână.
ce-i aia?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate