Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Parere Mazda 5
Last Updated: Jan 04 2019 15:52, Started by
andreycatalin00
, Jan 03 2019 16:28
·
0
#1
Posted 03 January 2019 - 16:28
Buna ziua si la multi ani!
As vrea sa cumpăr aceasta masina https://www.autoscou...c6ad7?cldtidx=2 Ce parere aveti in general despre ea si in special de motorizare??? Multumesc! |
#2
Posted 03 January 2019 - 16:40
Mi se pare o masina de om care a renuntat la viata, la fel si motorul.
Dar na daca ai nevoie de 7 scaune, o sa traga greu motorasul cu 7 oameni in ea.... Mazda 6 e infinit mai cool decat 5. Mazda e ultimul bastion al benzinarelor natural aspirate. Edited by SpeedDemon, 03 January 2019 - 16:40. |
#5
Posted 03 January 2019 - 16:45
E un motor de proveniență PSA, unul din cele mai vândute motoare către o grămadă de constructori auto.
Deci pe planul fiabilității, nu are rost să-ți faci griji. andreycatalin00, on 03 ianuarie 2019 - 16:42, said:
Mda, motorul mi-a parut cam micut, 1.6... Acum nu știu ce cuplu are M5 asta, eu am 320 Nm. LE. 270 Nm, mergi liniștit pe motorizarea asta. Edited by ericmario, 03 January 2019 - 16:53. |
#6
Posted 03 January 2019 - 16:52
Cumpara si tu ceva mai popular, nu cred ca vrei 1.6 pe o asa caroserie si nici piese prin dezmembrari (gen o aripa sau ceva) nu cred ca gasesti la noi, cred ca o singura Mazda 5 am vazut in toata viata pana in prezent ). La noi CX-urile, 3 si 6-le sunt mai populare (si alea cam rare).
|
#7
Posted 03 January 2019 - 16:59
De ce ai lua aripă din dezmembrări atâta timp cât una nouă e 260 lei?
|
#10
Posted 03 January 2019 - 17:10
ericmario, on 03 ianuarie 2019 - 16:59, said:
De ce ai lua aripă din dezmembrări atâta timp cât una nouă e 260 lei? Noua OEM ? Ma indoiesc. Am avut si eu prieteni ce au pus mizerii de 150-300lei (aripa, dupa care separat bani pentru vopsire a lor) si dupa 2 ani erau pline de rugina. Nu se compara cu una originala (+ ca in dezmembrari daca e masina populara o poti gasi si dupa codul de culoare si nu mai dai 100e pentru vopsit un element de caroserie). Si nu cred ca vrei sa stii cat costa un element de caroserie la o Mazda 5 (far, aripa, etc) oem. Sau la nemtesti de exemplu daca am nevoie de un element la interior (cotiera, o clema la cotera ca unele se mai rup, o oglina sau ceva trimuri in interior, un volan misto din piele, un schimbator, ceva butoane la bord, bloc lumini, etc etc... e plin dezmembrarile de diferite modele, la fel si scaune , etc) Sau sigla de pe capacul motor nu am gasit-o decat in dezmembrari cu 50lei, noua era vreo 200lei. Intra pe epiesa sau autokarma, la nemtesti ai o gramada de producatori pentru piese de caroserie, la mazda 5 nimic, doar comanda speciala pe epiesa - adica sa faci un formular si sa speri ca pot sa aduca, iar pe autokarma nu sunt deloc...(cine stie cat costa si cand vine) Daca iti iei mazda, iei un model popular gen 6-le, nu 5-ul. Chiar si 2-ul vad ca sunt foarte rare, desi e o masina superba. Chiar si pe mobile.de , modelul 5 sunt pana in 380 modele la vanzare, iar 6-le trece de 2200. Edited by TruculMagic, 03 January 2019 - 17:15. |
|
#11
Posted 03 January 2019 - 17:19
#12
Posted 03 January 2019 - 17:21
De acord, dar in viitor ma voi muta in Austria si acolo piesele sunt mai accesibile.
Nemtii fac masini bune, dar tot japonezii sunt top fiabile, asa-i, piesele sunt greut de gasit si foarte scumpre, in Austria sunt o groaza de Mazda 5. Motorul maaa pune pe ganduri, daca era mai mare o luam imediat. |
#13
Posted 03 January 2019 - 17:29
#14
Posted 03 January 2019 - 17:32
ericmario, on 03 ianuarie 2019 - 17:27, said:
Eu zic să iei ce vrei, oricum problemele vin mai devreme sau mai târziu. Nu neaparat. Actuala e germana , are km multi si in afara de consumabile nu a cerut nimic, motorul nici macar nu "stranuta", doar pe la partea de suspensie am mai schimbat una alta cu piese oem, iar urmatoarea o sa fie tot germana, iar a 2-a masina tot germana. andreycatalin00, on 03 ianuarie 2019 - 17:21, said:
De acord, dar in viitor ma voi muta in Austria si acolo piesele sunt mai accesibile. Nemtii fac masini bune, dar tot japonezii sunt top fiabile, asa-i, piesele sunt greut de gasit si foarte scumpre, in Austria sunt o groaza de Mazda 5. Motorul maaa pune pe ganduri, daca era mai mare o luam imediat. Atunci tu stii ce ai de facut, daca zici ca sunt populare cumpara. Daca stai in Austria de ce nu iei un benzinar ? Nici 1.6 diesel nu e rau, iti faci treaba cu el, vad ca face 0-100 ca un Logan 1.2 16v pe care l-am avut, stai linistit ca nu a trebuit sa ma dau jos sa o imping nicarieri, atata timp cat esti constient de ce ai sub capota si nu te bag in depasiri la limita. |
#15
Posted 03 January 2019 - 17:42
TruculMagic, on 03 ianuarie 2019 - 17:32, said: Nu neaparat. Actuala e germana , are km multi si in afara de consumabile nu a cerut nimic, motorul nici macar nu "stranuta", doar pe la partea de suspensie am mai schimbat una alta cu piese oem, iar urmatoarea o sa fie tot germana, iar a 2-a masina tot germana. Vine un Dorel cu spatele și ți-a infundat aripa/ușa. În rest cumpără ce vrei tu, că-i germană sau marțiană pentru mine e scheissegal. |
|
#16
Posted 03 January 2019 - 18:04
ericmario, on 03 ianuarie 2019 - 17:42, said:
Mă refeream la altfel de probleme. Vine un Dorel cu spatele și ți-a infundat aripa/ușa. În rest cumpără ce vrei tu, că-i germană sau marțiană pentru mine e scheissegal. Zise ERICMARIO care nu gaseste piese la Mazda lui 6 (nici macar un kkt de furtun) si pune de la excavator ca sa tina mai mult... (pacat ca nu mai am printscreenul cu, conversatia) Edited by TruculMagic, 03 January 2019 - 18:06. |
#17
Posted 03 January 2019 - 18:26
Dar pentru mine nu-i nici o rușine.
Uite, mai explic o dată. Cautam conducta de retur de la servodirecție. Nouă, OEM, afrtermarket nu aveam nici o șansă. În dezmembrări mi-au creut 200 lei. (80 cm lungime, subțire cât o țigară) Am înlocuit-o cu un furtun hidraulic cu inserție metalică de tipul celor folosite în instalații oleo-pneumatice. Ce-i rău în a fi 5 minute deștept trucule? Sau dacă mașina în cauză ar fi fost vreun VW, găseam conducta respectivă la orice librărie, nu? Ps. Măcar eu nu am obsesii cu mașini germane, coreene sau italienești ca alții. Edited by ericmario, 03 January 2019 - 18:41. |
#18
Posted 03 January 2019 - 18:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users