Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

System Software missing Garmin DEZL 760

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
DRKCristi

DRKCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 03.01.2019
Bun ziua!Am incercat sa fac update de software si de harti navigatiei mele cu aplicatia Garmin Express.Mi-a dat o eroare cu failed.Nu am miscat cablul/navigatia.Din cate am inteles este un glitch.As aprecia daca m-ati ajuta deoarece am mare nevoie de ea ca plec la munca.
Am contactat pe cei de la garmin,dar au spus ca nu mai am garantie si nu ma pot ajuta.
Daca incerc sa deschis navigatia nu mi-o detecteaza PC.
Daca tin apasat pe butonul de pornire si in colt dreapt jos,imi apare un scris miscator cu SYSTEM,si atunci mi-l detecteaza PC,dar aplicatia nu.
VA MULTUMESC!
P.S: Am backup.

Attached Files


Edited by DRKCristi, 03 January 2019 - 12:08.


#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Cand il detecteaza PC-ul, vezi continutul Garminului? (toate directoarele si fisierele?)
Bifeaza sa vezi tot pt ca are si directoare ascunse.
Refaci din backup tot.

#3
DRKCristi

DRKCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 03.01.2019
Nu,nu imi apare in my computer.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Daca nu apare in my computer, e deja grav.

#5
DRKCristi

DRKCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 03.01.2019
http://prntscr.com/m2iqxw asa imi apare in device manager.Am instalat driverele usb si de aia apare asa.Inainte sa le instalez aparea unknown device.

#6
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Procedura asta ai incercat-o?
Perform the Hard Reset:

*Note that this will clear all user selected settings on the unit
  • Power the unit off.
  • Remove the battery and wait several minutes.
  • Install the battery.
  • Press and hold (and continue to hold) the bottom-right corner of the screen while powering the unit on.
  • Continue to hold the screen until the "Do you want to erase all user data?" prompt appears.
  • Press "yes" and the unit will reboot. This resets all your location settings and user preferences.

PS
Pune si tu modelul, ca-s o groaza

#7
DRKCristi

DRKCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 03.01.2019
Dezl 760LM

Cum scot bateria?

#8
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Tu n-o scoti...

To perform a master reset on a dezl:
    Start with the device turned off and unplugged from power
    On the dezl 570, 760, and 770: the verify the device is powered off and not in standby mode, press and hold down the power button until prompted to turn off the device
    Power on the device
    When the first copyright screen appears press and hold the lower right hand corner of the display portion of the touchscreen
    Remove your finger from the touchscreen when "Erase all user data?" appears
    Touch Yes

Sau asa

The only think you can try is to push and hold the on/off button for 10 sec this will reset the device.
If this does not help your only way of getting it fixed is to send it to Garmin for repair.

https://my.garmin.co...r/repairLanding

Unfortunately you cannot reload the Software without the main menu working on your unit.

#9
DRKCristi

DRKCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 03.01.2019
Nu merge.Stau cu degetul si degeaba.

#10
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Nasol moment.
Singura varianta ramine service-ul oficial, tu nu-i poti face nimic acasa. Si nu esti nici pe departe caz izolat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate