Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Duster si Twingo primesc motoare cu GPL
#1
Posted 01 January 2019 - 17:07
Renault Group keeps adding new engines to the Duster crossover.
After the 1.3-liter turbo and revised 1.5-liter diesel, we now have information about an LPG model. [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/dacia-duster-and-renault-twingo-get-lpg-engines_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote The short press info we managed to obtain says the gas-burning Duster is aimed only at the French market. However, we've discovered a small test drive event organized in Italy as well, along with a Twingo Turbo GPL model. LPG or "GPL" as they call it in Italy, is short for liquefied petroleum gas. It's quite popular in countries where regular petrol can be too expensive. Also, it's a viable green alternative, emitting fewer greenhouse gasses. As a result, VW Group recently launched brand new 1.0 and 1.5 turbocharged LPG systems with much larger tanks. However, the Duster doesn't get anywhere near as advanced tech. The car is equipped with its primary 1.6-liter engine making 114 horsepower, and the low torque of only 156 Nm has been said to negatively impact the driving experience, especially in Eco mode. Your only gearbox option is a 5-speed manual sending power to the front wheels. Of course, even though it burns two types of fuel, the Duster LPG still complies with the Euro 6d emissions regulations. Refueling is done via a second cap under the same filler flap on the right side of the car. And because the fuel is way cheaper, a full tank of LPG costing 22 euros will last you for an impressive 400 kilometers. Auteoevolution Adica avem Duster pe GPM, dar doar pt piata frantuzeasca (ca acolo e urat cu deisel), pe motorul ala lesinat (de 1.6), care consuma de rupe. |
#2
Posted 01 January 2019 - 18:12
Adm, on 01 ianuarie 2019 - 17:07, said:
Adica avem Duster pe GPM, dar doar pt piata frantuzeasca (ca acolo e urat cu deisel), pe motorul ala lesinat (de 1.6), care consuma de rupe. Interesant. Motorul ala de 1.6 trage de rupe daca sti sa il folosesti. Consum extern 7-8%. In oras consuma mult dar oricum folosesc o masina mai mica pentru oras. Consum mixt in 30k km a fost de 9.3. Inca nu simt nevoia de GPL dar sigur il achizitionam daca era disponibil din fabrica. Am ajuns la 70k km fara nici o vizita in service in afara de consumabile/distributie. Pentru mine e suficient. Un an nou fericit ! Edited by bumpocbum, 01 January 2019 - 18:33. |
#3
Posted 01 January 2019 - 18:35
In general motoarele de noua generatie benzina+turbo+injectie directa nu prea se pupa cu gpl.
asadar varianta de oferi gpl impreuna cu un motor...arhaic este naturala (de parca este ceva rau acel 1.6, eu consider ca este ceva bun ca in 2019 inca mai gasesti motoare pe care sa te poti baza 3-400.000+, problema la multi producatori fiind exact lucrul asta, ca nu mai gasesti motoare trainice). un Logan cu un motor din ala de 1.6 cu gpl din fabrica ar rupe la vanzari (taximetrie, masini de flota care fac fff multi km pe an) dar putin probabil sa se gandeasca sa il puna pe logan. prefera sa vanda 1.0 unde f putini au depasit 150.000km fara probleme mari la acest motor (vorbesc de regim de taxi) Edited by bossake, 01 January 2019 - 18:40. |
#4
Posted 01 January 2019 - 19:26
Despre ce motor este vorba? 1.6 vechi, insemana 1.6 MPI? Asa am eu pe masina si stiu ca este un motor vechi. Cu el, obtin cam 8, mixt, pe GPL.
|
#5
Posted 01 January 2019 - 19:31
Probabil este vorba despre Nissan HR16DE 1.6 16v
Este singurul motor pe benzina aspirat care mai echipeaza Duster! |
#6
Posted 01 January 2019 - 20:27
#7
Posted 01 January 2019 - 20:46
Adm, on 01 ianuarie 2019 - 17:07, said:
Adica avem Duster pe GPM, dar doar pt piata frantuzeasca (ca acolo e urat cu deisel), pe motorul ala lesinat (de 1.6), care consuma de rupe. Nu cred ca cineva pune GPL pe un motor care oricum consuma 4 la suta. |
#9
Posted 01 January 2019 - 21:27
slai, on 01 ianuarie 2019 - 20:46, said:
Ideea GPL e sa reduca costurile. Si le reduce semnificativ. De aia GPL e mai interesant pe un motor mai gurmand decat pe unul economic. Nu cred ca cineva pune GPL pe un motor care oricum consuma 4 la suta. Pun ei pe Twingo cu motor de .9l Turbo, tot in acel articol este scris, probabil pentru piata italiana. Edited by Ion_Bumbu, 01 January 2019 - 21:34. |
#10
Posted 01 January 2019 - 21:48
bumpocbum, on 01 ianuarie 2019 - 18:12, said:
Interesant. Motorul ala de 1.6 trage de rupe daca sti sa il folosesti. Consum extern 7-8% Mai bine nu mai posta tampenii ca dezinformezi lumea pe aici. Ce trage o prostie de 114cp aspirata cu cuplu mic pus pe o caroserie destul de mare + aerodinamica de dulap ? |
|
#11
Posted 01 January 2019 - 21:54
E ok, nu va mai plageti uitandu-va doar la volumul masinii si cp sau cuplu. Jumatate din benzinarele care se vand noi in Romania sunt mai slabe. Dusterul e destul de usor. In plus, cine mai merge din camd in cand cu o masina inalta stie ca e mult mai usor sa pastrezi viteza de croaziera decat cu un turism. Gestionezi mult mai usor depasirile cand e cazul.
Edited by underb, 01 January 2019 - 22:00. |
#12
Posted 01 January 2019 - 21:59
bumpocbum, on 01 ianuarie 2019 - 18:12, said:
Interesant. Motorul ala de 1.6 trage de rupe daca sti sa il folosesti. Consum extern 7-8%. In oras consuma mult dar oricum folosesc o masina mai mica pentru oras. Consum mixt in 30k km a fost de 9.3. Inca nu simt nevoia de GPL dar sigur il achizitionam daca era disponibil din fabrica. Am ajuns la 70k km fara nici o vizita in service in afara de consumabile/distributie. Pentru mine e suficient. Un an nou fericit ! pe autostrada in treapta 5 sau mai ales in 6 degeaba apesi acceleratia. daca nu esti la vale nu accelereaza, sau oricum nu sezizabil. vrei sa mai accelerezi, retrogradezi si iti pui dopuri in urechi, oricum nu mai auzi altceva decat motorul. Edited by remvirg, 01 January 2019 - 21:59. |
#13
Posted 01 January 2019 - 22:03
In plus, exista si alte variante pt "pretentiosi". Duster sau altceva.
remvirg, on 01 ianuarie 2019 - 21:59, said:
sa nu exageram. pe autostrada in treapta 5 sau mai ales in 6 degeaba apesi acceleratia. daca nu esti la vale nu accelereaza, sau oricum nu sezizabil. vrei sa mai accelerezi, retrogradezi si iti pui dopuri in urechi, oricum nu mai auzi altceva decat motorul. Eu daca as lua Duster, 1.6 as lua. Motivele pt care nu il iau in considerare sunt altele. Edited by underb, 01 January 2019 - 22:07. |
#14
Posted 01 January 2019 - 23:05
underb, on 01 ianuarie 2019 - 21:54, said:
E ok, nu va mai plageti uitandu-va doar la volumul masinii si cp sau cuplu. Jumatate din benzinarele care se vand noi in Romania sunt mai slabe. Dusterul e destul de usor. In plus, cine mai merge din camd in cand cu o masina inalta stie ca e mult mai usor sa pastrezi viteza de croaziera decat cu un turism. Gestionezi mult mai usor depasirile cand e cazul. Sper ca glumesti. Modelul de 114cp face 0-100 in 11secunde... , e o masina modesta, nici vorba de "trage de rupe" daca stii sa o conduci , cum spune cel de mai sus... astea is prostii. Si mie mi se parea ca loganul trage mai bine decat Dacia veche... In combinatie cu GPL pe un motor aspirat este foarte ok, o masina fiabila si ieftin de intretinut. |
#15
Posted 01 January 2019 - 23:27
|
#16
Posted 02 January 2019 - 01:13
bumpocbum, on 01 ianuarie 2019 - 18:12, said:
Am ajuns la 70k km fara nici o vizita in service in afara de consumabile/distributie. underb, on 01 ianuarie 2019 - 21:11, said:
Deci e rau ca exista 1.6 pe Duster si ca are GPL dar nemernicii nu vor sa-l vanda decat in Franta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users