Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Peugeot 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#19
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,156
  • Înscris: 12.09.2013
La prima vedere, pare cam scumpa..Da fiind afara, avand salariu dublu, poate nu-i asa problema.Iar cel mai important: daca-i place sotiei poate costa oricat!!!Eu ma intreb :care dracu merge la cumparaturi cu amanta?

#20
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postericmario, on 01 ianuarie 2019 - 11:27, said:

Consum mărișor? Posted Image


Cred că pot negocia un pic, dar care ar fi un preț corect ĂŽn opinia ta?

9000. Bafta!

#21
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018

View Postdan1980_25, on 01 ianuarie 2019 - 15:18, said:


Dap. Formula 1 are un singur prezon și merge.
Cate mașini care au peste 100cp au 4 prezoane?

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postedi10000, on 01 ianuarie 2019 - 14:46, said:

Bordul ala este oribil, cu ceasurile orientate invers si pozitionate in asa fel incat oricat de mult ai incerca sa reglezi volanul tot nu poti sa le vezi. Asta este una din marile hibe ale bordurilor "altfel" marca Peugeot. Asta, alaturi de pozitionarea butoanelor pt geamuri intre scaune (asta nu stiu cum are) si lipsa comenzilor fizice pt clima. Solutii made in France...
Scuză-mă, dar ești complet pe lângă.

View PostBaxon, on 01 ianuarie 2019 - 15:55, said:

Urâtă cu spume.

View Postnewcarman, on 01 ianuarie 2019 - 18:42, said:

Cate mașini care au peste 100cp au 4 prezoane?
Ce tot ai cu prezoanele alea?

View PostdaniMMM, on 01 ianuarie 2019 - 12:42, said:

Qashqai-ul nu-ti place?Mie imi pare mai sportiva.

Qashqai-ul e excelent.
În vară și-a luat cumnată-miu unul albastru nou-nouț.
1,6 benzinar turbo, 163 cp. Modelul nou.
Din păcate nu am 21.500 euro pentru o mașină.

#23
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostBaxon, on 01 ianuarie 2019 - 12:34, said:

Excelenta !
Da Mazda ce are ? ( ca peste tot recomandai Mazda )
Chiar vrei să știi?
Ei bine, Mazda mea m-a lăsat pe autostradă în drumul meu din Hamburg spre Fulda.
După 100 de km, mers lejer cu cruise control la 120 kmh, a început să sară din treapta a 5-ea.
Am tot reintrodus-o acolo până am rămas fără treapta a 5-ea.
Mi-am văzut de drum, panicat normal. mai departe.
Adică ce opțiuni aveam?

Toată treaba asta s-a repetat și în treapta a 4-a.
Cu toate că nu am depâșit 90 km/h.

Ei la final s-a transformat în monstru, și a uitat de mine, exact cum fac toate mașinile.
-----------------------------------------
Ideea e, cumperi mașină sau ea te cumpără pe tine?

Edited by ericmario, 01 January 2019 - 20:55.


#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postnewcarman, on 01 ianuarie 2019 - 18:42, said:

Cate mașini care au peste 100cp au 4 prezoane?
Toate PSAurile Posted Image

Ce e rau in a pastra compatibilitatea rotilor de-a lungul a mai multur generatii pt o gama mai mare de modele?
Nu mai zic ca nu o sa auzi de suruburi sau prezoane rupte la PSA cum auzi la altii.

In plus asa se face avere si cumperi Opelul. Astra mea H are 4 prezoane. Alta identica ca motorizare si an are 5 prezoane. Care e logica?

Pt 1800Kg, 250cp si roti pe 20 cate prezoane sunt necesare? 8 sunt suficiente sau prea putine?

View Postericmario, on 01 ianuarie 2019 - 20:54, said:

Chiar vrei să știi?
Ei bine, Mazda mea m-a lăsat pe autostradă în drumul meu din Hamburg spre Fulda.
După 100 de km, mers lejer cu cruise control la 120 kmh, a început să sară din treapta a 5-ea.
Am tot reintrodus-o acolo până am rămas fără treapta a 5-ea.
Mi-am văzut de drum, panicat normal. mai departe.
Adică ce opțiuni aveam?

Toată treaba asta s-a repetat și în treapta a 4-a.
Cu toate că nu am depâșit 90 km/h.

Ei la final s-a transformat în monstru, și a uitat de mine, exact cum fac toate mașinile.
-----------------------------------------
Ideea e, cumperi mașină sau ea te cumpără pe tine?
Neplacut dar o cutie de viteze manuala nu e un capat de tara si gasesti usor in stare f buna. E de inteles supararea dar... se mai intampla. Optiunile erau sa opresti intr-o benzinarie si sa iei niste ulei ca probabil asta era cauza. De ajuns acasa ajungeai cu orice ulei (de preferat cat mai gros daca nu gasesti de transmisie).

Realistic vorbind, Mazda parca 6 e o masina superioara dtpdv Pejoului 2008, mai putin in oras. Repar-o ca e ieftin si vezi-ti de treaba. Pe mine m-a lasat in drum (in parcare de fapt) dar in tranzit prin alta tara o masina de 40k km. Noroc ca avea cutie manuala si am pornit-o impinsa ca facea figuri electromotorul. Se intampla.

Edited by underb, 01 January 2019 - 21:31.


#25
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,127
  • Înscris: 13.11.2017
Pare o masina buna care acopera destul de multe necesitati (portbagaj mare, destul de spatioasa), design frumos, garda la sol mai inalta, navigatie (merge si cu Android Auto?)  si un motor bun care la un asemenea kilometraj nu prea ar avea in mod normal de ce sa-ti faca probleme. Cam aici se termina cu avantajele care-mi vin acum in minte. Dezavantajele sunt cele specifice SUV-urilor si crossoverelor : consum si zgomot mai mare la viteze de peste 110-120 km/h, tinuta de drum mai slaba in curbe (daca tot ai fost obisnuit cu un sedan, fiindca garda la sol mai inalta aduce si dezavantaje nu numai avantaje :) ).
Daca vrei si alte variante ar trebui sa dai mai multe detalii
- unde circuli preponderent (oras, drumuri nationale, autostrada)
- iti place sa mergi mai sportiv sau normal (ce-o fi insemnand normal prin Romania :) )
- Cand mergi la drum lung ce conteaza in primul rand pentru tine : insonorizare, demaraje mai bune (asta se cam vede din raspunsul pentru punctul anterior), suspensie mai moale (confortabila) sau dura (sportiva) si in ce ordine
- Mergi des noaptea
- orice altceva te atrage la o masina

#26
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Nu cred ca cicula prea mult prin Romania !

Masina e ok, pretul la fel!


#27
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,640
  • Înscris: 23.04.2007

View Postericmario, on 01 ianuarie 2019 - 19:03, said:

Urâtă cu spume.
Spuma ca spuma ... da' mai e si neagra Posted Image

#28
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostM0sGerila, on 02 ianuarie 2019 - 00:00, said:



Masina e ok, pretul la fel!
Pretul de 10 k euro pt o masina de 6 ani cu motor aspirat e enorm nu e ok deloc !

View Postadrian_r5, on 02 ianuarie 2019 - 01:22, said:

Spuma ca spuma ... da' mai e si neagra Posted Image
Ai sechele cu masini negre ?

#29
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,640
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBaxon, on 02 ianuarie 2019 - 02:14, said:

Ai sechele cu masini negre ?
Desi legenda zice ca prima masina cu care am mers (cu vreo citeva ceasuri inainte de a ma naste) a fost o Volga neagra ... n-am ramas cu "sechele cu masini negre".
Doar ca in cazu' masinii in discutie negru nu mi se pare cea mai fericita alegere.

PS - in plus, treaba cu urâtă cu spume e, evident, discutabila ;)

Edited by adrian_r5, 02 January 2019 - 02:41.


#30
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostBaxon, on 02 ianuarie 2019 - 02:14, said:


Pretul de 10 k euro pt o masina de 6 ani cu motor aspirat e enorm nu e ok deloc !

Una noua este dublu, daca nu era frantuzoaica costa cu 30% mai mult iar avand in vedere ca nu a circulat si nu va circula in Ro inseamna ca o va mai duce 10 ani fara probleme !
Am zis, 8500 ar fi ideal dar daca e imperios necesara merge si la pretul cerut !

#31
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostM0sGerila, on 02 ianuarie 2019 - 10:15, said:

Una noua este dublu,
Nici vorba ! 16-17 k maxim . Si apoi devalorizarea dupa 6 ani ar trebui sa fie mai mult de jumatate .
Oricum vanzatorul o sa fie cel mai fericit ca a gasit clientul care sa plateasca atatia bani pe un secand .

#32
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
E din jermanica bo$$, nu bate, nu troncane si e full de full fara piele !
Legat de pretul de noua, intra pe configurator...e 20+.
Asta e devalorizarea 10% pe an !
Cat ai vrea sa ceara si amarasteanu ala 5 mii ?

#33
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Compari 2008 model 2018 cu 2008 model 2013 ? Erau muuult mai ieftine aspiratele de 1,6 decat actualele 1,2 turbo de azi .
Dpmdv 7000 euro max, cu darnicie, merita masina si numa daca e tzipla , la vechimea aia ...

Edited by Baxon, 03 January 2019 - 14:58.


#34
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Mâine mă duc să văd 2008-ul ăsta.
Sper să fie ok.
Adică sper să nu-l fi frecat de toți pereții!

#35
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,127
  • Înscris: 13.11.2017
Succes

#36
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
L-am văzut, e bestial!
Luni, maxim marți mă hotârâsc.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate