Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Octavia II, problema stop
Last Updated: Oct 28 2021 17:35, Started by
YOUR_GOD
, Dec 31 2018 00:05
·
0
#55
Posted 01 January 2019 - 12:00
Xcit, să fim serioși, OK?
Nu cred că sunt la nivelul la care să nu știu ce lumini se aprind când actionez blocul. Becul respectiv este multifuncțional, de aici confuzia. shymano, on 01 ianuarie 2019 - 02:55, said:
LE: inca din primul meu post aici am spus ca ceata spate la Octavia este doar pe stanga, daca nu s-a umblat la masina ... |
#56
Posted 01 January 2019 - 14:11
XTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said:
In soclul becului, sunt 3(trei ) contacte; -contact de minus -contact plus 4W -contact plus 21w Cel mai probabil la ce se intimpla, lipsa fir de minus(masa), adica el exista dar, datorita coroziunilor sau alti factori este intrerupt.De aceea apare iluminare mai slaba, primeste minus indirect, prin inseriere cu plusul de la semnalizare/ceata/frina/pozitie, si "lucreaza" la jumatate din iluminare.Mai ales ca bordul vede ceva neregula-ars. Succes! si La Multi Ani!!!! XTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said:
In soclul becului, sunt 3(trei ) contacte; -contact de minus -contact plus 4W -contact plus 21w Cel mai probabil la ce se intimpla, lipsa fir de minus(masa), adica el exista dar, datorita coroziunilor sau alti factori este intrerupt.De aceea apare iluminare mai slaba, primeste minus indirect, prin inseriere cu plusul de la semnalizare/ceata/frina/pozitie, si "lucreaza" la jumatate din iluminare.Mai ales ca bordul vede ceva neregula-ars. Succes! si La Multi Ani!!!! |
#58
Posted 02 January 2019 - 02:10
#59
Posted 02 January 2019 - 09:07
Eu il intrebam pe XTH.
Si nu, nu are un fir in minus, au acelasi numar de fire. |
#60
Posted 02 January 2019 - 09:22
Da, m-am uitat azi. Deci, nu vine curent și pe tru filamentul mare. Înseamnă că se poate activa din soft. Nu mă interesează, dar ca idee.
Edited by YOUR_GOD, 02 January 2019 - 09:24. |
#61
Posted 02 January 2019 - 11:47
Deci, te-ai uitat si nu ai inteles nimic. Nu vine curent pentru filamentul mic, vine doar pentru cel mare, dar nu vin 12V ci doar 5.
|
#62
Posted 02 January 2019 - 13:26
Deci o clemă este nealimentată, sau cum? Că arată la fel, ambele.
|
#66
Posted 28 July 2019 - 16:47
#68
Posted 29 July 2019 - 11:17
La unele masini trebuie tras fir, nu au acel bec alimentat.
La mine a trebuit tras fir ... 1.6 FSI 2008. |
#70
Posted 30 July 2019 - 10:38
Da, Octavia 2, 1.6 FSI, 2008.
Initial l-am activat din VCDS, dar degeaba ... Desfacut si tras fir, acum se aprind ambele. |
#71
Posted 06 August 2019 - 14:05
Repet, nu am gasit pana acum masina care sa nu aiba fir tras acolo si vad si desfac cam cate o octavia in fiecare zi , NU l-ai activat cum trebuie.
shymano, on 30 iulie 2019 - 10:38, said:
Da, Octavia 2, 1.6 FSI, 2008. Initial l-am activat din VCDS, dar degeaba ... Desfacut si tras fir, acum se aprind ambele. |
#72
Posted 27 October 2021 - 12:14
Redeschid cazul (v 2.0).
M-a infirmat un alt sofer la semafor, ca stopul stanga nu functioneaza. Era pe seara, inca ceva lumina. EL functioneaza, dar becul spate syanga sus se aprinde mai slab decat cel din dreapta. Schimbandu-le intre ele, rezultatul este acelasi, deci altundeva este buba. Ce va rog eu este sa-mi puneti o diagrama sau orice aveti, cu ce becuri se pun pe stopuri, sa le iau pe fiecare la rand, ca tre imi e teama ca le-am ametit pe toate. Multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users