Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Octavia II, problema stop
#19
Posted 31 December 2018 - 09:55
<p>
shymano, on 31 decembrie 2018 - 02:47, said: Bec de 4W imi trebuie. Este original si nici de-al naibii nu a vrut sa intre acolo unul cu bunghiurile simetrice. Am incercat tot, nu vrea. Acum ma gandesc si eu ca problema exista de fapt la cel aprins puternic. O sa ma uit in mufa. Nu stiu de cand face asta, stiu doar ca eroarea a aparut ieri.<p> Edited by YOUR_GOD, 31 December 2018 - 09:57. |
#20
Posted 31 December 2018 - 09:56
XTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said:
In soclul becului, sunt 3(trei ) contacte; -contact de minus -contact plus 4W -contact plus 21w Cel mai probabil la ce se intimpla, lipsa fir de minus(masa), adica el exista dar, datorita coroziunilor sau alti factori este intrerupt.De aceea apare iluminare mai slaba, primeste minus indirect, prin inseriere cu plusul de la semnalizare/ceata/frina/pozitie, si "lucreaza" la jumatate din iluminare.Mai ales ca bordul vede ceva neregula-ars. Succes! si La Multi Ani!!!! |
#21
Posted 31 December 2018 - 09:57
Paz, on 31 decembrie 2018 - 02:56, said: Nu stiu daca "invers" inseamna becul din stanga pus in dreapta. In soclu insa, intra fix, si doar intr-o pzitie. Bunghiurile sunt unul mai jos decat celalalt, asimetrice si asa intra acolo. Concluzionez ca este pus corect. Ma uit la W, desi as jura ca este de 4. |
#22
Posted 31 December 2018 - 09:59
your_god, incearca sa pui becul din dreapta in stopul din stanga si vezi daca se aprinde la fel de tare
|
#23
Posted 31 December 2018 - 10:08
shymano, on 31 decembrie 2018 - 03:11, said: Am mai citit asta undeva. interesant. O sa verific asta. Stanga este aprins puternic. Masina nu a suferit nicio modificare. De ce au ales ei aceasta setare total aiurea, cu un singur bec pentru ceata? Daca asta este la mine... al bundy ro, on 31 decembrie 2018 - 07:06, said: Aseara, era si noapte si, l-am lasat pe cel aprins tare, de pe stanga, in pace. Astazi, ma uit la el. Mufa placii respective este tensionata din cauza firelor prea scurte. XTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said: Mufa este curata, la fel par si contactele becului. Ceva s-a schimbat insa. Nu cred ca primeste tensiune indirect cel aprins tare (ca acolo pare a exista defectiunea), pentru ca se aprinde total doar comandat suplimentar. Pozitia unu, este cu circuit inchis doar pe filamentul mic. O sa verific nu doar soclul, dar si mufa cu pini. Spuneam mai sus caci cablurile sunt foarte tensionate, scurte. Cand ajung la tara, le mai lipesc cativa cm. xcit, on 31 decembrie 2018 - 09:56, said: Treaba e ca nu am pornit ceata, decat dupa ce am ajuns acasa, deci aveam deja eroarea. xcit, on 31 decembrie 2018 - 09:59, said: Asta nu am facut. Pe cel din stanga l-am pus si era tot chior. Pe cel din dreapta, nu.<p>Am pus becul din stanga in dreapta si se aprinde tot putin, dar nu si invers. Daca sunt scurtcircuitate cele doua contacte, de la umezeala sa zic (desi erau uscate), s-ar aprinde mai tare? |
#24
Posted 31 December 2018 - 10:19
eroarea apare chiar daca nu le aprinzi, le citeste cand pui contactul, nu e nevoie sa fie oxidate ci doar sa atinga ambele ploturi sa fie becul sucit sau cumva si inca ceva....dupa ce faci schimbarea bagi cheia in contact si pui contactul, sa nu faci schimbarile cu contactul pus ca nu rezolvi nimic, pe circuitul detectat ca fiind defect eroarea va ramane pana nu iei contactul si il pui din nou
|
#26
Posted 31 December 2018 - 11:26
xcit, on 31 decembrie 2018 - 09:56, said:
eu zic sa nu-l contrazici pe al bundy, .... dar cine este al bundy , este un profet si tu detii functia de secretar al lui, duci geanta cu facturi?-cazi in penibil, mai ales ca nici nu intelegi fenomenul. Daca ai ceva de spus/scris, scrie -ti opinia in dreptul tau si cu cuvintele tale dupa logica ta, lasa interpretarile pe seama realitatilor din teren. Stai jos , nota 4 , corigent pe anul asta, La Multi Ani!!! |
#27
Posted 31 December 2018 - 11:29
Acesta este becul:https://i.postimg.cc...008-d-GNELw.jpg
Edited by YOUR_GOD, 31 December 2018 - 11:30. |
#28
Posted 31 December 2018 - 12:15
XTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said:
In soclul becului, sunt 3(trei ) contacte; -contact de minus -contact plus 4W -contact plus 21w YOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 09:55, said:
Bec de 4W imi trebuie. Este original si nici de-al naibii nu a vrut sa intre acolo unul cu bunghiurile simetrice. Am incercat tot, nu vrea. |
|
#29
Posted 31 December 2018 - 12:17
Posibil sa aiba dreptate colegul cu masa. la Logan ai vazut ca sunt multe masini care atunci cand semnalizaeza sa aprinde si frana, am gasit personal pe firul de masa in interiorul triplei mult oxid si topit.
e si un tutorial pe net pentru ca e o problema comuna la logan sa ii tragi un fir de masa separat. ai putea sa incerci, Succes si sper sa ne spui si noua care a fost problema. Ps nu ai un tester sa citesti exact eroarea ca te indruma la fix unde e problema.'' |
#30
Posted 31 December 2018 - 12:20
YOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 10:08, said: ce au ales ei aceasta setare total aiurea, cu un singur bec pentru ceata? XTH, on 31 decembrie 2018 - 11:26, said:
Pe bune!? dar cine este al bundy , este un profet Edited by dan210, 31 December 2018 - 12:20. |
#31
Posted 31 December 2018 - 12:39
dan210, on 31 decembrie 2018 - 12:15, said:
contactul de minus e dulia/soclul becului dan210, on 31 decembrie 2018 - 12:20, said:
mai usor cu pianul ... la masini e diferit de avioane Logic, nu?...ce faci daca frinezi cu avionul si nu se aprinde stopul?! Hai ....sa fim sanatosi, ca probleme tot o sa fie, daca nu, le facem noi La Multi Ani!!! Edited by XTH, 31 December 2018 - 12:41. |
#33
Posted 31 December 2018 - 12:45
|
#34
Posted 31 December 2018 - 12:58
#35
Posted 31 December 2018 - 13:24
YOUR_GOD, in concluzie, problema ar fi pe partea stanga, nu pe dreapta, cum ai spus initial.
Asta, daca becul de pe dreapta se aprinde la aceeasi intensitate cu celelalte din acelasi stop. Cele 4 becuri care formeaza "C"-ul trebuie sa aiba aceeasi intensitate. |
#36
Posted 31 December 2018 - 13:51
Până la urmă, așa este concepută mașina. Totul este OK. Semnalul de bec ars era de la lumina de zi stânga... Contact imperfect. Rezolvat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users