Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Octavia II, problema stop

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#19
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
<p>

View Postshymano, on 31 decembrie 2018 - 02:47, said:


Bec de 4W imi trebuie. Este original si nici de-al naibii nu a vrut sa intre acolo unul cu bunghiurile simetrice. Am incercat tot, nu vrea.
Acum ma gandesc si eu ca problema exista de fapt la cel aprins puternic. O sa ma uit in mufa. Nu stiu de cand face asta, stiu doar ca eroarea a aparut ieri.<p>

Edited by YOUR_GOD, 31 December 2018 - 09:57.


#20
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

View PostXTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said:

In soclul becului, sunt 3(trei ) contacte;
-contact de  minus
-contact plus  4W
-contact plus  21w
Cel mai probabil la ce se intimpla, lipsa fir de minus(masa), adica el exista dar, datorita coroziunilor sau alti factori este intrerupt.De aceea apare iluminare mai slaba, primeste minus indirect, prin inseriere cu plusul de la semnalizare/ceata/frina/pozitie, si "lucreaza" la jumatate din iluminare.Mai ales ca bordul vede ceva neregula-ars.
Succes! si La Multi Ani!!!!
eu zic sa nu-l contrazici pe al bundy, chiar nu are rost....daca el zice ca asa e, atunci ia de buna ce zice el. De altfel la fel am zis si eu mai sus, ca problema s-ar putea sa fie la stopul de pe stanga ca se aprinde prea tare, colegul nostru are si eroare de bec ars in bord, posibil sa fie de la ceata, poate se aprinde o data cu pozitia pe stanga si de acolo sa apara eroarea, ca de fapt pe ceata nu mai exista bec fiind ambele ploturi puse pe pozitie, cine stie cum s-a sucit becul ala in soclu

#21
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View PostPaz, on 31 decembrie 2018 - 02:56, said:


Nu stiu daca "invers" inseamna becul din stanga pus in dreapta. In soclu insa, intra fix, si doar intr-o pzitie. Bunghiurile sunt unul mai jos decat celalalt, asimetrice si asa intra acolo. Concluzionez ca este pus corect. Ma uit la W, desi as jura ca este de 4.

#22
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
your_god, incearca sa pui becul din dreapta in stopul din stanga si vezi daca se aprinde la fel de tare

#23
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postshymano, on 31 decembrie 2018 - 03:11, said:


Am mai citit asta undeva. interesant. O sa verific asta. Stanga este aprins puternic. Masina nu a suferit nicio modificare. De ce au ales ei aceasta setare total aiurea, cu un singur bec pentru ceata? Daca asta este la mine...

View Postal bundy ro, on 31 decembrie 2018 - 07:06, said:


Aseara, era si noapte si, l-am lasat pe cel aprins tare, de pe stanga, in pace. Astazi, ma uit la el. Mufa placii respective este tensionata din cauza firelor prea scurte.

View PostXTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said:


Mufa este curata, la fel par si contactele becului. Ceva s-a schimbat insa. Nu cred ca primeste tensiune indirect cel aprins tare (ca acolo pare a exista defectiunea), pentru ca se aprinde total doar comandat suplimentar. Pozitia unu, este cu circuit inchis doar pe filamentul mic. O sa verific nu doar soclul, dar si mufa  cu pini. Spuneam mai sus caci cablurile sunt foarte tensionate, scurte. Cand ajung la tara, le mai lipesc cativa cm.

View Postxcit, on 31 decembrie 2018 - 09:56, said:


Treaba e ca nu am pornit ceata, decat dupa ce am ajuns acasa, deci aveam deja eroarea.

View Postxcit, on 31 decembrie 2018 - 09:59, said:


Asta nu am facut. Pe cel din stanga l-am pus si era tot chior. Pe cel din dreapta, nu.<p>Am pus becul din stanga in dreapta si se aprinde tot putin, dar nu si invers. Daca sunt scurtcircuitate cele doua contacte, de la umezeala sa zic (desi erau uscate), s-ar aprinde mai tare?

#24
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
eroarea apare chiar daca nu le aprinzi, le citeste cand pui contactul, nu e nevoie sa fie oxidate ci doar sa atinga ambele ploturi  sa fie becul sucit sau cumva si inca ceva....dupa ce faci schimbarea bagi cheia in contact si pui contactul, sa nu faci schimbarile cu contactul pus ca nu rezolvi nimic, pe circuitul detectat ca fiind defect eroarea va ramane pana nu iei contactul si il pui din nou

#25
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Știu asta cu eroarea și contactul. ;) Am pățit-o.

#26
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,687
  • Înscris: 23.01.2010

View Postxcit, on 31 decembrie 2018 - 09:56, said:

eu zic sa nu-l contrazici pe al bundy, ....
Pe bune!?Posted Image
dar cine este al bundy , este un profet si tu detii functia de secretar al lui, duci geanta cu facturi?-cazi in penibil, mai ales ca nici nu intelegi fenomenul.
Daca ai ceva de spus/scris, scrie -ti opinia in dreptul tau si cu cuvintele tale dupa logica ta, lasa interpretarile pe seama realitatilor din teren.
Stai jos , nota 4 , corigent pe anul asta,Posted Image

La Multi Ani!!!

#27
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Acesta este becul:https://i.postimg.cc...008-d-GNELw.jpg

Edited by YOUR_GOD, 31 December 2018 - 11:30.


#28
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

View PostXTH, on 31 decembrie 2018 - 07:55, said:

In soclul becului, sunt 3(trei ) contacte;
-contact de  minus
-contact plus  4W
-contact plus  21w
contactul de minus e dulia/soclul becului

View PostYOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 09:55, said:

Bec de 4W imi trebuie. Este original si nici de-al naibii nu a vrut sa intre acolo unul cu bunghiurile simetrice. Am incercat tot, nu vrea.
cand nu gasesc si-s la stramtorare, polizez cu grija un ghid ca sa intre becul in soclu

#29
dumibr

dumibr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 18.08.2007
Posibil sa aiba dreptate colegul cu masa. la Logan ai vazut ca sunt multe masini care atunci cand semnalizaeza sa aprinde si frana, am gasit personal pe firul de masa in interiorul triplei mult oxid si topit.
e si un tutorial pe net pentru ca e o problema comuna la logan sa ii tragi un fir de masa separat. ai putea sa incerci,

Succes si sper sa ne spui si noua care a fost problema.
Ps nu ai un tester sa citesti exact eroarea ca te indruma la fix unde e problema.''

#30
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

View PostYOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 10:08, said:

ce au ales ei aceasta setare total aiurea, cu un singur bec pentru ceata?
legal lumina de ceata este obligatorie inspre centrul strazii

View PostXTH, on 31 decembrie 2018 - 11:26, said:

Pe bune!?Posted Image
dar cine este al bundy , este un profet
mai usor cu pianul ... la masini e diferit de avioane

Edited by dan210, 31 December 2018 - 12:20.


#31
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,687
  • Înscris: 23.01.2010

View Postdan210, on 31 decembrie 2018 - 12:15, said:

contactul de minus e dulia/soclul becului

Exact la asta m-am referit, fara acel contact (cu soclul) face probleme....Posted Image

View Postdan210, on 31 decembrie 2018 - 12:20, said:

mai usor cu pianul ... la masini e diferit de avioane

Logic, nu?...ce faci daca frinezi cu avionul si nu se aprinde stopul?!Posted Image

Hai ....sa fim sanatosi, ca probleme tot o sa fie, daca nu, le facem noi

La Multi Ani!!!

Edited by XTH, 31 December 2018 - 12:41.


#32
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
@inițiator. Poate ai avut-o parcată lângă vreun Logan și s-a luat. E molipsitoare boala asta la stopuri.

#33
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

View PostXTH, on 31 decembrie 2018 - 12:39, said:

Exact la asta m-am referit, fara acel contact (cu soclul) face probleme....Posted Image
eu stiu la ce s-a referit colegul forumist si stiu ce vrei tu sa arati, las-o-n pace, ca n-are rost

#34
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

View PostXTH, on 31 decembrie 2018 - 11:26, said:

Pe bune!?Posted Image
dar cine este al bundy , este un profet si tu detii functia de secretar al lui,
pai daca nu stii vezi-ti de treaba ta, nu ma jigni aiurea, am spus ce am avut de spus....ia de citeste istetule

#35
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
YOUR_GOD, in concluzie, problema ar fi pe partea stanga, nu pe dreapta, cum ai spus initial.
Asta, daca becul de pe dreapta se aprinde la aceeasi intensitate cu celelalte din acelasi stop.
Cele 4 becuri care formeaza "C"-ul trebuie sa aiba aceeasi intensitate.

#36
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Până la urmă, așa este concepută mașina. Totul este OK. Semnalul de bec ars era de la lumina de zi stânga... Contact imperfect. Rezolvat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate