Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Octavia II, problema stop

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#1
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Salut!
Am o problema cu masina, careia nu-i dau de cap.
In stopul dreapta, privit din spate, becul de jos de pe soclul comun, nu se aprinde complet, asemeni celui din stanga. Este bec cu doua filamente, de 4W. Daca-l mut pe cel din stanga, se intampla la fel, ca si cum nu este alimentat corespunzator. Maine merg cu aparatul de masura la masina sa vad ce tensiune vine acolo. Imi amintesc ca acum vreo trei luni, pozitiile mi-au ramas aprinse, desi erau pe zero. Am deconectat acumulatorul si problema a disparut. Are cineva vreo idee?

#2
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
daca are 2 filamente ar trebui sa fie frana si pozitia, incearca becul la baterie sa vezi daca e bun, daca nu, in stop poate la mufa ceva oxidari la pini, nu stiu, masoara si vezi.

#3
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Mufa este imaculata. Acum, nu mai stiu daca nu cumva am pus eu din greseala, bec cu doua filamente. Pe net am gasit si cu unul si doua...faze.
Maine le verific pe ambele. Ar trebuie sa fie tensiune mica pentru pozitii, mare pentru stop. Sau ma insel?

Am interschimbat becurile. Fenomenul persista.

#4
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
pe o faza are 21w iar pe alta 4w, este p21w tipul de bec, deci pe pozitie 4w ai, iar pe frana 21w

pai cand scoti becul din soclu, soclul are 2 pini in cur sau unul singur?

eu tot n-am inteles problema, nu se aprinde o faza, sau ce zici ca nu merge de fapt....

#5
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Unul se aprinde slab, un filament, celalalt, puternic, ambele, sau celalalt filament, dar nu se distinge.

#6
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
pai e normal asa, pe pozitie sa se aprinda slab si pe frana puternic

#7
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Inteleg, dar unul este puternic, stanga, dreapta, nu. Si am uitat sa spun ca am si "bec ars" in bord (nu stiu care bec).

#8
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
pai vezi ca problema e la ala din stanga atunci, ating ambele contacte simultan

View PostYOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 01:01, said:

Inteleg, dar unul este puternic, stanga, dreapta, nu. Si am uitat sa spun ca am si "bec ars" in bord (nu stiu care bec).
nu iti zice in bord care bec e? aprindele pe toate si vezi care nu arde

trebuie luata problema pe rand, nu discutam de ambele faze ci doar de aia care difera....care e? pozitia sau frana?

#9
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Becul de jos, frana. Am verificat pana m-a luat durerea de cap. Nu este niciunul ars. Eu daca am vazut ca unul lumineaza mai slab, m-am gandit ca el o fi de vina.

In bord am doar "bec ars", fara localizare (non maxidot).

#10
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Becul are amandoua filamentele de 4w ? Te-ai uitat bine ce scrie pe fiecare bec ? Cred ca le-ai pus gresit.

#11
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Nu trebuie sa fie ambele filamente la fel, nu? Ma uit maine si revin. Daca mai are cineva idei, intre timp... ;)
In ce sens sa fie puse gresit?

#12
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Sa nu cumva tu sa ai nevoie de bec de 4w si acolo sa ai acum de 5w.
Face asa de curand ?? Ai schimbat becul si apoi ai observat asta ??
Vezi ca din "C"-ul respectiv al farului, pe frana se aprinde doar cel de sus.
Cele de jos au 2 filamente, pentru ceata.
Teoretic se aprinde ceata doar pe o parte, stanga, daca nu are "lucrare" facuta ulterior.
LE: ai zis ca e bec de 4w, deci nu e de 5w ...
Cand ai doar pozitia pornita, acolo trebuie sa ai un singur filament aprins.
Daca sunt ambele, ai vreun scurt. Ori in bec, ori in mufa, ori in tripla.

Edited by shymano, 31 December 2018 - 02:51.


#13
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View PostYOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 02:17, said:

In ce sens sa fie puse gresit?
Nu stiu exact cum functioneaza ca n-am avut niciodata becuri cu 2 filamente dar stiu ca astea au doua contacte pe fund. Si mai stiu ca becurile cu doua filamente au doua valori, nu una singura cum ai indicat tu. Asa ca, nu cred ca le poti pune la intamplare cum ai face cu un bec cu un singur filament, ci trebuie sa respecti un sens.

Eventual il pui, probezi, si daca nu e bine, il scoti, il rotesti jumate de tura si-l pui din nou.

#14
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Teoretic, daca e bec original, neschimbat, are pinii decalati.
In acest caz, becul intra intr-o singura pozitie.
Daca e bec schimbat, cel mai probabil are pinii pe diagonala, si aici se poate pune becul gresit.
Daca pozitiile pe spate sau frana raman aprinse si dupa ce ai scos cheia din contact, cand ai pozitiile oprite din bord, posibil sa fie nevoie de schimbat switch-ul pedalei de frana.

Edited by shymano, 31 December 2018 - 03:07.


#15
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Daca-s decalati, atunci nu poate gresi. Becul si daca nu e original, trebuie sa-l imite pe ala original, altfel despre ce vorbim aici ?

#16
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Asta-i problema, ca nu prea mai gasesti becuri cu pinii decalati ...
Sau, daca sunt decalati, sunt foarte foarte putin decalati, nu ca la cele originale.
Repet, becul de jos e pozitie + ceata, si daca nu s-a umblat la masina, cel de ceata nu se aprinde pe dreapta.
Decat daca este activat din calculator (si nici atunci, la unele masini, care nu au fir tras pentru ceata).

Edited by shymano, 31 December 2018 - 03:14.


#17
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,726
  • Înscris: 22.02.2007
exista becuri 21+5 W cu pinii la 180 grade care nu se folosesc la Octavia 2.
exista becuri de 21+4W cu pinii la 120 grade, aste se foloseste la Octavia 2, dar filamentul subtire nu este niciodata alimentat la sedan. este alimentat filamentul gros la o tensiune mai mica. Iar daca initiatorul spune ca pe stanga se aprinde puternic, inseamna ca acolo etse problema, pe pozitii trebuie ca toate cele 4 becuri de la in stop s a aiba aceeasi intensitate. Iar becurile de jos sunt pentru ceata, nu pentru frana. Si din fabrica, O2 nu are active ceata pe dreapta.
in soclul becului sunt 2 contacte, dar unul din ele, cel care alimenteaza filamentul subtire nu are continuitate cu instalatia masinii.

#18
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,686
  • Înscris: 23.01.2010

View Postal bundy ro, on 31 decembrie 2018 - 07:06, said:

.....
in soclul becului sunt 2 contacte, dar unul din ele, cel care alimenteaza filamentul subtire nu are continuitate cu instalatia masinii.
In soclul becului, sunt 3(trei ) contacte;
-contact de  minus
-contact plus  4W
-contact plus  21w
Cel mai probabil la ce se intimpla, lipsa fir de minus(masa), adica el exista dar, datorita coroziunilor sau alti factori este intrerupt.De aceea apare iluminare mai slaba, primeste minus indirect, prin inseriere cu plusul de la semnalizare/ceata/frina/pozitie, si "lucreaza" la jumatate din iluminare.Mai ales ca bordul vede ceva neregula-ars.
Succes! si La Multi Ani!!!!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate