Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Octavia II, problema stop
Last Updated: Oct 28 2021 17:35, Started by
YOUR_GOD
, Dec 31 2018 00:05
·
0
#1
Posted 31 December 2018 - 00:05
Salut!
Am o problema cu masina, careia nu-i dau de cap. In stopul dreapta, privit din spate, becul de jos de pe soclul comun, nu se aprinde complet, asemeni celui din stanga. Este bec cu doua filamente, de 4W. Daca-l mut pe cel din stanga, se intampla la fel, ca si cum nu este alimentat corespunzator. Maine merg cu aparatul de masura la masina sa vad ce tensiune vine acolo. Imi amintesc ca acum vreo trei luni, pozitiile mi-au ramas aprinse, desi erau pe zero. Am deconectat acumulatorul si problema a disparut. Are cineva vreo idee? |
#2
Posted 31 December 2018 - 00:36
daca are 2 filamente ar trebui sa fie frana si pozitia, incearca becul la baterie sa vezi daca e bun, daca nu, in stop poate la mufa ceva oxidari la pini, nu stiu, masoara si vezi.
|
#3
Posted 31 December 2018 - 00:42
Mufa este imaculata. Acum, nu mai stiu daca nu cumva am pus eu din greseala, bec cu doua filamente. Pe net am gasit si cu unul si doua...faze.
Maine le verific pe ambele. Ar trebuie sa fie tensiune mica pentru pozitii, mare pentru stop. Sau ma insel? Am interschimbat becurile. Fenomenul persista. |
#4
Posted 31 December 2018 - 00:49
pe o faza are 21w iar pe alta 4w, este p21w tipul de bec, deci pe pozitie 4w ai, iar pe frana 21w
pai cand scoti becul din soclu, soclul are 2 pini in cur sau unul singur? eu tot n-am inteles problema, nu se aprinde o faza, sau ce zici ca nu merge de fapt.... |
#5
Posted 31 December 2018 - 00:56
Unul se aprinde slab, un filament, celalalt, puternic, ambele, sau celalalt filament, dar nu se distinge.
|
#6
Posted 31 December 2018 - 00:57
pai e normal asa, pe pozitie sa se aprinda slab si pe frana puternic
|
#7
Posted 31 December 2018 - 01:01
Inteleg, dar unul este puternic, stanga, dreapta, nu. Si am uitat sa spun ca am si "bec ars" in bord (nu stiu care bec).
|
#8
Posted 31 December 2018 - 01:04
pai vezi ca problema e la ala din stanga atunci, ating ambele contacte simultan
YOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 01:01, said:
Inteleg, dar unul este puternic, stanga, dreapta, nu. Si am uitat sa spun ca am si "bec ars" in bord (nu stiu care bec). trebuie luata problema pe rand, nu discutam de ambele faze ci doar de aia care difera....care e? pozitia sau frana? |
#9
Posted 31 December 2018 - 01:11
Becul de jos, frana. Am verificat pana m-a luat durerea de cap. Nu este niciunul ars. Eu daca am vazut ca unul lumineaza mai slab, m-am gandit ca el o fi de vina.
In bord am doar "bec ars", fara localizare (non maxidot). |
#10
Posted 31 December 2018 - 01:54
Becul are amandoua filamentele de 4w ? Te-ai uitat bine ce scrie pe fiecare bec ? Cred ca le-ai pus gresit.
|
|
#11
Posted 31 December 2018 - 02:17
Nu trebuie sa fie ambele filamente la fel, nu? Ma uit maine si revin. Daca mai are cineva idei, intre timp...
In ce sens sa fie puse gresit? |
#12
Posted 31 December 2018 - 02:47
Sa nu cumva tu sa ai nevoie de bec de 4w si acolo sa ai acum de 5w.
Face asa de curand ?? Ai schimbat becul si apoi ai observat asta ?? Vezi ca din "C"-ul respectiv al farului, pe frana se aprinde doar cel de sus. Cele de jos au 2 filamente, pentru ceata. Teoretic se aprinde ceata doar pe o parte, stanga, daca nu are "lucrare" facuta ulterior. LE: ai zis ca e bec de 4w, deci nu e de 5w ... Cand ai doar pozitia pornita, acolo trebuie sa ai un singur filament aprins. Daca sunt ambele, ai vreun scurt. Ori in bec, ori in mufa, ori in tripla. Edited by shymano, 31 December 2018 - 02:51. |
#13
Posted 31 December 2018 - 02:56
YOUR_GOD, on 31 decembrie 2018 - 02:17, said: In ce sens sa fie puse gresit? Eventual il pui, probezi, si daca nu e bine, il scoti, il rotesti jumate de tura si-l pui din nou. |
#14
Posted 31 December 2018 - 03:04
Teoretic, daca e bec original, neschimbat, are pinii decalati.
In acest caz, becul intra intr-o singura pozitie. Daca e bec schimbat, cel mai probabil are pinii pe diagonala, si aici se poate pune becul gresit. Daca pozitiile pe spate sau frana raman aprinse si dupa ce ai scos cheia din contact, cand ai pozitiile oprite din bord, posibil sa fie nevoie de schimbat switch-ul pedalei de frana. Edited by shymano, 31 December 2018 - 03:07. |
#15
Posted 31 December 2018 - 03:07
Daca-s decalati, atunci nu poate gresi. Becul si daca nu e original, trebuie sa-l imite pe ala original, altfel despre ce vorbim aici ?
|
|
#16
Posted 31 December 2018 - 03:11
Asta-i problema, ca nu prea mai gasesti becuri cu pinii decalati ...
Sau, daca sunt decalati, sunt foarte foarte putin decalati, nu ca la cele originale. Repet, becul de jos e pozitie + ceata, si daca nu s-a umblat la masina, cel de ceata nu se aprinde pe dreapta. Decat daca este activat din calculator (si nici atunci, la unele masini, care nu au fir tras pentru ceata). Edited by shymano, 31 December 2018 - 03:14. |
#17
Posted 31 December 2018 - 07:06
exista becuri 21+5 W cu pinii la 180 grade care nu se folosesc la Octavia 2.
exista becuri de 21+4W cu pinii la 120 grade, aste se foloseste la Octavia 2, dar filamentul subtire nu este niciodata alimentat la sedan. este alimentat filamentul gros la o tensiune mai mica. Iar daca initiatorul spune ca pe stanga se aprinde puternic, inseamna ca acolo etse problema, pe pozitii trebuie ca toate cele 4 becuri de la in stop s a aiba aceeasi intensitate. Iar becurile de jos sunt pentru ceata, nu pentru frana. Si din fabrica, O2 nu are active ceata pe dreapta. in soclul becului sunt 2 contacte, dar unul din ele, cel care alimenteaza filamentul subtire nu are continuitate cu instalatia masinii. |
#18
Posted 31 December 2018 - 07:55
al bundy ro, on 31 decembrie 2018 - 07:06, said:
..... in soclul becului sunt 2 contacte, dar unul din ele, cel care alimenteaza filamentul subtire nu are continuitate cu instalatia masinii. -contact de minus -contact plus 4W -contact plus 21w Cel mai probabil la ce se intimpla, lipsa fir de minus(masa), adica el exista dar, datorita coroziunilor sau alti factori este intrerupt.De aceea apare iluminare mai slaba, primeste minus indirect, prin inseriere cu plusul de la semnalizare/ceata/frina/pozitie, si "lucreaza" la jumatate din iluminare.Mai ales ca bordul vede ceva neregula-ars. Succes! si La Multi Ani!!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users