Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce sa cumperi din Romania o Dacie adusa de afara?
Last Updated: Jan 01 2019 17:38, Started by
LauCalin
, Dec 30 2018 23:28
·
0
#19
Posted 31 December 2018 - 08:22
LauCalin, on 30 decembrie 2018 - 23:50, said:
Adică eu nu înțeleg de ce sa cumperi un Logan adus din Belgia, in loc sa cumperi de la un proprietar roman, din Romania. pentru ca belgianul intelege conceptul de devalorizare si vinde masina cu un pret corespunzator varstei si starii tehnice. romanul, in schimb, tine minte ca a dat 6000 de "oiro" acum 7-8 ani si pentru ca sunt sarbatorile si e intr-o stare de spirit buna, e dispus sa ti-o vanda cu 5500. |
#20
Posted 31 December 2018 - 08:37
Sunt simpatice dusterele cu numere de Germania, faci analogia cu masinile second nemtesti cu numere de Germania pentru export vandute de samsari, respectiv capata mai multa ”valoare” in mintile unor ”nationalisti ” si flutatori de steaguri asta e mandrie mare.
Dar tot o Dacie e. ) Edited by Benderbut, 31 December 2018 - 08:41. |
#21
Posted 31 December 2018 - 09:36
Remicade, on 31 decembrie 2018 - 07:42, said:
Experienta ta nu se pupa cu experienta mea. La subiect - o Dacie hartanita si descleiata pe drumurile noastre vs. o Dacie mearsa 80% din drumuri pe autostrazi.... hmmm grea decizie Edited by MembruAnonim, 31 December 2018 - 09:38. |
#22
Posted 31 December 2018 - 09:36
LauCalin, on 30 decembrie 2018 - 23:28, said:
... La aceeasi vechime/ rulaj o masina din Vest se prezinta mult mai bine dpdv tehnic decat una similara rulata in Ro. Vezi pe Service Area, e plin de topicuri despre fel de fel de probleme tehnice la aproape orice marca auto. La masinile pe care le-am avut/ am aici, in Fi, cu exceptia catorva probleme minore, nu am avut treaba decat sa bag carburant si sa schimb consumabilele. Valabil si la cunostintele mele de aici. |
#23
Posted 31 December 2018 - 09:47
Pe service area tocmai de-asta se scrie, că sunt probleme. Adică nu mă aștept să intru acolo și să scrie cineva "nu am băgat bani în mașină și merge brici".
Da, probleme sunt peste tot. Diferența e că unii scriu 30 de topicuri despre o mașina , alții scriu 5 despre altă mașină. |
#25
Posted 31 December 2018 - 10:01
Daca vrei sa fie plina de rugina cumperi adusa din germania,dar cu putin noroc si la cata sare arunca astia pe drum cand e curat poti sa o gasesti si aici
|
#26
Posted 31 December 2018 - 10:05
#27
Posted 31 December 2018 - 10:52
mai e un aspect de care trebuie tinut seama: oferta cantitativa.
ex: https://www.business...trecut-16927501 Quote
Pe plan internaţional, vânzările Dacia ......aproape 612 000 unităţi.... Cu 43 262 vehicule comercializate .....lider detaşat pe piaţa din România. cand in RO vinzi 43k si in afara vinzi 612k, e normal ca oferta din afara sa fie mai consistenta decat cea interna. |
#28
Posted 31 December 2018 - 11:05
Quote De ce sa cumperi din Romania o Dacie adusa de afara? pt ca e mai ieftina si mai buna calitativ |
|
#29
Posted 31 December 2018 - 18:00
Depinde mult ce Dacie vrei sa cumperi adica model, an de fabricatie, dotari. Cateva consideratii istorice si culturale: Logan-uri noi (si foarte putine Sandero) s-au vandut in Romania masiv intre 2004 si 2008 ceea ce corespunde oarecum si cu grosul ofertei pe piata de SH tinand cont ca romanul schimba masina luata noua cu alta abia dupa 10-12 ani si cel putin 100-120.000 km parcursi. Practic perioada aceasta 2004-2008 corespunde cu faza 1 din generatia 1 Logan, faza a 2-a aparand la sfarsitul lui 2008 vanzari fiind practic din 2009.
In perioada 2009-2012 s-au vandut masiv Logan si mai ales Sandero pe pietele vestice. Toate masinile produse incepand cu 2009 au ABS iar unele au si EURO5. Ori in aceeasi perioada s-au vandut foarte putine Dacii noi in RO iar cei care le-au cumparat atunci majoritatea inca le au, nu le scot la vanzare. Deci pentru anii 2009-2012 oferta pe piata SH este in majoritate din vest tinand cont ca vesticii schimba masinile noi cam la 5-8 ani. Tinand cont de diferentele legislative dintre UE si Romania anilor 2004-2006 si a perioadelor de tranzitie negociate cu UE avem toate Daciile (Logan) din 2004-2006 cu EURO3, abia din 2007 au EURO4 iar EURO5 abia din 2011. ABS-ul este extrem de rar in perioada 2004-2007 fiind montat doar pe echiparea de top (Ambition). In schimb modelele vandute in vest din aceeasi perioada au ABS si EURO4. Tot pentru vest au fost unele echipari interesante care nu s-au vandut in Romania de exemplu aer conditionat + servodirectie + ABS dar fara geamuri electrice. In plus Dacia fiind o marca cvasinecunoscuta in vest are depreciere mai mare in vest decat in Romania la vechime, rulaj si stare tehnica egala deci profit pentru samsari. |
#31
Posted 31 December 2018 - 22:45
dumibr, on 30 decembrie 2018 - 23:56, said:
din conceptia romanului ca inainte de 89 ce era pentru export era mai bun. din experienta proprie iti spun nu iti lua Logan, in comparatie cu alte marci e praf , iti spun din experienta proprie ca detinator de logan. Parerea ta. A mea tot ca posesor e invers: sunt masini foarte bune si fiabile. Am una de 12 ani si cand am luat-o planificasem ca ar trebui sa fie la REMAT de mult, dar inca merge ireprosabil. Nu a picat absolut nimic la ea in afara de piesele supuse uzurii care si alea au fost schimbate rar (cred ca un pivot/bieleta odata la 5 ani). Nici partea cu tabla nu e adevarata, intamplator am "nimerit" in lotul de prin 2006 cand se spune ca tabla era cea mai proasta si tot nu am mai nimic decat niste puncte de rugina minuscule. In general au probleme cur rugina cele lovite si reparate prost sau care au avut diverse lovituri minore dar care au fost lasate sa se extinda cu anii, am un vecin cu aceeasi "generatie" care mai are putin si ii intra pisica in masina pe la portiera... pentru ca a lovit-o cand a deschis usa si a lasat-o sa rugineasca acolo in voie ani de zile. Costurile cu reviziile au devenit derizorii, aprox 150 lei o revizie uzuala cu tot cu manopera. Singurul minus ar putea fi la siguranta, dar aici doamne fereste de accident in orice masina. Alt minus nu ii vad. Cand o sa o schimb evident prima optiune va fi tot Dacia. Avantajul zic eu este ca e intretinerea foarte ieftina si gasesti piese pe toate drumurile. Da stiu, la inceoput prin 2004-2008 erau piesele si reviziile scumpe, te "indoia" dar acum sunt derizorii. Repet, as da mult mai multi bani pe o masina doar pentru mai multa siguranta in caz de eveniment grav. Edited by epetroiu, 31 December 2018 - 22:54. |
#32
Posted 01 January 2019 - 13:04
Tsunnnami, on 31 decembrie 2018 - 20:08, said:
Sandero a inceput fabricatia in Romania pentru Europa cred ca prin 2010. In Brazilia au inceput-o mult mai devreme. Mie imi place mai mult Loganul, Sandero are forma de balerina, e gurlie.. https://ro.wikipedia...i/Dacia_Sandero https://pt.wikipedia...Renault_Sandero Sandero insa a fost probabil cel mai de succes model Dacia pe pietele vestice in 2009 si 2010, sunt multe exemplare oferite acum la vanzare din perioada asta aduse din Franta, Italia, Germania, etc. |
#33
Posted 01 January 2019 - 17:38
jadcomp, on 01 ianuarie 2019 - 13:04, said:
Productia de Sandero la Mioveni a inceput in octombrie 2007 iar la São José dos Pinhais doar cateva luni mai devreme. Vanzarile au inceput in Brazilia in decembrie 2007, pe unele piete europene in martie 2008 iar in Romania pe 3 iunie 2008. Doar ca pe piata de masini noi din Romania Sandero a fost mult mai putin vandut decat Loganul, poate si din cauza diferentei de pret de circa 500 euro la acelasi nivel de echipare. https://ro.wikipedia...i/Dacia_Sandero https://pt.wikipedia...Renault_Sandero Sandero insa a fost probabil cel mai de succes model Dacia pe pietele vestice in 2009 si 2010, sunt multe exemplare oferite acum la vanzare din perioada asta aduse din Franta, Italia, Germania, etc. "A inceput fabricatia" e una, si "a inceput vanzarea pe piata europeana" e alta. Cand am ajus eu in Germania si Franta in 2008 se prodicea numai in Brazilia, Romania a inceput sa vanda pentru Europa cred ca la sf lui 2009 daca nu 2010. "Lansarea" e una si vanzarea e alta Daca vrei sa stii fabrica mea din Franta si apoi, Romania producea piese de Sandero inca din 2005 |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users