Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Lipsa semnal la adresa din contract,se poate rezilia contractul? (Vodafone)
Last Updated: Feb 17 2019 08:14, Started by
64-bit
, Dec 28 2018 10:43
·
0
#19
Posted 28 December 2018 - 13:24
#21
Posted 28 December 2018 - 13:57
N-ai vreun vecin cu copil mic si care are ceva walkie-talkie din ala de urmarit copilul? )
https://www.digi24.r...-jucarii-529702 |
#22
Posted 28 December 2018 - 14:07
64-bit, ce cartier din București?
Blocul tău este situat la stradă? |
#23
Posted 28 December 2018 - 14:20
cam aceeas problema am avut-o cu rds-ul in chiar buricul bucurestiului, zona muzeul de istorie al romaniei. voda, oringi, telecomul mergeau, rdsul canci. le-am facut citeva plingeri, au zis ca au trimis echipe de teren sa faca masuratori in zona si ca totul este ok. le-am trimis print screenuri cu niste teste facute cu un programel din android, cu locatie punctuala nu cu aproximatie de 20m, dupa care nu au mai raspuns ..
iti recomand cu caldura "automatic call recorder" ( https://play.google....com.nll.acr  ) si cind iti spun ca "in vederea imbunatatirii serviciilor, aceasta convorbire poate fi inregistrata" le raspunzi cu "in vederea imbunatatirii serviciilor dumneavoastra va garantez ca aceasta convorbire ESTE inregistrata" ... sa vezi atunci schimbare de atitudine |
#24
Posted 28 December 2018 - 14:46
#25
Posted 28 December 2018 - 15:32
#26
Posted 28 December 2018 - 16:54
KyKyKyKy, on 28 decembrie 2018 - 15:32, said:
Am asa ecva in casa, functioneaza impecabil. Cadou din partea Vodafone. Au vrut sa ma faca liber de contract din cauza semnalului scazut in casa ( precizez : pereti 50 cm ), dar am insistat la ei pina ce mi s-a dat un dispozitiv Semnal Plus.
Edited by balazscsaba, 28 December 2018 - 16:54. |
#27
Posted 28 December 2018 - 17:45
64-bit, on 28 decembrie 2018 - 14:46, said: Bulevardul Unirii,la ~ 200 de metrii de Piata Constitutiei. Am apartamentul cu vederea "in spate" spre Manastirea Antim nu spre Piata Constintutiei,daca sti zona. Mult succes în demersul tău către ANPC! KyKyKyKy, on 28 decembrie 2018 - 15:32, said:
O soluție de toată jena! Vodafone când lansați VoLTE & VoWiFi?
|
#28
Posted 28 December 2018 - 18:02
64-bit, on 28 decembrie 2018 - 10:43, said:
In acest caz eu doresc sa reziliez contractul de tot cu ei? Este un motiv plauzibil pentru reziliere? Obiectul contractului este furnizarea de servicii de telefonie 2G/3G/4G. Daca nu ai semnal in casa, asa cum spui, inseamna ca furnizorul (prestatorul de rervicii) nu-si poate ideplini atributiile asumate prin respectivul contract, deci este un motiv de REZILIERE la care nu are ce sa obiecteze. Reziliaza si muta-te la altcineva la care ai semnal. Edited by macette, 28 December 2018 - 18:04. |
|
#29
Posted 28 December 2018 - 18:58
Daca nu ai subventie la device-uri indiferent ca ai sau nu semnal rezilierea contractului in ziua de azi nu mai reprezinta problema (si inainte de reglementarea in legatura cu ce pretentii legitime pot emite operatorii in cazul rezilierii anticipate lipsa semnalului la adresa contractului de prestare de servicii era motivare suficienta pt. inchiderea acestuia fara nici un fel de penalizari).
Daca in schimb telefoanele (sau macar o parte din ele) au avut pretul redus via abonament prestare servicii cel mai probabil vei fi nevoit sa platesti cuantumul ramas din subventia oferita . |
#30
Posted 28 December 2018 - 19:42
Telefoanele sunt cumparate "la liber",nu le-am cumparat de la ei cand am semnat contractele.
KyKyKyKy, on 28 decembrie 2018 - 15:32, said: Am sunat de doua ori la RC...prima domnisoara nici macar nu a auzit de un astfel de dispozitiv...a doua domnisoara mi-a spus ca se ofera strict persoanelor juridice / PFA. balazscsaba, on 28 decembrie 2018 - 16:54, said:
Am asa ecva in casa, functioneaza impecabil. Cadou din partea Vodafone. Au vrut sa ma faca liber de contract din cauza semnalului scazut in casa ( precizez : pereti 50 cm ), dar am insistat la ei pina ce mi s-a dat un dispozitiv Semnal Plus. Vezi raspunsul primit de la RC mai sus. |
#31
Posted 28 December 2018 - 19:43
Nu e ușor cu reziliere, la digi au cerut justa despăgubire 77 lei, fără telefon sau reducere. Cică taxa acces rețea 50 lei si 27 lei reducere la abonament de 5 euro.
|
#32
Posted 28 December 2018 - 20:32
marianculturistul, on 28 decembrie 2018 - 19:43, said:
Nu e ușor cu reziliere, la digi au cerut justa despăgubire 77 lei, fără telefon sau reducere. Cică taxa acces rețea 50 lei si 27 lei reducere la abonament de 5 euro. Eu nu am spus ca nu vor cere ; am spus doar ca acum se rezolva simplu cu o sesizare la ANPC pt. orice pretentie nejustificata . In cazul tau particular "taxa de acces retea" tind sa cred ca e o inventie a lor (de curiozitate aparea cumva pe contract cu titlul de promotie/reducere/etc.) ; in ceea ce priveste reducerea abonamentului acceea e un pic mai plauzibila daca exista ab. pe 1 an (sau pt. un singur serviciu individual ) la un pret mai mare fata de ce ti-au oferit tie pe 2 ani ( sau ca parte dintr-un bundle ) 64-bit, on 28 decembrie 2018 - 19:42, said:
Telefoanele sunt cumparate "la liber",nu le-am cumparat de la ei cand am semnat contractele. Am sunat de doua ori la RC...prima domnisoara nici macar nu a auzit de un astfel de dispozitiv...a doua domnisoara mi-a spus ca se ofera strict persoanelor juridice / PFA. Vezi raspunsul primit de la RC mai sus. Intr-adevar picocelulele SureSignal sunt in principiu oferite doar la contractele PJ ; daca esti in schimb OK cu ideea de a iti folosi propriul internet fixa pt. a avea o legatura stabila cu centrala operatorului de servicii mobile in lipsa semnalului GSM/3G/4G in casa ta iti sugerez sa treci la Orange/Digi ; acesti operatori au implementat deja VoWIfi a.i. cu telefonul conectat la reteaua wifi proprie in cazul in care nu ai semnal mobil vei putea purta in continuare convorbiri fara sa simti lipsa semnalului din partea operatorului . In ceea ce priveste Internetul oricum daca ai wifi e indicat utilizarea acestuia prin consumul mai redus de energie necesar accesului via wifi vs retea mobila (deci oricum pt. fb/youtube/browsing pe telefon in casa era mai bine pt. bateria telefonului sa fie pe wifi) |
#33
Posted 28 December 2018 - 21:02
Oferta de portare Orange este sub orice critica : https://www.orange.r...tare/index.html
M-am uitat si pe site-ul Digi si nu prea ma atrag ofertele lor. Telekom-ul vad ca are niste oferte interesante... https://www.telekom....new/cat7200411/ |
|
#34
Posted 28 December 2018 - 22:23
#35
Posted 28 December 2018 - 22:31
64-bit, on 28 decembrie 2018 - 21:02, said:
Oferta de portare Orange este sub orice critica : https://www.orange.r...tare/index.html M-am uitat si pe site-ul Digi si nu prea ma atrag ofertele lor. Telekom-ul vad ca are niste oferte interesante... https://www.telekom....new/cat7200411/ Orange mereu a fost cea mai scumpa si nici la calitate nu a stat prea sus comparativ cu concurenta ca sa justifice asta. |
#36
Posted 29 December 2018 - 11:17
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users