Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie Kia Ceed Vs Hyundai I30
Last Updated: Mar 29 2020 11:45, Started by
mihai1989ro
, Dec 27 2018 19:23
·
0
#19
Posted 28 December 2018 - 07:39
abac, on 28 decembrie 2018 - 07:30, said:
Eu zic sa stea pe Kia care domina topurile de fiabilitate. |
#20
Posted 28 December 2018 - 07:44
Eu daca as fi sales la Kia nu as fi intimidat de tactici din astea. Exista un motiv pentru care unul vine la mine in showroom cu pret de la concurenta: daca vroia masina concurentei o cumpara, dar el vrea masina mea. Asta imi da mie avantaj la negociere, nu clientului. Cu atat mai mult cu cat este un model nou, popular, de la un brand cu o reputatie minunata.
Plus de asta, planul de vanzari pe 2018 s-a incheiat, incepe 2019, planul de vanzari este departe rau, nu e presiune pe dealer. Complicat de obtinut reduceri mari la inceput de an. Edited by abac, 28 December 2018 - 07:49. |
#21
Posted 28 December 2018 - 08:23
Nu pierde nimic daca incearca. Isi da o sansa incercand sa obtina ceva pentru el. Niste e-mailuri nu costa si poate vedea efectul. De ce sa cumpere fara sa incerce sa obtina un pret mai bun?. Doar n-o sa negocieze dealerul in favoarea clientului.
|
#22
Posted 28 December 2018 - 08:28
MusafirulCreativ, on 27 decembrie 2018 - 20:56, said:
Plus garantia de 7 ani care acopera din cate stiu inclusiv subansamblele de la suspensie, spre deosebire de Hyundai care dau garantie 5 ani doar pentru motor si cutie. Diferența esențială între cele 2 garanții este că Hyundai dă 5 ani fără limită de km, iar Kia 7 ani cu limită de 150.000 km. Cine parcurge peste 30.000km pe an va fi clar mai avantajat la Hyundai. Cine parcurge sub 21.000 km pe an, la Kia, iar pentru ceilalți e bine oriunde, +/-1 an. |
#23
Posted 28 December 2018 - 09:59
abac, on 28 decembrie 2018 - 07:44, said:
Eu daca as fi sales la Kia nu as fi intimidat de tactici din astea. Exista un motiv pentru care unul vine la mine in showroom cu pret de la concurenta: daca vroia masina concurentei o cumpara, dar el vrea masina mea. Asta imi da mie avantaj la negociere, nu clientului. Cu atat mai mult cu cat este un model nou, popular, de la un brand cu o reputatie minunata. Plus de asta, planul de vanzari pe 2018 s-a incheiat, incepe 2019, planul de vanzari este departe rau, nu e presiune pe dealer. Complicat de obtinut reduceri mari la inceput de an. http://riscograma.ro...ta/Â Â Â Â Â Â https://www.promotor...48904Â Â precum si multe alte sfaturi ale celor priceputi in vanzari auto (doar sa ai timp si vointa sa cauti). Dealerii au plan de vanzari lunar nu numai anual fiindca trebuie sa-si ia salariile lunar nu anual si daca nu vand s-ar putea sa intre in insolventa si nu mai ajung la planul anual (cum s-a intamplat de altfel cu multi dealeri) iar brandul a fost luat/preluat de alti dealeri. |
#24
Posted 28 December 2018 - 11:01
Greu sa obtii discouturi substantiale la Ceed in aceasta perioada.
Si nu tine neaparat de planuri de vanzari & stuff ci de faptul ca noul Ceed abia a fost lansat. Discounturile incep sa apara dupa cel putin 6 luni de la lansarea modelului pe piata. In plus, din cate stiu eu, marja de negociere a dealerilor Kia este destul de restransa - depaaaarte de ce se poate obtine la Ford (ca sa dau un exemplu binecunoscut). La i30 ai obtinut un pret mai bun deoarece modelul are deja ceva vreme de cand este pe piata. Dintre cele doua, eu unul as merge mai degraba pe Ceed (arata mai bine si este mult mai bine finisat si cu materiale de calitate mai buna). Totusi - dupa cum au mai spus si alti colegi - m-as gandi de doua ori la motorizare. Din cate mi-a spus o cunostinta ce lucreza la un dealer KIA, cu toate sistemele de depoluare si filtrul de particule aferent, motorul de 1.4 NA este efectiv sugrumat iar masina este semnificativ mai lenta decat modelul precedent, cu acelasi motor. |
#25
Posted 28 December 2018 - 11:10
Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri, apreciez timpul alocat pentru a ma ajuta! Am dat si niste mail-uri ca sa nu mai bat drumul pana la anumite reprezentante. Acum astept raspunsul si revin.
|
#26
Posted 28 December 2018 - 11:31
Acum m-am uitat pe site-ul Kia.
La bugetul alocat, te incadrezi la un Ceed 1.0 T-GDI Star + ceva optionale de bun simt (vopsea, jante aliaj, scaune fata incalzite, climatronic cu sistem de dezaburire automata, oglinzi electrice incazite si pliabile, senzor de ploaie) sau la un 1.4 T-GDI Star fara optionale. De asemenea, la 17k Euro ar fi de luat in considerare si Mazda 3 - te incadrezi fara probleme nivel de echipare Challenge (care-i peste Star cu tote optiunile de mai sus la Ceed) cu motorul de 1.5 100 CP (G100) si cu ceva negocieri la G120 (2.0 l, 120 CP). Eu as merge fie pe Ceed Star 1.0 T-GDI cu ceva optiuni, fie pe Mazda 3 G120 Challenge ( sunt aproape sigur ca obtii o reducere de 400 Euro ca sa te incadrezi in buget). Hyundai-ul o fi el bine dotat, dar - pentru mine cel putin - avand in vedere motorul de 1.4 GSL cu ale sale 12,8 s pe 0-100 km/h, nu-i ceva ce sa ma convinga sa dau banii .... Si, din pacate, pe i30 nu-i disponibil 1.0 T-GDI iar 1.4 T-GDI este doar pe versiunea de top (Highway + cu DCT7) care sare catre 20k Euro. |
#27
Posted 28 December 2018 - 13:13
Nu vrei sa dai mai mult de 12-13k pe un 1.4 aspirat, indiferent de dotari sau plastice.
De diferenta de pret dintre ele as lua un motor mai puternic pe Hyundai si aia ar fi masina. marr, on 28 decembrie 2018 - 11:01, said:
Din cate mi-a spus o cunostinta ce lucreza la un dealer Kia, cu toate sistemele de depoluare si filtrul de particule aferent, motorul de 1.4 NA este efectiv sugrumat iar masina este semnificativ mai lenta decat modelul precedent, cu acelasi motor. 1.4 aspirat nu are injectie directa ca sa necesite filtru de particule. "Lentoarea", daca exista, poate fi cauzata doar de cutiile de viteze diferite si/sau diferenta de greutate daca e cazul. In plus, o evacuare sau o admisie restrictionate in orice fel la un motor aspirat se simt la turatii mari unde debitul gazelor sau aerului e mare, nu la turatii mici deci se reflecta mai mult in puterea maxima si mai putin in valoarea cuplului si puterii la turatii mici sau medii. Cum puterea maxima e aceeasi iarasi nu pusca. |
#28
Posted 28 December 2018 - 16:09
underb, on 28 decembrie 2018 - 13:13, said: Tocmai ce am spus mai devreme: NU poate ! i30 are motor T-GDI doar pe versiunea de top si doar cu cutie automata, si asta se duce pe la 20k Euro. Pare-se ca nu au pus pe i30 motorul turbo de 1.0 / 120 CP ci doar pe cel de 1.4 / 140 CP. underb, on 28 decembrie 2018 - 13:13, said:
.... 1.4 aspirat nu are injectie directa ca sa necesite filtru de particule. .... Esti sigur ? Faptul ca ”noul” 1.4 are aceeasi putere maxima cu ”vechiul” 1.4 nu inseamna ca au aceasi sistem de injectie. Nu sunt familiarizat cu modelele Kia ... Daca este intr-adevar un motor cu injectie multipunct, da, poate indeplini normele de poluare Euro 6d (temp) fara filtru de particule. De exemplu, la Subaru (ca pe astea le stiu mai bine), motorul 2.5 NA de pe Outback si cel de 2.0 NA de pe actualul Forester sunt certificate Euro 6d. Ambele sunt fara injectie directa si nu sunt tocmai noi. Motorul de 2.0 NA de pe noul XV, cu injectie directa, nu are (deocamdata) certificarea Euro 6d (temp). PS: Acum stau si ma gandesc - care-o fi smecheria sa mai pui motoare cu injectie directa cand avantajele fata de motoarele clasice, cu injectie multipunct/indirecta sunt minore, in schimb complicatiile si costurile suplimentare (in special cu sistemele de depoluare) sunt semnificative ??? PPS: Cu sau fara injectie directa, cu sau fara filtru de particule, la 12,8 s de la 0 la 100 km/h, clar ca masina aia cu motorul de 1.4 numai sprintena nu-i ! Edited by marr, 28 December 2018 - 16:13. |
|
#29
Posted 28 December 2018 - 16:39
Nu (mai) pune pune nimeni injectie directa pe motoarele mici aspirate. Costurile suplimentare sunt aceleasi ca la un motor mai mare dar diferentele fata de mpi sunt minore, fiind motor mic. La astia GSL este MPI iar GDI e... GDI.
Motorul e acceptabil in felul lui doar ca nu are rost sa dai nici macar 15k pe o masina cu un astfel de motor. Personal n-am nicio problema cu 1.4 aspirat. Il am pe fosta masina de oras care intre timp a devenit si masina pt extraurban si merg la fel ca si cu orice alta masina, putin mai repede decat traficul si cam atat. Oricum e mai rapid in extraurban decat orice masina de clasa mica cu motor de 1.2 aspirat, indiferent de putere si din astea sunt o gramada. Deci nu e nici pe departe cea mai inceata masina de pe strada. 0-100 nu prea conteaza in extraurban. Imtr-adevar, nu au alte motorizari. M-as orienta spre altceva, inclusiv Elantra. |
#30
Posted 28 December 2018 - 18:08
Din pacate Elantra nu mai e in productie, abia la anu' prin februarie e preconizat sa apara pt comenzi.
As putea sa mai adaug niste bani pentru a trece de pe 1.4 GSL pe 1.0 T-GDI. Am inteles ca e ceva mai ok cel de 1.0, e mai vioi. Multumesc mult tuturor! Toate raspunsurile voastre mi-au fost de un real ajutor, tinand cont ca nu sunt asa priceput ca multi dintre voi. Diferenta intre motorizari e cam de 1400 de euro...intre 1.4 gsl si 1.0 tgdi. Acum sa-mi spuneti voi daca merita investitia tinand cont ca mare parte din timp o folosesc in oras, iar de diferenta sa investesc in interiorul masinii. |
#31
Posted 28 December 2018 - 20:52
Vei obține consumuri mai mici cu 1.0 și nu te vei chinui așa de tare precum cu 1.4 în extraurban, unde probabil vei înjura că nu ai luat 1.0.
Re: am intrat pe site. Te încadrezi și la 1.4 tgdi. Am configurat un ceed cu ce am eu nevoie (stiu, nevoile sunt diferite, dar opționalele puse pe mașină eu zic că sunt cele necesare). Nu am pus vopsea metalizată, merge pusă și renunțat la altceva. Attached FilesEdited by corcodel10, 28 December 2018 - 21:04. |
#33
Posted 28 December 2018 - 23:07
Eu as astepta Rabla , cu 255 de euro am cumparat 1400 de euro, am mai negociat 2% reducere, a mai dat si producatorul reducerea standard si uite asa am scazut 3300 euro din pretul de lista. Asta ca am vrut benzina, daca vroiam diesel o luam din destocaj cu 3800 euro discount si fara rabla...
Dar na, cand te mananca rau si nu poti astepta..... Edited by M0sGerila, 28 December 2018 - 23:08. |
|
#34
Posted 28 December 2018 - 23:40
#35
Posted 29 December 2018 - 01:09
Cazul tau e putin particular.
La modul real in oras nu ai nevoie de un motor mai mare de 1.4 pe o compacta, AC manual, oglinzi si geamuri electrice si... cam atat. Restul sunt bani aruncati. Am descoperit chestia asta dupa ce m-am ales printr-o intamplare cu o a doua masina care nu avea nimic pe ea. Pana atunci sufeream de dotari si de putere. O prostie in oras daca toate astes sunt pe bani. Singurul lucru care ii lipseste ciumei de care zic sunt oglinzile electrice si incalzite. Si ghici ce. De vreo juma de an a devenit masina si de extraurban si n-am nicio jena cu ea. Ailalta are are niste probleme incompatibile cu drumurile lungi si viteza mare asa ca a retrogradat la novelul de masina doar de oras iar ciuma i-a luat locul. Ziceam mai sus ca nu merita sa dai banii aia pe o compacta de 1.4. Asta nu inseamna sa mai dai 1500 de euro pt 1.0 turbo ci sa iei o versiune mai ieftina cu 1.4 si sa nu-ti bati capul. Banii se fac greu si e pacat sa-i aruncam pe prostii. Daca avea un 1.6 cu 5-800€ mai scump mergea dar 1500€ pt 1.0 turbo pt oras nu merita. Edited by underb, 29 December 2018 - 01:06. |
#36
Posted 29 December 2018 - 02:34
underb, on 29 decembrie 2018 - 01:09, said:
Cazul tau e putin particular. La modul real in oras nu ai nevoie de un motor mai mare de 1.4 pe o compacta, AC manual, oglinzi si geamuri electrice si... cam atat. Restul sunt bani aruncati. Am descoperit chestia asta dupa ce m-am ales printr-o intamplare cu o a doua masina care nu avea nimic pe ea. Pana atunci sufeream de dotari si de putere. O prostie in oras daca toate astes sunt pe bani. Singurul lucru care ii lipseste ciumei de care zic sunt oglinzile electrice si incalzite. Si ghici ce. De vreo juma de an a devenit masina si de extraurban si n-am nicio jena cu ea. Ailalta are are niste probleme incompatibile cu drumurile lungi si viteza mare asa ca a retrogradat la novelul de masina doar de oras iar ciuma i-a luat locul. Ziceam mai sus ca nu merita sa dai banii aia pe o compacta de 1.4. Asta nu inseamna sa mai dai 1500 de euro pt 1.0 turbo ci sa iei o versiune mai ieftina cu 1.4 si sa nu-ti bati capul. Banii se fac greu si e pacat sa-i aruncam pe prostii. Daca avea un 1.6 cu 5-800€ mai scump mergea dar 1500€ pt 1.0 turbo pt oras nu merita. Multumesc tare mult pt raspuns! In mare parte o sa merg pe varianta 1.4 GSL, cu mai multe optiuni. Trec de pe o Skoda Octavia 2, 1.9 TDI 105cp, pe care am platit in jur de 20.000 de euro si am primit un interior f saracacios, sa nu mai zic de pretul piperat pt unele optiuni puse pe masina, gen pachet drumuri grele...Chiar imi doresc pentru interior ceva ce nu am avut pe Skoda. Stiu ca nu o sa mai fie aceeasi senzatie, stiu ca iau ceva mai slab, dar pana la urma pentru o utilizare normala eu cred ca e ok. Nu cred ca motorul asta e sub ceva de pe Logan...cu toate ca pe unele au pus si ei turbina. Din pacate facusem un calcul cu Remat-ul, nu mai sunt fonduri iar de masina am nevoie, nu pot astepta pana dau ei drumul, dupa sa mai stau inca 3 luni pana vine si masina. Daca se aproba in timpul in care astept masina, cu atat mai bine, economisesc niste bani. Multumesc mult tuturor! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users