Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Facultate mediocra

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
Webmaster92

Webmaster92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 11.08.2014
Salutare! Sunt student la o facultate cu profil agricol. Problema este ca aceasta facultate se incadreaza la categoria "asa nu",din urmatoarele motive:

-laboratoare amplasate spre iesirea din oras,intr-o zona nu tocmai sigura;
-dotari slabe si antice;
-lipsa termoficare,practic stam cu geaca pe noi si tot tremuram;
-orar facut aiurea din cauza profesorilor care lucreaza ziua si se gandesc sa tina ore noaptea tocmai in capatul orasului,unde nu facem nimic practic,ci doar teorie,adica materia este prezentata pe slide-uri si ei citesc de acolo aproape cuvant cu cuvant.Desi facultatea este libera la orele acelea,ei prefera sa sustina orele intr-o cladire inaccesibila,fara termoficare si fara conditii macar minime;
-implicare prea putina din partea indrumatorilor in lucrarea de licenta.Trebuie sa ii suni de n ori pana iti dau un amarat de raspuns sau de indrumare.