Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mazda 6 vs Ford Mondeo vs Opel Insignia
Last Updated: Jan 14 2019 09:27, Started by
Capotacatalin
, Dec 26 2018 14:57
·
0
#1
Posted 26 December 2018 - 14:57
Salutare. Anul viitor am de gand sa schimb mașina. Momentan dețin un Mondeo din 2009 TDCI 2 l diesel. Si am restrâns căutările la cele mentionate mai jos. Mazda 6 SkyActive 2.0 benzina, 165 cp. Opel Insignia 1.6 turbo 170 cp si Ford Mondeo 1.5 Ecoboost 160 cp. Toate automate, combi si dupa 2017. Ma axez doar pe benzina pentru că locuim in Germania si se cam impute treaba pe aici cu diesel-urile. Niste sfaturi sunt binevenite. Bugetul este de 18-19k de euro. Multumesc si Sărbători fericite
Edited by Capotacatalin, 26 December 2018 - 15:01. |
#3
Posted 26 December 2018 - 16:56
[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e4/2018_Mazda6_facelift_Front.jpg/1920px-2018_Mazda6_facelift_Front.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Mazda 6 este castigatoare... Edited by xmanyacs77, 26 December 2018 - 16:57. |
#4
Posted 28 December 2018 - 20:06
#5
Posted 28 December 2018 - 23:30
Darkage_, on 28 decembrie 2018 - 20:06, said: Pur subiectivism, toti 3 astia avem mazda. Basca io am avut si mondeo. Nu stiu colegii. Dar mondeo nu mi-as lua din banii mei nici sa mi-o dea cadou, nu cu 1000000% discount, cum fac cei de la Ford (departamentul marketing, prima usa pe dreapta) |
#6
Posted 29 December 2018 - 11:06
insignia dupa 2017 inseamna modelul nou si pe el nu exista 1.6 T de 170 ci doar de 200 cai. nu stiu nimic de Mondeo dar Insignia are multe dotari pe care nu le gasesti la Mazda 6( ex led matrix, conectivitate) plus performante mai bune. tot subiectiv sunt si eu ca am insignia
LE; luna trecuta cand i-am pus gumele de iarna baietii de la service au spus ca urmeaza "baiatul cu mazda" new-2019-opel-insignia-grand-sport-20t-awd-overview.jpg 315.83K 78 downloads Edited by csi1, 29 December 2018 - 11:28. |
#7
Posted 29 December 2018 - 11:45
Incearca un test drive cu cele 3 turisme pe la dealeri. Eu am sofat Mazda 6 si Mondeo, iar in Insignia doar m-am urcat. Ce pot spune, si cred ca nu doar eu, este faptul ca Mondeo se conduce orecum un Petrolier, adica zero feeling. De asemenea, are un interior anost iar, dupa cum si cat se plange lumea, mecanicii de la reprezentantele Ford sunt renumiti pentru nepriceperea lor (parca i-a adunat cineva pe toti mecanicii de felul asta la service-urile acestei marci).
Pe de alta parte, ma indoiesc ca Insignia este placerea pura de a conduce si, totodata, mama sau tatal (dupa caz) fiabilitatii. Totusi, este o masina cel putin placuta dpdv estetic. Mazda, desi nu sunt posesor, pot spune ca este interesanta dpdv estetic (chestiune subiectiva, desigur) atat la exterior, cat si la interior, bine finisata, cu motorizari clasice aspirate pe benzina, dar cu o cutie automata care ii reduce performantele, din nefericire. Concluzia mea este sa le testezi si apoi sa alegi si cu inima/sufletul, nu (doar) pe baza parerilor noastre, mai mult sau mai putin avizate. Spor! |
#8
Posted 29 December 2018 - 13:38
Eu am doar Ford-uri, dar dintre astea as merge pe Mazda 6.
Cu mentiunea ca Mondeo e mai practic decat 6. Spatiul la locurile din spate e mai mare la Mondeo, portbagajul e putin mai mare la Mondeo si formeaza o suprafata perfect plana cu scaunele rabatate. In plus, motorul de 1.5 Turbo de pe Mondeo sigur va fi mai "utilizabil" decat cel de pe Mazda datorita cuplului mai mare la turatii mai joase. 2.0-le e distractiv de condus, dar are nevoie sa fie turat. Deci mno, exista plusuri si minusuri pentru ambele. Eu as alege 6, ti-am zis. Imi place mai mult. Dar neaparat cu cutie manuala. |
#12
Posted 29 December 2018 - 17:08
atentie ca e vorba de varianta break unde mie mazda6 mi se pare foarte urata.
sincer la banii astia pe care ii dai (multi), faptul ca iei o masina (aproape) noua primul criteriu trebuie sa fie ce iti place tie mai mult. nu se pune problema de fiabilitate. la bugetul asta se pune problema de placerea ta. in care te simti mai bine, care iti este mai draga. cand vine unul si ia o masina de veche-vechiuta de 3000-5000euro normal ala se gandeste la fiabilitate, servisare, probleme generale etc. atat ptr ca ia o masina cu destui ani vechime cat si ptr ca cine are 3000-5000 ptr achizitie cu siguranta nu sta prea bine financiar. dar cand ai atatia bani ptr achizitie fa-ti damblaua si aia e. rau nu ai cum sa alegi. eu personal as lua mondeo/insignia si abia ultima Mazda. nu stiu ce este asa laudata mazda pe aici, am mai avut prieteni care au avut mazde si urmatoarea masina nu a mai fost mazda. in schimb oameni care sa treaca de la bmw/audi chiar VW la mazda f rar am auzit. |
#13
Posted 29 December 2018 - 20:10
#14
Posted 30 December 2018 - 18:28
vezi că în DE sunt impozitele foarte mici la motoarele pe benzină mari de peste 3L. impozitul la ceva de >3L benzină este cât la ceva plictictisitor diesel de 2L. reviziile și asigurările la fel.
așa că nu exclude și mașinile mai puternice și distractive. pentru a compara costurile: - asigurări https://www.check24....z-versicherung/ - detalii tehnicie, HSN/TSN http://www.carfacto.de/ - impozite https://www.rechner....steuer-rechner/ https://kfz-steuer.w...steuer-rechner/ ca fapt divers: BMW M5 din 2014 cu motor de 4395cmc - impozit de doar...362€ (cam pe-acolo plăteam eu la Honda civic 2.2L diesel) Edited by mannes, 30 December 2018 - 18:30. |
#15
Posted 30 December 2018 - 20:58
Eu as include si Passat-ul in lista. Dintre toate, el cred ca este cel mai rafinat si mai tehnologizat. Este pe locul 18 in topul vanzarilor in Europa pe anul acesta.
Pe locul doi as pune Insigna, modelul nou(2018). L-am testat si a fost una dintre putinele masini cu care mi-as fi dorit ca testul sa dureze mai mult, sa o mai conduc. Ai la dispozitie optiuni ca Head-Up display, Android Auto/ Carplay, scaune certificate ergonomic si cu masaj, faruri Led Matrix . Ca si minus: se auzea zgomot produs de roti mai mult decat mi-as fi dorit. Este pe locul 81 la vanzari pe anul acest Desi nu am condus, pe 3 as pune Mazda 6, dar sa fie un model cu multe optiuni. Atentie: Nu exista optiunea Android Auto/Carplay. Nu apare in top 100 vanzari pe anul acesta. Si pe 4, Mondeo. Am facut test drive cu el, nu m-a impresionat cu ceva anume. Exista multe optiuni moderne disponibile. La fel ca Mazda, nu apare in top 100. Ca si dotari, nu as lua un sedan din acesta fara Cruise Control Adaptiv, Lane Assist, asistent unghi mort, camera spate, senzori parcare fata-spate, scaune si volan incalzite, Android Auto/CarPlay, reglaje multiple la scaune, faruri Led/Xenon. Link top 100 vanzari 2018 in Europa: https://focus2move.c...t-selling-cars/ |
|
#17
Posted 31 December 2018 - 00:08
GabiA, on 30 decembrie 2018 - 20:58, said: Ca si dotari, nu as lua un sedan din acesta fara Cruise Control Adaptiv, Lane Assist, asistent unghi mort, camera spate, senzori parcare fata-spate, scaune si volan incalzite, Android Auto/CarPlay, reglaje multiple la scaune, faruri Led/Xenon. |
#18
Posted 31 December 2018 - 09:38
newcarman, on 30 decembrie 2018 - 21:40, said:
Daca Insignia e așa bun, de ce nu ne-am gândim la 508? deocamdata nu e nici o legatura intre cele 2 masini , probabil versiunile viitoare vor avea platforme si motorizari comune.acum pe insignia gasesti motorizari mai puternice(diesel 210 cai si benzina 260) , awd-ul la 508 e numai pe verisiunea hybrid , etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users