Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cei cu masini electrice la bloc...cum incarcati ?
Last Updated: Dec 30 2018 03:50, Started by
77777-7
, Dec 25 2018 03:36
·
0
#37
Posted 25 December 2018 - 15:32
logy, on 25 decembrie 2018 - 07:17, said:
Eu nu am vazut in viata mea o masina electrica, dar am vazut un articol despre un om, care si-a tras un prelungitor de la el de pe geamul blocului, pana la masina, iar vecinii l-au reclamat la politie, pentru ca pe acolo trec si copii si se pot curenta. mai erau pe vremuri cabluri de net trase asa. De curand, de cand au inceput sa devina mai ilegale, au fost abandonate si acum cad in capul oamenilor ranindu-i. Un caz a fost prins pe camera cu un copil lovit de un cablu din asta, parca si-a pierdut un ochi, sau era cat pe ce. Copilul ranit grav de un cablu desprins de pe stalp are oasele fetei sfaramate si dintii rupti. Incidentul putea fi evitat https://stirileprotv...ui-autobuz.html dorin_2k, on 25 decembrie 2018 - 08:33, said:
Daca as avea electrica, as pune o rola pe balcon si as derula in fiecare zi. truthwarrior, on 25 decembrie 2018 - 08:40, said:
am prieteni care detin masini electrice ..... unul chiar un suv marca BMW preventiv si-a tras circuit separat de putere pt incarcare cu sarma de cupru de 4mm direct de la bransamentul locuintei se incarca foarte repede max. 2-3ore si nu are absolut nici o problema legata de puterea instalatiei masina este extrem de puternica datorita motoarelor electrice net superioare celor cu ardere interna - o masina electrica nu se poate incarca de acasa in doar 2-3 ore, nici pe cablu de 4mm nici pe trifazic, dar tu spui ca nu e trifazic - BMW nu vrea are SUV uri electrice - poate poate sa fie ceva adevar daca vorbesti de o hibrida cu incarcare, care are insa o autonomie pe electric de doar vreo 30-40km |
#38
Posted 25 December 2018 - 15:36
unbrutus, on 25 decembrie 2018 - 15:32, said: dar pur si simplu nu e normal sa tragem cabluri pe geamul de la bloc... Lasa ca in schimb este foarte normal sa depasim toti limitele de viteza pe drumuri, sa depaseasca (infiorator de multi) linia continua, sa sara la bataie in trafic, sa claxonezi ca turbatul in trafic de parca esti singur pe planeta, etc. Nu-i normal nici sa radem de pe fata planetei padurile din parcurile nationale. Pur si simplu multe nu-s normale in tara asta si totusi nu se crizeaza nimeni. |
#39
Posted 25 December 2018 - 15:49
strongsss, on 25 decembrie 2018 - 11:26, said:
cabluri pozate frumos pe peretele exterior al blocului pana la parter unde avea o cutie metalica cu un lacat imens in care erau adapostite cablurile cand nu le folosea. in prima luna cand o lasa la incarcat, sunau vecinii la usa si ii spuneau ca a uitat cablurile in masina. apoi l-au reclamat la politia comunitara. apoi la enel, ca fura curent... cipri2bau, on 25 decembrie 2018 - 12:58, said:
Bateriile nu rezistă la temperaturile scăzute din unele părţi ale tării noastre. O să vedeţi chinuri şi probleme când vor sparge banii primăriile pe autobuze cu baterii contra comisioane neinteresându-i că tehnica asta e încă la un stadiu incipient. pe cand metrou si in alte localitati? In uk au metrou si in localitati mici cipri2bau, on 25 decembrie 2018 - 12:58, said:
Iar veciniii ăia cu reclamatul că omul incarcă maşina e un caz penibil cred. Intradevar ceva autorizaţii şi lucrare specializată ar trebui ca să nu fie cu improvizaţii. abac, on 25 decembrie 2018 - 15:36, said:
Pur si simplu multe nu-s normale in tara asta si totusi nu se crizeaza nimeni. Poate tu personal nu, dar nu generaliza. Sint oameni care lupta impotriva ilegalitatilor enumerate de tine, zilnic, prin tot felul de mijloace. Chiar nu stii asta? Deschide un topic pt fiecare din cele enumerate si iti dau o lista cu zeci de organizatii de oameni crizati |
#40
Posted 25 December 2018 - 16:11
Nu mai vorbiti prostii. Nu se poate trage curent la locul de parcare cu prelungitor pozat aerian sau pe fatada blocului ori pe jos. Sunt reglementari clare in sensul asta si sunt fix alea valabile pentru orice statie de incarcare.
|
#41
Posted 25 December 2018 - 17:10
unbrutus, on 25 decembrie 2018 - 15:49, said:
Sint oameni care lupta impotriva ilegalitatilor enumerate de tine, zilnic, prin tot felul de mijloace. Chiar nu stii asta? Deschide un topic pt fiecare din cele enumerate si iti dau o lista cu zeci de organizatii de oameni crizati Prea putini. In Ploiesti cand cu Rosia Montana din 250000 oameni veneau 10 oameni in piata, mereu aceiasi. |
#42
Posted 25 December 2018 - 17:13
#43
Posted 25 December 2018 - 17:21
Reactor2015, on 25 decembrie 2018 - 16:11, said:
Nu mai vorbiti prostii. Nu se poate trage curent la locul de parcare cu prelungitor pozat aerian sau pe fatada blocului ori pe jos. Sunt reglementari clare in sensul asta si sunt fix alea valabile pentru orice statie de incarcare. |
#44
Posted 25 December 2018 - 17:31
#45
Posted 25 December 2018 - 17:34
Modalitatea legală e să o încarci cu un generator electric pe motorină
|
#46
Posted 25 December 2018 - 18:10
Singurul avantaj al masinii electrice e că nu mai poluează in oras unde trăim noi, poluarea rămâne la mare distantă in termocentrale atomocentrale sau chiar nu este daca e hidrocenrtale
|
|
#47
Posted 25 December 2018 - 18:13
irulan_corrino, on 25 decembrie 2018 - 17:34, said:
Modalitatea legală e să o încarci cu un generator electric pe motorină cipri2bau, on 25 decembrie 2018 - 18:10, said:
Singurul avantaj al masinii electrice e că nu mai poluează in oras unde trăim noi, poluarea rămâne la mare distantă in termocentrale atomocentrale sau chiar nu este daca e hidrocenrtale Poluarea are atâtea forme încât chiar nu contează poluarea generată de mașini |
#48
Posted 25 December 2018 - 18:25
Da, sunt ironic, pt că mă cam deranjează agresivitatea promovării mașinilor electrice .
Nu s ceva nou sau revoluționar, au ajuns cât de cât fiabile ca utilizare mulțumită unor acumulatori mai performanți, dar cam atât. Nu rezolvă ipotetica problema a poluării, doar o mută. Manevra asta s ar putea defini și ca ascunsul gunoiului sub preș. Și electricele astea vin la pachet cu suficiente neajunsuri cât să ți cam piară cheful sa fii ecologist. Încărcatul la Kaufland sau cu prelungitorul pe geam sunt soluții neserioase. De ce nu niște prajini cu care sa agățăm direct firele de pe stâlpi atunci ? |
#49
Posted 25 December 2018 - 18:51
#50
Posted 25 December 2018 - 20:46
#51
Posted 26 December 2018 - 01:48
2 vile in aceeasi curte, 3 X 32 A eu si 3 X 63 A fratele. Dar tot nu ma incanta masinile electrice, eu sunt diesel forever, tractorist pe viata. E bine sa fii future proof totusi, am si priza trifazica.
Oricum, principala problema la bloc e si ca apartamentele nu au trifazic decat in cazuri de exceptie si la parter. Pana in 2000 am locuit la bloc si aveam un monofazic blestemat ce abia ducea 6 KW, ori nevoile mele erau de 10 KW, nu existau inca centralele pe gaz, termoficarea era 0, aveam totul electric exceptand aragazul. |
|
#52
Posted 26 December 2018 - 02:18
Ok...vad ca s-a postat ceva....doar 3 pagini
Totusi sunt unele chestii incorecte. 1) Masinile electrice nu trebuie sa coste mai mult decat apartamentul/casa...un Nissan Leaf electric incepe second pe la 10k. Si se vor ieftini cu timpul acumulatorii, marele impediment actual in constul de manufacturare al unei electrice. 2) Masinile electrice, diversele modele de la diversi producatori, se incarca la o multime de puteri, mare majoritate accepta de la priza de casa, apoi urcand in sus in Kw, mai putine accepta 8, 10, 20, 30, 50 kw. 3) Apoinu se pune problema furatului de curent fiinda unele masini, Tesla de ex cred, are chip in mufa si nu are pinii activi decat dupa ce e pusa la masina, deci nu tepoti nici curenta la pini decat daca esti cyborg si ai cip de autentificare in deget lol si poti sa imiti o Tesla cu degetele tale ) 4) Referitor la asta cu ''interzis de lege'' aveti careva si nr lege si punct/subpunct sau ordonanta de guvern sau locala pt a demonstra asta ? Deja precedentul s-a creat de nspe mii de ori cand toate firmele de telecomunicatii si-au tras fire pe blocuri, deja cant exista turnuri de gsm cu amperaj imens, desigur nu pe fatada dar si acoperisul e exteriorul blocului, deja instalatiile de aer conditionat au cabluri de alimentare expuse pe exteriorul blocului. Si in final proprietarii blocului decid ce sa faca cu si pe fatada blocului, nu primaria. 5) Referitor la poluare, ca e doar mutata, nu e si cazul atunci cand energia electrica e produsa in centrale solare eoliene, geotermale, hydro. 6) Electricele sunt viitorul, si sac sac tuturor fanilor tdi, VW au anuntat ca in viitorul apropiat vor renuntat complet, adica 100%, la motoarele cu combustie interna si vor face doar electrice. 7) Cum ziceti ca sunt asa rare apartamentele/casele cu trifazic cand blocul meu faurit de Ceasca, are trifazic la intrare in tablou ? Si cum am zis la punctul 2, nu e nevoie de multi kwh..im medie electricele consuma cam aprox 200 w per km, cum se poate vedea si din poza postata pe linkul pus de un post, si pe orice alte poza cu consum in brd la Tesla de ex..Tesla S ia cam 230-250 w per km dar e mai grea decat un Nissan Leaf.....oricum..pt cei care merg zilnic 10-20 km servici-mall-casa-etc-casa, aia 20 km,ori 250w per km) ii incarca la 220v in 5 ore peste noapte la doar 1 kw consum constant....adica un cuptor cu microunde, chiar si daca toti vecinii isi incarca 20 masini sau 50 de masini in acelasi timp...cred ca 1 kw de persoana nu e peste puterea retelei...ori e ? 8) Nu e o idee acceptabila sau o asteptare rezonabila ca toti ''sa merge a incarce la statii''..nu poti muta toate masinile din cartier la statii in alta parte...ce logica e asta ? Masinile , atuncicand vor fi in proportie de 70-80-90% electrice, vor fi normal parcate si incarcate fix unde se parcheaza si azi. Asta se leaga si de punctul 4 adica atunci cand majoritatea masinilor vor fi electrice, va fi cu totul normal si acceptabil sa ai incarcare la bloc. Acum...care-i problema cu un cablu care arata ca in poza de mai jos, si sistemul de incarcare e cu cip si nu merge decat cand detecteaza mufa masinii, criptata si cu serie, precum la unele modele, deci nu prezinta pericol de electrocutare sua furt, si toti vecinii accepta treaba? Si apropo, cand deja incep sa apara 2,3,etc vecini, sunt sigur ca acceptarea creste...acum suntem in stadiul reticentei precum era pe vremea imediat post 89 cand toti o ardeau cu ''dacia e sfanta, strainele is naspa''....practic luditi...probabil asa faceau misto si carutasii cand au aparut primele masini. [ https://i.pinimg.com/736x/e4/a4/3d/e4a43da3cce297cb8a12159df17c9b81--garage-air-compressor-air-compressor-plumbing.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oricum nu ajungem asa...[ https://i.pinimg.com/originals/ef/91/f4/ef91f4766aba75ed5362377e708af9ba.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ps: mai bagati poze actuale daca aveti masina electrica la bloc. Edited by 77777-7, 26 December 2018 - 02:28. |
#53
Posted 26 December 2018 - 04:29
Hmmm, păi să le luăm tot așa, pe puncte
1. Ba eu zic că se vor scumpi acumulatorii, crescând cererea. 2. Sigur că se încarcă, numai că îți crește barbă până se incarca acolo. 3. Vezi sa nu. Multe nu au și oricum apar cipuri contrafăcute. 4. Nu mă bag. 5. Dacă.... Și când ne uitam pe factura vedem că o mare parte e produsă în termocentralele. Și cică niste tute cu eoliene vor să iasă din afacere, că a fost pe profit doar cat a fost subvenționată. 6. Poate e, poate nu e, au mai fost tentative și s au fasait. Momentan sunt o chestie de nișă, nepractica. Nu fii caraghios, dacă nu mai produce VW vor fi destui care vor prelua know-how ul și vor produce ei. 7. Vezi, decât să faci sâc sâc la adresa ălora cu tdi mai bine refăceai calculele de consum . Zici tu că n are nimic dacă 20 de ecologiști baga toți odată mașinile la încărcat pe la 8 seara si toate vor câte 16 A la 230 V ? Mare grijă, sa nu va încălziți de la firele din pereți in loc de RADET . Serios vorbind cam este peste puterea rețelei. 8. Da, domnule, și trebuie refăcută rețeaua pt asta. Articolele astea le ai citit ? http://evgo.ro/incar...sina-electrica/ http://0-100.hotnews...erul-autonomia/ Sunt ok electricele însă nu s chiar comod de folosit iar cine vrea una ar trebui să știe bun ne la ce se poate aștepta. |
#54
Posted 26 December 2018 - 09:54
77777-7, on 26 decembrie 2018 - 02:18, said:
7) Cum ziceti ca sunt asa rare apartamentele/casele cu trifazic cand blocul meu faurit de Ceasca, are trifazic la intrare in tablou ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users