Toyota cheama in service masini vechi de 16 ani
#19
Posted 24 December 2018 - 16:58
dan210, on 24 decembrie 2018 - 16:17, said: maestre, relax, du-te la un masaj, esti prea incordat, reciteste ce-ai scris, formularea nu prea are nici o noima anyway, este meritul alora care curata mizeria, sau vrei sa spui ca-i meritul alora care-au dat cu mucii-n fasole si au falimentat? Merci de sfat și scuze că am îndrăznit să poluez frumosul topic. Crezusem, în încordarea mea, că nu știi despre ce e vorba. Bravo Toyota! (Fără BMW, Honda, VW etc, că nu contează. A: și fără ,,Huo Takata!") E bine acum? Stai doar să pun și eu un meme și plec: Face-You-Make-Robert-Downey-Jr.jpg 16.8K 3 downloads Edited by Sabinatu, 24 December 2018 - 16:59. |
#20
Posted 24 December 2018 - 17:10
JurasikMan, on 24 decembrie 2018 - 16:41, said:
Totusi , sa rechemi masini de 16 ani mi se pare tras de par . Acestea sunt masini care dupa normele Europene ar trebui casate . Daca timp de 16 ani nu au avut probleme , este total aiurea sa te gandesti ca acum ar fi momentul sa le rechemi in servis. Vorbim despre masini cu norme de poluare depasite , cu uzura mare atat fizica cat si morala , la care orice am zice nu se justifica o astfel de masura. Dar , insist pe ideea aceasta , ca lovitura de imagine este desteapta . ca-i aiurea, ca nu-i, uite ca fac treaba asta si o fac fara tam tam, vizavi de ideia ta cu lovitura de imagine cred ca lovitura de imagine ar fi sa nu cheme si sa se mai intample vreun caz ca si cel semnalat anterior, respectiv sa moara cineva din cauza nenorocitului de airbag Sabinatu, on 24 decembrie 2018 - 16:58, said: acuma nu tre s-o iei asa in piept si tu! bravo la toti producatorii care cheama masinile inapoi in cazuri de probleme acuma na, cer scuze ca nu am facut o documentare temeinica inainte de a deschide topicul sa vad ce si cum, mea culpa totusi continui iritat, trebuie s-o iei mai usor, poti sa faci ulcer si-i pacat Edited by dan210, 24 December 2018 - 17:13. |
#21
Posted 24 December 2018 - 17:31
dan210, on 24 decembrie 2018 - 16:44, said:
pretene, ma jignesti, ma faci mincinos ! de asemenea eu am facut referire la un caz pe care-l cunosc, nu pot generaliza, mata generalizezi, dar faci referire tot la un caz nu generalizez de la un caz, chiar daca am povestit doar un caz, stiu de multe de la prieteni cunoscuti etc de asemenea, daca te uiti pe gumtree la masini vezi unele la care proprietarii mentioneaza mot fail due to corosion si apoi, mai e si mass media care a anuntat regulli mai stricte acum ceva ani masina ta arata ok, destul de putine advisories. Pt cei care nu stiu, datele de la ITP sint publice in UK, cu tot cu toate defectele gasite de-a lungul timpului, kilometraj etc, si desigur, si datele referitoare la recall-uri. Atasez un exemplu. Oare cum o arata piata auto din Ro daca am avea o astfel de baza de date si noi, publica? JurasikMan, on 24 decembrie 2018 - 16:41, said:
totusi , sa rechemi masini de 16 ani mi se pare tras de par . Acestea sunt masini care dupa normele Europene ar trebui casate . Cum sa nu mai fie rechemate masinile? Si peste 100 de ani, daca mai e macar una pe strazi, se recheama, e o chestie ce tine de siguranta, in cazul asta, de viata oamenilor, si colegii au postat mai sus explicatii cu ce s-a intamplat cu acele airbaguri si cum au omorat oameni E o procedura, si trebuie urmata, nu exista aici limite de vechime visate de unu sau altul JurasikMan, on 24 decembrie 2018 - 16:41, said:
La fel , la Corola , daca te sprijineai cu fundul de aripa , ramanea urma fundului . La Skode sau Audi nu am patit asa ceva . Tabla de Toyota este la fel de proasta ca cea de Opel ( in opinia mea ...poate fi o opinie subiectiva ) . Legat de motoare , au avut destule probleme , in special la motoarele mari . Cele de 3 litri diesel au fost de vreo 3 ori rechemate pentru diverse . Interiorul e nasol . Nu mi-a placut niciodata la Toyote . Land Cruiserul 2018 are 80 % plastic ieftin prin interior , la o masina care pleaca de pe la 60.000 euro cheala . Attached Files |
#22
Posted 24 December 2018 - 17:34
JurasikMan, on 24 decembrie 2018 - 14:18, said:
Smecheri ! Toyotele de acum 16 ani sunt varza la tabla. Cele mai multe nu mai circula . Aberezi. Mai sunt 60.000 de masini Toyota cu prima inmatriculare in 2002 in circulatie in UK acum. https://www.gov.uk/g...-vehicles-veh01 https://assets.publi...021/veh0124.ods |
#23
Posted 24 December 2018 - 17:50
dan210, on 24 decembrie 2018 - 17:10, said:
totusi continui iritat, trebuie s-o iei mai usor, poti sa faci ulcer si-i pacat Nu cobi acum, de Crăciun, când stomacul are treabă! Hai mai bine să ciocnim un pahar zcyxp.jpg 244.99K 11 downloads ...și cu cei de la Takata Takata Cheers.jpg 48.75K 11 downloads Edited by Sabinatu, 24 December 2018 - 17:50. |
#25
Posted 24 December 2018 - 19:10
alexpet, on 24 decembrie 2018 - 18:54, said:
a fost call la masinile Toyota pt aribaguri acum vreo doi ani, da in Romania, am fost eu cu un yaris de 10 ani...deci se mai intampla in Romania si inaintea uk aici nu conteaza unde a fost prima chemata, ca nu-i concurs, conteaza ca producatorii cheama masinile sa le dreaga pentru un defect de fabricatie, ca oricum platim destul pentru ele |
#26
Posted 24 December 2018 - 23:58
#27
Posted 25 December 2018 - 09:09
Pe mine cu Avensis ul m au chemat acum vreo 4-5 ani sa imi schimbe airbag ul pasager.
La modelul T25 au avut 3 ani garantie, la faruri au prelungit o la 5 ani pt ca au depistat o problema de proiectare si se abureau. Tot la T25 cu motorizarea pe benzina 1.8 VVT-i fabricate din 2003 pana in 2005 au avut o problema cu consumul de ulei. Pana in anul 2012 cei care veneau si reclamau aceasta problema li se efectua reparatia pe garantie. Cam asta inseamna Toyota, cu bune si rele! |
#29
Posted 25 December 2018 - 11:36
Sunt putine pt ca abia abia atunci au inceput sa intre pe piata noastra. Asta vorbind de Romania.
Afara nu stiu. |
#30
Posted 25 December 2018 - 12:39
dan210, on 24 decembrie 2018 - 19:10, said:
ba baiatule ba, eu am scris dezinteresat ba, nu fac concurs, nu vreau sa demonstrez nimic, n-am vrut sa incomodez, da veniti unii cu ba a mea-i mai mare, ca taie omului toata pofta de-a mai scrie ceva aici nu conteaza unde a fost prima chemata, ca nu-i concurs, conteaza ca producatorii cheama masinile sa le dreaga pentru un defect de fabricatie, ca oricum platim destul pentru ele dan210, on 24 decembrie 2018 - 14:01, said:
Cu toate ca nu se-ntampla in Ro, am ramas placut surprins cand am vazut ca Toyota UK cheama in service pentru o problema la airbagul partea pasagerului masini destul de vechi, in cazul asta de 16 ani. Bravo Toyota, din cand in cand mai vedem si lucruri bune din partea producatorilor. Edited by alexpet, 25 December 2018 - 12:53. |
#31
Posted 25 December 2018 - 12:45
#32
Posted 25 December 2018 - 14:00
Daaaa maaa, ca pentru samsari banii au culoare sau miros... Li se rupe lor ca vand japoneze, chineze sau germaneze, bani sa iasa.
Pur si simplu masinile japoneze dupa un anumit numar de ani sau kilometri clacheaza. Insasi filozofia lor proiectare si fabricatie a fost gandita asa si trebuie sa recunoastem ca aia 8-12 ani cat a fost gandita sa tina, merge super ok. Am vazut Audi, Ford, Skoda, VW, BMW sau Mercedes cu aproape un milion de km in bord. Insa, nicio japoneza. Sunt gandite sa tina cca 300.000km. |
#33
Posted 25 December 2018 - 14:12
Mi ai adus aminte cand cautam masina inainte sa mi iau Avensis ul. In showroom la VW mi a zis un domn, potential client:” bune japonezele, dar dupa 100.000 de km le cade motorul”.
Am dat Avensis ul in vara cu 240.000 km si functiona impecabil. Pe forumul monomarca era un tip,ziarist, ajunsese cu el pe la aprox. 350.000 km. Pe forum Honda este un tip cu un Accord din 2003 cu 435.000 la bord. |
|
#34
Posted 25 December 2018 - 14:22
Civicul meu are deja 327.000km.
Nu știam că am bătut un record. |
#35
Posted 25 December 2018 - 16:17
Credeti-ma baieti, 90% din masinile nemtesti aduse de prin Germania sau tari de genul au rulaje cu mult peste km astia pe care ii spuneti voi la japonezele astea.
In general peste 400.000 si dati inapoi pe bord pe la 140000. Afara conteaza mai mult rulajul decat anul de fabricatie. Voi vorbiti aici de cateva exemple si eu vorbesc de zeci de mii de masini de genul asta pe an. Uitati-va cate din ele sunt japoneze... probabil nici 5%. Si chiar si-afara, cu exceptia irlandei si angliei unde japonezele isi pastreaza cat de cat valoarea, in rest, mai bine o tii decat s-o vinzi. Si acum, depinde si despre ce japoneze vorbim ca una e japoneza fabricata in... Europa, alta e cea Made in Japan. |
#36
Posted 25 December 2018 - 20:17
JurasikMan, on 24 decembrie 2018 - 14:18, said:
Smecheri ! Toyotele de acum 16 ani sunt varza la tabla. Cele mai multe nu mai circula . Asa ca s-au gandit ...ia sa dam o lovitura de imagine ! Or fi avand piesele pe stocuri ( ca Toyotele se strica greu ) si au zis , hai sa ne facem cea mai tare reclama de pe pamant ( din industria auto ) ca si asa mai mult de cateva zeci ...sute sau miii ( la nivelul UK ) , nu mai sunt intr-o singura bucata ca sa le repare cineva . Da , o lovitura de imagine reusita . Este cum ar zice Dacia acum , "bah , tot mi-au ramas niste esapamente , niste tobe finale" si ar da un anunt : "toti posesorii de Solenza ( ca mai sunt vreo doua in Romania care nu s-au dezintegrat de rugina ) sa vina ca le schimbam noi tobele finale gratis , ca ne-am gandit ca dupa 20 de ani de functionare s-or fi mancat ". Toyota sa cheme inapoi sutele de mii de masini cu airbaguri cu probleme ....nu sa invie cai morti de 100 de ani . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users