Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Viitoarea autostradă Târgu Neamț – Iași - 6,3 euro / autoturism
#37
Posted 25 December 2018 - 10:02
Nu mai tot dati exemplul Germaniei ca noi nu suntem ca ei stapanii Europei sa luam de la toti si sa ne dezvoltam. In majoritatea tarilor mersul pe autostrada se plateste. Cand am mers prin sudul Frantei sprei granita cu Italia am decartat scurt peste 25 Euro de nu mi-a venit sa cred. E drept ca n-am mers doar 100 km dar 6 Euro pare proportional.
Problema este ca prin Franta 25 Euro nu e o suma asa mare raportata la veniturile medii desii ei tot se revolta si asa. Noi insa ne descurcam fara sa ne revoltam ! |
#38
Posted 25 December 2018 - 10:16
#39
Posted 25 December 2018 - 11:15
Ford4, on 25 decembrie 2018 - 10:02, said:
Nu mai tot dati exemplul Germaniei ca noi nu suntem ca ei stapanii Europei sa luam de la toti si sa ne dezvoltam. In majoritatea tarilor mersul pe autostrada se plateste. Cand am mers prin sudul Frantei sprei granita cu Italia am decartat scurt peste 25 Euro de nu mi-a venit sa cred. E drept ca n-am mers doar 100 km dar 6 Euro pare proportional. Problema este ca prin Franta 25 Euro nu e o suma asa mare raportata la veniturile medii desii ei tot se revolta si asa. Noi insa ne descurcam fara sa ne revoltam ! |
#40
Posted 25 December 2018 - 13:13
paultt, on 24 decembrie 2018 - 17:24, said: Cred ca glumesti... Niciunde nu se taxeaza dublu. Ori vigneta pentru toata reteaua(incluzand autostrazile), ori taxa pe autostrazi sub forma de vigneta sau plata pe km/sectiune (caz in care reteaua de drumuri nationale e utilizata fara taxe). Pe bune, s-a discutat de n ori subiectul asta. |
#41
Posted 25 December 2018 - 19:46
In primul rand Germania e nasoala, diesel si VW. Dar cum va ajuta la ceva, cum o dati de exemplu. Ipocrizie.
In al doilea rand e foarte bine sa se achite taxa de autostrada, asa cum e in europa. Cand bateti europa cu masina, nu va mai plangeti de nici o taxa si platiti zeci de euro in total. Acuma in Romania, gata va si dati de ceasul mortii. Eu sunt pt.taxa de autostrada, mai ales ca nu trebuie sa te tragi cu masina pe ea si sa poti da ture. Pe ea mergi cu treaba. |
#42
Posted 25 December 2018 - 20:45
QAZ1234, on 25 decembrie 2018 - 13:13, said:
Ai trecut vreodată pe la fetești?... Evident... Legatura fiind? Este un cu totul alt tip de taxa. Torquemada-666, on 25 decembrie 2018 - 19:46, said:
In primul rand Germania e nasoala, diesel si VW. Dar cum va ajuta la ceva, cum o dati de exemplu. Ipocrizie. In al doilea rand e foarte bine sa se achite taxa de autostrada, asa cum e in europa. Cand bateti europa cu masina, nu va mai plangeti de nici o taxa si platiti zeci de euro in total. Acuma in Romania, gata va si dati de ceasul mortii. Eu sunt pt.taxa de autostrada, mai ales ca nu trebuie sa te tragi cu masina pe ea si sa poti da ture. Pe ea mergi cu treaba. Enumera, te rog, tarile din Europa unde platesti taxa de autostrada + alte taxe pentru restul retelei de drumuri nationale. Nu e nici una... Edited by paultt, 25 December 2018 - 20:49. |
#43
Posted 25 December 2018 - 22:34
unbrutus, on 25 decembrie 2018 - 00:13, said:
as prefera sa invatam de la retardatii de nemti Neamț retardat aici. Uite cum arată impozitele pe venit în 2018. Prima sumă e pentru persoanele singure, a doua pentru cupluri căsătorite.
Atât eu cât și soția suntem încadrați la 45%, ceea ce înseamnă că plătim statului 47,475% din venituri. Aproape jumătate din timp muncim pentru republica federală, implicit ne interesează foarte mult cum se administrează banii. Ipotetic, dacă se trezește careva să spună că nu sunt bani pentru reparația străzii pe care stau, îi cer să scrie asta pe o foaie și să o semneze. Urmează să redactez scrisori către toți vecinii, în care le povestesc la modul obiectiv ce glumă am auzit de la autoritatea competentă. Anexez musai copie după răspunsul oficial, că de-aia l-am cerut în scris. În momentul în care lumea află că "nu sunt bani", încep să fileze lămpi. Nimănui nu-i place să muncească pentru niște incompetenți și/sau hoți. Problema României constă în educația precară și miserupismul majorității. Dacă încerci să mobilizezi vecinii pentru a rezolva ceva, de multe ori acolo se oprește toată șmecheria. Unora li se rupe de scrisoarea ta pentru că au de râgâit bere la PET, unii muncesc la negru și râd de tine că plătești taxe, unii sunt analfabeți funcționali, deci n-au cum să exprime o opinie sau să cerceteze niște implicații. În final, există cei care se agită pe Facebook, târfesc puțină atenție, bagă un hashtag cu rezist sau m...e PSD și au impresia că au ajutat. Că tot a venit vorba, a trimis cineva e-mail la CNSP să semnaleze tonele de greșeli din document? Edited by A10Warthog, 25 December 2018 - 22:44. |
#44
Posted 25 December 2018 - 23:00
paultt, on 25 decembrie 2018 - 20:45, said: Evident... Legatura fiind? Este un cu totul alt tip de taxa. Enumera, te rog, tarile din Europa unde platesti taxa de autostrada + alte taxe pentru restul retelei de drumuri nationale. Nu e nici una... Nu stii. In Italia ai telepas, Franta, Spania, Portugalia ... etc.taxa care e mult mai mare in total, decat un 120 lei vinieta la noi. Acolo nu ai vinieta pt toate drumurile, dar la cat costa autostrazile, nu se compara. Dar in strainatate, romanii de ce nu se scandalixeaza cand platesc, ca acum la noi? Edited by Torquemada-666, 25 December 2018 - 23:02. |
#45
Posted 25 December 2018 - 23:10
În Italia, pentru câteva drumuri pe autostradă, am decartat 70 de euro, pentru Bergamo - Milano-Brescia, Brescia - Venezia și retur, Brescia - Torino și retur, Brescia - Bergamo. Într-adevăr, costa mult, dar sunt impunătoare și îți faci treaba pe ele. Am vrut sa merg pe DN, dar în ziua aceea a nins și am abandonat ideea ca era drumul înzăpezit.
|
#46
Posted 25 December 2018 - 23:20
Torquemada-666, on 25 decembrie 2018 - 19:46, said:
In primul rand Germania e nasoala, diesel si VW. Dar cum va ajuta la ceva, cum o dati de exemplu. Ipocrizie. In al doilea rand e foarte bine sa se achite taxa de autostrada, asa cum e in europa. Cand bateti europa cu masina, nu va mai plangeti de nici o taxa si platiti zeci de euro in total. Acuma in Romania, gata va si dati de ceasul mortii. Eu sunt pt.taxa de autostrada, mai ales ca nu trebuie sa te tragi cu masina pe ea si sa poti da ture. Pe ea mergi cu treaba. E la modă să vorbești prostii fără acordul partidului, sau cum vine asta? Ungaria, Austria, Germania. Nici o taxă de masochist, doar vigneta. |
|
#47
Posted 25 December 2018 - 23:36
Torquemada-666, on 25 decembrie 2018 - 23:00, said:
Nu stii. In Italia ai telepas, Franta, Spania, Portugalia ... etc.taxa care e mult mai mare in total, decat un 120 lei vinieta la noi. Acolo nu ai vinieta pt toate drumurile, dar la cat costa autostrazile, nu se compara. Dar in strainatate, romanii de ce nu se scandalixeaza cand platesc, ca acum la noi? Edited by ericmario, 25 December 2018 - 23:43. |
#48
Posted 26 December 2018 - 00:14
Torquemada-666, on 25 decembrie 2018 - 23:00, said:
Nu stii. In Italia ai telepas, Franta, Spania, Portugalia ... etc.taxa care e mult mai mare in total, decat un 120 lei vinieta la noi. Acolo nu ai vinieta pt toate drumurile, dar la cat costa autostrazile, nu se compara. Dar in strainatate, romanii de ce nu se scandalixeaza cand platesc, ca acum la noi? "Enumera, te rog, tarile din Europa unde platesti taxa de autostrada + alte taxe pentru restul retelei de drumuri nationale. Nu e nici una..." unde platesti autostrada plus vigneta plus poduri plus taxa in carburant Edited by remvirg, 26 December 2018 - 00:15. |
#49
Posted 26 December 2018 - 00:29
Poate dupa ce baga taxa de autostrada or sa scoata rovinieta si taxa pe carburant !
|
#50
Posted 26 December 2018 - 00:40
remvirg, on 26 decembrie 2018 - 00:14, said: omul intreba: "Enumera, te rog, tarile din Europa unde platesti taxa de autostrada + alte taxe pentru restul retelei de drumuri nationale. Nu e nici una..." unde platesti autostrada plus vigneta plus poduri plus taxa in carburant Omul a intrebat in acel mod, pentru a deturna subiectul. Freci autostrazile platesti. Asa la liber, cand va fi gata daca nu se taxeaza, va fi blocata de toti care vor năvăli pe ea. Si la noi sunt destui care plimbă aerul, freacă masina, dau ture, se trag cu zvoltă pe strada and.co. |
#51
Posted 26 December 2018 - 07:06
Poi autostrazile se construiesc pentru circulatie, nu pentru expozitie.
Taxarea cu vigneta e cea mai rezonabila, asta pe langa faptul ca nu mai trebuie sa construiesti statii de taxare si sa mai pierzi timp. |
|
#52
Posted 26 December 2018 - 09:58
A10Warthog, on 24 decembrie 2018 - 17:36, said:
Bun, înainte să spun că e prea scump am nevoie de niște informații. M-am apucat să citesc studiul de fundamentare. Cred că o să am nevoie de pastiluțe, dar promit că-l termin. Mă interesează următoarele: - De unde au venit cifrele respective? Breakdown și instrumentele de estimare folosite. - Criteriile de selecție pentru partenerul privat. - Cum facem să vedem dacă partenerul privat e capabil să livreze? În afaceri se poate întâmpla să ajungi de la plus două miliarde la minus două miliarde destul de repede. Ce se întâmplă dacă partenerul privat ne lasă cu 15 km făcuți și o dă de gard? - Cum ne asigurăm că banii investiți de către partenerul privat există și nu provin din vândut droguri? Facem un audit înainte de a încheia licitația? Dacă, da, cine îl face? Mă interesează foarte mult, aș fi fericit să La prima vedere, nu pot să ignor lipsa cuprinsului, "deasemenea", "vis-a-vis", "intarzaierile", "neiindexat" și alte elemente care trădează faptul că cei care au lucrat la document sunt niște semidocți. Vreți să le scriem celor de la CNSP un e-mail în care să le zicem că limba română are diacritice? N-ar strica să le semnalăm și faptul că angajații care s-au ocupat de redactare probabil au trecut în CV "competenție office" la mișto. Stai si te intrebi, dintr-un astfel de parteneriat daca privatul asigura finantarea si executia, ce mama naibii asigura partenerul public? Obtinerea autorizatiilor care oricum era treaba statului? Pai atunci nu are decat sa faca privatul o autostrada privata pe care sa ceara orice taxa vrea, statul sa autorizeze si verifice calitatea executiei (cum tot a facut-o pana acum ). La o prima vedere, in articolul g4media: Quote
Costurile proiectului vor fi suportate de către partenerul privat și vor consta în principal din următoarele: – costurile aferente lucrărilor de construcție (studiu de fezabilitate, proiectare, organizarea proiectului, management de proiect, studii de teren și lucrările efective); – costuri aferente activității de operare și întreținere, ce acoperă costurile de exploatare, întreținere curentă, periodică și majoră, întreținerea echipamentului de taxare, spații de servicii și parcare, centrele de întreținere; – costurile finanțării pe întreaga durată a proiectului, constând în costurile împrumuturilor acordate pe termen lung, costurile contribuției de capital propriu ale acţionarilor, comisioane bancare, costurile de hedging în ceea ce privește rata dobânzii etc. Quote
Se au în vedere, la nivelul parteneriatului public - privat, și următoarele aspecte: - partenerul public poate să contribuie, conform prevederilor OUG nr. 39/2018 privind parteneriatul public – privat cu maximum 25% din valoarea totală a investiţiei; - o plată anuală de disponibilitate pe perioada de operare de maximum 61 mil euro (fără TVA). Aceasta autostrada la implementare necesita o plata de disponibilitate pentru a putea fi fezabila prin PPP; Caracterul eminamente politic al rahatului de studiu rezulta din urmatorul citat (pag 127): Quote
Deasemnea precizam faptul ca infiintarea Fondului suveran de investiții indica in clar o strategie déjà adoptata, respectiv o implementarea urgenta a investitiilor prioritare mult intarziate printr-un sistem de finantare tip PPP, in paralel cu finantarile pe fonduri europene nerambursabile limitate de bugetul alocat (si déjà supracontractat) si Bugetul de Stat deja programat (nu include Autostrada Tg Neamt – Iasi), astfel incat intarzaierile sa fie recuperate. Acest aspect este asumat politic. Este important deasemnea de precizat ca aceste intarzaieri la implementare au avut ca si efecte inclusiv implementarea de investitii / autostrazi doar in anumite regiuni / provincii istorice, cu aceasta ocazie aparand probleme de dezvoltare/accesibilitate neechilibrata la nivel regional si aspecte sociale negative importante. Tot in acest sens, si tot aici, aducem in discutie costul de oportunitate, cost care nu poate fi foarte exact determinat dar care cu siguranta exista. Pentru obiectivele prioritare implementarea este oportuna in cel mai scurt timp pentru ca produce efecte mult pozitive. P.S. Rog nu va bucurati ca vor avea moldovenii o taxa de vot de 6 euro, e absurda presupunerea, va exista daca se face megalomania o taxa pentru toti cotribuabilii iar dupa incheierea tunului ar putea sa faca drumul fara taxe, obiectivul lor privat fiind atins. De asemenea comparatia cu orice alta tara civilizata in privinta taxarii nu are nici un sens cat timp la noi exista alte criterii la realizarea autostrazilor. Edited by Hansolo, 26 December 2018 - 10:02. |
#53
Posted 26 December 2018 - 11:53
România nu-și permite să taxeze doar prin rovinietă. Costul de construcție al unei autostrăzi este triplu la noi față de alte țări !
|
#54
Posted 26 December 2018 - 11:57
Torquemada-666, on 26 decembrie 2018 - 00:40, said:
Omul a intrebat in acel mod, pentru a deturna subiectul. Freci autostrazile platesti. Asa la liber, cand va fi gata daca nu se taxeaza, va fi blocata de toti care vor năvăli pe ea. Si la noi sunt destui care plimbă aerul, freacă masina, dau ture, se trag cu zvoltă pe strada and.co. Am mai întrebat, până la urmă pentru ce mai construiesc autostrada asta, că văd că moldoveanul din tine nu e prea bucuros. Te deranjează cu ceva să aveți și voi acces mai rapid către Europa? Sau ai prefera mama Rusie? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users