Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme decodor cablu HD
Last Updated: Jan 25 2019 11:38, Started by
dannyel86
, Dec 21 2018 21:12
·
0
#1
Posted 21 December 2018 - 21:12
Salutare!
Mi-am cumparat de curand, de pe site-urile cu anunturi, un decodor Synaps 3000 CHD, pentru a receptiona, pe televizoarele CRT, posturile digitale din grila furnizorului de televiziune. Mi-a functionat pret de 2 saptamani, dupa care a aparut o problema majora. Meniul si tot ce inseamna interfata decodorului au disparut, cu efecte si asupra subtitrarii in cazul catorva posturi tv (cum ar fi Discovery). Apas butonul menu, se deschide o pagina, dar scrisul cu setarile nu mai sunt vizibile si nu mai pot fi modificate. Am vrut sa-i dau resetare din fabrica, dar neavand acces la menu ma gasesc in situatia de a cauta solutii alternative. Numarul postului tv nu mai apare in colt, nici simbolul volumului in partea de jos, nimic ce tine de afisajul electronic. Canalele tv se pot viziona, dar are cineva vreo idee care ar fi cauza acestei erori si daca poate fi remediata in vreun fel? Poate un update de firmware sa rezolve aceasta problema? Multumesc! |
#2
Posted 21 December 2018 - 21:26
#3
Posted 21 December 2018 - 22:41
Nu cumva ai setat gradul de transparent la meniu la 100%?
Cauta procedura de reset din butoane. |
#4
Posted 22 December 2018 - 10:59
Faci reset orbeste, dupa manual, pagina 25: https://www.next-gen...PS CHD 3000.pdf
Apelezi la garantie. Dar 99% nu ai, nu ?! Sau faci update, tot orbeste: https://www.rdi-boar...-3000-pvr-ready |
#5
Posted 22 December 2018 - 11:52
dorin_2k, on 21 decembrie 2018 - 22:41, said:
Nu cumva ai setat gradul de transparent la meniu la 100%? Cauta procedura de reset din butoane. Am cautat pe Google persoane care au avut aceeasi problema cu aparatul, dar fara rezultat. buyonevideo, on 22 decembrie 2018 - 10:59, said:
Faci reset orbeste, dupa manual, pagina 25: https://www.next-gen...PS CHD 3000.pdf Apelezi la garantie. Dar 99% nu ai, nu ?! Sau faci update, tot orbeste: https://www.rdi-boar...-3000-pvr-ready Ar fi o solutie sa incerc si orbeste un update sau o resetare, dar m-am gandit sa-i fac update-ul prin pc. Imi trebuie un cablu RS232, sa le pot conecta intre ele. Ma mir ca s-a defectat intr-un mod atat de bizar, intr-o dimineata cand doar l-am pornit. Si doar e un decodor, nu un telefon pe care stai toata ziua sa-l butonezi. |
#6
Posted 22 December 2018 - 12:01
De ce compari un decodor cu orice alt dispozitiv ?!
Fiecare e cu treaba lui. Ce conteaza ca butonezi toata ziua un dispozitiv ?! Pentru asta e facut, nu ?! Ieri mergea - asta este replica favorita a 995 din oameni cind se strica ceva. Da, se mai si strica lucrurile. Majoritatea se strica brusc, fara avertizare, fara mesaje prealabile Ai la calculator mufa seriala ? Ai programul si firmware necesare ? |
#7
Posted 22 December 2018 - 12:13
I-ai întrerupt alimentarea de la priză, să vezi dacă reintră în funcționare normală după?
|
#8
Posted 22 December 2018 - 15:03
buyonevideo, on 22 decembrie 2018 - 12:01, said:
De ce compari un decodor cu orice alt dispozitiv ?! Fiecare e cu treaba lui. Ce conteaza ca butonezi toata ziua un dispozitiv ?! Pentru asta e facut, nu ?! Ieri mergea - asta este replica favorita a 995 din oameni cind se strica ceva. Da, se mai si strica lucrurile. Majoritatea se strica brusc, fara avertizare, fara mesaje prealabile Ai la calculator mufa seriala ? Ai programul si firmware necesare ? Dar voi cumpara atunci cand pot si voi incerca sa rezolv prin pc problema. mhanor, on 22 decembrie 2018 - 12:13, said:
I-ai întrerupt alimentarea de la priză, să vezi dacă reintră în funcționare normală după? Ma gandeam si eu ca poate asta rezolva situatia, dar nu s-a intamplat. |
#9
Posted 22 December 2018 - 15:06
Procedura de reset din butoane nu e scrisa in niciun manual cu care vin toate aparatele.
E doar in manualul de service. |
#10
Posted 22 December 2018 - 15:07
|
#11
Posted 22 December 2018 - 17:31
buyonevideo, on 22 decembrie 2018 - 15:07, said:
Dar ai programul si firmware necesare ? Si cunostintele necesare ? Ma intereseaza sa stiu, dupa simptomele descrise, daca e o problema software (si poate fi rezolvata), sau daca e afectata si partea hardware (si nu se mai poate face nimic). dorin_2k, on 22 decembrie 2018 - 15:06, said:
Procedura de reset din butoane nu e scrisa in niciun manual cu care vin toate aparatele. E doar in manualul de service. N-am descoperit nimic in acest sens. Poate exista vreun buton in interiorul lui. Nu l-am desfacut. Fac eu rost de un cablu RS232 si ma lamuresc daca se poate rezolva sau nu. |
#12
Posted 22 December 2018 - 17:44
Stai calm, nu se subintelege absolut nimic.
In primul rind, ca nu asa se face treaba. In al doilea rind, ca multi se baga unde stiu ei 2-3 pasi, dar habar nu au de restul 180 de pasi. Daca singurul lucru care iti lipseste este cablul, pai neah, aia e cel mai usor. Eu zic sa faci un update.... si vezi ce iese. Macar ca este echivalent cu hard reset si tot ajuta la ceva. |
#13
Posted 22 December 2018 - 17:54
dannyel86, on 22 decembrie 2018 - 17:31, said:
S-ar fi gasit cineva online sa spuna ce combinatie de butoane reseteaza un astfel de decodor. La STB-urile de la Boom sau Telekom nu e in RTFM combinatia. Trebuie "sapata" dupa ea. Deci nika din OSD? Nici subtitrarile DVB nu se vad? Restul functioneaza "aproape normal"? Doar OSD e facut transparent 100%? |
#14
Posted 22 December 2018 - 19:30
buyonevideo, on 22 decembrie 2018 - 17:44, said:
Stai calm, nu se subintelege absolut nimic. In primul rind, ca nu asa se face treaba. In al doilea rind, ca multi se baga unde stiu ei 2-3 pasi, dar habar nu au de restul 180 de pasi. Daca singurul lucru care iti lipseste este cablul, pai neah, aia e cel mai usor. Eu zic sa faci un update.... si vezi ce iese. Macar ca este echivalent cu hard reset si tot ajuta la ceva. Merita incercat. De pierdut nu mai am foarte multe. Mersi! dorin_2k, on 22 decembrie 2018 - 17:54, said:
Sigur undeva exista combinatia. La STB-urile de la Boom sau Telekom nu e in RTFM combinatia. Trebuie "sapata" dupa ea. Deci nika din OSD? Nici subtitrarile DVB nu se vad? Restul functioneaza "aproape normal"? Doar OSD e facut transparent 100%? Nu stiu daca e vorba de OSD transparent. Ca sa modifici transparenta 100%, trebuie umblat in setari menu. Dar treaba asta nu s-a facut. Sper ca un update sa ajute! Multumesc! |
#15
Posted 25 January 2019 - 11:38
dorin_2k, on 22 decembrie 2018 - 17:54, said:
Sigur undeva exista combinatia. La STB-urile de la Boom sau Telekom nu e in RTFM combinatia. Trebuie "sapata" dupa ea. Deci nika din OSD? Nici subtitrarile DVB nu se vad? Restul functioneaza "aproape normal"? Doar OSD e facut transparent 100%? Salut, din nou. Ca sa inchidem frumos topicul, trebuie sa spun ca problema cu decodorul Synaps a fost rezolvata. Am avut nevoie de un cablu RS232 null modem (am asteptat ceva timp pana l-am primit) si am reusit sa conectez aparatul la pc. L-a detectat un pic mai greu, dar pana la urma actualizarea software-ului s-a facut cu succes. Am profitat de faptul ca meniul este din nou vizibil si am pus pe stick usb ultima actualizare de firmware. In cateva secunde procedura s-a si finalizat (mult mai repede decat prin pc). Am reintrodus in el datele necesare captarii posturilor operatorului tv si acum functioneaza potrivit destinatiei sale. Daca, din diferite motive, decodorul face din nou probleme, voi sti ce am de facut. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users