Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Phyre lanseaza un nou portofel digital pe piata din Romania
Last Updated: May 14 2020 08:28, Started by
crissty
, Dec 21 2018 16:24
·
0
#19
Posted 23 December 2018 - 09:26
E gratis un an administrarea contului dacă îl folosești , apoi 1 euro pe luna, momentan are doar comisioane la retragere numerar 3 lei pentru lei , 10 lei pentru valuta+comisionul de 1.25% din suma retrasa, 24 lei dacă vrei card fizic , 1.25% dacă alegi să plătești in alte valute , totuși e util să plătești și cu telefonul in locuri unde nu trebuie sa dai telefonul din mana gen Kaufland , in rest la alte magazine plătesc cu un card fizic sau cash.Acum sa vad daca îmi validează contul că nu am factura de utilități sau adeverință de venit , am dat extras de cont bancar.
Edited by andupustiu, 23 December 2018 - 09:27. |
#20
Posted 23 December 2018 - 16:13
Merge alimentat cu alt card care nu este pe numele meu? Sau iti blocheaza contul ca Revolut..
|
#21
Posted 24 December 2018 - 20:37
Credeam ca este concurent Curve. Credeam ca iti inrolezi cardurile si apoi selectezi cu care vrei sa platesti cand ai nevoie. In cazul asta nu ma intereseaza.
|
#22
Posted 24 December 2018 - 23:34
primul an este gratuit... cont nou, card virtual gratuit, am alimentat contul phyre cu top-up card fizic revolut .
Incerc acest serviciu pt ca are integrata plata cu telefonul prin NFC. Voi testa zilele urmatoare... |
#23
Posted 25 December 2018 - 16:20
Am șters datele aplicației și acum nu mă mai lasă să activez din nou aplicația. Se închide după ce pun numărul de telefon.
Edited by andupustiu, 25 December 2018 - 16:20. |
#24
Posted 25 December 2018 - 23:06
Salut tuturor si Craciun Fericit. De ieri, 24.12.2018, cand am descoperit acestia asta, gratie unui mail cu campania Altex, am zis hai sa incerc si eu. Si ce sa vezi....cred ca am incercat de 50 ori sa confirm numarul de telefon si nu am primit nici un sms. O relatie inceputa cu stangul.....astept cu nerabdare sa introduca si Raiffeisenul plata prin NFC asa cum o are Transilvania. In acel moment, aceste genuri de aplicatii vor deveni inutile si probabil se vor prabusi la fel de repede cum au aparut. Parerea mea este ca au aparut doar datorita dorintei romanilor de a plati prin NFC. Lucru absolut firesc dealtfel, dar odata ce aceasta posibilitate a intrat pe piata romaneasca, bancile romanesti vor fi obligate sa tina pasul. Parerea mea....
|
#25
Posted 26 December 2018 - 00:27
Păcat ca plata cu nfc e doar pt cei cu android. Cei cu ios așteaptă...
|
#26
Posted 26 December 2018 - 16:34
firma care administreaza aceasta aplicatie este din BG, platile securizate se fac deasemenea printr-o companie din Bulgaria.
Am citit info ref la inchiderea relatiei ; ce am observat ca nu are un buton de inchidere relatie ( cont ) in aplicatie ; probabil trebuie trimis mail . |
#27
Posted 26 December 2018 - 17:19
george_c_ro, on 26 decembrie 2018 - 16:34, said:
firma care administreaza aceasta aplicatie este din BG, platile securizate se fac deasemenea printr-o companie din Bulgaria. Am citit info ref la inchiderea relatiei ; ce am observat ca nu are un buton de inchidere relatie ( cont ) in aplicatie ; probabil trebuie trimis mail . La fel ca și LeoPay și iCard , Bulgarii sunt țepari , daca ștergi aplicația sau datele ei nu mai poți să te loghezi înapoi și nici dacă resetezi parola nu merge , zice parola invalida. |
#28
Posted 29 December 2018 - 13:30
Am reușit să activez din nou serviciul pe alt telefon nefolosit , dar daca șterg aplicația iar îmi trebuie un telefon nou ca să o activez din nou , teapa curata sau au inca probleme mari.Acum mi-au verificat contul și am limita la top-up de 7500 lei pe an.
Edited by andupustiu, 29 December 2018 - 13:31. |
|
#29
Posted 04 January 2019 - 07:44
Salut,
Va multumim ca ati deschis un topic dedicat phyre Romania. In acest sens, am creat acest cont oficial pentru a fi alaturi de voi si a va raspunde in timp util la toate solicitarile pe care le aveti. Vom trata punctual solicitarile anterioare, iar pentru orice alte situatii va stam la dipsozitie. Echipa phyre Romania |
#30
Posted 04 January 2019 - 09:37
#31
Posted 04 January 2019 - 11:23
andupustiu, on 29 decembrie 2018 - 13:30, said:
Am reușit să activez din nou serviciul pe alt telefon nefolosit , dar daca șterg aplicația iar îmi trebuie un telefon nou ca să o activez din nou , teapa curata sau au inca probleme mari.Acum mi-au verificat contul și am limita la top-up de 7500 lei pe an. Salut, Suntem alaturi de tine in cazul in care vei intampina anumite situatii in folosirea aplicatiei. Ne poti scrie aici sau pe adresa noastra de e-mail [email protected] O zi frumoasa, Echipa phyre |
#32
Posted 04 January 2019 - 13:05
#33
Posted 13 January 2019 - 02:32
Primii 500 utilizatori care folosesc codul promoțional MEDIAGALAXY sau ALTEX primesc gratuit 10 lei in cont.
|
|
#34
Posted 13 January 2019 - 20:21
#35
Posted 15 January 2019 - 00:32
Se ia dupa codul imei al telefonului si poți sa activezi aplicația o singura data pe acel telefon , daca o ștergi sau ștergi datele , adio activare din nou si ti-ai pierdut si banii din cont daca aveai.E super cu o așa limitare.Face bulgarii banuti si este bogati.
|
#36
Posted 15 January 2019 - 19:37
andupustiu, on 15 ianuarie 2019 - 00:32, said:
Se ia dupa codul imei al telefonului si poți sa activezi aplicația o singura data pe acel telefon , daca o ștergi sau ștergi datele , adio activare din nou si ti-ai pierdut si banii din cont daca aveai.E super cu o așa limitare.Face bulgarii banuti si este bogati. andupustiu, on 13 ianuarie 2019 - 20:21, said:
Mai lucrați la aplicație , daca ștergi aplicația sau datele nu te mai lasă să activezi aplicația din nou că da eroare Activarea portofelului a esuat Ar trebui sa se poata reinstala, in cazul in care apare aceeasi eroare, ne poti scrie pe adresa noastra de e-mail [email protected]. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users