Motorola Moto G7 series
Last Updated: May 13 2023 07:16, Started by
antinVidia
, Dec 20 2018 18:25
·
17

#1387
Posted 20 July 2022 - 08:02

Am cumparat un MOTOROLA G7 Power, 64GB, 4GB RAM, Dual SIM, Negru ( SKU: SMTMOTOG7POWBK ) - Produs/Varianta: ocean XT1955-4 64GB PVT1 pe 17.11.2019 si astazi, dupa tot acest timp, ecranul telefonului meu se innegreste/se opreste (dar nu cred ca se stinge - *vezi explicatia de mai jos) aleatoriu cand:
Singurul lucru pe care l-am facut diferit inainte ca smartphone-ul sa inceapa sa se blocheze este sa aplic un suport magnetic pentru masina pe spatele acestuia. Acum, chiar daca are acel magnet pe spate, chiar daca nu il are, telefonul tot are probleme. De asemenea, am aruncat telefonul pe pat de cateva ori, am luat telefonul la dus cu mine si aburul a ajuns pe el (fara apa). Ca o solutie, am incercat sa actualizez firmware-ul telefonului pana la noua versiune Android 10 QPO30.52-29), dar asta nu a rezolvat problema. Cum pot rezolva aceasta problema MOTOROLA G7 Power XT1955-4 ecran negru/crash/inchidere afisaj? Nu vreau sa schimb telefonul pentru ca inca functioneaza OK si vreau sa il pastrez. Va multumesc! |
#1388
Posted 20 July 2022 - 10:54

cauți un service autorizat Motorola și îl trimiți acolo. Încearcă o revenire la setările de fabrică. Deschide aplicația Help/Ajutor și rulează testele, eventual contactează direct asistența.
|
#1389
Posted 18 August 2022 - 21:41

cauți un service autorizat Motorola și îl trimiți acolo. Încearcă o revenire la setările de fabrică. Deschide aplicația Help/Ajutor și rulează testele, eventual contactează direct asistența. Oricum ar fi, mi-ai dat o idee buna prin a contacta asistenta de pe site-ul lor oficial. Deja mi-a raspuns o persoana din staff si mi-a pus intrebarile by-default, astept sa vad daca ofera un raspuns ajutator si o rezolvare la problema mea |
#1390
Posted 01 September 2022 - 07:50

Am vrut sa fac revenire la setarile de fabrica dar nu vreau sa pierd pozele/video-urile si n-am chef de backup din acela clasic copy-paste, iar programul lor Rescue and Smart Assistant da eroare la facut backup de fisiere, a mers doar pentru contacte - ceea ce nu ma ajuta prea mult ca asta face si Google. Oricum ar fi, mi-ai dat o idee buna prin a contacta asistenta de pe site-ul lor oficial. Deja mi-a raspuns o persoana din staff si mi-a pus intrebarile by-default, astept sa vad daca ofera un raspuns ajutator si o rezolvare la problema mea Pentru ca nu am functia de editare valabila la mesajul de mai sus, am sa fac aici un scurt update (pentru ca si altii sa afle prin ce-am trecut eu in speranta ca voi repara un telefon ca la carte):
2. Contactat pe Twitter Motorola Support @Moto_Support stafful tehnic unde-mi raspundeau femeile intr-un timp relativ scurt (mai rapid decat pe forum surprizator) si chiar imi citeau mesajele si imi dadeau feedback in functie de ce le scriam. Bineinteles ca si ele au un flow dupa care merg si nu am primit solutia nici aici, dar am fost invitat sa trimit telefonul intr-un service autorizat din apropiere 3. Contactat "Centrul de asistență pentru clienți Moto & Lenovo" prin formular si schimbat 2 mail-uri cu ei ca la final sa-mi spuna ca trebuie sa le trimit telefonul, nu se stie cauza pentru care se intampla asta si ca ulterior voi afla cat voi avea de plata (pentru ca telefonul nu-i in garantie): Îmi pare rău să aud că întâmpinați o problemă cu moto g7 power, v-aș recomanda să vă trimiteți telefonul la centrul nostru de reparații. Din păcate nu avem un preț estimativ pentru problema dumneavoastră, dispozitivul dumneavoastră trebuie să fie examinat de inginerii noștrii mai întâi. Reparația durează aproximativ 10-14 zile. Pentru a face asta , vă rugăm să urmați pașii de mai jos: CUM SĂ VĂ TRIMITEȚI DISPOZITIVUL PENTRU REPARAȚIE 1. Faceți o copie de siguranță a datelor dumneavoastră (back up) ( contacte , poze , jocuri , tonuri de apel , etc); dispozitivul dumneavoastră va fi șters și resetat de către Centrul de Reparații ; Pentru instrucțiuni simple de backup vă rugăm să apăsați AICI 2. Anotați numărul dumneavoastră IMEI având în vedere că veți avea nevoie de acesta pentru a urmări reparația. 3.Împachetați dispozitivul pentru livrare: - Nu trimiteți cutia originală sau orice fel de accesorii cu dispozitivul dumneavoastră- cardul SIM , cardul de memorie, încărcător , etc – acestea nu vor fi returnate. -Folosiți destulă folie cu bule pentru a amortiza dispozitivul în siguranță; folosiți o cutie rezistentă sau un plic căptușit, asigurațivă ca dispozitivul să fie securizat înăuntrul cutiei pentru a evita orice tip de mișcare pe timpul transportului. - Furnizați o copie a dovezii de cumpărare și o scrisoare de intenție în care să descrieți problema telefonului. 4. Adresa și informația de contact al centrului de reparații: - https://www.depanero.ro/ Centrul de reparații Lenovo-Motorola: Șoseaua Orhideelor 27-29 București +40742726843 Depanero Dispozitivul dumneavoastră va fi reparat sub politica noastră de termeni și condiții a garanției. Odată ce reparația dumneavoastră este finalizată, s-ar putea să primiţi un chestionar. Am aprecia foarte mult dacă ați oferi un pic din timpul dumneavoastră în completarea acestuia , asta ne va ajuta să ne îmbunătățim serviciul. Dacă vă doriți să vorbiți din nou cu noi , răspundeți la acest email sau apăsați AICI pentru alte opțiuni. Cu respect, Zita Centrul de asistență pentru clienți Moto & Lenovo www.motorola.com The end. |
#1391
Posted 04 September 2022 - 06:40

Multumesc de ajutor. Resetarea si-a facut efectul. DNS-ul privat n-a avut niciun efect. Apropo, din ciclul "am trait s-o vad si pe asta", daca ma conectez prin QR code mi se limiteaza conexiunea. Daca aleg din lista SSID-ul si introduc manual parola dispare si "gatuirea". Strange shit. 'neata buna. Se pare ca toata chestia asta a fost doar pe moment. Intrebare intrebatoare: cum pot afla ce aplicatie imi "gatuie" wifi-ul/4g-ul? Sunt sigur ca vreo aplicatie imi toaca nervii caci in "safe mode" dispare "gatuirea". |
#1392
Posted 13 May 2023 - 07:16

cauți un service autorizat Motorola și îl trimiți acolo. Încearcă o revenire la setările de fabrică. Deschide aplicația Help/Ajutor și rulează testele, eventual contactează direct asistența. Depanero este service autorizat Motorola. Am reparat fara probleme la ei cateva telefoane Motorola in garantie si post garantie. ![]() Edited by xmanyacs77, 13 May 2023 - 07:16. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users