Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum se mufeaza un cablu CAT7

Solutie smart pentru termostat ce...

Echivalent portalul instantelor
 Martor ulei VW Passat 2007

Provider IPTV indian !

Uzucapiune teren in posesie

Mai merita facuta zacusca, in 202...
 Intrebare legata de autorizatia d...

Master - Sisteme distribuite

Problema pornire Accent 1.4 benzi...

Parere seria 4.
 Recomandare trepied pt Godox SL15...

Un documentar amuzant despre un b...

Sare fina?

poate cineva sa completeze circui...
 

Motorola Moto G7 series

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1390 replies to this topic

#1387
omulbunlatoate

omulbunlatoate

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 01.10.2016
Am cumparat un MOTOROLA G7 Power, 64GB, 4GB RAM, Dual SIM, Negru ( SKU: SMTMOTOG7POWBK ) - Produs/Varianta: ocean XT1955-4 64GB PVT1 pe 17.11.2019 si astazi, dupa tot acest timp, ecranul telefonului meu se innegreste/se opreste (dar nu cred ca se stinge - *vezi explicatia de mai jos) aleatoriu cand:
  • Ma uit la videoclipuri pe Instagram, Tiktok, Facebook (nu si pe Youtube).
  • Vad Insta Reels, Insta Stories
  • Folosesc Google Maps pentru navigare
  • Sunt sunat pe numarul meu de telefon
*(explicatia) Motivul pentru care spun ca telefonul nu se opreste cand fac lucrurile despre este ca dupa ce este pornit din nou, are toate aplicatiile si tab-urile ruland. De asemenea, aveam un cronometru in functiune si acel cronometru continua sa numere chiar daca telefonul avea ecranul negru.

Singurul lucru pe care l-am facut diferit inainte ca smartphone-ul sa inceapa sa se blocheze este sa aplic un suport magnetic pentru masina pe spatele acestuia. Acum, chiar daca are acel magnet pe spate, chiar daca nu il are, telefonul tot are probleme. De asemenea, am aruncat telefonul pe pat de cateva ori, am luat telefonul la dus cu mine si aburul a ajuns pe el (fara apa).

Ca o solutie, am incercat sa actualizez firmware-ul telefonului pana la noua versiune Android 10 QPO30.52-29), dar asta nu a rezolvat problema.

Cum pot rezolva aceasta problema MOTOROLA G7 Power XT1955-4 ecran negru/crash/inchidere afisaj? Nu vreau sa schimb telefonul pentru ca inca functioneaza OK si vreau sa il pastrez.

Va multumesc!

#1388
sisifjunior

sisifjunior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 30.10.2007
cauți un service autorizat Motorola și îl trimiți acolo. Încearcă o revenire la setările de fabrică. Deschide aplicația Help/Ajutor și rulează testele, eventual contactează direct asistența.

#1389
omulbunlatoate

omulbunlatoate

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 01.10.2016

View Postsisifjunior, on 20 iulie 2022 - 10:54, said:

cauți un service autorizat Motorola și îl trimiți acolo. Încearcă o revenire la setările de fabrică. Deschide aplicația Help/Ajutor și rulează testele, eventual contactează direct asistența.
Am vrut sa fac revenire la setarile de fabrica dar nu vreau sa pierd pozele/video-urile si n-am chef de backup din acela clasic copy-paste, iar programul lor Rescue and Smart Assistant da eroare la facut backup de fisiere, a mers doar pentru contacte - ceea ce nu ma ajuta prea mult ca asta face si Google.
Oricum ar fi, mi-ai dat o idee buna prin a contacta asistenta de pe site-ul lor oficial. Deja mi-a raspuns o persoana din staff si mi-a pus intrebarile by-default, astept sa vad daca ofera un raspuns ajutator si o rezolvare la problema mea

#1390
omulbunlatoate

omulbunlatoate

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 01.10.2016

View Postomulbunlatoate, on 18 august 2022 - 21:41, said:

Am vrut sa fac revenire la setarile de fabrica dar nu vreau sa pierd pozele/video-urile si n-am chef de backup din acela clasic copy-paste, iar programul lor Rescue and Smart Assistant da eroare la facut backup de fisiere, a mers doar pentru contacte - ceea ce nu ma ajuta prea mult ca asta face si Google.
Oricum ar fi, mi-ai dat o idee buna prin a contacta asistenta de pe site-ul lor oficial. Deja mi-a raspuns o persoana din staff si mi-a pus intrebarile by-default, astept sa vad daca ofera un raspuns ajutator si o rezolvare la problema mea

Pentru ca nu am functia de editare valabila la mesajul de mai sus, am sa fac aici un scurt update (pentru ca si altii sa afle prin ce-am trecut eu in speranta ca voi repara un telefon ca la carte):
  • TL;DR: nu am rezolvat nimic
  • Long story short:
1. Facut topic pe comunitatea https://forums.lenov...r-moto-g7-plus/ si mi-au raspuns "helperii" dupa niste sabloane standardizate, fara a intra in miezul problemei. Mi s-au dat cateva sfaturi generaliste
2. Contactat pe Twitter Motorola Support @Moto_Support stafful tehnic unde-mi raspundeau femeile intr-un timp relativ scurt (mai rapid decat pe forum surprizator) si chiar imi citeau mesajele si imi dadeau feedback in functie de ce le scriam. Bineinteles ca si ele au un flow dupa care merg si nu am primit solutia nici aici, dar am fost invitat sa trimit telefonul intr-un service autorizat din apropiere
3. Contactat "Centrul de asistență pentru clienți Moto & Lenovo" prin formular si schimbat 2 mail-uri cu ei ca la final sa-mi spuna ca trebuie sa le trimit telefonul, nu se stie cauza pentru care se intampla asta si ca ulterior voi afla cat voi avea de plata (pentru ca telefonul nu-i in garantie):

Îmi pare rău să aud că întâmpinați o problemă cu moto g7 power, v-aș recomanda să vă trimiteți telefonul la centrul nostru de
reparații.
Din păcate nu avem un preț estimativ pentru problema dumneavoastră, dispozitivul dumneavoastră trebuie să fie examinat de inginerii noștrii mai întâi. Reparația durează aproximativ 10-14 zile.
Pentru a face asta , vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

CUM SĂ VĂ TRIMITEȚI DISPOZITIVUL PENTRU REPARAȚIE
1. Faceți o copie de siguranță a datelor dumneavoastră (back up) ( contacte , poze , jocuri , tonuri de apel
, etc); dispozitivul dumneavoastră va fi șters și resetat de către Centrul de Reparații ; Pentru instrucțiuni
simple de backup vă rugăm să apăsați AICI
2. Anotați numărul dumneavoastră IMEI având în vedere că veți avea nevoie de acesta pentru a urmări
reparația.
3.Împachetați dispozitivul pentru livrare:
- Nu trimiteți cutia originală sau orice fel de accesorii cu dispozitivul dumneavoastră- cardul SIM , cardul
de memorie, încărcător , etc – acestea nu vor fi returnate.
-Folosiți destulă folie cu bule pentru a amortiza dispozitivul în siguranță; folosiți o cutie rezistentă sau un
plic căptușit, asigurațivă ca dispozitivul să fie securizat înăuntrul cutiei pentru a evita orice tip de mișcare
pe timpul transportului.
- Furnizați o copie a dovezii de cumpărare și o scrisoare de intenție în care să descrieți problema
telefonului.
4. Adresa și informația de contact al centrului de reparații:
- https://www.depanero.ro/
Centrul de reparații Lenovo-Motorola:
Șoseaua Orhideelor 27-29
București
+40742726843
Depanero

Dispozitivul dumneavoastră va fi reparat sub politica noastră de termeni și condiții a garanției.
Odată ce reparația dumneavoastră este finalizată, s-ar putea să primiţi un chestionar. Am aprecia foarte
mult dacă ați oferi un pic din timpul dumneavoastră în completarea acestuia , asta ne va ajuta să ne
îmbunătățim serviciul.
Dacă vă doriți să vorbiți din nou cu noi , răspundeți la acest email sau apăsați AICI pentru alte opțiuni.

Cu respect,
Zita
Centrul de asistență pentru clienți Moto & Lenovo
www.motorola.com


The end.

#1391
levike

levike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 04.03.2006

View Postlevike, on 16 octombrie 2021 - 11:20, said:

Multumesc de ajutor. Resetarea si-a facut efectul. DNS-ul privat n-a avut niciun efect. Apropo, din ciclul "am trait s-o vad si pe asta", daca ma conectez prin QR code mi se limiteaza conexiunea. Daca aleg din lista SSID-ul si introduc manual parola dispare si "gatuirea". Strange shit.

'neata buna. Se pare ca toata chestia asta a fost doar pe moment. Intrebare intrebatoare: cum pot afla ce aplicatie imi "gatuie" wifi-ul/4g-ul? Sunt sigur ca vreo aplicatie imi toaca nervii caci in "safe mode" dispare "gatuirea".

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate