Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Radet - din avarie in avarie !
Last Updated: Jan 15 2021 13:29, Started by
M4V3RiCk_
, Dec 18 2018 09:59
·
0
#847
Posted 23 January 2019 - 12:35
A venit aseară. După 2 zile am reuşit şi eu să fac un duş. A venit fără multă rugină şi în scurt timp a fost limpede.
Nu mai stau cu crătiţele. Dar se avariază mai ceva decât în anii '90. Pe atunci erau însă conductele mai tinere... Edited by djl, 23 January 2019 - 12:36. |
#848
Posted 23 January 2019 - 12:44
unbrutus, on 23 ianuarie 2019 - 05:43, said:
aici sint banii dvs! se duc pe aburu ala in sus, dar canalele alea dau in schimb gandaci si sobolani si o aroma speciala orasului, ii dau caracter Sunteti hateri ma, v-a facut duamna frumy la la New York si voi numa sa caraiti stiti [ https://i.postimg.cc/L5TVhq9K/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#849
Posted 23 January 2019 - 13:31
S-a tras concluzia fireasca, vinovati sunt consilierii ca nu ii aproba planul de a sifona sute de milioane de euro in buzunarele prietenilor firesti sub pretextul "salvam radet".
Sa imparta si ea partea fireasca cu consilierii nu i-a dat prin cap? Dar nu, ea vrea totul doar pentru ea, i se pare fireasca treaba, deaceea este, firesc, primar, sa incaseze doar ea, firesc. Daca am avea niste procurori nelegati cu lanturi, ce dosare penale s-ar face pentru aceste intreruperi intentionate ale caldurii la ordin pentru a avea pretext de sifonare de sute de milioane. |
#850
Posted 23 January 2019 - 14:21
Si-a pus cineva intrebarea cit la % din avarii sint reale, daca tevile sint distruse, daca......, daca......, daca???
Edited by eugenb, 23 January 2019 - 14:35. |
#851
Posted 23 January 2019 - 14:36
eugenb, on 23 ianuarie 2019 - 14:21, said:
Si-a pus cineva intrebarea daca avariile sint reale, daca tevile sint distruse, daca......, daca......, daca??? Poate n-or fi. Da totusi...vedem deja la toate sistemele importante de infrastructura din tara cum se face praf lent totul pentru ca de 30 de ani suntem prea imbecili sa facem ce trebuie facut, intretinere, modernizare, reparatii, extinderi, etc. Reteaua de termoficare din capitala e in aceeasi situatie. Daca avem >1000 de poduri si podete CFR care stau sa pice...de ce n-ar fi la fel cu tevile de sub oras? |
#852
Posted 23 January 2019 - 15:01
Bucuresti - 23.01.2019
- De ce le schimbati? - Pentru ca asa ne-a zis sefu' si erau in program de schimbare inca de anul trecut. - Dar nu au nimic! - Noi facem ce ni se spune. Attached Files |
#853
Posted 23 January 2019 - 15:48
Pt tine poate nu au nimic ...
Nu trebuie așteptat să crape . Exista o durata de exploatare . |
#854
Posted 23 January 2019 - 17:18
eugenb, on 23 ianuarie 2019 - 14:21, said:
Si-a pus cineva intrebarea cit la % din avarii sint reale, daca tevile sint distruse, daca......, daca......, daca??? Nici autostrazile nu fac gropi an de an, si nu se surpa in mod real, sint trucaje pe calculator Iar tevile din casele oamenilor nu sint colmatate de abia mai trece apa, din nou, doar butaforie 86-APP, on 23 ianuarie 2019 - 15:48, said:
Pt tine poate nu au nimic ... Nu trebuie așteptat să crape . Exista o durata de exploatare . Practic, acestea nu vor mai putea funcţiona, în condiţii de siguranţă, după expirarea numărului de ore de funcţionare alocat. Fără investiţii susţinute în următorii 4-5 ani, CET-urile vor mai putea produce maxim 370 Gcal/h în 2023 (Ciclul Combinat de la CTE Bucureşti Vest şi cele două CAF-uri de câte 100 Gcal/h), mult sub necesarul de energie termică al Capitalei, acoperit din sursele ELCEN, de circa 1800 Gcal/h. „În acest moment, necesarul de investiţii în sistemul de termoficare al Bucureştiului este de peste 3 miliarde de euro”, arată analiza Frames. Numai în cazul ELCEN, este nevoie de investiţii de peste 515 milioane de euro în retehnologizarea şi refacerea CET-urilor, investiţii fără de care producţia la nivelul scontat va fi sub semnul întrebării. Investiţiile sunt necesare, totodată, şi pentru a respecta legislaţia de mediu, conform angajamentelor luate faţă de UE. Iar pentru RADET, investiţiile în refacerea conductelor şi a punctelor termice sunt cifrate la alte câteva miliarde de euro. https://adevarul.ro/...f2c9/index.html |
#855
Posted 23 January 2019 - 17:28
Deja ne-au demonstrat ca nu le pasa de regulile europene. Subventii, mediu, justitie, nimic. Cel putin pana nu vin altii, dar chiar ALTII, care sa faca lucrurile altfel.
Edited by MediumPlayer, 23 January 2019 - 17:29. |
#856
Posted 23 January 2019 - 19:43
bine ar fi daca ar fi inchis, altfel radet doar ar inghiti miliarde de euro, nu se poate "repara" cancerul
Daca de 30 de ani nu sintem in stare sa avem o autostrada fara gropi, la suprafata, cum am putea spera sa avem undeva pe sub pamant probleme rezolvate, unde nu prea filmeaza nici televiziunea nici lumea sa puna pe facebook... se lucreaza la intuneric, ca hotii nu merge sistemul asta in ro, pur si simplu |
|
#857
Posted 24 January 2019 - 11:08
86-APP, on 23 ianuarie 2019 - 15:48, said:
Pt tine poate nu au nimic ... Nu trebuie așteptat să crape . Exista o durata de exploatare . In schimb, ne apucam si tragem niste marcaje noi, si publicam asta ca realizare in ziarul primariei (e la moda acum sa aiba ziar propriu fiecare primarie) Avem o sosea plina de gauri in care isi rup rotile oamenii, mai moare un motociclist etc. Investitia insa va fi tot in ceva vopsea pe sosea. Apoi aflam ca vopseaua de pe sosea este mai ingusta decat prevede legea, si ca au costat sute de mii de euro. Au masurat la Romania te iubesc grosimea si latimea dungilor de marcaj rutier si erau mai inguste semnificativ DRUMUL INCOMPETENTEI, episodul 3. 1 miliard de lei in ultimii 5 ani: e o adevarata afacere sa trasezi marcaje rutiere in Romania. https://stirileprotv...conditiile.html Cu tevile, cred ca lumea se asteapta sa fie inlocuite cele cu gauri, pt ca sint totusi 4000 avarii oficial in 2018, deci peste 10 pe zi! Evident se alege sa se sifoneze banii inlocuind ce e mai simplu, in raportajul despre radet pe care l-am mai postat dar cred ca nu l-ai vazut? se arata exact asta, cum au fost cumparate tevi neconforme, metal prost etc de la firme de apartament [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ANHc6ckPoVQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#858
Posted 24 January 2019 - 12:51
unbrutus, on 23 ianuarie 2019 - 19:43, said:
bine ar fi daca ar fi inchis, altfel radet doar ar inghiti miliarde de euro, nu se poate "repara" cancerul Daca de 30 de ani nu sintem in stare sa avem o autostrada fara gropi, la suprafata, cum am putea spera sa avem undeva pe sub pamant probleme rezolvate, unde nu prea filmeaza nici televiziunea nici lumea sa puna pe facebook... se lucreaza la intuneric, ca hotii nu merge sistemul asta in ro, pur si simplu |
#860
Posted 25 January 2019 - 13:48
las si eu aici niste date:
centrala termica in condensare bloc nou(bucuresti) 3 cam 85 mp temp setata pe 22-23 gr in camera de pe nord 120 mc ~210 lei pe decembrie |
#861
Posted 25 January 2019 - 16:14
|
#862
Posted 25 January 2019 - 19:00
razzvann, on 25 ianuarie 2019 - 13:48, said:
las si eu aici niste date: centrala termica in condensare bloc nou(bucuresti) 3 cam 85 mp temp setata pe 22-23 gr in camera de pe nord 120 mc ~210 lei pe decembrie |
#863
Posted 25 January 2019 - 19:49
#864
Posted 25 January 2019 - 19:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users