Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Frigider congelator auto PNI Summer P40 alimentare 12/24/230V cu roti de transport - Pareri, Testare, Suport

  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#37
mariusnegru

mariusnegru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 19.08.2007
off @dygey usor, nu te ambala, ca se rupe ceva in tine. Pentru stiinta ta am dat pm pe data de 05 la ora 22 si aici am postat pe 07 la ora 21, 07 fiind zi lucratoare, nu stiam cat sunt de ocupati oamenii.
off scuze celor de la PNI pentru postarea rautacioasa din 07.
on Am achizitionat produsul de pe alt site. La primirea coletului am fost surprins de dimensiunea cutiei. Ma asteptam la ceva mai mic totusi, nu stiu de ce. Ajuns acasa am despachetat, am facut inventarul accesoriilor, am citit manualul, pentru a da timp frigiderului sa ajunga la temperatura camerei. Asa cum s-a mai spus aici, zona mufei de alimentare este destul de subtire si flambeaza la mufare. Parerea mea este ca ar fi fost mult mai bine daca la adaptorul de 220v se punea o priza Bosch de 12v, este o priza cu un contact ferm si nu ducea la incalzirea stecherului de 12v, se elimina astfel si mufa de alimentare de pe frigider. Cablurile de alimentare sunt foarte groase, nu se vor incalzi. Stecherul de 12v este unul modern care poate fi cuplat si la priza clasica a masinii cu ajutorul adaptorului rosu dar si la prizele de tip Bosch prin rasucirea si scoaterea adaptorului rosu. Manerul de transport este pentru mutarea pe distante mici de catre o singura persoana atunci când frigiderul este plin, plasticele care intra in componenta frigiderului fiind unele destul de subtiri. Cred ca este mult mai sigur de carat de 2 persoane cu ajutorul manerelor laterale. Per ansamblu, in ce priveste aspectul exterior, pot spune ca nu am fost dat pe spate, dar nici nu am fost dezamagit. Este in concordanta cu pretul. Odata acomodat cu temperatura l-am pus in functiune. Când am deschis capacul am fost foarte surprins sa constat ca interiorul este unul foarte generos. Nu am stat cu ceasul langa mine, dar din momentul pornirii când avea 20 de grade la interior si a fost setata la -5 grade pana la momentul la care compresorul s-a oprit si in interior erau -6 grade, nu au trecut mai mult de 30-35 de minute, frigiderul fiind gol. Placut surprins am ramas si când am constatat ca are serpentina de racire in toti peretii, sincer ma asteptam sa fie pe unul dintre peretii mari. Probabil cu bauturi calde si si carne proaspata dureaza cam 3 ore sa se apropie de 1-4 grade. Foarte surprins am fost si de zgomotul compresorului care este mai mic decat al ventilatorului de racire a zonei compresorului. Nu s-a incalzit prea tare, zona fiind foarte bine aerisita cu fante de aerisire pe 3 laturi si cu ventilator. Capacul este detasabil si permite accesul facil pentru spalare.
Pro: racire eficienta, disiparea caldurii eficienta, cabluri solide care nu se vor incalzi, transport facil pentru o persoana, volum suficient pentru o familie, alimentare 12-24-220v
Contra: plasticul exterior cam subtire, are locuri in care flambeaza, schimbarea prizei de 12v cu cea de 220v.

Edited by mariusnegru, 09 January 2019 - 21:53.


#38
shaky

shaky

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 21.07.2003
Salutare,

Am comandat lada la PNI ieri pe la ora 15.00 si am primit-o azi la 10.30.

Cutia originala, ambalata in doua randuri de folie cu bule, a fost transportata cu "fundul in sus" datorita faptului ca etichetele de transport au fost lipite pe fundul acesteia.

Lada frigorifica este mare si pe langa cele 6 sticle de 2 litrii, in picioare, mai ramane un spatiu generos chiar sub compresor unde intra lejer 2-3 kg de carne macra. Pentru nevoile mele este arhisuficienta.

Calitatea plasticului nu este cea mai buna insa, in corelare cu pretul este ok. Trolerul atasat iti permite manevrarea fara ajutorul altei persoane.

Dupa o ora de acomodare cu temperatura camerei (24 gr C) am pornit lada cu o sticla de 2l de apa.

Atasat este graficul de functionare al acesteia. (senzor - senzorul lazii; termometru - termometru electronic pozitionat pe fundul lazii).

Odata atinsa temperatura la senzor, (-20 setata pe max) compresorul se opreste. Repornirea are loc in momentul in care senzorul ajunge la o diferenta de 2 grade, respectiv a pornit la -18. A functionat 4minute si 5 secunde, pauza 1minut si 20 secunde, 4minute si 10 secunde, 1 minut si 18 secunde si tot asa. Acum, dupa 3 ore, termometrul arata -6 grade iar senzorul -20.

In concluzie, eu sunt incantat de performantele acestei lazi la un consum de sub 4A. Continui testarile si daca am noutati le voi publica aici.

PRO: Capacitate mare, silentioasa, troler atasat, adaptor 220V inclus.

Contra: finisare neglijenta, respectiv spuma aparenta pe langa scurgerea exterioara.


PS. Pentru cei care nu au idee despre remaneta termica si pozitionare tehnica senzor: va rog sa nu incepeti discutii fara sens legate de diferentele de temperatura masurate de senzor si termometru. Sunt normale si, la momentul oportun, vor coincide.

Attached Files


Edited by shaky, 10 January 2019 - 14:35.


#39
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006
Buna seara tuturor.
Mi-am exprimat dorinta de a achizitiona o astfel de lada, am trimis mesaj persoanei suport de la acest topic,, am primit raspuns insotit de parola care ma ajuta sa comand cu reducere acest produs pe saitul PNI unde am comandat si am folosit textul parola ptr a beneficia de reducere. A doua zi am fost contactat de cei de la PNI si mi-au cerut sa le comunic numele de user de aici, au confirmat reducerea si exact a treia zi am primit coletul cu produsul.
Nu este cazul sa rescriu ce au constatat ceilalti care au primit si testat produsul asa ca o sa sar peste aceste detalii si o sa il pun in probe. Pina acum l-am racit pina la temperatura de limita -20 cu alimentare de la 220 pe modul racire rapida..A ajuns rapid la acesta temperatura, cam in aprox 30 min, dupa care l-am lasat alte 10 minute sa se stabilizeze apoi desi acest lucru inca nu se realizase deoarece temperatura oscila intre -16 si-20 cu interventia compresorului, am inceput testul.Ptr ca doresc sa il testez in conditii reale intii il voi incarca progresiv cu 2 bidoane de apa de 5 litri folosind modul de racire rapida cu afisajul Max..Dupa ce primul bidon va ajunge la temperatura de inghet il voi introduce pe cel de-al doilea..si apoi cind cel de al doilea va ingheta si el , o voi opri si voi comuta alimentarea de la 220  la acumulatorul de 90A al rulotei pe care il am in casa , stabilizat la temperatura de 22 gr si incarcat la 12,8 V. Fireste , voi modifica temperatura de -20 la una mai uzuala  intrucit nu doresc si nu cred ca ar fi intelept ca peste noapte cind te bazezi pe energia limitata a acumulatorului sa fie asa de scazuta..adica o voi seta undeva pe la minus- 5 grade Celsius.Deasemenea voi face o nouo setare de pe modul rapid de inghet  Max pe modul Eco .Ceea ce doresc sa fac este sa ma edific daca lada imi va face fata peste noapte cu energia din acumulator cu compresorul setat pe treapta de protectie a bateriei H2 adica o protectie medie ,fara insa de a se ajunge in situatia de a intra protectia si a se opri alimentarea lazii [ undeva pe la 12 V] , respectiv setarea H2. Daca nu trece testul si dimineata voi gasi protectia intrata voi mai face inca un test dar de acesta data cu setarea protectiei acumulatorului pe pozitia H3 . Aceasta setare permite descarcarea acumulatorului mai mult fara a opri alimentarea lazii pina undeva la 11,2 v daca nu ma insel. Daca si cu aceasta setare acumulatorul se va descarca si imi va intra protectia voi fi nevoit sa imi iau un acumulator mai puternic.Practic acesta va trebuii sa imi acopere alimentarea lazii pe o perioada de 8-9 ore de la apus pina la rasarit cind odata cu primele semne de lumina panoul solar amorf pe care il am va incepe sa produca energie care cu ajutorul controlerului  MPPTva salva situatia !
Va voi tine la curent cu ce se mai intimpla !
O seara buna tuturor !

#40
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006
Buna seara.
Revin cu citeva amanunte .Se pare ca raportat la volumul si puterea compresorului cantitatea de apa pe care initial am dorit sa o introduc in lada era prea mare. Astfel dupa aproximativ 12 ore de functionare pe -20 gr C in  primul si unicul bidon cu apa introdus aparusera cristale de gheata . Comparind cu congelatoarele si lazile frigorifice pe care le am prin ograda am realizat ca este suficient drept ptr care am transferat jumatate din apa in tr-o sticla de 2,5 si am lasato in continuare in lada. In 2 ore apa din sticla era inghetata beton..Posted Image .In momentul actual lada este alimentata de la un  acumulator de 90amp\h cu urmatoarele setari :..protectie baterie pe low, in modul eco, iar temperatura reglata la- 10 gr C. Tensiune de plecare acumulator12,8V cu 12,1-12 in sarcina si 12,5 in pauza dintre porniri. Functioneaza asa de 6 ore si nu au aparut pina in prezent schimbari. Porneste mult mai rar  iar ca sa fiu si mai practic am introdus in lada un pachet congelat de aprox 1.4 kg alaturi de sticla cu apa.Se pare ca odata congelate alimentele din el isi face treaba cu un consum excelent. In curind se fac 9 ore de cind functioneaza pe acumulator ceea ce este suficient si coincide cu perioada de repaus de noapte a sistemului solar de producere a energiei electrice pe care il am pe rulota.
O sa mai fac o singura postare cu situatia in momentul in care imi voi incheia testarea !

#41
shaky

shaky

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 21.07.2003
Salutare,

Am cam incheiat testele. Concluziile ar fi:

PRO:
  • Nu sufera comparatie cu o lada pe sistem Peltier - este net superioara,
  • Intr-o ora, in interioru lazii, temperatura scade la/sub 0 grade,
  • consumul de maximum 4 A este satisfacator nevoilor mele.
Contra:
  • Izolatia lazii lasa de dorit: pierde frig prin peretii laterali (la ora 14:00 aveam -7 grade in lada si o sticla cu putina gheata deja formata, a doua zi, lada oprita, la ora 19:00 erau 23 de grade in lada cu 25 de grade in camera),
  • Cablul de la transformator la priza de 12V prea scurt - cu mufa infipta in lada, transformatorul atarna in loc sa ajunga sa stea pe sol).
Per total, eu sunt multumit de lada frigorifica pe care o voi folosi drept frigider, nu congelator.
Multumesc echipei PNI pentru seriozitate si promptitudine.

#42
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Dupa mai bine de 24 de ore cu lada oprita te asteptai sa ai rece in ea? Iti dai seama ce izolatie ar trebui sa aiba si cat ar fi de grea si scumpa?
Verifica si garnitura de la capac sa etanseze bine.

#43
shaky

shaky

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 21.07.2003
Nu ma asteptam sa se egalizeze temperaturile atât de repede. Atât.

#44
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Cum era vorba ceea : Daca se inventa lada care sa mentina aceeasi temperatura, sau temperatura apropiata de cea initiala, fara compresor sau sistem de racire pentru 24-48 ore  eu imi luam primul :)

   Acum ca am glumit, sa trecem si la treburi serioase: probabil s-a inventat, dar nu renteaza la buzunar, altfel nu ar mai exista pe piata nici o lada portabila cu sistem de racire ( compresor, peltier, sau gaz).

#45
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006
Salutare !
Am incheiat capitolul testare pe care fireste am facut-o in stilul meu neprofesionist  dar pe interesul meu in primul rind.Nu atasez decit citeva poze ptr ca nu am prea facut, si asta asa ca sa nu se creada ca fac fictiune pe aici..Lada a trecut testul celor mai bine de 9,5 ore de functionare pe acumulator in sensul ca dupa incheierea testului aveam 11.8 V in sarcina si 12.4 intre porniri. Dupa parerea mea cred ca mai puteam sa il las in modul economic si cu protectia acumulatorului setata le low inca pe atit ca si timp.
Ca parere generala lada imi este utila asa cum este neputind fi comparata cu cea cu sistem Peltier .O pot folosi in concedii fiind incapatoare  cu mult peste ce am nevoie...Ziua cit soarele este puternic si panoul incarca suficient se poate folosi ca si congelator setind temperatura pe max iar noaptea pe mediu adica undeva pa la -10 ca sa ai in interior un grad -douo cu minus.Deci nu este nici frigider nici lada ptr mine dar este cu mult peste ce am si folosesc in prezent .
Ca si minusuri cred ca ar fi trebuit sa aiva o izolatie mult mai buna. Spun asta deoarece daca pui mina pe suprafetele exterioare se simt reci toti peretii...deci pierderi mari. Voi incerca sa compensez aceste pierderi cu o husa termica.

Attached Files



#46
crt_unic

crt_unic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 21.11.2007
Buna ziua

Astazi am comandat produsul PNI Summer P40. Astept sa vina apoi o sa trec la treaba, adica ridic ambientul la 30 grade si pun lada la teste. Inteleg ca plasticul nu e de ce-a mai buna calitate, dar sa fim seriosi, daca vrei un scaun la pescuit sau cand iei masa in natura, gasesti lucruri speciale pt asta. Daca produc cutia de ABS nu o mai cumpara nimeni din cauza pretului. Cat despre faptul ca peretii sunt reci si pierd temperatura scazuta, asta ramane sa ma conving. daca la 30 grade mediul ambient nu face condens pe ea este ok. Si acum sa va explic. un material uscat transfera temperatura mult mai incet decat unul umed. Asa ca mai bine sa o testez inainte si apoi va spun cum sta treaba.
Ps. Pretul este destul de bun pt o lada auto de 40 litri. Gasiti voi un pret mai bun.( Ma refer la o lada cu compressor ).

#47
shaky

shaky

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 21.07.2003
Daca ar face condens, ar fi chiar rau. "Problema" ar fi doar grosimea cam mica a izolatiei peretilor.

Dar o vorba din batrani spune: "daca ai amperi, grosimea nu conteaza".

Edited by shaky, 17 January 2019 - 18:07.


#48
crt_unic

crt_unic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 21.11.2007
Am revenit.
Ieri am primit produsul. Surprinzator de repede, prima data am studiat plasticul si am avut placerea sa constat ca este ok, chiar o poti folosi ca un scaun. Adica este destul de solid. Mufa de alimentare intradevar esta pozitionata prost, este pusa chiar unde plasticul flambeaza foarte tare, dar asta nu este o problema, daca deranjeaza pe cineva, o poate muta pe colt unde este o ablatizare si devine o prindere foarte solida. Dar va spun ca nu este nici o problema acolo unde este pusa.

Am pozitionat un senzor la 13cm de fundul lazii pe centrul acesteia si am setat lada pe -20 grade.
In interior avea 17grade la pornire, dupa 20 min a ajuns la -20grade pe afisaj si 0grade in aer  pe aparatul meu.
Totul pare ok, dar in afara faptului ca face un zgomot de laminare deranjant, a intrat in regim de 2min functionare si 2min pauza.
Am lasat produsul in functiune sa vad cat poate sa scada temperatura in interior,(temp reala ) Dupa 1h a ajuns la -10grade, dupa 2h tot -10grade, dupa 3h...-10grade.
Atunci mi-am dat seama ca senzorul lazii este pus pe evaporator, fapt care indica temperatura evaporatorului si nu temperatura reala din lada.
Bun.... asta inseamna ca 2min on si 2 min off se va mentine in acest regim mult si bine. Asta ma face sa cercetez produsul mult mai bine si mai atent. O sa revin peste cateva zile cu detalii tehnice complete si performante.
Acum sa va spun de zgomotul de laminare pe care puteti sa-l intalniti s-au nu. Acel zgomot de vibratie metalica (de parca ar atinge doua conducte intre ele la vibratia compresorului ) zgomot care nu este constant ci apare cu intermitente, atat timp cat functioneaza compresorul, apare de la capilarul prin care se face laminarea freonului lichid. Am intalnit acest zgomot in anii 2008-2010 la combinele frigorifice Samsung. Dupa studii s-a ajuns la concluzia ca acel capilar a fost introdus in evaporator mai mult de 1cm ceea ce la presiuni de laminare datorita lungimii aflata libera, intra in vibratie, problema a fost rezolvata prin dezlipirea si sudarea capilarului la maxim 1cm introducere.

Edited by crt_unic, 18 January 2019 - 10:10.


#49
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Multumim de testarile efectuate, si de parerile impartasite.

Va informam ca aceasta campanie de testare a ajung la final , dar ramane valabila oferta cu discount 10% pentru toti utilizatorii Softpedia.

#50
ionutpim

ionutpim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 21.05.2008
Salutare. Am cumpărat și eu acest congelator auto, și pe această cale mulțumesc lui pni suport.
Nu o sa fac un roman aici.
Concluzionez că produsul este calitativ și corespunde descrierii făcute de producător.
Singurul lucru care mie personal nu mi-a placut, este pornirea întârziată a compresorului, dar o sa incerc să trăiesc și cu acest "inconvenient".
Tind sa cred că toate aceste lăzi frigorifice, sunt construite să mențină temperatura la ceea ce bagi in ea, și eventual scăderea temperaturii produselor sa se facă cu doar câteva grade într-o perioadă de timp scurt.
Acum nu aruncați cu pietre în mine, acestea sunt părerile mele.

#51
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Update.
Până în urmă cu o lună nu am folosit niciodată frigiderul în mașină.
De la primul drum însă, la denivelări face un zgomot în interiorul compresorului bănuiesc. Ca și cum motorul lovește în carcasa compresorului, ceva de genul. Poate fi reprodus și static prin mișcarea frigiderului.
Vreo idee?

#52
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,182
  • Înscris: 13.01.2011
Demontat și prins ,, piesa mobilă", ori, garanție.

#53
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Este în interior, în compresor. Nu ai cum să intervii.
Aștept să văd ce zice suport_PNI.

#54
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013

View PostReactor2015, on 25 iulie 2019 - 07:40, said:

Este în interior, în compresor. Nu ai cum să intervii.
Aștept să văd ce zice suport_PNI.
Inginerii de la suport tehnic spun sa nu incerci sa-l desfaci si sa-l trimiti in garantie, ei vor rezolva problema.
Si sfatul lor e sa nu-l mai folosesti in masina pana nu este reparata problema, la un soc se poate sparge o conducta si se va scurge freonul, iar in conditiile acestea se poate da la casat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate