Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Frigider congelator auto PNI Summer P40 alimentare 12/24/230V cu roti de transport - Pareri, Testare, Suport
Last Updated: Apr 25 2020 10:12, Started by
suport_PNI
, Dec 17 2018 13:44
·
0
#1
Posted 17 December 2018 - 13:44
Topic dedicat noului model Frigider congelator auto PNI Summer P40 alimentare 12/24/230V cu roti de transport: suport tehnic, informatii, detalii, testare si pareri ale posesorilor, utilizatorilor, viitorilor utilizatori.
[ https://cdn.mo.ro/leaflets/4619/22547_smsn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://cdn.mo.ro/leaflets/4620/22548_smsn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://cdn.mo.ro/leaflets/4621/22824_smsn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://cdn.mo.ro/leaflets/4622/22825_smsn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Frigiderul, congelator auto, PNI Summer P40, o varianta perfecta de a transporta produsele proaspete si reci in masina ta la picknick, in vacant sau in camera de hotel . Datorita alimentarii la 12/24/230V si cu ajutoru cablului de alimetare auto 12/24V cu mufa de bricheta sau adaptorul pentru alimentare la 230V , care sunt incluse in pachet, poti utiliza frigidrul PNI Summer P40 in masina sau in alte locatii unde sunteti cazati. Incapator la interior cu o capacitate de 40Litri, poti depozita cutii mari de lapte, sticle de suc sau puteti ingheta alimentele din carne ori legumele cu ajutorul compresorului si a functiei de racire rapida cu reglaj de la -20 la +20 gradeC fara a -ti face griji pentru un consum mare a energiei electrice. Pentru a fi transportat usor a fost dotat cu un sistem de transport tip troler si cu doua manere laterale bine pozitionate. PNI Summer P40, a fost conceput pentru toti cei care calatoresc mult si isi doresc alimentele sa fie proasapete sau bauturile sa fie reci atunci cand le consuma, fara a mai pierde timp cu opriri prin benzinarii sau alte popasuri, dar si pentru cei care isi doresc un congelator cu o racire rapida in casa. PNI Summer P40, poate incapea in orice portbagaj avand dimensiunile 635x415x520mm si o greutate de 15.5Kg. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MNp8M-hbPoQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Specificatii Producator PNI Cod produs PNI-SUMP40 Culoare Gri Caracteristici tehnice Tensiunea de alimentare 12/24V DC sau 100-240V AC Volum 40 litri Consum mediu 45 W Interval de temperatură -20°C la +20°C Functii principale - Protectie baterie descarcata - 3 nivele - Functie Eco - Functie racire rapida MAX - Unghi de inclinare maxim 30 grade - In cei 40 litri volumetrici incap 6 sticle de 2 l. Dimensiuni 635x415x520mm Greutate 15.5 Kg Pachetul contine Frigider Da Manual Da Alimentator auto Da Alimentator 230 V Da Pentru membrii forumului ce au vechime pe Softpedia, activitate pe topicurile dedicate acestei game de produse si nu numai, si cu experienta in domeniu pastram oferta de a transmite GRATUIT acest produs in teste pentru 2 saptamani, cu rugamintea ca dupa returnare sa posteze pe acest forum un review. Sunt convins ca sunt oameni care iubesc acest domeniu si sunt curiosi sa il tina macar in teste, si de ce nu daca le place sa il achizitioneze cu o reducere de 50% fata de pretul de pe site-ul producatorului. Va astept cu cereri pe PM, dupa care sa construim impreuna un topic documentat care sa ajute atat vechii cat si noii utilizatori de echipamente confort auto / frigorifice auto . 01.03.019 : Multumim pentru testarile efectuate, si pentru parerile impartasite pe acest topic. Sunt si vor fi de mare ajutor . Va informam ca aceasta campanie de testare a ajung la final , dar ramane valabila oferta cu discount 10% pentru toti utilizatorii Softpedia. Attached FilesEdited by suport_PNI, 13 June 2019 - 10:52. |
#2
Posted 17 December 2018 - 13:58
in sfarsit un frigider care e chiar frigider, ca de panarame cu Peltier care gafaie e plina piata.
pana acum, daca nu voiai Peltier, nu prea aveai ce alege decat Waeco...si la niste scoruri... iar pretul, cu aia 50% e chiar ok. bravo ma PNI-istilor, mi-ati placut la faza asta. daca mai e si rezistenta in timp scula, ati spart piata. Edited by dygey, 17 December 2018 - 13:59. |
#3
Posted 17 December 2018 - 14:10
Acuma eu nu vreau sa fiu rau..dar daca e de testat frigidere auto, cred ca vara era perioada cea mai potrivita. Ca acum o sticla de suc iti sta rece in masina si fara frigider pornit
|
#5
Posted 17 December 2018 - 14:20
Acum a ajuns la rand, se pare . Il puteti monta in camera centralei, pe soba, sau in cea mai calduroasa zona/camera din casa pentru testare.
Zic eu ca si in aceste conditii pot fi testate performantele produsului. Astept solicitarile pe privat bineinteles . Sa nu uitam vorba ceea : iarna car si vara sanie |
#6
Posted 17 December 2018 - 14:54
suport_PNI, on 17 decembrie 2018 - 14:20, said:
Sa nu uitam vorba ceea : iarna car si vara sanie numai ca romanu' a uitat vorba asta si numai "in plin sezon" il apuca sa caute si sa cumpere. ca atunci ii trebuie lui. pana nu ii trebuie, nu exista, lasa ca mai vedem si alte d-astea. ce planning ahead...pentru ei e gluma zilei... Edited by dygey, 17 December 2018 - 14:55. |
#7
Posted 17 December 2018 - 15:42
#8
Posted 17 December 2018 - 18:35
1400 e pus la misto ca sa nu para mult 700..ce naiba.. 1400 costa o ditamai combina frigorifica. Eu n-as da nici 700. Ce mare smecherie ca merge si la bricheta auto..
|
#9
Posted 17 December 2018 - 21:04
Este foarte bun la 700lei.Eu am un Waeco 35l si ma costat de trei ori mai mult.Nu stiu daca nu are probleme,cand il tragi pe roti.Cand cobori pe scari tot in brate il duci.
|
#10
Posted 18 December 2018 - 07:08
Tot nu pricep... Ce carati in ele? De 20 de milioane, mananci 10 ani la benzinarii si nu cu capul in portbagaj.
|
|
#11
Posted 18 December 2018 - 08:51
Cred ca de obicei se pot cara alimente perisabile, Lichide ce se consuma reci, etc.
Motivele de cumparare poate fi diferite: Utilizarea in comert, comoditate, rapiditate, confort etc. Chiar si Waeco, ce este un brand international are clientii lui. Din pacate costurile fabricarii unui motor de frigider cu alimentare la 12 V sunt diferite si mai mari decat cele ale unui motor cu alimentare la 230V. Destinatia de utilizare, respectiv posibilitatea de functionare si in plan usor inclinat in anumite momente, duce iarasi la ridicarea costurilor de fabricatie / vanzare. |
#12
Posted 18 December 2018 - 15:07
@suport_PNI, daca tot sunt client de-al vostru, vreau si eu unul in probe si daca e bun si chiar face ce se spune, il cumpar!
O sa dau pm cu info. Multumesc! Bun. De mult vreau un asemenea frigider dar am avut o problema cu pretul pentru ca... Waeco iar restul, nu prea faceau ce spuneau. Asta, arata bine, spatiu mare, singurul lucru care m-ar deranja este ca are dimensiuni destul de mari. Gol cantareste destul de mult daca il mai si umpli te duci in 25kg lejer. Dar, pentru cine are nevoie, este mai mult decat binevenit. |
#13
Posted 18 December 2018 - 15:19
Asteptam solicitarea si datele pe privat, ca sa va transmit cum sa procedati.
25 Kg : de asta i-am pus roti si maner telescopic de troller, ca sa nu fie prea dificil de carat. |
#14
Posted 19 December 2018 - 12:00
mariovrs, on 18 decembrie 2018 - 07:08, said:
Tot nu pricep... Ce carati in ele? De 20 de milioane, mananci 10 ani la benzinarii si nu cu capul in portbagaj. Vezi tu, nu toti isi fac concediile la all inclusive... Si la fel nu toti prefera sa circule doar pe autostrada sau DN. Anul asta am facut o tura de 1200km, din care maxim 50 au fost pe drumuri principale, iar pe coclauri nu prea ai restaurante. . Pentru cei care merg in camping, e foarte ok. |
#15
Posted 20 December 2018 - 08:47
Mancare pentru cei mici. Bauturi pentru cei mari.
E drept, poti folosi o lada frigorifica cu prostii din alea bagate la congelator dar alea te tin cateva ore si atat. Vara, un frigider auto, mai ales la drumuri lungi e wow din multe puncte de vedere. Consumul este cat un bec de far, deci nu este ceva de speriat. |
|
#16
Posted 21 December 2018 - 15:04
A venit si utilajul. Nu ii fac acum recenzia ci doar introducerea, un fel de unboxing.
Cei de la PNI au trimis coletul asa cum au promis. A ajuns in regula livrat cu DPD, ce-i drept, doamna respectiva care mi l-a adus ma cunoaste de mai bine de 15 ani (lucra la alta firma pe atunci). Coletul este in conditii excelente, nu este lovit sau alte probleme. Desi vine cu propria cutie a fost ambalat intr-o alta cutie pentru o mai buna protectie. Pachetul este sigilat pe ambele zone de deschidere. pni1.jpg 291.92K 19 downloads pni2.jpg 306.23K 21 downloads pni3.jpg 213.62K 20 downloads pni4.jpg 285.74K 26 downloads La interior, ambalat si protejat foarte bine cu o punga de plastic si protectii de polistiren. Dupa cum puteti vedea deja din prima poza este fabricat dintr-un plastic mai rugos, mai zdravan care sa reziste la frecus prin masina, zgarieturi, loviri, etc. pni5.jpg 466.34K 31 downloads pni6.jpg 142.9K 33 downloads Cutia cu accesorii constand in manual de utilizare care are si limba romana, cablu alimentare la 220v + alimentator si bineinteles cablul auto pe care nu l-am desfacut dar pare foarte lung pentru alimentare la 12v/24v. De remarcat din poza ca spatiul de sub agregatul frigorific este liber, desi la prima vedere nu pare. Inclusiv volumul interior, pare mai mare in realitate decat in poze si 40 de litri reprezinta totusi o capacitate destul de mare. pni7.jpg 101.31K 36 downloads pni8.jpg 141.97K 39 downloads Pentru ca nu plec nicaieri cu masina zilele astea si oricum afara este frig l-am luat in casa pentru a-l testa la sange. Avea 19C temperatura cand l-am pornit si in circa 10 minute de functionare scazuse deja la 15C. Apropos de functionare este destul de silentios mai ales ca l-am montat intr-o camera cu zero zgomote. L-am pus sa coboare temperatura pana la -20C cat poate el maxim si chiar o sa pun o sticla de lichid de spalat parbrizul sa vedem daca o ingheata. pni9.jpg 252.34K 43 downloads Ce pot spune pana acum. Calitate de fabricatie peste medie. Foarte multa grija la executie, nu exista bavuri de plastic, totul este fixat bine si cablurile, alimentatorul, de foarte buna calitate. Lasa impresia de produs premium, nicidecum de un produs "budget". E drept, costa ceva banuit dar este cel putin la aceeasi calitate de fabricatie ca omologul german Waeco. S-a spus ca are 15kg. Nu mi-a lasat impresia asta ci ca e mai usor si-l voi cantari zilele urmatoare. Un plus pentru cele doua manere de pe lateral care faciliteaza mutarea lui in si din portbagaj ca in rest, e pe roti ca orice troller. Rotile sunt fff robuste si intreg mecanismul este supradimensionat si asta da rezistenta in timp. Il testez si o sa revin cu un review mai amanuntati pe partea de racire si alte alea. Multumesc suport_PNI ! |
#17
Posted 21 December 2018 - 18:07
Daca poti, sa lasi o parere si despre aerul cald pe care il elimina.
Plus o estimare, cam ce inseamna acel aer cald in portbagaj. |
#18
Posted 21 December 2018 - 18:48
L-am montat intentionat intr-o incapere unde sunt peste 25C ca sa vad la modul real caldura pe care o elimina.
Masurat cu FLIR, aerul scos de aparat avea 30C. In interior, cum se vede si in poza, sunt zone unde este mai rece, altele unde este mai putin rece. Pe partea pe unde raceste cu siguranta se duce inspre -20C. Trebuie tinut cont ca ce folosesc eu ca FLIR este de la... Lidl. Orientativ, chiar este ok. Acum i-am pus si apa sa vad cam in cat timp ingheata. A ajuns de la 19C la -20 in aproximativ o ora si jumatate. Interesant este ca indica si voltajul care intra in frigider. Carcasa lui se mentine calduta in zona agregatului frigorific si chiar in conditiile de portbagaj auto nu mi se pare sa elimine foarte multa caldura dar sa nu uitam ca vara in masina pe anumite zone putem avea temperaturi si de peste 50-70C. Cred ca daca are un minim de ventilatie functioneaza in parametri optimi. Marturisesc ca pana acum m-a impresionat pozitiv. Nu ma asteptam sa fie atat de ok. Eu sunt genul care verific feedback-ul butoanelor din bord la o masina Adica zgomot si cum il simt tactil. Deci destul de chitibusar L-am lovit usor cu degetele peste tot si zboncane nimic prin el si este foarte inchegat. Iarasi, o chestie importanta ca daca incepe sa te zdrangane prin masina, te lasi pagubas. Nici nu stiau cei de la PNI in ce se baga Glumesc! O sa-l tin sub observatie sa vedem cum se comporta. Nu am sa-l menajez cu nimic. pni10.jpg 111.73K 66 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users