Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

probleme pe zapada cu 520d..

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#37
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Anvelopele alea arata de 3-4mm iar Goodyear (si nu numai ) recomanda schimbarea anvelopelor de iarna la 4mm .In plus , poate au fost folosite sau depozitate necorespunzator iar aceste lucruri au dus la imbatranirea lor prematura.

Check the tyres for wear
Check your tyre pressure and tread depth regularly. Goodyear recommends a minimum tread depth of 4mm for winter tyres to ensure optimal performance, but in colder countries where using winter tyres is mandatory, tread depth will be specified by law.


Incearca sa le schimbi ...si nu da banii pe prostii.I-ati ceva premium ,eventual tot Goodyear.

Edited by polizei, 15 December 2018 - 23:34.


#38
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010

 Bogotta, on 15 decembrie 2018 - 20:08, said:

Anvelope de iarna noi la o astfel de masina sunt peste 2000 de lei setul  ....   Deci putin probabil ca o sa ia asa ceva in conditiile in care iarna in Romania tine 1-2 luni ....
Mai, da-le dracu ...
Fara runflat-uri nu poate sa mearga, sau ce ??
Iei anvelope normale, de restul de bani mai iei un compresor cu alimentare la bricheta si niste shaorma ... si tot iti mai raman (destui bani) chiar si pentru  lichid de parbriz.
Pe bune, nu e obligatoriu sa iei runflat.
Oricum, alea de acum sunt bune de aruncat ...
LE: Ia uita-te de Conti TS 860, pe 15" ...

Edited by shymano, 15 December 2018 - 23:36.


#39
Bylly00

Bylly00

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,729
  • Înscris: 27.06.2015
Nu degeaba 9/10 bmw-uri vandute in ro au xdrive. Probabil nu ai mai condus propulsie iarna si de-aia te-ai speriat. Asa am facut si eu prima iarna cu mercedesul, dar cu niste anvelope de iarna ok te descurci. Asta nu inseamna ca vei merge ca vara si sub nici o forma nu se compoara cu o tractiune integrala, dar nici sa iti fie frica sa te urci in ea. Ia-ti precautiile necesare, eventual mergi de antrenament pe un drum putin circulat sa inveti limitarile masinii.

LE: legat de runflat nici eu nu recomand pentru ca au masa mai mare, masina parca se misca mai greoi si cred ca adauga si ceva zgomot in plus. Roata de reserva e sfanta, se sice, eu nu am avut niciodata, doar spray uri de reparatie si compresor.

Edited by Bylly00, 15 December 2018 - 23:39.


#40
AndiS77

AndiS77

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 06.12.2018
Hai sa fim seriosi, In plina iarna este plin de BMW-uri pe strazile din Germania si Austria si acolo chiar este zapada mai ales in oraselele de munte.
Eu am F30 si nu am avut probleme niciodata iarna ba chiar la fiecare sfarsit de an merg din Eforie pana la Durau apoi Vatra Dornei si dupa aia cateva sate din Bucovina unde chiar este zapada.
Ai nevoie de anvelope bune, pui pe mod ECO si dezactivezi functia Coasting (off)
Menu - Settings - Driving Mode - Eco Pro - Coasting (off)

*PS: Anvelopele aprobate de BMW au o stelula pe ele.
BMW Star Marked tyres are designed in collaboration with leading tyre manufacturers, meaning they not only provide a smooth drive and optimum grip, but also ensure that they are made specifically for your BMW model.
Attached File  aftersales-accessories-wheelstyres-star-marked-hero-mobile-1920x864.jpeg   498.73K   17 downloads

Edited by AndiS77, 15 December 2018 - 23:54.


#41
gordon93

gordon93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 13.12.2018
mie masina imi fuge urat de tot exact ca in filmuletul acela postat pe youtube,si daca urmariti acel filmulet spune clar tipu ala ca le are noi anvelopele si tot ii fuge urat.deci?Nu ati vazut in comparatie cu acel Subaru ce slab e bmw-ul?Cu subaru ala urca pana in varfu muntelui parca urca pe "pereti".. Posted Image
Astazi m-au trecut fiori va spun cinstit cand am vazut ca nu mai pot controla masina nici macar la viteza mica.Se comporta exact ca in filmuletu pus aici.Filmuletul de astazi facut de acel tip reflecta realitatea 100% despre bmw-urile RWD pe timp de iarna...
ideea este ca am inceput sa prind frica de marca asta,stiam din trecut eram pus in tema ca mai fuge dar parca nu in halu asta...

Edited by gordon93, 16 December 2018 - 00:29.


#42
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
ala se da pe zapada mare, e normal sa "danseze" masina, tie in schimb iti fuge pt ca ai opinci. Mai aveam un coleg cu o coaja de focus 2 1.6tdci si iarna abia pleca de pe loc si cu si fara esp pornit, tot asa avea slapi, evident ca nici nu stia sa plece nici cu a 2-a.
ca e BMW nu are nici o legatura, Mercedes si majoritatea masinilor americane au tot tractiune spate.

Edited by _-livio-_, 16 December 2018 - 00:35.


#43
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,610
  • Înscris: 24.10.2015
Nu mai vorbiti prostii cu caratul de cartofi sau nisip. Am si eu masina cu propulsie si nicio problema nu am vazut. Daca anvelopele sunt bune nu ar trebui sa ai probleme. Ori anvelopele sunt rele de tot, ori initiatorul bruscheaza, accelereaza, franeaza necorespunzator.

#44
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Am uitat sa te intreb. Ai cumva suspensie modificata sau amortizoarele prea uzate?
Conteaza f mult iarna. Fiecare creeaza probleme in felul ei dar rezultatul e acelasi - rotile nu pastreaza contactul optim cu asfaltul cand sunt denivelari sau valuri, chiar si mici.

#45
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,610
  • Înscris: 24.10.2015
Si mai conteaza daca are anvelope la 275 pe spate.

#46
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Asta ar fi culmea :D

#47
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,793
  • Înscris: 25.06.2007

 zile_san, on 15 decembrie 2018 - 21:12, said:

tu esti in zona aia a lumii unde se poate:) dar nu toti se dau cu Subaru Impreza blana prin padure de distractie Posted Image)
Din intamplare ti-a iesit la fix!
Deci ma intorceam aseara de unde am avut garda, mergeam linistit cu 120 km/ h, ca nu ma grabeam, mai si a venit chiar un Subaru Impreza albastru, din spate, de m-a depasit de n-am avut aer (singura masina ce m-a depasit in luni de zile), cred ca avea lejer peste 150, poate spre 160 km/ h....
Cum ziceam, drum cu zapafa si gheata, noaptea...

#48
gordon93

gordon93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 13.12.2018
ce model mai exact de Subaru are baiatu ala din videoclip,ce motorizare?Chiar imi place masina..

Edited by gordon93, 16 December 2018 - 14:08.


#49
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,610
  • Înscris: 24.10.2015

 Reactor2015, on 16 decembrie 2018 - 13:25, said:

Asta ar fi culmea :D

De ce? Daca-i cu pachet M, cum sunt majoritatea BMW-urilor romanesti, atunci pe spate are 275/35r18 si fata 245/40r18.

O mica paranteza, cateodata duminica ma duc la nation sau la porte de vincenne sa mai trimit/primesc cate un colet. Acolo e plin de moldoveni si absolut orice BMW e M power iar mercedesurile AMG. Nu conteaza daca e cu bara fata crapata sau cu anvelopele cu sarmele iesite.

Nu fac vreo aluzie la initiator. Si eu am Mercedes vechi dar e ingrijit si nu-i amg din pacate.

#50
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 29.10.2017

 gordon93, on 15 decembrie 2018 - 16:22, said:

asa arata

arata a tocituri, daca mai sunt si intarite e clar.

#51
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 24.06.2008
Stii ca era si o gluma cu BMW....Cica la cumpararea oricarui BMW pe perioada iernii,reprezentanta oferea gratuit doi scaci cu nisip!
Acum,ca si fost posesor de BMW E46 (vreo 6 ani), eu am trecut iernile astfel:
-in primul rand rulam cu viteza foarte mica.Cand era zapada sau ploei rar trecem de 50 km/h.
-cauciucuri foarte bune.Cum se uzau cam jumate,cum le schimbam.Am incercat sa merg cu un rand mai mult timp si mi-a scazut aderenta foarte mult.
-o alta gresala pe care majoritatea o fac: cauciucurile de iarna trebuie sa fie cat mai inguste,nu late.Daca tu ai de 225,incearca cu 205. Stiu ca teoretic te-ai gandi ca fiind mai late ai o aderenta mai buna,dar nu e asa.O sa vezi diferenta.
-asc,dsc...etc alte sisteme intotdeauna ON.Le scoti daca vrei sa faci cerculete,altfel nu!
-si nu in ultimul rand,cu toate ca pare o gluma,ceva greutate in portbagaj.
Lanturi nu am pus niciodata,dar le-am carat mereu dupa mine.
Ca fapt divers,eu m-am pus de catvea ori de-a latul drumului fara sa bruschez masina si cu cauciucuri impecabile,o data rotindu-ma la 360 grade la o viteza de 40-50 km/h.
Sincer,cu toate ca multi o sa-mi sara in cap, eu consider masinile cu tractiune pe spate, niste bombe pe roti ,pe timp de iarna sau polei.Si o spun in cunostinta de cauza!

#52
gordon93

gordon93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 13.12.2018
de ce sa-ti sara in cap lumea?.E clar ,eu m-am convins si sincer am prins deja frica de marca asta pe timp de iarna iti spun cinstit.Vara si in orice anotimp e o placere s-o conduci chiar si toamna cand mai e o ploaie dar iarna chiar e un dezastru TOTAL.Si bmw-ul nu e pt orice sofer pe timp de iarna asta e...Sunt intr-adevar soferi experimentati care stiu sa circule cu bmw-ul pe timp de iarna dar sunt putini.bmw-ul e pt cei care vor adrenalina si le place sa faca cerculete,drifturi..nu pt orice om de rand
Eu am avut inainte de masina asta un Audi a6 cu tractiune fata,dar aia era tanc tata fata de asta rwd.Rwd-ul este o gluma proasta fata de tractiunea fata.Asta pur si simplu danseaza cand nu te astepti.Lumea de aici crede ca am apasat io acelerare brusca sau mai stiu eu ce,desi le-am explicat clar inca din primu topic ca am mers cu maxim 30 la ora ,apasam aceleratia cu frica ca stiam ca astea cu tr. spate fug pe gheata.Astazi desi s-a topit zapada era carosabilul umed tot aveam impresia ca parca fuge de-a latul.E clar frica din subconstient s-a acumulat
si eu nu iau in ras chestia cu saci de nisip sau orice greutate,o sa fac si asta pana la urma e viata mea in joc si a celorlalti participanti la trafic,nu ma intereseaza ca o sa rada x sau y.In orice caz o sa ma gandesc serios pe viitor la achizitionarea unei masini cu tractiune integrala,alea sunt sfinte sau macar fwd tot sunt mai ok decat astea rwd.Si mai nou am acumulat alta frica reala coborarea de pe pod cand e ghetus pe jos,e dezastru cu astea masinilea astea cu tr. spate,practic degeaba are sistemele alea de siguranta dsc si palpaie in bord ca nu te ajuta cu nimic atata timp cat iti danseaza pe drum.

p.s si eu tot nu am inteles pana la urma cum e mai bine sa umbli pe zapada cu DTC permanent pe ON sau doar cu DSC-ul? jur

Edited by gordon93, 17 December 2018 - 01:56.


#53
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Cu totul pornit evident, cu cat opresti din sisteme cu atata te bazezi mai mult pe tine.
Atata frica si tot nu schimbi slapii aia...

Cauciucurile mai inguste sunt bune cand mergi mult prin zapada pt ca "taie" zapada, alea late sunt mai bune pe uscat/ud, pe polei doar alea cu tinte de otel te tin pe traiectorie.

Edited by _-livio-_, 17 December 2018 - 12:26.


#54
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,610
  • Înscris: 24.10.2015
La seria 5 nu-s omologate cauciucuri de 205. Merg 225 sau 245 latime, eventual pe spate 275.

Pe ud e fals ca mai late sunt mai bune. Mai late sunt mai bune doar pe uscat, sau cand vrei sa nu te scumfunzi dar e caz special.

Pe zapada,  varianta cea mai potrivita e 225/55r16.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate