Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
probleme pe zapada cu 520d..
Last Updated: Dec 18 2018 08:55, Started by
gordon93
, Dec 15 2018 15:22
·
0
#1
Posted 15 December 2018 - 15:22
salutare.Sunt posesorul "nefericit" al unui 520d e 60 si am zis nefericit pt ca astazi am intrat cu nici 30km/h intr-un sens giratoriu si spre uimirea mea masina a dansat pe zapada,adica mi-a fugit spatele.In mers imi clipoceste dsc-ul dar am inteles ca asa face la E60 ca asa ar functiona abs-ul cand da de carosabil umed sau cu zapada.Am incercat sa activez si DTC si la fel face si cu ala,practic nu simt nici o diferenta cu el activat sau oprit.Anvelopele le am M+S.LA viteze de pana la 60km/h maxim in linie dreapta masina nu gafeaza,nu fuge.Cum depasesc viteza asta incepe sa gafeze o simt ca e sarpe..si ca palpaie in bord un triunghi micut.Tot astazi am coborat dupa un pod cu viteza extrem de mica cred ca aveam sub 30 la ora ca stiam ca masinile astea fug pe zapada si de abia am oprit-o,era sa intru si intr-unu.Avand cutie automata pe ea nici macar nu stiu cum se face frana de motor ca la o manuala.Am intles ca ar avea frana de motor automata aceste cutii dar nu sunt sigur.
Am si eu 2 intrebari daca puteti sa-mi raspundeti la ele. 1.la masinile cu tractiune spate cum e mai bine sa circuli iarna pe zapada cu DTC on sau off?Daca apas dtc,imi spune ca DSC e restricted.Adica sa inteleg ca sistemul de control al stabilitatii e complet off sau partial?Nici pana in present nu am inteles cum e cu dtc-ul acesta jur. 2.am de gand sa cumpar lanturi,pt. ca deja a inceput sa-mi fie groaza sa mai urc in ea.Cu lanturi montate fuge la fel sau e mai bine?Ce lanturi imi recomandati a fi mai bune calitativ? Va rog frumos daca puteti sa-mi raspundeti la aceste 2 intrebari bine daca nu va rog nu postati,nu luati la misto topicul,nu radeti de aceasta marca mersi. p.s urmatoarea mea masina o sa fie neaparat xdrive sau ma intorc la tractiune fata..Nu vreau sa mai aud de tractiune spate in viata mea. Edited by gordon93, 15 December 2018 - 15:30. |
#2
Posted 15 December 2018 - 15:39
#3
Posted 15 December 2018 - 15:39
Ciudata chestia cu "restricted".
Cauciucurile sunt de iarna sau allseason? Daca nu ai de iarna fa un efort si cumpara. Nu prea ai cum sa circuli cu lanturile decat daca e zapada mai mare. Nu cunosc bine modelul. Daca are vreun mod "eco", activeaza-l. Va mai tempera reactiile motorului. NU recomand frana de motor la tractiune spate!!! Rupe usor aderenta si il pierzi. Probabil asta s-a intamplat cand coborai de pe pod. La vale e f periculos cu frana de motor la tractiune spate ca vine spatele peste tine. In mom in care s-a rupt aderenta roata nu mai opune rezistenta pe nicio directie iar masina asculta doar de inertie sau, mai rau, de moment. Rezolva problema cu ESPul ca iti va fi greu sa folosesti masina fara el. Edited by underb, 15 December 2018 - 15:43. |
#4
Posted 15 December 2018 - 15:40
Cumpara-i niste cauciucuri bune si accelereaza mai usor, nu ca pe uscat...
|
#5
Posted 15 December 2018 - 15:42
underb, on 15 decembrie 2018 - 15:39, said:
Ciudata chestia cu "restricted". Cauciucurile sunt de iarna sau allseason? Daca nu ai de iarna fa un efort si cumpara. Nu prea ai cum sa circuli cu lanturile decat daca e zapada mai mare. Nu cunosc bine modelul. Daca are vreun mod "eco", activeaza-l. Va mai tempera reactiile motorului. NU recomand frana de motor la tractiune spate!!! Rupe usor aderenta si il pierzi. problema ta e ca nu adaptezi viteza la conditiile de drum . cu ce viteza ai vrea sa circuli pe zapada? esti collin mcrae? |
#6
Posted 15 December 2018 - 15:47
Deci, sunt de iarna sau allseason cauciucurile? Ca ambele sunt M+S.
Cele de iarna au si muntele cu fulgul de zapada. Ce model sunt? Edited by underb, 15 December 2018 - 15:47. |
#7
Posted 15 December 2018 - 15:49
1. DTS = Dynamic Stability Control = un sistem ce include ESP si controlul tractiunii.
2. Ai tractiune spate (stiu, corect e propulsie), iar daca apezi mai tare pe acceleratie, se intampla ce zi ci tu, de aceea NU trebuie sa apesi tare (brusc pe acceleratie), cand pe jos e gheta/umezeala/zapada. 3. Sistemul de mai sus incearca sa te ajute, adica cand simta ca o roata patineaza, ii taie puterea, dar trimite pe cealalta, dar si asta pierde aderanta => dansezi. Intr-un sfarsit taie puterea motorului, pt a nu sfarsi intr-un copac. 4. Anvelopele trebue sa fie M+S, dar sa aiba si semnul cu fulg 5. Ia anvelope bune se iarna, e viata ta si a altora, insa nu te astepta deodata sa mearga ca vara! Traciunea spate e fun, daca stii sa o controlezi si daca nu o sfidezi. Quote DSC Button information The DSC button has three operating modes: 1. DSC operational (standard setting) 2. DTC operational (If DTC button is depressed once DSC switches Off) 3. DSC and DTC completely deactivated (If DTC button is depressed for extended period) Nu iti recomand sa ii dai OFF decat daca ramai impotmolit si incerci sa iesi, dupa ce ai sapat si ai pus lanturi pe roti. Un sac de cartofi/ciment in portbagaj ajuta, orice bemveist stie asta... Pt Frana de motor mergi in mod manual sau auto - SPORT Daca aluneci asa usor, banuiesc ca anvelopele nu sunt stralucite. |
#8
Posted 15 December 2018 - 15:52
E mai civilizat putin cu niste baxuri de apa decat cu ciment sau cartofi in masina.
|
#9
Posted 15 December 2018 - 15:54
#10
Posted 15 December 2018 - 15:54
|
#11
Posted 15 December 2018 - 15:56
Faptul ca te duci la vale si ai probleme de oprire, nu are treaba cu tractiunea, ci cu anveopele (probabil ieftine/chinezesti/proaste).
Pune greutate in portbagaj, macar 50 kg. O sa vezi diferenta mare.. Masina are motorul greu pe fata, greutatea nu e uniform distribuita. A mea imi da adrenalina si vara, daca e ud pe jos si ii calc putin mai brusc acceleratia, iar avelopele sunt Pirelli... Nu Exista mod ECO la E60, doar de la F in sus a aparut. BMW Winter Driving Tip: Eco Pro On, Coasting Off Edited by Courage, 15 December 2018 - 15:58. |
#12
Posted 15 December 2018 - 15:57
Varianta clasica
Pune si tu un sac cu nisip un portbagaj Il scoti la primavara Si condu mai incet ca tot acolo ajungi |
#14
Posted 15 December 2018 - 16:12
Pune-ti cauciucuri bune.
BMW are de aproape 20 de ani greutatea distribuita in mod egal pe ambele punti, asa ca nu iti trebuie saci de cartofi/pietroaie in portbagaj. Nu apasa ca idiotul acceleratia. M+S= Mudd + Snow. Edited by Friskey, 15 December 2018 - 16:14. |
#15
Posted 15 December 2018 - 16:14
|
#16
Posted 15 December 2018 - 16:17
Anvelopele alea nu ar trebui sa faca figuri, decat daca sunt foarte tocite. Sunt din 2013, teoretic ar trebui la anu sa le schimbi.
|
#17
Posted 15 December 2018 - 16:17
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users