Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina 10.000 de euro
#19
Posted 14 December 2018 - 18:22
#20
Posted 14 December 2018 - 18:32
Multumesc mult de pareri.
Ma voi orienta catre o masina mai ieftin de intretinut, am 2000 de lei buget lunar din care 1000-1300 se duc pe ce mai cheltuiesc eu de zi cu zi. Dupa cum am spus nu ma intereseaza asa tare puterea.. eu credeam ca 140cai este o putere medie.. nu prea am stat sa ma documentez asa bine.. Scopul masinii pe care o iau este sa ma duc din A in B si sa am confort cand mai stau cu ea langa plaja, admirand marea. Nu vreau sa dau viteza, sa ma laud cu ea sau alte chestii, dar la banii astia vreau sa fiu multumit de ea si fiti siguri ca o sa fiu super atent cu ea sa nu o lovesc sau altele.. 5.000 din banii aia sunt stransi de mine, nu am chef sa imi bat joc de ei Edited by TheHhH99, 14 December 2018 - 18:36. |
#21
Posted 14 December 2018 - 18:37
TheHhH99, on 14 decembrie 2018 - 18:32, said:
Multumesc mult de pareri. Ma voi orienta catre o masina mai ieftin de intretinut, am 2000 de lei buget lunar din care 1000-1300 se duc pe ce mai cheltuiesc eu de zi cu zi. Dupa cum am spus nu ma intereseaza asa tare puterea.. eu credeam ca 140cai este o putere medie.. nu prea am stat sa ma documentez asa bine.. Scopul masinii pe care o iau este sa ma duc din A in B si sa am confort cand mai stau cu ea langa plaja, admirand marea. Nu vreau sa dau viteza, sa ma laud cu ea sau alte chestii, dar la banii astia vreau sa fiu multumit de ea si fiti siguri ca o sa fiu super atent cu ea sa nu o lovesc sau altele.. 5.000 din banii aia sunt stransi de mine, nu am chef sa imi bat joc de ei Pana la urma cati bani ai strans ? Cauta o masina din clasa compacta sau supermini, ieftina la intretinere si musai benzinar. Edited by diegodanny, 14 December 2018 - 18:41. |
#22
Posted 14 December 2018 - 18:38
Eu as spune ca 140 de cai pentru o masina de marime medie e un minim necesar. Vad ca le numesc avioane unii pe aici deja, wow! Toate sfaturile sunt irelevante atat timp cat nu stie nimeni cat de banos esti si cat esti dispus sa bagi in masina. Mai depinde daca o cumperi din pasiune, esti amator de tehnica si masini sau ai nevoie de un mijloc de transport...
|
#23
Posted 14 December 2018 - 18:39
Am uitat sa specific ca pe langa banii astia am si fond de rezerva de 2.500 euro care la nevoie se pot folosi pt masina.
|
#24
Posted 14 December 2018 - 18:39
elbjorn, on 14 decembrie 2018 - 17:40, said:
De asta ti-am si recomandat Fiesta ,) Cat de caii putere, ii imparti la greutatea masinii. 100Cp la o masina de 1500kg nu e tot una cu 80cp la 1000kg. am un coleg de 1.85 inaltime care s-a suit in masina, a avut nevoie sa dea scaunul un pic in fata ca nu ajungea bine la pedale. |
#25
Posted 14 December 2018 - 18:40
vinciun, on 14 decembrie 2018 - 18:38, said:
Eu as spune ca 140 de cai pentru o masina de marime medie e un minim necesar. Vad ca le numesc avioane unii pe aici deja, wow! Toate sfaturile sunt irelevante atat timp cat nu stie nimeni cat de banos esti si cat esti dispus sa bagi in masina. Mai depinde daca o cumperi din pasiune, esti amator de tehnica si masini sau ai nevoie de un mijloc de transport... Edited by diegodanny, 14 December 2018 - 18:40. |
#26
Posted 14 December 2018 - 18:44
Pai e lung in picioare, ori profiti de viata ori nu mai profiti, ce sa faca el intr-o supermini? Mai bine cu autobuzul..iar eu am precizat ca "140 de cai pentru o masina de marime medie".
|
#27
Posted 14 December 2018 - 18:46
vinciun, on 14 decembrie 2018 - 18:44, said:
Pai e lung in picioare, ori profiti de viata ori nu mai profiti, ce sa faca el intr-o supermini? Mai bine cu autobuzul..iar eu am precizat ca "140 de cai pentru o masina de marime medie". Si pentru incepatori cel mai bine este o masina cu motorizare mica si sa fie hatchback, se invata mai bine cu ea si nici nu are probleme cu lipsa locului de parcare. Edited by diegodanny, 14 December 2018 - 18:48. |
#28
Posted 14 December 2018 - 18:53
Dar posibil ca au dreptate colegii. Daca e sa primesti un sfat corect, ca de la o persoana mai mare care iti vrea binele, asa e, ia una cat mai slaba.
Prima mea masina a fost un Mercedes e320 cdi w210 de 197 de cai. Am dat pe ea 3000 de euro si am mai bagat vreo 2000 ca s-o aduc intr-o stare tehnica destul de buna, insa mai era de lucru la partea estetica. Dupa doi ani i-am facut felul, dauna totala. Apoi am luat una identica si am inceput de la capat. Se vede clar ca cele mai multe prostii la faci in primul an, poate si al doilea. diegodanny, on 14 decembrie 2018 - 18:46, said: La clasa supermini decat cei ce stau pe bancheta din spate sunt mai inghesuiti daca sunt lungi in picioare, in fata este ca orice masina. Si pentru incepatori cel mai bine este o masina cu motorizare mica si sa fie hatchback, se invata mai bine cu ea si nici nu are probleme cu lipsa locului de parcare. Si daca se obisnuieste din start cu una mai mare care e problema? Stii ce bine te simti cand urci intr-una mai mica decat a ta? Invers e mai greu tot timpul. |
|
#29
Posted 14 December 2018 - 18:56
vinciun, on 14 decembrie 2018 - 18:51, said:
Dar posibil ca au dreptate colegii. Daca e sa primesti un sfat corect, ca de la o persoana mai mare care iti vrea binele, asa e, ia una cat mai slaba. Prima mea masina a fost un Mercedes e320 cdi w210 de 197 de cai. Am dat pe ea 3000 de euro si am mai bagat vreo 2000 ca s-o aduc intr-o stare tehnica destul de buna, insa mai era de lucru la partea estetica. Dupa doi ani i-am facut felul, dauna totala. Apoi am luat una identica si am inceput de la capat. Se vede clar ca cele mai multe prostii la faci in primul an, poate si al doilea. vinciun, on 14 decembrie 2018 - 18:53, said:
Si daca se obisnuieste din start cu una mai mare care e problema? Stii ce bine te simti cand urci intr-una mai mica decat a ta? Invers e mai greu tot timpul. Edited by diegodanny, 14 December 2018 - 19:01. |
#31
Posted 14 December 2018 - 18:59
Pe bune, e cat casa de inalt si voi ii recomandati Fabia ???
TheHhH99, te poti uita si la Octavia sau Superb 2. Fabia e bataie de joc pentru tine ... Apoi, as zice sa lasi diesel-ul si sa te uiti la benzinare. Nu o pui sa traga de remorca, deci nu ai nevoie stringenta de cuplu ... de liniute nu se pune problema, deci nu iti trebuie racheta. Benzina si gpl, sa te bucuri de mersul cu ea (adica sa faci cat mai multi kilometri, in aceiasi bani). Da, o sa sara-n sus adeptii tractoarelor, insa realitatea e ca sub consumul unui benzinar pe gpl nu iesi cu niciun diesel, oricat ar vrea ei. Uita de motoarele de 2L/140CP, mai ales cele de la VW ... majoritatea dintre ele au avut probleme. LE: la traficul asta de rahat, nu te mai strecori nici cu aia mica, nici cu aia mare. Tot la coada stai, ca n-ai pe unde merge. Edited by shymano, 14 December 2018 - 19:01. |
#32
Posted 14 December 2018 - 19:06
La subcompacta, dacă ai doua palugi in fata stai înghesuit în spate și dacă ești minion. Doar n o să se plimbe singur, un coleg, două colege...
Apoi sunt mașini de oraș, poți face și concedii in ele la distanțe mai mare, dar e cam incomod de condus. Mă rog, e student, e mic de vârstă, poate sa se chinuie nițel, dar.... O compactă o văd că pe o alegere mai buna totuși. Buburuzele sunt o a doua mașină, pt oraș, fâțâială scurtă. Golf,Focus,Astra,Clio ceva din gama asta ar trebui sa fie targetul lui. Până în 5000 euro. Benzinar, că nu va face cine știe ce kilometri lunar. @shymano, uite că n ai nimerit o, eu sunt adept diesel și i am recomandat benzinar. N a ieșit micuțul tău flame Edited by irulan_corrino, 14 December 2018 - 19:09. |
#33
Posted 14 December 2018 - 19:10
irulan_corrino, on 14 decembrie 2018 - 19:06, said:
La subcompacta, dacă ai doua palugi in fata stai înghesuit în spate și dacă ești minion. Doar n o să se plimbe singur, un coleg, două colege... Apoi sunt mașini de oraș, poți face și concedii in ele la distanțe mai mare, dar e cam incomod de condus. Mă rog, e student, e mic de vârstă, poate sa se chinuie nițel, dar.... O compactă o văd că pe o alegere mai buna totuși. Buburuzele sunt o a doua mașină, pt oraș, fâțâială scurtă. Golf,Focus,Astra,Clio ceva din gama asta ar trebui sa fie targetul lui. Până în 5000 euro. Benzinar, că nu va face cine știe ce kilometri lunar. @shymano, uite că n ai nimerit o, eu sunt adept diesel și i am recomandat benzinar. N a ieșit micuțul tău flame Clio nu este compacta, mai degraba Megane. Altfel, sunt recomandari bune. |
|
#34
Posted 14 December 2018 - 19:11
#35
Posted 14 December 2018 - 19:13
Daaa, categoric o mașină nouă pe care sa dea toți banii pe care ii are e recomandarea perfectă pt unul care are permis de o săptămână....
|
#36
Posted 14 December 2018 - 19:15
irulan_corrino, on 14 decembrie 2018 - 19:13, said:
Daaa, categoric o mașină nouă pe care sa dea toți banii pe care ii are e recomandarea perfectă pt unul care are permis de o săptămână.... Mai ales ca Logan II facelift are interiorul ceva mai frumos fata de prima versiune de logan II , nu este mare diferenta dar arata ceva mai bine cu facelift, mai ales la stopuri si faruri. http://blog.autovit....restige-easy-r/ Edited by diegodanny, 14 December 2018 - 19:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users