Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Garantie Samsung - dilema

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
cristina94

cristina94

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.12.2018
Buna, am o o dilema si as vrea raspunsul cuiva sau macar o parere. Problema e urmatoarea: prietenul meu a cumparat un telefon de la o cunostinta. La spart si acea cunostinta s-a oferit sa il duca in garantie la Samsung, pentru ca contractul cica era pe numele lui. Ia cerut o anumita suma de bani pentru repararea acestuia, apoi la tot amanat pe prietenul meu pe motivul ca ar fi cheltuit banii pe ceva urgent si ca imediat ce va strange banii inapoi il va scoate. A trecut intre timp 1 an si 2 luni(cam asa) si cunostinta cica insfarsit si-a amintit de telefon. Problema e ca el sustine ca a pierdut foaia si ca cei de la Samsung nu stiu unde e telefonul. Voua vi se pare normal asa ceva? Mie imi pare a teapa, dar prietenul meu insista ca e asa si ca cei de la Samsung o sa il gaseasca. Eu cred ca Samsung e o firma mare, nu un magazin de telefoane de la coltul blocului, si sigur trebuie sa aiba o baze de date si foaia aceasta de care vorbeste cunostinta trebuie sa fie inregistrata si cu buletinul cred ca ar putea rezolva. Stiu ca pare o poveste idioata, dar chiar as vrea sa vad ce gandesc alte persoane despre aceasta situatie. Pareri ?

#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
invata-l pe prietenul tau ca data viitoare sa se duca singur la garantie.

#3
cristina94

cristina94

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.12.2018

View Postslai, on 13 decembrie 2018 - 23:18, said:

invata-l pe prietenul tau ca data viitoare sa se duca singur la garantie.

Ar fi o idee, dar as fi mai interesata de o parere in situatia de fata. Prietenul meu locuieste in strainatate si cunostinta aceasta a vrut sa il ajute. La ajutat foarte mult:)), dar eu vreau sa stiu daca ar putea avea dreptate sau nu. Mi se pare exagerat totul ...

#4
valirex

valirex

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,746
  • Înscris: 30.07.2006
Dupa atata timp,parerea mea e ca e prea tarziu sa mai poti face ceva,trebuia actionat atunci ,la cald.S-o treaca pe lista tepelor(sper ca nu e mare)

#5
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006
Sa-si ia alt telefon nou, din magazin, pe numele propriu ca sa nu mai fie probleme. Daca dupa un an tot mai plange dupa un telefon, spune-i prietenului tau sa se trezeasca la realitate!

#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
1. Garantia e a telefonului, nu a cumparatorului.
2. Garantia nu acopera defecte datorate accidentelor (ecran spart).
3. Uita de subiect, prietenul ti-a dat teapa. A cheltuit banii de reparatie si a vandut telefonul.

#7
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,557
  • Înscris: 25.04.2007
Sau daca prietenul nu i-a dat teapa dar a lasat telefonul la garantie 1 an si doua luni, pe motiv ca nu a mai avut banii sa achite reparatia si/sau a uitat apoi de el, aia l-au considerat abandonat. Nu cred ca sunt obligati sa-l pastreze atata timp de nici o lege, nici macar de bunul simt.

#8
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,864
  • Înscris: 06.01.2008

View Postcristina94, on 13 decembrie 2018 - 23:11, said:

Buna, am o o dilema si as vrea raspunsul cuiva sau macar o parere. Problema e urmatoarea: prietenul meu a cumparat un telefon de la o cunostinta. La spart si acea cunostinta s-a oferit sa il duca in garantie la Samsung, pentru ca contractul cica era pe numele lui...
Odata ce un telefon are un defect neacoperit de garantie (ecran sau capac spate spart, urme de socuri mecanice pe carcasa, etc.) nu mai ai nicio obligatie sa-l duci in service Samsung, iar foaia aia de garantie e buna de sters acolo unde soarele nu rasare niciodata.
Prietenul tau trebuia sa mearga personal la un service Samsung sau sa-l trimita prin curier daca accepta cei de la service asta, la service ar fi facut receptia telefonului, fisa de intrare in service, il inspectau sa vada toate problemele (in general verifica inclusiv daca bateria e obosita si ar trebui schimbata-in garantie e gratis), pe urma comunica defectele si cat costa ca sa aduca aparatul la starea de conformitate.
Iar mai departe decizi daca platesti reparatia sau il lasi asa.

#9
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Avand in vedere ca nu-i o discutie ce tine de telefoane mobile ci e o speta ce tine de Drept civil, voi muta aceasta discutie pe aria respectiva.

#10
Cornel

Cornel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.04.2003

View Postcristina94, on 13 decembrie 2018 - 23:11, said:

prietenul meu insista ca e asa si ca cei de la Samsung o sa il gaseasca.

as vrea sa vad ce gandesc alte persoane despre aceasta situatie. Pareri ?

Prietenul tau stie ca a luat teapa, vrea doar sa nu cada "de prost" in fata ta.

Nu-l mai stresa cu chestia asta, uita de ea. E greu sa accepti ca ai luat teapa insa negarea nu ajuta la nimic.

Edited by Cornel, 14 December 2018 - 11:58.


#11
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
"A trecut intre timp 1 an si 2 luni(cam asa)"
MMMMMMMMMMMUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E geniala faza !
GENIALA !
GE-NIA-LLLLL-AAAAAAAAAA !!! Posted Image

1 an si 2 luni (cam asa) - parca avea importanta ca sint 2 luni sau 2 luni si 3 zile cam asa.......
Bine ca ai precizat 1 an si 2 luni, ca daca erau 1 an si 3 luni sau 1 an si 1 luna.... poi neah, era cu totul si cu totul alta treaba :) :)

I-a cerut o anumita suma de bani pentru repararea acestuia .............. a trecut 1 an si 2 luni - adica prietenul asta a stat 1 an si ceva si cu banii luati si fara telefon ?!
Ori glumezi, ori glumezi, corect !

cei de la Samsung nu stiu unde e telefonul. - asta e perfect adevarat, deoarece teleofnul nu a ajuns niciodata la Samsung !!!!

Edited by buyonevideo, 14 December 2018 - 12:03.


#12
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
În varianta 1 cunoștința e un țepar ordinar. N-a mai dus telefonul niciunde și a mâncat și banii.

În varianta 2 te minte prietenul tău.

În ambele variante nu prea e de ținut ca prieten. Ori e foarte naiv, lucru care o să v-aducă neplăceri pe viitor (1 an și 2 luni un display de telefon ???? ), ori e un mincinos.

Dacă e pe bune povestea, cunoștința să returneze prețul telefonului minus prețul ecranului spart. Pe care l-a primit deja.
Deci trebuie să returneze prețul telefonului întreg.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate