Renault Symbol 1.6 16V 2010 benzină nu 'sta' la ralanti
Last Updated: Mar 03 2020 18:34, Started by
mihaipopm8
, Dec 13 2018 22:42
·
0
#1
Posted 13 December 2018 - 22:42
Mașina are 120.000 de km
Problema se manifestă doar uneori (aleator) Atunci se 'aprinde' și martorul de bujii incandescente respectiv check engine (de obicei doar primul) Am facut 2 diagnoze în 2 service-uri diferite iar problema ar fi: Clapeta accelerație și posibil calculator Clapeta a fost curățată de curând dar problema persistă Am observat că se manifestă în special la pornirea motorului la 'rece' sau în sezonul rece... În principiu mașina merge, dar câteodată apare această problemă Ce aș mai putea să verific sau să încerc să-i fac? Cei care au mașini similare, ați pățit același lucru? Attached FilesEdited by mihaipopm8, 13 December 2018 - 22:49. |
#4
Posted 13 December 2018 - 22:57
Bujii incandescente sigur nu ai la masina. Verifica bobinele.
Si fisele. |
#5
Posted 13 December 2018 - 23:04
La martorul cu rezistența aceea mă refer, am greșit...
'Reglat culbultori?' Pot să încerc. Edited by mihaipopm8, 13 December 2018 - 23:05. |
#7
Posted 13 December 2018 - 23:23
Daca face figuri doar la rece la relanti...incearca cu incredere. Ti-o zic pentru ca la japoneze e fix aceeasi chestie.
|
#9
Posted 13 December 2018 - 23:43
RealThing, on 13 decembrie 2018 - 22:51, said:
Reglat culbultori? valirex, on 13 decembrie 2018 - 23:27, said:
Problema aceasta se intalneste des si la Logan si este datorata motorasului pas cu pas,el tine motorul la relanti,ori trebuie curatat,ori schimbat Foarte posibil, curatarea nu oricum face rau. Edited by Wotan, 13 December 2018 - 23:45. |
#11
Posted 13 December 2018 - 23:45
#12
Posted 14 December 2018 - 00:20
'La benzinar ai bujii incandescente ?'
M-am corectat ulterior O sa încerc și cu schimbarea motorașului pas cu pas. Edited by mihaipopm8, 14 December 2018 - 00:22. |
#13
Posted 14 December 2018 - 03:36
Si ziceti voi ca treaba aia - diagnoza auto - dauneaza grav diagnosticului? Nu de alta, dar am inteles ca masinile mai noi de Dacia 1310 dispun de asa ceva (bine, mai greu cu interpretatu', da' asta e alta treaba...)
P.S. Fiti romani: munciti, nu ganditi. Schimbati, ca' nu cumva sa va chinuie al' de Sus de intelegeti ce se intampla. Edited by dexterash, 14 December 2018 - 03:37. |
#14
Posted 14 December 2018 - 08:23
Prima data faci ce e mai simplu : cureti mpp si clapeta acceleratie
Motorul ,unele serii , au venit cu bug de soft , in service se stia de el si se facea o corectare de soft , nici 1,2 16 v nu a scapat , si aici la anumite serii au venit cu defect de soft - nu de calculator . |
#15
Posted 14 December 2018 - 08:37
O diagnoza la reprezentanta cred ca te lamureste.Vorba aia:,,dai un ban, si stii ca nu-l mai ai"!
|
|
#16
Posted 14 December 2018 - 09:11
daca face DOAR la rece gen 30s-1 minut schimbi prima data motorasul de relanti si apoi schimbi garniturile de la corpul clapeta si garniturile de la galeria de admisie.
|
#17
Posted 14 December 2018 - 12:30
Simptomele pot fi si din cauza unei bujii care nu functioneaza bine la rece sau a unei fise care nu e bine infipta. Daca problema se manifesta aleator slabe sanse sa-i dai de cap, daca nu e prea enervant asteapta sa vezi daca devine permanenta.
Edited by spooky51, 14 December 2018 - 12:32. |
#18
Posted 14 December 2018 - 12:33
"bujii care nu functioneaza bine la rece sau a unei fise care nu e bine infipta"
Sau bobina inductie , are 4 si sunt stiute problemele de calitate slaba a lor , cand se schimba indicat sa se ia set nu bucata. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users