Jurnal Ford Fiesta Titanium 1.0 EcoBoost 125 CP 5 usi
Last Updated: Oct 06 2019 20:24, Started by
Hawkie
, Dec 13 2018 16:52
·
0
#1
Posted 13 December 2018 - 16:52
Am luat hotărârea împreună cu soția să luam o mașină nouă pentru ea.
Având în vedere că mai avem o Fiesta din 2007 am înclinat spre noua Fiesta care ne place destul de mult. Prețul competitiv, dotările și design-ul ne-au convins să dăm comanda la varianta Titanium, motor 1.0 benzină 125 CP și cu următoarele dotări: Standard de pe Titanium : Pachet Titanium - include: aer conditionat automat, oglinzi electrice, rabatabile si incalzite cu sistem de semnalizare incorporat, geamuri fumurii, Keyless entry + keyless start, geamuri spate actionate electric (numai ptr 5 usi), Sistem. Navigatie, SYNC III, 8'' touchscreen, 2xUSB, 7 difuzoare, mirroring function - Smartphone; Suplimentar am dorit: Vopsea metalizata - Chrome Blue (e o culoare nouă, un albastru metalizat foarte interesant) Pachet Iarna - include scaune fata incalzite, volan si parbriz incalzite (e mai fain iarna să ai fundul încălzit ) Senzori de parcare spate (sunt chiar utili la parcări prin oraș, nu am considerat necesar să fie nevoie de cameră) Pachet vizibilitate - include:senzori de ploaie, oglinda electrocroma, claxon bitonal (senzori de ploaie a dorit soția să nu mai tot regleze la ștergătoare) Anvelope all season 16'' (cum mașina va fi folosită 95% prin oraș am dorit să scap de problema schimbului de cauciucuri de 2 ori pe an). Mai avem o mașină în familie pentru ieșit din oraș Ne-a plăcut mult și că sistemul multimedia știe Android Auto și chiar l-am testat și funcționează foarte fain. Am luat-o prin programul rabla, prețul cu tot cu reducerea pe rabla a ajuns undeva în jur de 14000 euro. Acum așteptăm, se pare că mașina va veni în România în jur de 29 decembrie. Am primit oferta casco la 400 euro /an fără franșiză sau 300 euro / an cu franșiză 100 euro, preț care mi se pare bunicel. Revin cu poze și alte informații după ce o primim. Edited by Hawkie, 13 December 2018 - 16:54. |
#2
Posted 13 December 2018 - 16:57
Ce motor ai pe fiesta veche si cum ti se pare noul motor ? banuiesc ca l-ai incercat la test drive. Sa o stapanesti sanatos.
|
#3
Posted 13 December 2018 - 17:03
Pe Fiesta veche am 1.3 fară turbo de 69 CP si mi se pare cam puturoasă. Test drive am făcut cu cel de 100 CP, părea OK dar nu m-a dat pe spate de-asta m-am gândit să îl iau pe cel de 125 CP.
|
#4
Posted 13 December 2018 - 17:23
Pai s-o stapanesti sanatos dar nu-s cam mici rotile (diametru exterior) pt jante pe 16? De fapt invers. Nu-s cam mari jantele pt o Fiesta?
Mi se pare cam putina guma intre janta si asfalt ca sa poti utiliza masina linistit si fara stress inutil. Edited by underb, 13 December 2018 - 17:24. |
#5
Posted 13 December 2018 - 17:26
125 este super suficient in Fiesta, sa vezi cum fuge.
Fosta prietena avea MK7 1,25 cu 60CP pe autostrada pana ajungeai la 130, puteai sa citesti o carte. In rest super masina, fiabila si probleme technice inexistente. Sa speram ca MK8-ul tot asa o sa fie. underb, on 13 decembrie 2018 - 17:23, said:
Pai s-o stapanesti sanatos dar nu-s cam mici rotile (diametru exterior) pt jante pe 16? De fapt invers. Nu-s cam mari jantele pt o Fiesta? Mi se pare cam putina guma intre janta si asfalt ca sa poti utiliza masina linistit si fara stress inutil. Sunt maximul permis pe o Fiesta. Intr-adevar mai dure ca cele pe 15, dar nu este mare diferenta. In schimb optic arata bine de tot pe 16. |
#6
Posted 13 December 2018 - 17:52
Mai au si 205/45 R17 ca optiune la fiesta, care intradevar au talonul mic
Cele pe 16 sunt 195/55, adica identice ca la loganul prestige Anvelopele allseason banuiesc ca sunt ceva optiune oferita de dealer, conteaza aici destul de mult modelul |
#7
Posted 13 December 2018 - 17:56
Destul de bun pretul tinand cont ca are cam tot ce vrei pe ea. Sa o folositi sanatosi si sa ne tii la curent cu impresii cand ajunge
|
#8
Posted 13 December 2018 - 19:34
Jantele de 16" sunt standard pe Titanium. Exista opțiunea de jante pe 17" (erau vreo 3 modele) dar m-am gândit și eu la confort și am zis că sunt suficiente de 16.
Anvelopele all-season cred că vin din fabrică așa întrucât am primit un screenshot cu statusul comenzii la Ford și apărea și această opțiune. Nu știu marca/modelul, vom vedea... |
#10
Posted 13 December 2018 - 22:05
stalker2142, on 13 decembrie 2018 - 17:52, said:
Mai au si 205/45 R17 ca optiune la fiesta, care intradevar au talonul mic Cele pe 16 sunt 195/55, adica identice ca la loganul prestige Anvelopele allseason banuiesc ca sunt ceva optiune oferita de dealer, conteaza aici destul de mult modelul |
|
#11
Posted 19 December 2018 - 09:46
Un pret bun la motorizarea asta si nivelu de echipare.
E diferenta mare intre 1.3 aspirat si asta turbo de 125 cp. O sa va placa sunt convins Asteptare usoara |
#12
Posted 04 January 2019 - 14:00
A venit "bolidul" chiar înainte de Crăciun. Acum am apucat să-i fac câteva poze. Am adunat cam 120 km.. primele impresii sunt bune.
Anvelopele cu care a venit sunt Continental All-Season Contact care mi se par că se comportă excelent pe drum înghețat/zăpadă (atât cât am apucat să umblu...) Prin review-uri spuneau că motorul de 100 CP e silențios abia îl auzi...acum nu știu dacă au modificat ei sunetul dar cel de 125 CP îl auzi mai ales la accelerări se aude destul de "gros" posibil să fie intenționat setat să se audă așa nu știu. Dar e ok, e plăcut nu deranjant. Nu l-am adus pe roșu încă, dar rezervele de putere par semnificative, atât cât am testat prin oraș. Jantele de 16" mi se par că se potrivesc perfect pe Titanium, 17" probabil ar fi mers mai bine dacă era varianta ST mai sport. Altă chestie care mi se pare faină e că scaunul șofer are reglare pe verticală (eu sunt mai înalt decât soția). La vechea mașină era un compromis, soția dorea scaunul mai sus, acum poate să-l ridice cât vrea Attached FilesEdited by Hawkie, 04 January 2019 - 14:02. |
#13
Posted 04 January 2019 - 14:40
arata bine, frumoasa culoare, frumoase jante. Un drum bun va doresc si cat mai putine incidente posibile si tine ne la curent cu tot ce se intampla.
|
#14
Posted 04 January 2019 - 15:05
Hawkie, on 04 ianuarie 2019 - 14:00, said:
A venit "bolidul" chiar înainte de Crăciun. Acum am apucat să-i fac câteva poze. Am adunat cam 120 km.. primele impresii sunt bune. Anvelopele cu care a venit sunt Continental All-Season Contact care mi se par că se comportă excelent pe drum înghețat/zăpadă (atât cât am apucat să umblu...) Prin review-uri spuneau că motorul de 100 CP e silențios abia îl auzi...acum nu știu dacă au modificat ei sunetul dar cel de 125 CP îl auzi mai ales la accelerări se aude destul de "gros" posibil să fie intenționat setat să se audă așa nu știu. Dar e ok, e plăcut nu deranjant. Nu l-am adus pe roșu încă, dar rezervele de putere par semnificative, atât cât am testat prin oraș. Jantele de 16" mi se par că se potrivesc perfect pe Titanium, 17" probabil ar fi mers mai bine dacă era varianta ST mai sport. Altă chestie care mi se pare faină e că scaunul șofer are reglare pe verticală (eu sunt mai înalt decât soția). La vechea mașină era un compromis, soția dorea scaunul mai sus, acum poate să-l ridice cât vrea Felicitari si s-o stapaniti sanatosi. Daca mergi mult prin oras nu cred ca ti-ar fi convenit varianta ST deoarece are suspensia mai dura si ai fi simtit toate gropile din oras, masina fiind si din clasa mica. O intrebare deoarece si eu am o pasarica cu insonorizare. Tu ai facut test drive cu varianta de 100 CP de spui ca ti s-a parut mai putin zgomotoasa ? Daca da, masina de TD nu a fost cumva o versiune anterioara sau vreo varianta ST ? Intreb asta deoarece la Focus am observat ca au inceput reducerile de costuri si in afara de suspensia independenta scoasa de pe modelele sub 150 CP mi s-a parut ca au scos si din materialele antifonante si au subtiat grosimea geamurilor astfel incat Focus mk4 e mai putin insonorizat decat Focus mk3.5. L-au adus cam la nivelul de dinainte de facelift , cam ca mk3. |
#15
Posted 04 January 2019 - 15:16
Sincer nu mai țin minte sunetul motorului la varianta de TD 100 CP. A fost acum mai bine de 2 luni și destul de scurt și am fost cu soția și reprezentantul de vânzări. Nu neapărat se aude mai tare cât parcă mai gros, dar poate e doar o impresie subiectivă.
Legat de insonorizare nu mă pot plânge mi se pare destul de ok din ce-am sesizat până acum, dar mai studiez...prin Timișoara acum de sărbători nici nu a fost așa mare zumzet / circulație și claxoane ca în capitală. Edited by Hawkie, 04 January 2019 - 15:17. |
|
#16
Posted 05 April 2019 - 15:56
Am făcut 2200 km fără evenimente. De ieri am sesizat o problemă cu un scârțâit aleator în zona bordului. Dezamăgitor ce sa zic. Se aude dacă e muzica/radioul oprit și pare ca se aude la schimbări de viteza (de apăsat pedala de acceleratie). Nu pare a fi de la pedala. Încă nu mi-am dat seama exact ce scârțâie dar e foarte enervant odată ce auzi tot acolo ma gândesc. Sa scârțâie după doar 2000km e jenant zic eu. Mai studiez sa vad dacă găsesc. Pe forumurile străine am mai văzut ca se plângeau unii cu mk8 ca face usa zgomot
|
#17
Posted 06 April 2019 - 12:28
Încearcă să ții apăsat pe displayul unității media. La mine ăla zdrăngăne. Au trimis instrucțiuni către serviceuri să scoată unitatea media și să pună un distanțier de plastic pentru posesorii care se plâng de problema asta.
La mine se aude cel mai pregnant când merg constant la 1500 de ture (eu am motorul diesel). Ce probleme am mai avut eu: geamul șoferului ocazional coboară aproape complet când încerc să îl ridic puțin (am înțeles că e problemă comună), și claxonul a început deodată să se audă ca o conservă (altă problemă comună). Să le ții și pe astea sub observație. În rest, să te bucuri de mașină! E o mașină bună, care se așează pe drum ca nici o alta din clasa ei. |
#18
Posted 06 April 2019 - 16:24
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users