Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Alianța Vestului - discutii
Last Updated: Aug 12 2022 08:32, Started by
WestPoint
, Oct 02 2018 21:07
·
0
#1315
Posted 18 January 2022 - 14:42
Wotan, on 18 ianuarie 2022 - 10:22, said:
Atat timp cat proiectele se fac in regiuni diferite nu exista paralelism, deservesc comunitati diferite. Plus ca fiind proiecte diferite n-au cum sa se blocheze unul pe celalalt. Pica doar cel prost facut. Asa de par examplu podul Calarasi Silistra de care tot au vorbit si romanii si bulgarii din judetele respective a fost blocat de la orice finantare cate vreme la nivel guvernamental s-a dat drumul la proiectul Braila- Tulcea. Astfel incat pe exercitiul financiar curent nu o sa vezi banii pentru ambele poduri. Daca faci proiecte din bugetul propriu , no problemo |
#1316
Posted 18 January 2022 - 23:27
Kokoshmare, on 18 ianuarie 2022 - 14:42, said:
Tu nu intelegi ideea. Daca le trazneste unor primari , sefi de consilii judetene sa introduca un proiect in conditiile in care sa , sa zicem, deja exista planuri pentru respectiva zona la nivel national sau culoar european, atunci proiectul A blocheaza proiectul B pana cand se lamuresc aia care dau banii cine unde are prioritate. [ https://media.hotnews.ro/media_server1/image-2020-10-13-24348050-0-traseul-via-carpatia.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Se face prin cooperarea Consiliilor judetene din Arad si Bihor. Faptul ca e pe un traseu stabilit ca prioritar la nivel european nu i-a blocat finantarea, dimpotriva, a ajutat. Iar faptul ca mai multe entitati depun proiecte asemanatoare nu e nici o problema, dimpotriva, concurenta creste calitatea, ai optiunea sa il alegi pe cel mai bun dintre ele... Prroiectele nu se blocheaza la Brussels, se blocheaza de catre birocratii nostri de la Bucuresti. Poti sa vezi comparativ ce au facut ungurii in domeniul infrastructurii in perioade similare de timp, ca sa realizezi unde e blocajul. Realitatea crunta e ca de exemplu lui Dragnea nu-i pasa de autostrada spre Moldova, nu i-ar aduce electorat in plus, ca sa dau un exmplu. Pentru un sef de Consiliu Judetean problema se pune altfel, daca nu ofera ceva vizibil alegatorilor locali in timpul mandatului e foarte probabil sa piarda voturi... |
#1317
Posted 19 January 2022 - 17:02
#1318
Posted 19 January 2022 - 17:18
De la Bucuresti pana in Apuseni un bucurestean face dublu fata de cat face pana la Valea Prahovei. Va creste numarul turistilor din zona Bucurestiului, dar majoritatea vor prefera versiunea mai rapida, respectiv Valea Prahovei.
|
#1319
Posted 19 January 2022 - 21:34
Contract reziliat cu firma care făcea drumul de la Autostrada Vestului spre Timișoara
Consiliul Județean Timiș a transmis o notificare de reziliere a contractului către firma care lărgește la patru benzi drumul dintre Timișoara și Autostrada Vestului prin Dumbrăvița și Giarmata. sursa: adevarul.ro ,,...Lucrările au fost demarate de ochii lumii în ultima campanie electorală pentru alegerile locale ... De asemenea, cei de la CJT spun că problemele întâmpinate în proiectul de modernizarea a DJ691 au fost accentuate de faptul că Primăria Timișoara a refuzat în repetate rânduri procedura de predare a stâlpilor și a rețelelor de alimentare pentru troleibuze, astfel încât constructorul să fi avut posibilitatea de a lucra la lărgirea drumului județean pe raza comunei Dumbrăvița....'' Alianta Vestului - Autostrada Vestului !? Lucrările au fost demarate de ochii lumii în ultima campanie electorală pentru alegerile locale |
#1320
Posted 19 January 2022 - 22:49
Vezi ca n-ai citit cu atentie, ala e un drum judetean, n-are legatura cu Alianta Vestului....
Plus ca problemele legate de Primaria Timisoara si Dumbravita se explica simplu, nu mai au din 2020 administratii de dreapta. Dominic Fritz, candidat USR-PLUS la Primăria Timișoarei Horia Bugarin, USR PLUS, noul primar al comunei Dumbrăviţa E normal ca incercearca sa saboteze proiectele demarate de liberali... |
#1321
Posted 19 January 2022 - 23:02
Wotan, on 19 ianuarie 2022 - 22:49, said:
... E normal ca incercearca sa saboteze proiectele demarate de liberali... Nu e normal, dar ei considera gresit ca ar fi interesul lor legitim! De vina e tot romanul, nu penalizeaza ferm, la vot, mizeriile astea de sabotare. Ai zis sabotare? Ah, serviciile nu intervin daca arunci in aer un proiect in fasa... Poate ar trebui... |
#1322
Posted 19 January 2022 - 23:15
Wotan, on 19 ianuarie 2022 - 22:49, said:
Vezi ca n-ai citit cu atentie, ala e un drum judetean, n-are legatura cu Alianta Vestului.... Plus ca problemele legate de Primaria Timisoara si Dumbravita se explica simplu, nu mai au din 2020 administratii de dreapta. Dominic Fritz, candidat USR-PLUS la Primăria Timișoarei Horia Bugarin, USR PLUS, noul primar al comunei Dumbrăvița E normal ca incercearca sa saboteze proiectele demarate de liberali... Povesti, povesti, povesti! Titluri pompoase, povesti si toate alea, exact cum celebra uniune (udmr) a distrus prin actiunile si demersurile sale orice sansa pt.regionalizare! la fel si titlul asta pompos de Alianata Vestului dar si obstinenta, troll/ul grosolan, ipocrizia unor ,,sustinatori,, care doar paraziteaza proiectele de pe margine! au reusit decat ceea ce a spus foarte clar Primarul din Cluj Napoca: ,,...Primarul Clujului, Emil Boc, recunoaște că Alianța Vestului a murit, după ce edilul Clujului a rămas singurul în funcție dintre cei patru primari care au fondat Asociația. Primarii din Arad, Timișoara și Oradea nu mai sunt în funcție, iar Alianța Vestului nu mai este utilă ca vehicul electoral...'' |
#1323
Posted 19 January 2022 - 23:31
Lexon, on 19 ianuarie 2022 - 23:02, said:
Eu inteleg ce vrei sa spui dar prin exprimarea asta pare ca ii legitimezi. Nu e normal, dar ei considera gresit ca ar fi interesul lor legitim! De vina e tot romanul, nu penalizeaza ferm, la vot, mizeriile astea de sabotare. Ai zis sabotare? Ah, serviciile nu intervin daca arunci in aer un proiect in fasa... Poate ar trebui... Oricum, proiectul largirii la 4 benzi a DJ691 e impartit in doua tronsoane, unul intre autostrada si intrarea in Dumbravita, celalalt prin Dumbravita pana la intrarea in Timisoara, Calea Sever Bocu. Primul tronson e deja in executie, intr-un stadiu avansat, aproape de turnarea asfaltului, urmatorul constructor il poate finaliza in mai putin de un an. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O5LXBjTr2i8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pentru tronsonul al doilea, asta e, se va forma un dop la intrarea in Dumbravita si apoi coloana continua, localnicii vor astepta minute in sir sa intre pe drumul judetean de pe strazile secundare. Poate se mai gandesc in 2024 pe cine voteaza... Pentru mine sectorul care duce de la autostrada la sensul giratoriu de la intrarea in Dumbravita e mai important. Voi merge in curand pe drum cu doua benzi via A1 de la un km de langa casa mea din Arad Nou pana aproape de parcarea de la aeroportul Traian Vuia. Cam juma de ora. Convenabil. adisluc, on 19 ianuarie 2022 - 23:15, said:
Povesti, povesti, povesti! |
#1324
Posted 19 January 2022 - 23:45
|
#1325
Posted 19 January 2022 - 23:47
Cine ne paraziteaza proiectele noastre vestice? Rusine!
|
#1326
Posted 20 January 2022 - 00:13
#1327
Posted 20 January 2022 - 00:50
#1328
Posted 10 August 2022 - 07:15
WestPoint, on 02 octombrie 2018 - 21:07, said:
S-a format Alianța Vestului. Orașele Cluj, Timișoara, Oradea și Arad se interconectează https://adevarul.ro/...8xOnySN9BpWiXAk |
#1329
Posted 10 August 2022 - 09:14
Pai daca numai Boc a mai ramas in functie si ceilalti primari nu au mai aderat.
A esuat pentru ca fiecare primar a avut propriile probleme. Boc s-a laudat ca au intrat 50 Mil. de la Untold. Acum doua zile Clujul a fost din nou Venetie dupa aversele de ploaie. Speram ca va investi ceva din cele 50 Mil. si in infrastructura subreda. |
|
#1330
Posted 11 August 2022 - 09:30
Principalul obiectv al Aliantei era interconectarea celor 4 orase si judete.
Drumul expres Arad-Oradea, parte a proiectului de conectare rutiera al celor 4 orase, primul proiect de infrastructura mare din Romania realizat la nivel local, de catre judetele Arad si Bihor, este in curs de realizare Drumul Expres Oradea - Arad va lega și România de Ungaria! Vecinii vor să-și conecteze la el autostrada M44 In cativa ani se va putea parcurge distanta intr-o ora. Presiunea politica exercitata la nivel central de catre liderii politici din Alianta Vestului a demarat si modernizarea la standard de viteza ridicata a caii ferate care leaga judetele Arad si Timis, asigurand o legatura intre centrul Aradului si Timisoarei in mai putin de 30 min A fost desemnat câștigătorul pentru modernizarea a 55 km de cale ferată între Arad și Timișoara, contract de 2,1 miliarde lei. precum si Oradea-Cluj, asigurand o legatura intre aceste orase in o ora si ceva CFR Infrastructură a primit 19 oferte pentru electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor De asemenea este in curs de realizare autostrada Oradea-Cluj, astfel incat in cativa ani va exista o legatura TM-Arad-Oradea-Cluj complet pe autostrada. Singurul lucru inca neinceput este modernizarea la standard de viteza ridicata a caii ferate Arad-Oradea, dar probabil e urmatorul proiect dupa finalizarea drumului expres. Per ansamblu, rezultatele sunt extrem de multumitoare pentru locuitorii acestor 4 judete. Edited by Wotan, 11 August 2022 - 09:32. |
#1331
Posted 11 August 2022 - 10:24
Quote Se lucrează la studii Cate proiecte nu au fost abandonate dupa ce s-a platit o groaza de bani pentru studii&shit, s-au si-au pierdut termenele de valabilitate. |
#1332
Posted 11 August 2022 - 11:30
In 10 ani ar trebui sa fie finalizata legatura pe autostrada, posibil si cea feroviara de viteza daca se porneste intr-o perioada rezonabila de timp proiectul Arad-Oradea.
Intre Oradea si Cluj se lucreaza deja fizic la autostrada, iar sectorul feroviar Arad-Timisoara lucrarile vor incepe in curand Vom merge cu trenul cu 160 km/h de la Timisoara la Arad, tot italienii castiga licitatia. Ultimul anunt al CFR legat de proiectul de modernizare a caii ferate Caransebes – Lugoj – Timisoara – Arad, cu peste 4 miliarde de lei, bani din PNRR "Oferta financiara depusa de Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – Timisoara – Arad Lot 4, in valoare de 2.184.174.656,60 lei, fara TVA, a fost desemnata castigatoare, contractul de achizitie publica urmand a fi incheiat si semnat de ambele parti la finalul perioadei legale de contestatii. Durata de implementare a contractului este de 102 luni, din care: 42 de luni pentru proiectare si executia lucrarilor, 60 de luni reprezentand perioada de garantie a obiectivului." |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users