Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Alianța Vestului - discutii
Last Updated: Aug 12 2022 08:32, Started by
WestPoint
, Oct 02 2018 21:07
·
0
#1171
Posted 20 January 2019 - 21:23
Tu n-ai citit posturile anterioare, nu-i asa? E vorba tocmai de fonduri europene. Pentru care n-ai de ce sa te ploconesti, pentru ca sunt deja disponibile.
|
#1172
Posted 21 January 2019 - 01:35
Simplu fapt ca esti in UE pt unii indivizi e o ploconire. Simplu fapt ca stai de vorba cu "strainii" e pentru ei un motiv sa-ti manance "inima cainii" .
|
#1173
Posted 21 January 2019 - 12:06
Un lucru general pentru orasele Aliantei Vestului, este somajul extrem de mic, comparativ cu media
http://www.aradon.ro...ul-arad/2182629 "Am luat sub lupă datele publicate pe 17 ianuarie de către Institutul Național de Statistică, cu privire la numărul șomerilor înregistrați la finalul lunii noiembrie 2018. Statistica este îmbucurătoare, numărul aflându-se într-o continuă scădere.În județul Arad , în noiembrie 2018 erau înregistrați 2.914 șomeri înregistrați, cu aproape 300 de persoane mai puțin decât în aceeași lună a anului 2017 și cu peste 1.500 mai puțini decât în noiembrie 2016." "Tot în scădere sunt cifrele și când vine vorba de regiune. În Regiunea Vest, în noiembrie 2018, erau înregistrați 15.250 de șomeri, cu peste șase mii mai puțini față de aceeași lună a anului 2016." https://www.ebihorea...ani-145999.html "Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Bihor la bilanț: 2018 a avut cei mai puțini șomeri din ultimii cinci ani" "rata şomajului a atins, în luna noiembrie, un nivel minim, de 1,63%" Si surpriza, politicieni din alte partide decat PNL lauda initiativa AVE https://ziuadecj.rea...ca--181880.html ""Eu m-am exprimat public în favoare acelor inițiative cum este Alianța Vestului, cu cele patru orașe. Nu contează, din puctul meu de vedere, că sunt primarii de la PNL sau de la alt partid. Am citit documentul, am văzut că e vorba de proiecte de modernizare și de dezvoltare, pe care aș vrea să le văd și la Târgul-Jiu, și la Iași, la Constanța", a declarat Ponta." Edited by Wotan, 21 January 2019 - 12:16. |
#1174
Posted 21 January 2019 - 13:26
CJ Arad militeaza pentru demararea procedurilor de obtinere a fondurilor europene pentru Via Carpathia https://newsar.ro/o-...o-oportunitate/
"Realizarea autostrăzii pe varianta prin România leagă spre nord prin autostradă Aradul de Oradea şi, mai departe, prin viitoarea autostradă Transivlania de Cluj. Înspre sud, autostrada continuă spre Timişoara pe traseul vechi şi mai departe spre sudul Europei. Autostrada Via Carpathia va finanţată din fonduri europene, cu lobby puternic din parea Poloniei, Lituaniei, Ungariei. Dacă România nu se mişcă suficient de repede, există posibilitatea ca traseul autostrăzii să treacă prin Ungaria şi să ocolească România" "„Este o şansă şi o oportunitate de care Guvernul pare să nu ţină cont. Administraţiile locale din zona de vest, alături de reprezentanţi ai ţărilor din jur au semnat un protocol de susţinere a proiectului. Insist asupra faptului că bugetul din anul acesta trebuie să includă fonduri pentru obţinerea finanţrii europene."a mai declarat Bîlcea." |
#1175
Posted 21 January 2019 - 16:43
@Wotan,aia cu somajul e o porcarie tipic romaneasca! Cum dracu sa fii somer si sa nu primesti somaj? Asa ceva doar in Mioritzaland exista.De aia apare frumoasa statistica,pentru ca exista notiunea de somaj fara indemnizatie.Si atunci pentru ce sa mearga omul sa se inregistreze? Merg oamenii si lucreaza la negru sau pleaca naibii din tara...Daca ar fi pe bune,somajul e mare in Romania,dar ei au bani doar de pensii speciale pentru securisti...
Din pacate,in afara de autonomie teritoriala,nimic nu poate salva Vestul Romaniei. |
#1176
Posted 21 January 2019 - 16:57
Acum, e normal, zic eu. Nu poti sta in somaj o viata intreaga. Cateva luni, dupa care mai putin, si pana la urma, daca nu te angajezi, deloc. Dupa aceea sa muncesti macar cateva luni, daca vrei din nou.
Descentralizarea e din nou in discutie, si nu doar in vest. Mişcarea pentru Dezvoltarea Moldovei, care susţine descentralizarea, a fost lansată luni "Printre membrii fondatori ai MDM sunt fondatori ai asociaţiilor civice ieşene care promovează construirea Autostrăzii Iaşi - Tîrgu Mureş, respectiv „Moldova vrea Autostradă” şi „Împreună pentru A8”. În plus, iniţiatorii au susţinut că nu intenţionează să se transforme în partid politic" "membrii mişcării susţin procesul de regionalizare, prin care apreciază că o regiune precum Moldova poate atrage mai multe fonduri europene. De asemenea, membrii acesteia intenţionează să propună, în următoarele luni, un model naţional de descentralizare administrativă - şi de punere în acord a intereselor regionale cu obiectivele dezvoltării naţionale." |
#1177
Posted 22 January 2019 - 13:37
Desi deja o forta industriala insemnata, orasele AVE isi continua cresterea. Nu doar in domeniul automotiv.
Astra Vagoane Călători din Arad caută încă 200 de oameni. Câștigă piața internă "Dacă luna aceasta fabrica lucrează la 60% din capacitate, de luna viitoare vom lucra la capacitate maximă, chiar depăşim capacitatea. Avem contractate 62 de tramvaie prin câştigarea licitaţiilor la Cluj-Napoca, Oradea şi Galaţi. Mai avem de produs vagoane şi pentru Cehia. Anul acesta vom avea o creştere a cifrei de afaceri, ne ocupăm de tot ce înseamnă pregătirea de fabricaţie, omologări, dar anul de top va fi 2020" |
#1178
Posted 22 January 2019 - 22:46
STUDIU DE CAZ Cum a reușit Primăria Oradea să depună proiecte în valoare de 300 milioane de euro și să bată Clujul, Bucureștiul și Sibiul în cursa pentru fondurile europene
"Primăria Cluj-Napoca depus 39 de proiecte în valoare de circa 993 milioane lei (218 milioane euro), Primăria Sibiu a depus 23 de proiecte, iar valoarea acestora depășește 320 milioane lei. Primăria Capitalei a depus 13 cereri de finanțare, valoarea acestora fiind de circa 283 milioane euro." https://www.hotnews....le-europene.htm |
#1179
Posted 22 January 2019 - 22:51
Wotan, on 20 ianuarie 2019 - 21:23, said:
Tu n-ai citit posturile anterioare, nu-i asa? E vorba tocmai de fonduri europene. Pentru care n-ai de ce sa te ploconesti, pentru ca sunt deja disponibile. |
#1182
Posted 30 January 2019 - 13:21
Initiativa, specifica oraselor Aliantei Vestului. https://ziuadecj.rea...te--181294.html
"Primăria Cluj-Napoca a dat tonul la nivel naţional în 2018 prin introducerea, în premieră, a transportului electric în comun, în urma achiziţiei a 11 autobuze din fonduri elveţiene" "Timişoara a devenit primul oraş din România cu transport public pe apă, după ce municipalitatea a achiziţionat şapte vaporaşe care vor face curse pe Bega." De asemenea, tot in Cluj, cu fondurile disponibile in viitor, se va construi singurul Centru Integrat de Transplant din țară și unul dintre extrem de puținele din Europa http://www.abcnewstr...ele-din-europa/ "Intenția Consiliului Județean Cluj este de a edifica acest centru pe terenul de 15.000 de mp pe care îl deține în proprietate în municipiul Cluj-Napoca, pe strada Victor Babeș, în proximitatea Spitalului Clinic Județean de Pneumoftiziologie. În cadrul acestui imobil cu o suprafață construită de 7.000 de mp vor avea loc, în aceeași locație, transplanturi de rinichi, plămâni, inimă și ficat, de aceste servicii medicale urmând a beneficia atât pacienți din țară, cât și din străinătate. Prin realizarea acestui obiectiv, Clujul și România vor reuși să se conformeze exigențelor Eurotransplant, alături de alte state cu rețele dezvoltate în ceea ce privește transplantul de organe. Finanțarea acestei investiții strategice pentru sectorul medical clujean, regional dar și național va fi asigurată atât din fondurile Consiliului Județean Cluj cât și din fonduri europene. Sunt avute, astfel, în vedere, ca surse de finanțare externă, viitorul Program Operațional Regional, Banca Europeană pentru Investiții și Fondurile Norvegiene." Edited by Wotan, 30 January 2019 - 13:22. |
#1183
Posted 31 January 2019 - 12:27
Ioan Turc, preşedintele PNL Bistriţa-Năsăud, si-a exprimat de curand dorinta ca Bistrita sa intre in Alianta Vestului https://ziuadecj.rea...ui--182198.html
"Deși primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a subliniat faptul că, cel puțin momentan, lărgirea Alianței Vestului este scoasă din ecuație, mai multe orașe din Transilvania și Banat și-au manifestat deja interesul pentru aderarea la proiectul celor patru primării. După Sibiu, Reșița sau Alba Iulia, Bistrița este ultimul oraș care ia în calcul o posibilă asociere cu Alianța." ""Cred că locul municipiului Bistriţa este în această Alianţă a Vestului. Eu cred că această alianţă are şanse uriaşe ca, pe lângă investiţii de infrastructură pentru aceste oraşe, să dezvolte şi investiţii de infrastructură care să lege aceste oraşe, un drum rapid Bistriţa-Cluj care pare, în acest moment, o utopie. Un asemenea proiect cred, cu sinceritate şi tărie, că poate să devină o realitate.” a declarat Ioan Turc" |
#1184
Posted 31 January 2019 - 12:52
Interesant si Boc asta... Dupa semnarea acordului AVe, Boc declara imediat ca 1. AVe, Doamne fereste nu este o scindare de la tara, 1. Este deschisa chiar si pentru Bucuresti
daca aceasta semneaza la o serie de cerinte. Acum nu vrea sa primeasca nici orasele din Ardeal? WTF? Acum e tare laudat ca si-a facut treaba de primar, adica ceva ce ar trebui sa fie o normalitate fara osanale, la Bruxelles prin faptul ca a cerut reducerea birocratiei pentru atragere de fonduri europene locale. Cica a facut "mare senzatie".... Destul de trist ca un lucru normal devine pe timp ce trece in Romania, din ce in ce mai senzational... Edited by WestPoint, 31 January 2019 - 12:53. |
#1185
Posted 31 January 2019 - 13:20
Aia a fost o declaratie politica, gen "Fara panica". Pragmatic vorbind, un primar ardelean din opozitie sa se alieze cu primarul pesedist al Bucurestiului pentru "proiecte regionale" ar fi o actiune absurda, atat politic, cat si practic.
Pentru a obtine direct fonduri europene pentru programe regionale, trebuie sa te constitui intr-o organizatie regionala, si sa vii cu niste proiecte concrete. Pe ruta Cluj-Oradea-Arad-Timisoara ai o zona continua, precum si o ruta de transport deja stabilita. Exista inclusiv o ruta europeana deja definita, respectiv Via Carpathia, care pe zona respectiva este exact ruta Arad-Oradea, facand legatura intre autostrazile A1 si A3. A3 merge oricum spre vest dispre Cluj, si va trece la cateva zeci de km de Bistrita, e mai dificil sa prezinti un drum spre Bistrita ca fiind absolut necesar. Sibiu e separat de judetele din AVE prin judetele Alba si Hunedoara, si exista deja in constructie o autostrada, precum si o cale ferata de mare viteza. Poate, dupa 2021, dupa ce demareaza primele proiecte, se va putea planifica ceva mai extins ca si regiune. Edited by Wotan, 31 January 2019 - 13:21. |
|
#1186
Posted 06 February 2019 - 16:26
Pe baza modelului AVE, asociatii din Braila si Galati cer infiintarea unei asocieri similare intre cele doua orase.
https://ziuadecj.rea...ra--182069.html https://adevarul.ro/...3b9f/index.html |
#1187
Posted 06 February 2019 - 16:43
#1188
Posted 06 February 2019 - 18:59
Avand in vedere ca nu au fost contestatii, este evident ca sunt niste caiete de sarcini si licitatii facute corect. Spre deosebire de alte licitatii din orase mai mari, care au fost suspendate la cateva saptamani dupa lansare, pentru refacerea documentatiei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users